elvis004 312 Opublikowano 15 maja 2020 Opublikowano 15 maja 2020 Oj tam, oj tam... ja zaczynałem przygodę z Dirtem od poziomu 10, teraz mam 50 i wsio wygrywam. Nie z łatwością ale wygrywam, kwestia ogrania, treningu, wyłączania stopniowo asyst, poznania konkretnego samochodu i tras. I fakt jak masz dłuższa przerwę od gry to idzie gorzej. Ja ostatnio odpalam codziennie co by chociaż wyzwania dzienne zrobić, tygodniowe a i miesięczne, na przemian ze SnowRunnerem, a ze praca z domu to leciW Szkocji tylko dalej mnie leja strasznie xD Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 16 maja 2020 Opublikowano 16 maja 2020 W dniu 15.05.2020 o 07:44, kufir napisał: Tak, też mam wrażenie że coś jest nie tak ze stopniem trudności. Ustawiam np. na 60 jestem w pierwszej 10, wygrywam dwa odcinki awansuje na 1 pozycje i .... Konsola nagle zaczyna super jeździć tak że spadam na 25 pozycje ... Bo to adaptacyjny poziom trudności. Nie możesz zwalniać gdy wygrywasz odcinki bo konsola narzuca szybsze tempo. Jak w rzeczywistości. Gdy wejdziesz na pozycję lidera to rywale ostro atakują. Ja mam inną taktykę, zawsze ostatnie dwa odcinki w całym rajdzie mam wyuczone Perfect po to aby pójść na całość. Taka strategia mnie jeszcze nie zawiodła. Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 16 maja 2020 Opublikowano 16 maja 2020 (edytowane) Też mi się wydaje że rywale zaczynają mocniej cisnąć kiedy narzucisz ostre tempo. Ale zdarza się że popełniają też błędy. Bardzo pomaga przyzwyczajenie do jednego samochodu. Mój najlepszy okres w grze przeciwko AI był kiedy jeździłem wyłącznie Porsche 911 R-GT (uwielbiam ten samochód). Udało mi się nawet awansować do Masters. Potem zacząłem eksperymentować z innymi klasami i szybko spadłem z powrotem do Elite. Tuningowanie mi bardzo pomaga. Są osoby które twierdzą że są w stanie osiągać rekordowe czasy na standardowych ustawieniach, ale ja sobie nie wyobrażam nie pobawić się przynajmniej zawieszeniem i długością biegów. Edytowane 16 maja 2020 przez _White_ Cytuj
Kalten80 16 Opublikowano 18 maja 2020 Opublikowano 18 maja 2020 Gdyby ktoś chciał zrobić pucharek "Mistrz WorldRX" to uprzedzam, że trzeba wybrać auto z kategorii RX Supercars. Dzbanek nie wpada kiedy przejedziemy sezon autem 2019 RX Supercar. Tak tylko uprzedzam bo właśnie "straciłem" 4h Cytuj
elvis004 312 Opublikowano 22 maja 2020 Opublikowano 22 maja 2020 Jak komuś jeszcze brakuje pucharka z audi quattro dzisiaj tez jest wyzwanie dzienne delta Polska odcinek Zaróbka Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Ja tej gry kompletnie nie ogarniam, nie sądzę że jestem jakiś słaby w samochodówki, ale pierwszy rajd wygrywam z minutowymi przewagami, drugi rajd jade na maxa no po prostu najmniejszy bład i samochód do kasacji a nie mogę znaleźć się w TOP, jakim wymiataczem trzeba być zeby tą grę skończyć, masakra. Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Ja staram sie robić tak jak USSR pisał, pierwsze odcinki jade bardzo zachowawczo a w połowie rajdu staram sie odrabiac strate, trzeba tylko uważać, żeby nie stracić kontaktu z czołowką. Jestem teraz w klasie pro w rajdach i rallycrossie i przesiadłem sie na samochody 4wd, właściwie zabawa rozpoczęła się od nowa. Ale gra niszczy chyba każdego. Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 zawsze też można dać suwak trudności w lewo i po prostu cieszyć się fantastyczną fizyką. jak już człowiek się wczuje to gra daje niesamowity fun z latania bokiem i przycinania zakrętów. z czasem można podnieść poziom trudności i dodać sobie rywalizacji dla smaczku. od jedynki się odbiłem, w dwójce się zakochałem. wykończę dodatek z CM i chyba dam kolejną szansę jedynce. 1 Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 w karierze nie ma regulacji poziomu trudności Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 serio? nawet nie pamiętałem. no nic, czyli jednak jestem lepszy niż myślałem. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Dokladnie, w karierze nie ma regulacji poziomu trudnosci, a kariera to jest jakiś kosmos, jazda przez 99% czasu na pełnym skupieniu i na pełnym gazie a i tak nie ma szans na wygraną. Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Godzinę temu, eX4cT_PL napisał: Dokladnie, w karierze nie ma regulacji poziomu trudnosci, a kariera to jest jakiś kosmos, jazda przez 99% czasu na pełnym skupieniu i na pełnym gazie a i tak nie ma szans na wygraną. Zawsze możesz olać karierę i jeździć w innych trybach. Pisałem wcześniej, że przez brak kredytów, świeżaki mogą się odbić od tej gry. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 12 czerwca 2020 Opublikowano 12 czerwca 2020 Lubię karierę, zawsze kończę ten tryb, tłukło się w Richard Burns Rally, żadna wyścigówka nie sprawiała mi problemów, Dirt 2 jest moja pierwsza gra w życiu w której poziom trudności uniemożliwia mi znalezienie się na 1 miejscu w każdym wyścigu. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 22 czerwca 2020 Opublikowano 22 czerwca 2020 (edytowane) Ta gra ma niesamowity model jazdy. Kierownica, kokpit i wszystkie asysty na off- tak gram. Ale co z tego jak gra jest mało grywalna poprzez źle zbalansowany poziom trudności. Czasami po 10 razy powtarzam odcinek aby być np. Na 9 miejscu. ( na łatwym - historyczne, czasy współczesne lub to samo w karierze !!). Nie ma niestety tego ciągu aby "zagrać ostatni raz". Gra pomimo tego że bardzo mi się podoba to flustruje, karze gracza niesamowicie na każdym kroku. Cos tutaj chyba jest nie tak jak być powinno... Edytowane 22 czerwca 2020 przez kufir Cytuj
oFi 2 497 Opublikowano 22 czerwca 2020 Opublikowano 22 czerwca 2020 2 godziny temu, kufir napisał: Ta gra ma niesamowity model jazdy. Kierownica, kokpit i wszystkie asysty na off- tak gram. Ale co z tego jak gra jest mało grywalna poprzez źle zbalansowany poziom trudności. Czasami po 10 razy powtarzam odcinek aby być np. Na 9 miejscu. ( na łatwym - historyczne, czasy współczesne lub to samo w karierze !!). Nie ma niestety tego ciągu aby "zagrać ostatni raz". Gra pomimo tego że bardzo mi się podoba to flustruje, karze gracza niesamowicie na każdym kroku. Cos tutaj chyba jest nie tak jak być powinno... Nie wiem jak w dwojce ale w jedynce na początku bez upgradow silnika to właśnie dojeżdżało się na koncu stawki i gralo się po prostu dalej. Ale tutaj widze ze nie ma zbytnio możliwości bo trzeba wygrać wyścig by nam się cos dalej odblokowało. Powiem wam ze wrc8 wypada lepiej od dirta2. Dirt może technicznie stoi oczko wyżej, ale pięknie wyzbione trasy i ogolny feeling jezdzenia wrc należy do ósemki Cytuj
Gość kufir Opublikowano 23 czerwca 2020 Opublikowano 23 czerwca 2020 Gram na Łatwy (wartosc 50) , może muszę jeszcze obniżyć ... Ale jak trzeba w to grać aby ustawić wartości na około 90 -100 !!! Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 23 czerwca 2020 Opublikowano 23 czerwca 2020 (edytowane) 16 godzin temu, kufir napisał: Ta gra ma niesamowity model jazdy. Kierownica, kokpit i wszystkie asysty na off- tak gram. Ale co z tego jak gra jest mało grywalna poprzez źle zbalansowany poziom trudności. Czasami po 10 razy powtarzam odcinek aby być np. Na 9 miejscu. ( na łatwym - historyczne, czasy współczesne lub to samo w karierze !!). Nie ma niestety tego ciągu aby "zagrać ostatni raz". Gra pomimo tego że bardzo mi się podoba to flustruje, karze gracza niesamowicie na każdym kroku. Cos tutaj chyba jest nie tak jak być powinno... Uważam, że masz złe podejście. Zamiast powtarzać do znudzenia jeden odcinek, obniż poziom trudności i zacznij jeździć rajdy bez restartów, skupiając się na znalezieniu rytmu i stabilnego tempa. Wszystko jest tak jak powinno być, zapewniam że trening czyni mistrza. Na początku też miałem podobne trudności, a po kilku miesiącach doszedłem do Masters. Bez restartów - tylko wtedy możesz poczuć ducha rajdów. Edytowane 23 czerwca 2020 przez _White_ Cytuj
Kalten80 16 Opublikowano 23 czerwca 2020 Opublikowano 23 czerwca 2020 To prawda, w Dirt Rally najlepiej właśnie tak jeździć. Starać się jechać swoim tempem, unikać błędów i cieszyć się grą . Z czasem wyniki będą coraz lepsze Cytuj
oFi 2 497 Opublikowano 23 czerwca 2020 Opublikowano 23 czerwca 2020 2 godziny temu, Kalten80 napisał: To prawda, w Dirt Rally najlepiej właśnie tak jeździć. Starać się jechać swoim tempem, unikać błędów i cieszyć się grą . Z czasem wyniki będą coraz lepsze albo będą dzwony w drzewo i palenie prawajazdy przy kominku Cytuj
maciucha 11 650 Opublikowano 23 czerwca 2020 Opublikowano 23 czerwca 2020 Ale moje tempo to 'zapyerdalać' i to nie moja prędkość bywa za duża, tylko zakręt zbyt ciasny Cytuj
Gość kufir Opublikowano 23 czerwca 2020 Opublikowano 23 czerwca 2020 Gracie na tej hardkorowej kasacji ? Ona chyba w próbie czasowej jest włączona. Mam rację? Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 23 czerwca 2020 Opublikowano 23 czerwca 2020 2 godziny temu, kufir napisał: Gracie na tej hardkorowej kasacji ? Ona chyba w próbie czasowej jest włączona. Mam rację? Jasne, tylko hardcore damage. Według mnie w time trialu jest wyłączona hardkorowa kasacja. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 Chłopaki mam Dirta w wersji GOTY. O co chodzi z tymi sezonami o których piszecie często na forum ? Gdzie można pograć w w te sezony ? Prócz Kariery, Grania On Line (wyzwania i inne takie), Rajdów Historycznych, Próby Czasowej i Rajdów niestandardowych nie widzę innej możliwości grania ... Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 W GOTY są dodatkowe rajdy. W podstawce jest 6 a z sezonami (i FlatOut Colin) razem 13. W RallyCrossie też są dodatki typu trasy i auta. Jak masz w pudełku to gdzieś kod pewnie masz. Jak w cyfrze to wszystko powinno się dopisać. Może FlatOut Pack masz osobno do pobrania. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 24 czerwca 2020 Opublikowano 24 czerwca 2020 (edytowane) Mam to ściągnięte, sprawdzalem. Edytowane 24 czerwca 2020 przez kufir Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.