koczownik 4 Opublikowano 1 marca 2019 Opublikowano 1 marca 2019 Heja. Możecie się podzielić swoimi ustawieniami FFB kierownicy? Szukam dobrej konfiguracji. Dzięki Cytuj
Kolos28 282 Opublikowano 1 marca 2019 Opublikowano 1 marca 2019 Bardzo dobra odsłona. Możliwe, że na kierownicy łatwiejsza od jedynki ale na padzie jest nadal wymagająca.Jeździ się wyśmienicie i gdybym miał tylko więcej miejsca to kupiłbym ponownie kierownicę. Trasy są wyśmienite i różnorodne, dzięki temu odcinki nie są monotonne.Według DF, na xox działa w 4k i 60klatkach.Trzeba przyznać, że fajnie to wygląda i działa. Cytuj
maciucha 11 649 Opublikowano 2 marca 2019 Opublikowano 2 marca 2019 (edytowane) Pograłem pierwszą godzinkę i nie wiem skąd te głosy krytyki w odniesieniu do modelu jazdy. Gram na g920. Wreszcie mocno czuć wagę aut, przednionapędowce idą łatwiej niż tylnonapędowce. Na jedynce zjadłem zęby, żadnym wymiataczem nie byłem ale tu znowu wylatuję z trasy jak poje.bany, ale tylko po swoich błędach. No na razie daję okejkę Edytowane 2 marca 2019 przez maciucha 1 Cytuj
gtfan 3 300 Opublikowano 3 marca 2019 Opublikowano 3 marca 2019 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
maciucha 11 649 Opublikowano 3 marca 2019 Opublikowano 3 marca 2019 (edytowane) Dobra ale z tymi max 5 restartami na rajd to mnie wku.rwili XD W jedynce po prostu 5 razy odbierało kasę, a potem bez konsekwencji, a tutaj po 5 razach można najwyżej zrezygnować z odcinka albo odpalić grę od nowa i jechać na tym ostatnim restarcie który został No ale klimacik jest jak jadę 18km OS ze świadomością że nie mogę zrestartować AI też fajnie zrobione póki co, bo na krótkich OSach ciśnie mocno i trzeba się dobrze spiąć i pojechać bez błędów żeby przyjechać te 2-3s szybciej, a na długich OSach zwalnia wiedząc jaka jest stawka i np jak w miarę mocno cisnąłem i fartem wyszedłem z kilku opresji to przyjechałem 38s przed drugim, ale potem się musiałem aż na balkon przejść schłodzić Podsumowując, narazie gierka jak najbardziej spełnia moje oczekiwania i daje mocno popalić Edytowane 3 marca 2019 przez maciucha 1 Cytuj
koczownik 4 Opublikowano 3 marca 2019 Opublikowano 3 marca 2019 @gtfan a naprawiasz auto w strefie serwisowej co dwa odcinki? Pamiętaj tez o zmianie opon na nowe, taka zmiana jest możliwa jeden raz na rajd. Ludzie, wiecie czy w nowym DR jest tak samo, jak w jedynce, że po wejściu na wyższy tier kariery jeśli dam „abandon” to mi zrestartuje do zera i będę musiał się od nowa wspinać? I czy czasy osiągane w karierze zapisują się w rankingach internetowych? Czy tylko te czasy z time trial? Pozdro! Cytuj
gtfan 3 300 Opublikowano 3 marca 2019 Opublikowano 3 marca 2019 (edytowane) . Edytowane 27 lipca 2022 przez gtfan Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 3 marca 2019 Opublikowano 3 marca 2019 ja tam jako fan serii jestem w niebie, jest trudno, realistycznie, czuc ciężar auta, trasy sa roznorodne i ciekawe, aut od groma a oprawa na koxie to żyleta Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 4 marca 2019 Opublikowano 4 marca 2019 W dniu 1.03.2019 o 19:37, Kolos28 napisał: Według DF, na xox działa w 4k i 60klatkach. Prosiak tylko FHD Cytuj
melkorr 4 Opublikowano 5 marca 2019 Opublikowano 5 marca 2019 W dniu 3.03.2019 o 17:59, gtfan napisał: Oczywiście, zawsze naprawiam i zmieniam opony na nowe. Odcinek po serwisie jest zawsze ok, za to kolejny prawie zawsze zaczynam rozwaonym samochodem, nawet jak w poprzednim odcinku go nie zniszczyłem. Restart odcinka i jest ok, bez sensu. Pojawiło się to dopiero od klasy R4, wcześniej jeden sezon Lancią Fluvia tego nie było... Z innych wad które mi doskwierają to jazda nocna - gra ma na prawdę ładną grafikę ale jak nakłada się na to filtr lapmy to ta pikseloza jest straszna, o czytelności trasy nie wspominając No i nie rozumiem czemu nie mogę kupić wszystkich dostępnych aut - po Fluvii chciałem jeździć Subaru Impreza gupa A, a w karierze nie mogę tego auta kupić Podejrzewam, że wszyscy tak mają. Ta sytuacja dzieje się podczas drugich zawodów (klasa Open), nie ważne jaką klasę aut wybierzemy. Pewnie wiele ludzi nawet nie zauważa ponieważ wypadają z trasy itp, itd i po prostu myślą, że auto się tak popsuło. Wygląda na to, że jest to celowe zagranie. Ewidentnie widać, że podczas drugich mistrzostw czasy naszych przeciwników są zdecydowanie lepsze. W Dirt Rally była podobna sytuacja, ale tego, że przy drugim odcinku auto jest w mocnej rozsypce mimo prawie, że czystego przejazdu to nie było! Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 Wczoraj wytargałem swojego DFGT i okazuje się, że gra nie wspiera tej kierownicy Działać działa, ale nie ma FFB i przez godzinę nie udało mi się ustawić tak, by obrót kierownicy odpowiadał obrotowi kierowcy w grze. Jakieś ku,rwa logitech profiler, logitech gaming software, ch,uje muje. PC master gej. Biednemu to zawsze żwir w oczy. Bez FFB nie ma sensu, bo nie czuć przyczepności, wszystkie trasy są płaskie. Co mi się od razu nie spodobało to kolorystyka gry, wszystko jest w sepii, jakby piach się unosił w powietrzu na każdej mapie. Pamiętam że tak samo wyglądała któraś gra z serii F1. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 Szejdi, ale dlaczego nie kupiłeś wersji na konsole? Tam przecież Twoja 12-letnia kierownica byłaby w 100% wspierana ! 1 Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 pewnie dlatego ze na PS4 pro sie nie postarali i jest tylko 1080p Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 47 minut temu, raven_raven napisał: Szejdi, ale dlaczego nie kupiłeś wersji na konsole? Tam przecież Twoja 12-letnia kierownica byłaby w 100% wspierana ! 1) wersja na PC kosztowała 23PLN a na konsolę 219PLN 2) do PC mam kierownicę, słabą bo słabą, ale na moje jeżdżenie myślałem, że wystarczy, tym bardziej, że nie mam za bardzo miejsca, żeby ją wygodnie ulokować no ale niestety codemasters rozwiązało mój problem i ucieło support dla DFGT mimo, że dirt rally 1.0 działał znakomicie, Dirt na padzie nie sprawia mi w ogóle przyjemności, wolę serię WRC, która ma licencjonowane trasy i samochody WRC 25 minut temu, kermit napisał: pewnie dlatego ze na PS4 pro sie nie postarali i jest tylko 1080p ale z takimi dziecinnymi uwagami to zapraszam do CW, kogo poważnego interesuje rozdzielczość w grze symulatorowej, to ostatnia rzecz na którą bym zwracał uwagę, dużo ważniejszy jest stabilny framerate a ten jest stabilny na ps4pro, poza tym na PC też mam 1080p Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 od kiedy stwierdzenie faktu to dziecinna uwaga? wez oddech i odpocznij spie.rdolix Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 no ale to nie są fakty fakty są takie, że po pierwsze nie ma 4k bo konsola jest za słaba a nie dlatego, że devi się nie postarali a po drugie nie kupiłem wersji na xboxa bo nie mam xboxa także zapraszam na irca albo do CW z takimi "faktami" Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 dawno skończyłem przygodę z kierownicami, wszędzie to samo - po 3-4 latach brak wsparcia. Kupujesz kierownice za 1600 zł, a na nowej konsoli okazuje się że w 3/4 gier nie działa. I tak ładnie, że w ogolę ją wykrywa po 10 latach. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 Nigdy konsola nie jest za słaba na rozdzielczość w jakiej potrafi generować obraz, to w gestii developera jest znalezienie balansu między ilością pikseli na ekranie a jakością grafiki a także poprawne wykorzystanie narzędzi jakie konsola oferuje, w tym przypadku wsparcie dla checkerboardingu jakie ma PS4. Codemasters wybrało grafikę, ograniczając output do dość kiepskiego 1080p na PS4 Pro. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 ehh typowy easye, nie ma zielonego pojęcia na temat rzeczy o których pisze Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 No co generację konsol musiałem zmieniać kierownicę, czego znowu nie rozumiesz? Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 3 minuty temu, raven_raven napisał: Nigdy konsola nie jest za słaba na rozdzielczość w jakiej potrafi generować obraz, to w gestii developera jest znalezienie balansu między ilością pikseli na ekranie a jakością grafiki a także poprawne wykorzystanie narzędzi jakie konsola oferuje, w tym przypadku wsparcie dla checkerboardingu jakie ma PS4. Codemasters wybrało grafikę, ograniczając output do dość kiepskiego 1080p na PS4 Pro. no ale to znaczy, że się nie postarali? Że jakby się postarali to byłoby 4k/60fps jak na koxie? Byłoby, wyglądałoby tak: Także tak jak pisałem, ps4pro jest za słabe, by DIrt wyglądał tak samo jak na Koxie. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 co ty szejdi z tym xboxem? ja mowie ze nie ogarneli bo tylko 1080p co jest faktem, ty cos o xboxie mogli zrobić jakies 1440p lub cokolwiek jak w 90% innych gier na ps4 pro a ucieli gierke dramatycznie idac pewnie na latwizne Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 1 minutę temu, easye napisał: No co generację konsol musiałem zmieniać kierownicę, czego znowu nie rozumiesz? ja za moją kierownicę DFGT zapłaciłem 350PLN w 2009 roku a dirt rally 2.0 to pierwsze gra od tamtej pory, która jej nie wspiera, ty napisałeś coś o kierownicy za 1600PLN a w tej cenie są thrustmastery, które działają z ps3/ps4/pc rozumiem, że G25/27 przestały mieć wsparcie na nowej generacji, ale one nigdy nie kosztowały 1600PLN, bo jak ja kupowałem DFGT to G25 kosztowała poniżej 1000PLN Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 (edytowane) 11 minut temu, kermit napisał: co ty szejdi z tym xboxem? ja mowie ze nie ogarneli bo tylko 1080p co jest faktem, ty cos o xboxie mogli zrobić jakies 1440p lub cokolwiek jak w 90% innych gier na ps4 pro a ucieli gierke dramatycznie idac pewnie na latwizne racja, ty napisales ze nie wzialem dirta na ps4 bo tam jest 1080p a wzialem na PC mimo ze na tam tez jest 1080p Edytowane 6 marca 2019 przez szejdj Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 Na PC jest tyle ile sobie ustawisz, spokojnie można w 2K grać na GTX970 . A ja PS4 Pro nie uważam za takie słabe, by gra w 4K miała wyglądać jak pokazałeś, ale każdy ma swoją opinię. Tak jak już pisałem, są narzędzia jak checkerboarding a pomiędzy 1080p a 2160p jest jeszcze wiele innych rozdzielczości, które mogą być dynamicznie dostosowywane zależnie od wymagań w trakcie rozgrywki. 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.