Skocz do zawartości

DiRT Rally 2.0


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Piękna gierka. Dziś po ~20h sobie przypomniałem że przecież jest jeszcze Rallycross i z 2h pojeździłem na Hell i Silverstone :obama: 

Najlepiej wydane 250zł na premierę od bardzo dawna :xboss: 

 

Poczaję się jeszcze trochę na jakąś promkę na Season Passa i będzie cudownie.

Opublikowano

Zastanawiam się czemu Techland lokalizował tą grę skoro szkoda im było kasy żeby porządnie to zrobić. Polski pilot lepszy od Jaskra z Dirt 4, ale ciągle tragiczny. Zmieniłem na Phila Millsa. Co i raz jakiś kwiatek się pojawia i np. opony twarde przetłumaczone są na "trudny". Ewidentnie tłumaczył to ktoś kto zupełnie nie ma pojęcia o sporcie samochodowym. Dłuższą chwilę zajęło mi domyślenie się czemu w sklepie przy niektórych autach jest napis "wykorzystano". Pewnie to było "used" czyli "używany". No masakra jakaś, chyba najgorzej przetłumaczona gra w jaką kiedykolwiek grałem :/ 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

To prawda. Już nie wspomnę o okropnych błędach ortograficznych, ale te chyba już poprawili w patchu.

 

Swoją drogą, nadchodzi kolejny patch (prawdopodobnie za dwa tygodnie, pewnie razem z kolejnym DLC). Między innymi mają poprawić ostrość obrazu na PS4.

 

A tutaj opinie międzynarodowego rajdowego kierowcy i instruktora na temat Dirt 2.0:

 

 

Dla nieznających angielskiego w skrócie: model jazdy facet generalnie ocenia jako doskonały. W szczególności pracę zawieszenia i oddanie ciężaru pojazdów, które oddane są w sposób dużo bardziej realistyczny niż w DR1. Jedyne zastrzeżenia są do zbyt dużej kontroli nad pojazdami w momencie wejścia w podsterowność, podobno w życiu mamy mniejszą kontrolę nad pojazdem w takiej sytuacji niż jest to przedstawione w grze. Dużo też zależy od konkretnego samochodu, podobno jazda takim Subaru, Peugeotem 208 czy Fordem Escortem MK2 jest bliższa rzeczywistości niż np. Peugeotem 205.  Bardzo dobrze odwzorowane są podobno tory rallycross, chociaż odcinki specjalne wg. tej osoby bardziej udane były w DR, głównie z powodu obecności Walii.

 

I jeszcze ciekawostka z innego forum: Trasy w Polsce to tak naprawdę nie odcinki w Łęcznej, tylko w Mikołajkach, te same, które jeszcze rok temu były częścią rajdowych mistrzostw świata. Z powodów licencyjnych nazwy odcinków zostały zmienione, ale mapa i krajobrazy są identyczne. Oto przykład: OS Baranowo, w grze Zaróbka. :)

 

 

Edytowane przez _White_
  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)

Ostatnio pogrywam regularnie i tez wziąłbym te dodatkowe trasy, gdyby nie fakt, że w karierze bezustannie jeżdżę o 00:59, wieć (pipi) widać i jak wyłączą w końcu nikomu nie potrzebną komunikację z raceNet. Ktoś wie, czy w końcu w jakimś patchu mają to zrobić? Szlag człowieka trafia, jak co 2-3 wyścig jeździ w całkowitej ciemnicy.

Edytowane przez easye
Opublikowano

Ja mam G29 i gra się zaj.....ście. Ciężko mi się było przestawić z pada, ale w końcu się przyzwyczaiłem i teraz już nie umiem na padzie grać ;) Wrażenia na kierownicy są super. 

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, piotrekoka napisał:

Kurde, ale mnie kusi żeby fajere kupić. Pany, ma któryś z was G29? Wiem że jest pełno recek i ogólnie ponoć dobra kierownica, ale może któryś z was by jeszcze podkręcił atmosferę emoji14.png

 

Osobiście jeżdżę na T150 z shifterem i T3PA, kierownica do takiej gry jak Dirt Rally 2.0 to moim zdaniem rzecz niezbędna. Jadąc w takim Monte Carlo na kierownicy czujesz dokładnie kiedy koła tracą, a kiedy odzyskują przyczepność. A force feedback ma być jeszcze usprawniony, developerzy pracują nad poprawą efektów wywoływanych przez pracę podwozia (kierownica w Dirt 2.0 mniej się trzęsie na szutrze w porównaniu z Dirt1, co jest bardziej realistyczne, ale wielu ludziom się to nie podoba). Ja nie wyobrażam sobie grania w tą cudowną grę na padzie.

 

4 godziny temu, easye napisał:

Ostatnio pogrywam regularnie i tez wziąłbym te dodatkowe trasy, gdyby nie fakt, że w karierze bezustannie jeżdżę o 00:59, wieć (pipi) widać i jak wyłączą w końcu nikomu nie potrzebną komunikację z raceNet. Ktoś wie, czy w końcu w jakimś patchu mają to zrobić? Szlag człowieka trafia, jak co 2-3 wyścig jeździ w całkowitej ciemnicy.

 

Pory dnia w karierze zawsze są cykliczne. Ranek - dzień - zachód - zmrok - noc, czy jakoś tak. Więc nie oszukuj. :) Ale faktem jest że wciąż za dużo jest tras w nocy i deszczu. Chociaż i tak jest lepiej niż było. Cóż, tak to jest jak developer jest z Anglii. ;)

 

Nie mogę się doczekać kiedy wprowadzą kluby/ligi. Zrobimy sobie forumowe zawody, tak jak kiedyś w Dirt Rally?  :banana:

Edytowane przez _White_
Opublikowano
21 godzin temu, _White_ napisał:

 

Osobiście jeżdżę na T150 z shifterem i T3PA, kierownica do takiej gry jak Dirt Rally 2.0 to moim zdaniem rzecz niezbędna. Jadąc w takim Monte Carlo na kierownicy czujesz dokładnie kiedy koła tracą, a kiedy odzyskują przyczepność. A force feedback ma być jeszcze usprawniony, developerzy pracują nad poprawą efektów wywoływanych przez pracę podwozia (kierownica w Dirt 2.0 mniej się trzęsie na szutrze w porównaniu z Dirt1, co jest bardziej realistyczne, ale wielu ludziom się to nie podoba). Ja nie wyobrażam sobie grania w tą cudowną grę na padzie.

 

 

Pory dnia w karierze zawsze są cykliczne. Ranek - dzień - zachód - zmrok - noc, czy jakoś tak. Więc nie oszukuj. :) Ale faktem jest że wciąż za dużo jest tras w nocy i deszczu. Chociaż i tak jest lepiej niż było. Cóż, tak to jest jak developer jest z Anglii. ;)

 

Nie mogę się doczekać kiedy wprowadzą kluby/ligi. Zrobimy sobie forumowe zawody, tak jak kiedyś w Dirt Rally?  :banana:

 

Cześć, 

tez gram na T150. Możesz wrzucić screena jakie masz ustawienia FFB? Ja wrzucę swoje. Trochę się nimi bawiłem i chyba mam już takie, jakie mi odpowiadają, ale nie zaszkodzi spróbować jakichś innych ;)

Dzięki.

Opublikowano
3 minuty temu, koczownik napisał:

 

Cześć, 

tez gram na T150. Możesz wrzucić screena jakie masz ustawienia FFB? Ja wrzucę swoje. Trochę się nimi bawiłem i chyba mam już takie, jakie mi odpowiadają, ale nie zaszkodzi spróbować jakichś innych ;)

Dzięki.

Jasne, łap:

 

Automatyczne wyrównywanie momentu obrotowego 80

Tarcie kierownicy 10

Tarcie opon 30

Zawieszenie 100

Uślizg opon 100

Silnik 100

Kolizja 100

Miękkie blokowanie 140

Siła centrowania kierownicy włączona

Siła centrowania 80

 

Wiem że wiele osób podbija wartość zawieszenia, ale mi osobiście wystarczy to co jest.

 

BTW, dzisiejszy patch poprawia grafikę na PS Pro. :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 3.03.2019 o 17:34, gtfan napisał:

Po przesiadce na klasę R4 i zmienie ustawień pada gra się całkiem przyjemnie, ale żeby nie było za fajnie to ciągle trapi mnie jeden błąd - praktycznie za każdym razem jak jadę co drugi odcinek auto startuje dziwnie uszkodzone - nie skręca, nie ma mocy, coś strasznie się tłucze. Daję restart i wszystko nagle jest ok. Mega to irytujące. Ktoś jeszcze to spotkał czy to jednostkowy przypadek?

Miałem ten sam problem, przy większej ilości odcinków 5 restartów było za mało, żeby skończyć przyzwoicie mistrzostwa, sprzedałem. Pytanie czy po ostatnim patch-u sytuacja się poprawiła? Chętnie wrócę do tej gry.

Opublikowano
7 godzin temu, melkorr napisał:

Miałem ten sam problem, przy większej ilości odcinków 5 restartów było za mało, żeby skończyć przyzwoicie mistrzostwa, sprzedałem. Pytanie czy po ostatnim patch-u sytuacja się poprawiła? Chętnie wrócę do tej gry.

To o czym mówicie to tzw. no grip bug. Od ostatniego patcha nie przydarzyło mi się to ani razu.

 

Swoją drogą, wyszło DLC ze Szwecją. A niedługo kolejne samochody z klasy 2000cc. Bardzo podoba mi się support jaki robi Codemasters, średnio co dwa tygodnie jakiś nowy content.

Opublikowano
1 godzinę temu, _White_ napisał:

To o czym mówicie to tzw. no grip bug. Od ostatniego patcha nie przydarzyło mi się to ani razu.

 

Swoją drogą, wyszło DLC ze Szwecją. A niedługo kolejne samochody z klasy 2000cc. Bardzo podoba mi się support jaki robi Codemasters, średnio co dwa tygodnie jakiś nowy content.

Dzięki, świetna wiadomość. Wracam :-) Tak na marginesie, restartów nadal tylko 5? ;-)

Opublikowano
Godzinę temu, melkorr napisał:

Dzięki, świetna wiadomość. Wracam :-) Tak na marginesie, restartów nadal tylko 5? ;-)

 

Tak. Jeśli o mnie chodzi, wyrzuciłbym restarty w ogóle, przynajmniej na wyższych poziomach trudności. Sam jeżdżę bez restartów i polecam, zupełnie inny poziom koncentracji i adrenaliny kiedy wiesz że jeden błąd może skończyć cały rajd.

Opublikowano

Co oni zrobili z tą grafiką!... Myślałem, że mi się telewizor zepsuł . Wszystko rozmazane. A model jazdy jakiś kartonowy. Fuj. Wracam do konkretów czyli do pierwszego Dirta, który na tle 2.0 jest piękny i ostry jak żyleta. Szkoda.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 28.04.2019 o 21:19, Lucky77 napisał:

Co oni zrobili z tą grafiką!... Myślałem, że mi się telewizor zepsuł . Wszystko rozmazane. A model jazdy jakiś kartonowy. Fuj. Wracam do konkretów czyli do pierwszego Dirta, który na tle 2.0 jest piękny i ostry jak żyleta. Szkoda.

 

Blur został poprawiony w ostatnim patchu (szczególnie dobrze wygląda to na PS4 Pro, ale i standardowa została poprawiona), a model jazdy to najlepszy i najbardziej realistyczny model jazdy od czasów Richard Burns Rally...

Edytowane przez _White_
Opublikowano

Pograłem trochę więcej ok. 60% rajdówek wykupione do modelu jazdy nie mam zastrzeżeń jest po prostu inny na pewno wymaga mniejszego skupienia w Szwecji która nie dawno wyszła jest mi o wiele łatwiej utrzymać samochód w ryzach niż miało to miejsce w jedynce tam specjalnie zmieniałem kamerę bo nie szło jechać na kamerce z tyłu.

 

Wydaje mi się, że to głównie przez ciężar aut łatwiej się jeździ i fakt pewnie jest to ukłon w stronę realizmu ale z punktu widzenia gracza np takiego jak ja sama jazda wywołuje nieco mniej emocji podczas rajdu.

 

Samą grafikę stawiam oczko wyżej nie wiem jak na zwykłym ps4 ale u mnie na ps4 pro z sony bravią XE90 jest bardzo dobrze no i zaimplementowany hdr też robi swoje.

 

Na koniec takie tam pierdoły z gatunku fajnie jakby były ale bez nich też jest ok ot moje marudzenie.

- Żeby na kolejnych odcinkach bez serwisu rajdówka jeszcze bardziej się brudziła w jedynce szło przejechać 2 oesy w deszczu i dowalić całkowicie na suchym szutrze tak że nie było widać jakiego koloru jest rajdówka tego mi tutaj brakuje. Tutaj na każdy oes rajdówka podjeżdża jakby była prosto z myjni nie ma znaczenia czy był serwis.

- Mieszania oesów albo też możliwość przejechania 24 oesów jako 1 rajd tak było w jedynce.

- Zużycie opon fajnie, że jest ale znowu nie idzie samą jazdą ich zużyć do kapcia ot gorsza przyczepność po czasie ktoś pamięta colina 04 ?

 

Nie mogę się doczekać aż zapowiedzą sezon 2 i będzie tym czym oczekuje zdecydowana większość graczy wydaje mi się, że rally cross raczej ma mniejsze zainteresowanie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...