Colin 1 974 Opublikowano 17 kwietnia 2020 Opublikowano 17 kwietnia 2020 A nawet na pewno mają. Ponownie - pisałem o tym dokładnie na poprzedniej stronie. 1 Cytuj
Gość kufir Opublikowano 18 kwietnia 2020 Opublikowano 18 kwietnia 2020 Mam Dirta 2 z ps plusa. Pod kierownice rewelacja ! Chcąc mieć wszystkie DLC do tej gry co mam wybrać w sklepie ? Tyle tam tego że się pogubiłem .... Cytuj
elvis004 297 Opublikowano 18 kwietnia 2020 Opublikowano 18 kwietnia 2020 Mam Dirta 2 z ps plusa. Pod kierownice rewelacja ! Chcąc mieć wszystkie DLC do tej gry co mam wybrać w sklepie ? Tyle tam tego że się pogubiłem .... Year one pass - wszystkie 4 sezony dodatków plus dodatek Flat Out Cytuj
Gość kufir Opublikowano 18 kwietnia 2020 Opublikowano 18 kwietnia 2020 Dziękuję i jeszcze takie jedno pytanie .... Gdy łapę gumę mam przypisana strzałkę w górę aby naprawić usterkę. Zatrzymuje się po defekcie wciskam odpowiedni klawisz i nic się nie dzieje ... Co robię nie tak? Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 18 kwietnia 2020 Opublikowano 18 kwietnia 2020 Na pewno całkowicie się zatrzymujesz nie jadąc ani trochę w tył lub przód? Cytuj
Gość kufir Opublikowano 19 kwietnia 2020 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Tak, chyba że może stałem minimalnie poza trasą jeśli to ma jakieś znaczenie .... Cytuj
elvis004 297 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Tak, chyba że może stałem minimalnie poza trasą jeśli to ma jakieś znaczenie ....A zapas zabrałeś? 1 Cytuj
Rillas 96 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Po strzałce jeszcze trzeba przycisnąć x, mało w tym intuicji i wygody Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Hm... A nie trzeba po prostu dłużej przytrzymać? Na XBoxie robię to intuicyjnie bo wymiana to ekstremum i strata czasu- każda sekunda się liczy. Czasem olewam i dojeżdżam na feldze do mety. Nawet jak nie ma strefy serwisowej to chłopaki zmienią kapcia sami na dojeździe do kolejnego OESa. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 19 kwietnia 2020 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Raz mi się tylko udało zmienić kolo ale nie wiem jak to zrobiłem ale i tak dostałem chyba tylko 5 sekund straty . W 5 sekund zmieniają w tej grze koło ? Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Wydaje mi się że kara-dolicza 30 sekund. 4 sekundy jak wjedziesz w publikę Generalnie standardowo masz jedną zapasówkę w bagażniku. Jak na tym samym odcinku lub kolejnym bez strefy serwisowej masz kapcia to nie wymienisz. Możesz ewentualnie wziąć dwa koła na zapas. Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Opublikowano 19 kwietnia 2020 (edytowane) To nie tak. Piliot informuje cię o przebitej opinie, możesz na niej dojechać do mety ale nie koniecznie. Całkowita wymiana jest możliwa, kiedy będziesz już jechał na gołej feldze. Chyba trzeba jeszcze dokupić pilotowi umiejętność zmiany koła. Edytowane 19 kwietnia 2020 przez chris85 Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Ja nigdy nie biorę zapasówek i nie zmieniam, bo jak w coś przyje.bie to po prostu restart 1 1 Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Opublikowano 19 kwietnia 2020 6 godzin temu, maciucha napisał: Ja nigdy nie biorę zapasówek i nie zmieniam, bo jak w coś przyje.bie to po prostu restart Nieładnie. Dobrze jeszcze że nie ma cofania czasu. W całym rajdzie masz tylko 5 takich zagrywek. Ja raczej nie korzystam z tego i czasem zmieniam lub cisnę na feldze. Jedynie ostatnio korzystałem bo gram klasą R5 - okładkowym Polo i jest słabe, nie ogarniam - chcę to już skończyć (liga Pro). Ja chcę jakieś WRC. Ostatnio też porzuciłem Colina - do 3 wątku doszedłem i jakoś mi obrzydło. Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Opublikowano 19 kwietnia 2020 (edytowane) 8 minut temu, marbel007 napisał: Nieładnie. Dobrze jeszcze że nie ma cofania czasu. W całym rajdzie masz tylko 5 takich zagrywek. Ja raczej nie korzystam z tego i czasem zmieniam lub cisnę na feldze. Jedynie ostatnio korzystałem bo gram klasą R5 - okładkowym Polo i jest słabe, nie ogarniam - chcę to już skończyć (liga Pro). Ja chcę jakieś WRC. Ostatnio też porzuciłem Colina - do 3 wątku doszedłem i jakoś mi obrzydło. Niby 5, ale po prostu czasami wychodzę z gry i wtedy nie liczy No jestem perfekcjonistą i czasami potrafię 15 razy resetować grę bo już mi się restarty w rajdzie skończyły, bo w koło gdzieś wypadam na jakimś długim OS, a nie zdzierżę marnowania wcześniejszego wysiłku i spadku na odległą pozycję Edytowane 19 kwietnia 2020 przez maciucha 1 Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Opublikowano 19 kwietnia 2020 9 minut temu, maciucha napisał: No jestem perfekcjonistą Nie jesteś Gdybyś był opcja Ci byłaby niepotrzebna. Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Opublikowano 19 kwietnia 2020 (edytowane) Mylisz perfekcyjność z perfekcjonizmem Edytowane 19 kwietnia 2020 przez maciucha Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Opublikowano 20 kwietnia 2020 20 godzin temu, marbel007 napisał: Ostatnio też porzuciłem Colina no weź wróć ja sobie nadal dawkuje te wyzwania. jedno na posiedzenie, w sam raz żeby stresa nie łapać kiedy chce się za mocno i trzeba resetować po kilka razy 3 Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Ja na posiedzenie jak mam czas na 4-6 odcinków to jest święto. Często rajd biorę na dwa posiedzenia (obecnie Pro = 8 oesów). Pewnie FlatOuta też pocisnę, ale za dużo chce się grać we wszystko a czasu nie da się zatrzymać Jakoś mam ochotę na karierę, a kończę nieszczęsne R5 i zaraz chyba do Subaru '95 lub 2005 (4?) wsiądę. Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Opublikowano 20 kwietnia 2020 20 godzin temu, maciucha napisał: Niby 5, ale po prostu czasami wychodzę z gry i wtedy nie liczy No jestem perfekcjonistą i czasami potrafię 15 razy resetować grę bo już mi się restarty w rajdzie skończyły, bo w koło gdzieś wypadam na jakimś długim OS, a nie zdzierżę marnowania wcześniejszego wysiłku i spadku na odległą pozycję Moim zdaniem psujesz sobie zabawę, po pierwsze wszystkie trasy szybko poznajesz na pamięć, a po drugie zabierasz sobie emocje związane z jazdą na limicie, kiedy jeden błąd może oznaczać koniec rajdu. Wtedy ta zabawa naprawdę ma sens, jak się gra bez restartów, pełna koncentracja i umiejętność odpuszczenia kiedy trzeba. 17 minut temu, marbel007 napisał: Ja na posiedzenie jak mam czas na 4-6 odcinków to jest święto. Często rajd biorę na dwa posiedzenia (obecnie Pro = 8 oesów). Pewnie FlatOuta też pocisnę, ale za dużo chce się grać we wszystko a czasu nie da się zatrzymać Jakoś mam ochotę na karierę, a kończę nieszczęsne R5 i zaraz chyba do Subaru '95 lub 2005 (4?) wsiądę. Jeśli masz Flat Out Pack to proponuję Subaru Impreza S4: brzmi, jeździ i wygląda obłędnie, jeden z najfajniejszych samochodów w grze. Ale jest szybki więc uwaga 1 Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Opublikowano 20 kwietnia 2020 1 minutę temu, _White_ napisał: Moim zdaniem psujesz sobie zabawę, po pierwsze wszystkie trasy szybko poznajesz na pamięć, a po drugie zabierasz sobie emocje związane z jazdą na limicie, kiedy jeden błąd może oznaczać koniec rajdu. Wtedy ta zabawa naprawdę ma sens, jak się gra bez restartów, pełna koncentracja i umiejętność odpuszczenia kiedy trzeba. No uwierz, że szybko to nie wychodzi. Dziś rano 40 minut siedziałem nad jednym OSem w Argentynie bo w koło wypadałem przed jednym z mostów, bo pilot bywa upośledzony i jakieś 6 lewo czyta z 10s wyprzedzeniem, a 2 prawo most nie tnij czyta 3s przed. Ustawienia mam prawie na maks w lewo, więc nie w tym rzecz. I to jest problem tej gry, który nie pozwala mi do niej podchodzić w taki purystyczny rajdowy sposób, bo pilot miejscami mocno szwankuje, najmocniej chyba w Polsce gdzie często zakręty ocenione są zdecydownie zbyt optymistycznie i o ile się nie nauczysz newralgicznych miejsc na pamięć, to rajd trzeba by jechać na 60% żeby nie wypaść w kretyński sposób. przez pilota. Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Opublikowano 20 kwietnia 2020 45 minut temu, maciucha napisał: No uwierz, że szybko to nie wychodzi. Dziś rano 40 minut siedziałem nad jednym OSem w Argentynie bo w koło wypadałem przed jednym z mostów, bo pilot bywa upośledzony i jakieś 6 lewo czyta z 10s wyprzedzeniem, a 2 prawo most nie tnij czyta 3s przed. Ustawienia mam prawie na maks w lewo, więc nie w tym rzecz. I to jest problem tej gry, który nie pozwala mi do niej podchodzić w taki purystyczny rajdowy sposób, bo pilot miejscami mocno szwankuje, najmocniej chyba w Polsce gdzie często zakręty ocenione są zdecydownie zbyt optymistycznie i o ile się nie nauczysz newralgicznych miejsc na pamięć, to rajd trzeba by jechać na 60% żeby nie wypaść w kretyński sposób. przez pilota. No zgadza się że tak bywa, ale nie ma takich miejsc dużo, może 2-3 na rajd i szybko się te miejsca zapamiętuje, większość notatek jest spoko. Ustawienia pilota ustaw sobie na maxa w lewo to Cię raczej żaden zakręt nie zaskoczy, a jak zaskoczy to znaczy że za mocno ciśniesz. Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Z ustawieniem na maksa w lewo mam ten problem, żeby wtedy dużo zakrętów jest dla mnie ze zbyt dużym wyprzedzeniem. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 22 kwietnia 2020 Opublikowano 22 kwietnia 2020 Proponuje tym co grają na kierownicy zmienić kąt skretu na 540 stopni (60 % przy kalibracji) mniej się trzeba nakrecic przy nawrotach i ostrych zakretach Cytuj
Redmitsu 985 Opublikowano 22 kwietnia 2020 Opublikowano 22 kwietnia 2020 (edytowane) Wlasnie przejechałem wyzwanie dnia od społeczności na 1 poziom (była to 4 poziomowa kwalifikacja) w audi s1 w Argentynie... jak do tego doszło nie wiem. pomimo to trofka nie wskoczyła, ona wskoczy jak event się zakończy? Edytowane 22 kwietnia 2020 przez Redmitsu Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.