Skocz do zawartości

DiRT Rally 2.0


Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Colin napisał:

 

 

  Ukryj zawartość

Sierra ty coorvo

Haha Colin? Tobie to akurat nie powinno nic robić problemu w tym DLC ;) Też się męczyłem ale polubiłem to autko. Zaszalełem w ostatnim wyzwaniu w pierwszej części i szło mi całkiem - jednak kilka szarż przekreśliło moje szanse na dobry wynik.

Fajne te DLC. Mimo wszystko odstresowujące, bo np. Szlifuję odcinek-dwa do perfekcji.

Odnośnik do komentarza

no nie potrafię w tylne napędy :dunno: muszę się nieco uspokoić bo chcę za bardzo, za szybko, za agresywnie i później się kończy jak kończy. nick zobowiązuje. dzisiaj 4 razy z rzędu wypadłem na tym samym zakręcie w grecji, grunt to konsekwencja. dawkuję sobie te wyzwania. jedynie smuteczek robi świadomość że na hardzie na bank niektórych wyzwań nie zrobię, nie ma opcji. miałem ambitny plan na calaka, chciałem w końcu coś osiągnąć w życiu, ale będę musiał pogodzić się z rzeczywistością. wycisnę ile się da i będę napierniczał długo i namiętnie ale 100% nie dla mnie.

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Colin napisał:

no nie potrafię w tylne napędy :dunno: muszę się nieco uspokoić bo chcę za bardzo, za szybko, za agresywnie i później się kończy jak kończy. nick zobowiązuje. dzisiaj 4 razy z rzędu wypadłem na tym samym zakręcie w grecji, grunt to konsekwencja. dawkuję sobie te wyzwania. jedynie smuteczek robi świadomość że na hardzie na bank niektórych wyzwań nie zrobię, nie ma opcji. miałem ambitny plan na calaka, chciałem w końcu coś osiągnąć w życiu, ale będę musiał pogodzić się z rzeczywistością. wycisnę ile się da i będę napierniczał długo i namiętnie ale 100% nie dla mnie.

 

co tam z pucharków jest najgorsze do zrobienia?

Odnośnik do komentarza
42 minuty temu, oFi napisał:

po platynce w WRC 8 chyba podejme wyzwanie. Rajdy to mój konik :problem:

w 6 i 7 zrób, 1000 odcinków trzeba w każdej przejechać gdzie OSów z multi nie zlicza a po karierze masz jakieś 200-230 max :pawel: i muszą to być zwykłe OSy, tych krótkich czy równoległych SSów nie zalicza.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Colin napisał:

z dodatków to wszystkie scenariusze trzeba zaliczyć na hardzie, z podstawki to:

t2GU0df.png

 

reszta to pikuś, jedynie czasówka w Yas Marina RX może napsuć krwi.

Zrobiłeś to? Quattro w tej grze jest jak jakieś dzikie zwierzę. 

@oFi większość osiągnięcia jest bardzo łatwa. Jedne wymagają czasu, drugie dosłownie kiku minut w grze swobodnej. 

No ale są ze trzy, takie dla "ambitnych" 

Np Niedzielny Kierowca.

Odnośnik do komentarza
28 minut temu, chris85 napisał:

Zrobiłeś to?

zrobiłem, kilka stron wcześniej wrzucałem tego screena by się pochwalić :) miałem farta + trafiłem na wyzwanie z dwoma progami czasowymi zamiast czterema jak to zwykle bywa. mimo drobnych błędów znalazłem się w czołówce. w normalnym evencie pewnie bym był w 3 grupie, max 2. warto dopakować S1, odciążyć z zapasowego koła, poszukać jakichś ustawień, poeksperymentować, systemy też nie zaszkodzą. później pozostaje polować na wyzwania z tylko dwiema grupami czasowymi i powodzonka. do zrobienia, wymaga dużo cierpliwości. z tego co czytałem taka forma wyzwania pojawia się niby w oparciu o zapotrzebowanie społeczności ale realnie to co parę tygodni, warto sprawdzać codziennie czy aby przypadkiem nie rzucili.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Wg mnie trofiki w tej grze zrobili na odpierdziel. Gra jest niesamowitym darksoulsowym doświadczeniem w świecie samochodów i aż się prosi żeby były jakies wymagające pucharki. Niestety wszystko można wbić na izi, dzięki daily delta wyzwanie z audi to właściwie formalnosc, pomijam już zupelnie fakt że trofiki totalnie nie premiują granie kariery bo wszystko wygodniej wbijać w grze swobodnej... Dlc dodały parę ciekawych wyzwań ale niestety podstawowy zestaw wg mnie to takie 3/10 do wklepania w 40h (mocno zależne od tego czy masz golasa czy passa - z dodatkami idzie zawsze wiecej furek, kasy co zwyczajnie zmniejsza grind). 

Odnośnik do komentarza
W dniu 2.04.2020 o 23:46, Colin napisał:

no nie potrafię w tylne napędy :dunno: muszę się nieco uspokoić bo chcę za bardzo, za szybko, za agresywnie i później się kończy jak kończy. nick zobowiązuje. dzisiaj 4 razy z rzędu wypadłem na tym samym zakręcie w grecji, grunt to konsekwencja. dawkuję sobie te wyzwania. jedynie smuteczek robi świadomość że na hardzie na bank niektórych wyzwań nie zrobię, nie ma opcji. miałem ambitny plan na calaka, chciałem w końcu coś osiągnąć w życiu, ale będę musiał pogodzić się z rzeczywistością. wycisnę ile się da i będę napierniczał długo i namiętnie ale 100% nie dla mnie.

 

Trening czyni mistrza, kiedyś też nie wyobrażałem sobie szybkiej jazdy autami RWD, a teraz jeżdżę w Masters w klasie RGT (Porsche 911). Tylnonapędówki wymagają po prostu innej techniki, one prześlizgują się po zakrętach inaczej niż auta AWD. Nie należy za bardzo kręcić kierownicą, w szkołach rajdowych uczą aby do większości zakrętów kąt skrętu nie był większy niż 45 stopni. Reszta to praca pedałami techniką left foot braking, im więcej gazu tym większy kąt skrętu, więcej hamulca aby ustabilizować pojazd. Można powiedzieć, że tylnonapędówkami steruje się pedałami bardziej niż kierownicą. Bieg na którym pokonujemy zakręt też ma znaczenie, dla bezpieczeństwa lepszy wyższy na zakręcie bo przy niższych obrotach szansa na nadsterowność jest mniejsza, no i uwaga na lift off oversteer przy niektórych autach- całkowite zdjęcie nogi z gazu może mocno destabilizować samochód, co w pewnych sytuacjach może skończyć się źle.

 

Aha, no i jeszcze tuningiem można dużo zdziałać. Jakby się komuś przydało, tu są moje ustawienia do Hiszpanii dla Porsche. Dzięki nim samochód jest dużo bardziej stabilny na zakrętach:

 

Edytowane przez _White_
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
44 minuty temu, oFi napisał:

mocniej Ci hamuje, ale jakbys dał brake na tył to lepiej by Ci w zakręty się skladał po odpuszczeniu hamulca. Ale takie porsze jest super wyważone więc pewnie ten parametr nie wpływa aż tak na pokonywanie zakrętów :lapka: 

 

Masz rację, to jest konfiguracja stabilna, jak chcę trochę mocniej przycisnąć to przesuwam balans na tył, zwiększam sztywność tylnych sprężyn i zmieniam ustawienia dyferencjałów na bardziej agresywną jazdę. :)

  • Plusik 1
  • WTF 1
Odnośnik do komentarza

Fak ja nie umiem w tuning. Kiedyś w Colinie jakieś tam prześwity się ustawiało i długości skrzyni biegów... Hamulce chyba też. Od tamtego czasu chyba jeżdżę na defaulcie, bo prędzej coś zepsuję widząc mnogość opcji ;)

Teraz w tym DLC wychodzi jaki jestem cienki. Pierwszy zestaw prawie ukończyłem, tylko Nowa Zelandia mi została - 2x odcinki >10km i 3.5 sekundy mi brakło :( A ty trzeba niby minute odrobic. W drugim segmencie nie wiem jakim cudem przyjadę drugi scenariusz - tam trzeba cisnąć konkretnie w Walii lub Szkocji i mimo że odcinek nie jest trudny to imo dużo prostych to zbyt duże ryzyko - 150/200km na szutrze to szaleństwo ;)

 

Odnośnik do komentarza

Na reddicie naczytałem się dużo na temat poziomu ostatniego dlc i w weekend to zweryfikowałem, zdecydowanie dla elity. Ja się na średnim poziomie bawię solidnie i jak widzę wymagania jakie są czasem na b trudnym to wiem że są zdecydowanie poza moim zasięgiem i umiejętnościami. Szaleństwo? To bardzo adekwatne określenie w stosunku do tego co zaoferowali mistrzowie kodu ;)

Odnośnik do komentarza

Zdecydowalem sie ze jednak poczekam na wersje ps+ i pierwsze moje wrazenia: Grafika jest bardzo ładna i jedynie do czego moglbym sie przyczepic to ze nie jest za bardzo ostra, podejrzewam ze nie ma 1080p i czasem doskwiera aliasing a gram na ps4 fat. 

Model jazdy jest taki jaki oczekiwalem, wymagajacy i dajacy mega duzo frajdy.

Kariera jest troche dziwna, pucharowe wyscigi sa bardzo dlugie i wyczerpujace, lecz po ukonczeniu na podium czuje sie jakbym urodzil sie z kierownica w reku. Oczywiscie mowie tu juz u pucharze clubman, bo puchar open jest zdecydowanie za latwy. Zobacze jak bedzie dalej. Jedynie czego mi brakuje w tych pucharach to narzucanie klasy pojazdu, tak bylo chyba w Dirt Rally a tutaj mozemy dany puchar odpalic sobie jaka klasa chcemy przez co zawsze biore fury latwiejsze w prowadzeniu zebym nie musial klnąć po kazdym zakrecie ;) 

Na minus to malo panstw, oczywiscie jest season pass ale zdecydowanie za malo jak na sama podstawke, troszke dymanko przez dewow.

Kolejny minus to troche dziwne trofki, wiem to nie kazdemu przeszkadza ale lubie wyzwania w trofkach a tutaj sa jakies takie nijakie i chyba wrzucone na siłe badz bez zadnego pomysłu, mozna bylo to zdecydowanie lepiej zrobic, trofki zawsze u mnie powoduja chec masterowania danej gierki mocniej a tutaj jest takie meh. 

No i najwiekszy minus to ciagłe polaczenie online, to jest jakas katastrofa. Wiadomo ze jest pandemia, ludzie siedza w domach i dodatkowo jest multum nowych uzytkownikow dirta przez ps+ ale te serwery codemastersow to jest porazka. Na proste potwierdzenie decyzji czekam czasami kilka sekund a zeby kupic auto to wywalilo mnie chyba z 5 razy, badz przez jakies 5 minut nie moglem w ogole odpalic wyscigu w karierze bo wyskakiwał ciągle blad połączenia :(

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Serwery chrupnely strasznie, przez te problemy z łącznością najpierw miałem problem z zebraniem sianka za wyzwania i byłem mocno zestresowany że 2kk pojdzie z dymem. A potem jak już udało się odebrać nagrody, to i tak wywalało raz za razem i pewnie między innymi przez to nie wpadł mi trofik za kupno wszystkich aut z grupy b. Jak wcześniej mi nic nie przeszkadzało w grze, nawet ta żałosna lokalizacja, tak teraz mam sporego w(pipi)ia na mistrzów kodu...

Odnośnik do komentarza

Ja wczoraj na Xboxie chwilę puściłem i też dość długo do serwerów łączył. Teraz jeżdżę w Colina i w sumie tam chyba nie ma konieczności połączenia online.

Czy serwery są wspólne dla wszystkich platform - można czasowo rywalizować bez względu na platformę?

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...