elvis004 297 Opublikowano 26 marca 2020 Opublikowano 26 marca 2020 Przygrali w uja w GOTY edycji. W pudełku jest kod na year one pass i trzeba ściągać 50GB Ciezko było edycje GOTY zrobić z dodatkami na płycie Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 26 marca 2020 Opublikowano 26 marca 2020 Godzinę temu, elvis004 napisał: Przygrali w uja w GOTY edycji. W pudełku jest kod na year one pass i trzeba ściągać 50GB Ciezko było edycje GOTY zrobić z dodatkami na płycie Na pewno łatwiej było przepakować płytki Deluxe wersja miała to samo, tylko kartonową obwolutę Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 26 marca 2020 Opublikowano 26 marca 2020 Nie ogarniam tego biadolenia odnośnie liczby GB gier, DLC i patchy. Przecież nowa generacja jest już na naszych progach, zaraz zapuka do drzwi. Czy wy myślicie, że tam patch będzie ważył 500mb? Ja bym raczej obstawiał standard na poziomie 50- 80GB. Jaranko dyskami SSD, teraflopki, (pipi)a 4K HDR A net dalej od sąsiada? "matka wyłącz fejsbuka, bo ściągam gre" XD 3 1 Cytuj
elvis004 297 Opublikowano 27 marca 2020 Opublikowano 27 marca 2020 Narzekam tylko na wersje GOTY te zazwyczaj miały już wszystkie dodatki na płycie. Cytuj
oFi 2 469 Opublikowano 27 marca 2020 Opublikowano 27 marca 2020 11 godzin temu, chris85 napisał: Nie ogarniam tego biadolenia odnośnie liczby GB gier, DLC i patchy. Przecież nowa generacja jest już na naszych progach, zaraz zapuka do drzwi. Czy wy myślicie, że tam patch będzie ważył 500mb? Ja bym raczej obstawiał standard na poziomie 50- 80GB. Jaranko dyskami SSD, teraflopki, (pipi)a 4K HDR A net dalej od sąsiada? "matka wyłącz fejsbuka, bo ściągam gre" XD to raczej chodzi o to, że jak sobie odkupie od yanusza olxa gierke GOTY edition to mam wszystko na płytce (jak np. Dying light enhanced edition ma). A tutaj kupujesz gierke i masz kod na dlcki. Idiotyczny pomysł. Taki sam zabieg miało w sumie pamiętam MGS legacy colletion. Dali kod na MGS1 do psstore Na szczęscie takich pereł się nie sprzedaje, ale rozumiesz zamysł? Ja sobie aktualnie do kupie tylko season pass, bo dirt rally 2 bedzie w plusiku za chwilkę. 2 Cytuj
Rillas 96 Opublikowano 27 marca 2020 Opublikowano 27 marca 2020 Kupilem ostatnio trylogie nietoperza i tam tez bezsensownie dali najmniejsze gry na plytkach (dwoch, oddzielnie sic!) a kobyle w postaci AK GOTY trzeba bylo sciagac z kartki. Ontop. Dirta 2.0 mialem day1 i sam nie mam zielonego pojecia dlaczego po weekendzie odstawilem na bok i juz nigdy nie wrocilem. Patche juz leca i w weekend na pewno sobie troche posmigam. Passa kupowac juz teraz czy content bazowy i tak na start jest wystarczajacy? Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 27 marca 2020 Opublikowano 27 marca 2020 Jeśli chcecie wsiąknąć w Dirta, i nie znienawidzić go na dzień dobry, to sugeruję, żeby nie zaczynać od trybu kariery. Na początek polecam wam Grę Swobodną - Rajdy Historyczne a potem Mistrzostwa FIA Rallycross ( jest za to sporo osiągnięć/ trofeów) za sterami jakiejś bestii WRX, uwierzcie mi, że dopiero wtedy Rallycross robi się fajny i naprawdę ciężko się oderwać. Do tego w ustawieniach gry włączcie sobie wspomagacze typu kontrola trakcji i stabilności i można rajdówkować Tryb kariery jest za(pipi)isty i wciąga jak bagno, ale jest przy tym bardzo wymagający i potrafi zirytować. Oczywiście pierwszy sezon za kółkiem Mini czy innego rzęcha, to tylko rozgrzewka, później robi się ciężko. Nawet nie chodzi o trasę samą w sobie, bo te są do ogarnięcia, ale o kasę i naprawy ( za kasę). Nie raz skończyłem np Rajd Hiszpanii i nie wystarczyło mi kredytów, żeby ogarnąć furę przed następnym. Wtedy musiałem "farmić" siano w innych trybach, albo dziennych wyzwaniach społeczności Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 27 marca 2020 Opublikowano 27 marca 2020 3 godziny temu, chris85 napisał: Na początek polecam wam Grę Swobodną - Rajdy Historyczne a potem Mistrzostwa FIA Rallycross ( jest za to sporo osiągnięć/ trofeów) za sterami jakiejś bestii WRX, uwierzcie mi, że dopiero wtedy Rallycross robi się fajny i naprawdę ciężko się oderwać. Do tego w ustawieniach gry włączcie sobie wspomagacze typu kontrola trakcji i stabilności i można rajdówkować Tryb kariery jest za(pipi)isty i wciąga jak bagno, ale jest przy tym bardzo wymagający i potrafi zirytować. Oczywiście pierwszy sezon za kółkiem Mini czy innego rzęcha, to tylko rozgrzewka, później robi się ciężko. Nawet nie chodzi o trasę samą w sobie, bo te są do ogarnięcia, ale o kasę i naprawy ( za kasę). Nie raz skończyłem np Rajd Hiszpanii Kurcze, dałbym Ci minusa, bo właśnie ta gra na tym polega, że jest bardzo trudna i powinno się tak grać właśnie bo to wyzwanie, a Ty tu sugerujesz pykanie w historyczne rajdy (no powiedzmy - ale jakąś Fulvią czy Quattro tak prosto jak Miniakiem nie będzie) i jeszcze ułatwianie w ustawieniach. Śmietanka tej gry to rajdy i ten RallyCross to jest imo tylko dodatek - całkiem niezły przyznam, jednak 1 event się trochę dłuży imo bo mamy ile 5 wyścigów na jednej trasie? Ta gra ma to do siebie, że nie jedzie się na pałę a po trochu wchodzisz na coraz wyższy poziom się ucząc. Ma się strach w oczach gdy za długo są szóstki i proste a potem jakaś dwójka czy nawrót w lewo... Ale minusa nie daję, bo przynajmniej jakiś ruch w temacie 2 Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 27 marca 2020 Opublikowano 27 marca 2020 DR2 ujeżdżam od premiery, tylko ja tak mam że jak mi się w karierze skończą restarty to uruchamiam za każdym razem grę od nowa? No nie może mi ten perfekcjonizm wyjść z nawyku, a jest to mocno upierdliwe w porównaniu do jedynki, gdzie najpierw 5 odbierało kasę z nagrody a potem już można było restartować bez konsekwencji. Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 27 marca 2020 Opublikowano 27 marca 2020 (edytowane) Godzinę temu, marbel007 napisał: Kurcze, dałbym Ci minusa, bo właśnie ta gra na tym polega, że jest bardzo trudna i powinno się tak grać właśnie bo to wyzwanie, a Ty tu sugerujesz pykanie w historyczne rajdy (no powiedzmy - ale jakąś Fulvią czy Quattro tak prosto jak Miniakiem nie będzie) i jeszcze ułatwianie w ustawieniach. Śmietanka tej gry to rajdy i ten RallyCross to jest imo tylko dodatek - całkiem niezły przyznam, jednak 1 event się trochę dłuży imo bo mamy ile 5 wyścigów na jednej trasie? Ta gra ma to do siebie, że nie jedzie się na pałę a po trochu wchodzisz na coraz wyższy poziom się ucząc. Ma się strach w oczach gdy za długo są szóstki i proste a potem jakaś dwójka czy nawrót w lewo... Ale minusa nie daję, bo przynajmniej jakiś ruch w temacie W dupie mam tego minusa. łaskę mi robisz? XD Mówię tylko o swoich odczuciach, bo w Coliny / Dirty gram od pierwszej części. Wiem jakie są czasy, jak zmienia się seria i wiem jak dobra jest ta część. Wiem również jak traktuje się gry z PS+ czy GwG. Jeśli nie wydasz na nią własnych pieniędzy to z czasem odpuszcza się, bo za truda albo za długa. DIRT RALLY 2.0 jest najlepszą odsłoną od lat i jest dostępna dla każdego zarówno w GP jak i PS+ dlatego szkoda, że ktoś odbiłby się od tej części podobnie jak ja odbiłem się od DR 1. Dlatego, bo rzuci się na głęboką wodę. Dlatego napisałem, że na start najlepiej zacząć od gry swobodnej, a nie od razu pakować się na karierę w Subaru z roku 2008, a potem odinstalować grę, bo brakuje hajsu na naprawę silnika. Edytowane 27 marca 2020 przez chris85 Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 27 marca 2020 Opublikowano 27 marca 2020 Hajs można próbować generować w wyzwaniach online. Tam nagrody są naprawdę wysokie a niektóre eventy są codziennie i mają po 1 OSie. Nawet można odpalić 3-rajdowy event miesięczny i nawet jak nie przejedziesz całości (wystarczy 1 odcinek) doataniesz jakąś kasę. W przeciwieństwie do jedynki każdy odcinek może powodować konieczność napraw, nawet próbny fragment przed rajdem - każde "puknięcie" wymaga naprawy. Dlatego naprawdę warto jeździć wolniej a bezkolizijnie. Taką dałbym radę. A Subaru z 2008 jest mega! Z '95 lepsze Albo Skoda Fabia. Klasa S2000 - okładkowe Polo to porażka! Fakt kupiłem grę w wersji Deluxe i chyba ją bardziej doceniam. Za to GP kocham za to, że nie muszę wsadzać płytki Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 27 marca 2020 Opublikowano 27 marca 2020 (edytowane) Tym postem przyznajesz mi rację. Oczywiście kariera, to główny tryb tej gry, ale na początek najlepiej sprawdza się gra swobodna. Przecież wtedy nie robi się z niej arcade i fura nie pruje przez krzaki jak w Horizon 4. Odpada natomiast kombinowanie z hajsem i farmienie kredytów, o którym pisałem wcześniej, a ty teraz to potwierdziłeś. Na początek gra swobodna i rajdy historyczne oraz FIA Rallycross, później tryb kariery i challange. Edytowane 27 marca 2020 przez chris85 Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 27 marca 2020 Opublikowano 27 marca 2020 Swobodną grę grałem gdy mi się gra instalowała. Wyzwania online jak najbardziej i kariera - moje zalecenia Cytuj
Rillas 96 Opublikowano 29 marca 2020 Opublikowano 29 marca 2020 Trochę posmigane rajdy historyczne i kariera. Wiecie może czemu naprawa lanci jest za free? To jakiś easy mode w kategorii open czy co? Pamiętam że ta gra strasznie podcinała skrzydła jeśli chodzi o początek kariery i brak hajsu, może jakiś patch coś zmienił? Ps serwery tu często szarpią czy to jakiś mój lokalny problem? Zauważyłem parę razy jakas kaszanę podczas przechodzenia po menu, irytujące... Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 29 marca 2020 Opublikowano 29 marca 2020 (edytowane) Ktoś tam wcześniej polecał włączenie kontroli trakcji. Ja to zdecydowanie odradzam. TCS w samochodzie rajdowym to jakieś -80% kontroli nad nim i nie wiem jak można tak jeździć xD Edytowane 29 marca 2020 przez Michał102 1 Cytuj
Redmitsu 985 Opublikowano 30 marca 2020 Opublikowano 30 marca 2020 Wlasnie zastanawiam sie nad kupnem DR 2.0 z kompletem 4 sezonow. Jestem troche do tylu z ta gra, czy wszystkie sezony juz wyszly i sa dostepne tak? Czy dodatkowe trasy z sezonow sa dostepne w karierze (bo na tym trybie mi najbardziej zalezy)? Dirt Rally 1 mega mi sie podobal ale sam tryb kariery byl sredniawy a w Dirt 4 nie gralem, stad tez moje pytanie wlasnie jak sie sprawuje w Dirt Rally 2.0. Czy sa planowane jeszcze jakies sezony czy wersja Goty rowniez bedzie zawierala 4 sezony? Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 30 marca 2020 Opublikowano 30 marca 2020 Godzinę temu, Redmitsu napisał: Wlasnie zastanawiam sie nad kupnem DR 2.0 z kompletem 4 sezonow. Jestem troche do tylu z ta gra, czy wszystkie sezony juz wyszly i sa dostepne tak? Czy dodatkowe trasy z sezonow sa dostepne w karierze (bo na tym trybie mi najbardziej zalezy)? Dirt Rally 1 mega mi sie podobal ale sam tryb kariery byl sredniawy a w Dirt 4 nie gralem, stad tez moje pytanie wlasnie jak sie sprawuje w Dirt Rally 2.0. Czy sa planowane jeszcze jakies sezony czy wersja Goty rowniez bedzie zawierala 4 sezony? tak jeśli kupisz DLC trasy np w Walii czy Szwecji również są dostępne w trybie kariery. 1 Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 30 marca 2020 Opublikowano 30 marca 2020 Sezon w DR2 składa się z 6 rajdów dobieranych losowo z puli przez Ciebie posiadanych. W podstawce jest 6, łącznie w 4 sezonach (plus Flat Out pack - Colin, masz za darmo jak posiadasz sezony) masz 13. W DLC są wszystkie rajdy odświeżone z DR1 i Szkocja z Colina. 1 Cytuj
Rillas 96 Opublikowano 30 marca 2020 Opublikowano 30 marca 2020 Jeśli grasz na PS4 i masz plusa to warto poczekać chwilę, może się potwierdzi leak i będziesz mógł sprawdzić dieta za free a potem zdecydować czy warto kupować resztę czy nie. Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 30 marca 2020 Opublikowano 30 marca 2020 (edytowane) 24 minuty temu, Rillas napisał: Jeśli grasz na PS4 i masz plusa to warto poczekać chwilę, może się potwierdzi leak i będziesz mógł sprawdzić dieta za free a potem zdecydować czy warto kupować resztę czy nie. Dodatkowo DLC jest regularnie przeceniane, można kupić każda trasę i tor osobno, jeśli nie ma się ciśnienia na samochody czy malowania. Edytowane 30 marca 2020 przez chris85 Cytuj
Redmitsu 985 Opublikowano 30 marca 2020 Opublikowano 30 marca 2020 Plusa nie mam na chwile obecna, chce kupic na steamie a kluczyk dr2.0 z 4 sezonami to koszt 70zł Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 2 kwietnia 2020 Opublikowano 2 kwietnia 2020 Dla tych którzy chcą się sprawdzić w jedynym słusznym podejściu do rajdów, polecam klub DRCHAMPIONSHIP. Hadkorowe uszkodzenia, kamera wewnątrz pojazdu, 12 etapów, park napraw co 30-40 km, jeden samochód na wszystkie rajdy. Link do klubu: https://dirtrally2.com/clubs/club/39043 Link do forum: https://forums.codemasters.com/topic/10273-drc-dirt-rally-championship-the-forums-club/ Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 2 kwietnia 2020 Opublikowano 2 kwietnia 2020 W dniu 29.03.2020 o 22:24, Michał102 napisał: Ktoś tam wcześniej polecał włączenie kontroli trakcji. Ja to zdecydowanie odradzam. TCS w samochodzie rajdowym to jakieś -80% kontroli nad nim i nie wiem jak można tak jeździć xD Masz rację. Wyłączył TCS i jeździ się faktycznie lepiej. Dzięki za radę. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 2 kwietnia 2020 Opublikowano 2 kwietnia 2020 Systemy tylko przy RWD albo B grupie. FWD i normalne AWD na surowo, jest zabawa. Za to przyznam że nawet z systemami przy RWD bywa trudno Sierra ty coorvo Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.