szejdj 2 804 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Cytuj Odnośnik do komentarza
maciucha 11 599 Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Piękna gierka. Dziś po ~20h sobie przypomniałem że przecież jest jeszcze Rallycross i z 2h pojeździłem na Hell i Silverstone Najlepiej wydane 250zł na premierę od bardzo dawna Poczaję się jeszcze trochę na jakąś promkę na Season Passa i będzie cudownie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kalten80 16 Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Zastanawiam się czemu Techland lokalizował tą grę skoro szkoda im było kasy żeby porządnie to zrobić. Polski pilot lepszy od Jaskra z Dirt 4, ale ciągle tragiczny. Zmieniłem na Phila Millsa. Co i raz jakiś kwiatek się pojawia i np. opony twarde przetłumaczone są na "trudny". Ewidentnie tłumaczył to ktoś kto zupełnie nie ma pojęcia o sporcie samochodowym. Dłuższą chwilę zajęło mi domyślenie się czemu w sklepie przy niektórych autach jest napis "wykorzystano". Pewnie to było "used" czyli "używany". No masakra jakaś, chyba najgorzej przetłumaczona gra w jaką kiedykolwiek grałem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
_White_ 79 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) To prawda. Już nie wspomnę o okropnych błędach ortograficznych, ale te chyba już poprawili w patchu. Swoją drogą, nadchodzi kolejny patch (prawdopodobnie za dwa tygodnie, pewnie razem z kolejnym DLC). Między innymi mają poprawić ostrość obrazu na PS4. A tutaj opinie międzynarodowego rajdowego kierowcy i instruktora na temat Dirt 2.0: Dla nieznających angielskiego w skrócie: model jazdy facet generalnie ocenia jako doskonały. W szczególności pracę zawieszenia i oddanie ciężaru pojazdów, które oddane są w sposób dużo bardziej realistyczny niż w DR1. Jedyne zastrzeżenia są do zbyt dużej kontroli nad pojazdami w momencie wejścia w podsterowność, podobno w życiu mamy mniejszą kontrolę nad pojazdem w takiej sytuacji niż jest to przedstawione w grze. Dużo też zależy od konkretnego samochodu, podobno jazda takim Subaru, Peugeotem 208 czy Fordem Escortem MK2 jest bliższa rzeczywistości niż np. Peugeotem 205. Bardzo dobrze odwzorowane są podobno tory rallycross, chociaż odcinki specjalne wg. tej osoby bardziej udane były w DR, głównie z powodu obecności Walii. I jeszcze ciekawostka z innego forum: Trasy w Polsce to tak naprawdę nie odcinki w Łęcznej, tylko w Mikołajkach, te same, które jeszcze rok temu były częścią rajdowych mistrzostw świata. Z powodów licencyjnych nazwy odcinków zostały zmienione, ale mapa i krajobrazy są identyczne. Oto przykład: OS Baranowo, w grze Zaróbka. Edytowane 6 Kwietnia 2019 przez _White_ 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
oFi 2 429 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Szkoda, że wciąż nie można wbić platyny Cytuj Odnośnik do komentarza
Kalten80 16 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Czemu nie można? Przez ten pucharek z Audi? Cytuj Odnośnik do komentarza
da$io 110 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Da się grać na padzie? Cytuj Odnośnik do komentarza
gtfan 3 173 Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2019 (edytowane) . Edytowane 27 Lipca 2022 przez gtfan Cytuj Odnośnik do komentarza
easye 3 332 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 (edytowane) Ostatnio pogrywam regularnie i tez wziąłbym te dodatkowe trasy, gdyby nie fakt, że w karierze bezustannie jeżdżę o 00:59, wieć (pipi) widać i jak wyłączą w końcu nikomu nie potrzebną komunikację z raceNet. Ktoś wie, czy w końcu w jakimś patchu mają to zrobić? Szlag człowieka trafia, jak co 2-3 wyścig jeździ w całkowitej ciemnicy. Edytowane 15 Kwietnia 2019 przez easye Cytuj Odnośnik do komentarza
piotrekoka 21 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Kurde, ale mnie kusi żeby fajere kupić. Pany, ma któryś z was G29? Wiem że jest pełno recek i ogólnie ponoć dobra kierownica, ale może któryś z was by jeszcze podkręcił atmosferę Cytuj Odnośnik do komentarza
maciucha 11 599 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 mam g920 i polecam do latania bokiem w dirciku Cytuj Odnośnik do komentarza
Kalten80 16 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Ja mam G29 i gra się zaj.....ście. Ciężko mi się było przestawić z pada, ale w końcu się przyzwyczaiłem i teraz już nie umiem na padzie grać Wrażenia na kierownicy są super. Cytuj Odnośnik do komentarza
Luqat 966 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Przykro mi, ale też mam g29 i niebawem odpalam GTS. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza
_White_ 79 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 (edytowane) 4 godziny temu, piotrekoka napisał: Kurde, ale mnie kusi żeby fajere kupić. Pany, ma któryś z was G29? Wiem że jest pełno recek i ogólnie ponoć dobra kierownica, ale może któryś z was by jeszcze podkręcił atmosferę Osobiście jeżdżę na T150 z shifterem i T3PA, kierownica do takiej gry jak Dirt Rally 2.0 to moim zdaniem rzecz niezbędna. Jadąc w takim Monte Carlo na kierownicy czujesz dokładnie kiedy koła tracą, a kiedy odzyskują przyczepność. A force feedback ma być jeszcze usprawniony, developerzy pracują nad poprawą efektów wywoływanych przez pracę podwozia (kierownica w Dirt 2.0 mniej się trzęsie na szutrze w porównaniu z Dirt1, co jest bardziej realistyczne, ale wielu ludziom się to nie podoba). Ja nie wyobrażam sobie grania w tą cudowną grę na padzie. 4 godziny temu, easye napisał: Ostatnio pogrywam regularnie i tez wziąłbym te dodatkowe trasy, gdyby nie fakt, że w karierze bezustannie jeżdżę o 00:59, wieć (pipi) widać i jak wyłączą w końcu nikomu nie potrzebną komunikację z raceNet. Ktoś wie, czy w końcu w jakimś patchu mają to zrobić? Szlag człowieka trafia, jak co 2-3 wyścig jeździ w całkowitej ciemnicy. Pory dnia w karierze zawsze są cykliczne. Ranek - dzień - zachód - zmrok - noc, czy jakoś tak. Więc nie oszukuj. Ale faktem jest że wciąż za dużo jest tras w nocy i deszczu. Chociaż i tak jest lepiej niż było. Cóż, tak to jest jak developer jest z Anglii. Nie mogę się doczekać kiedy wprowadzą kluby/ligi. Zrobimy sobie forumowe zawody, tak jak kiedyś w Dirt Rally? Edytowane 15 Kwietnia 2019 przez _White_ Cytuj Odnośnik do komentarza
Kolos28 282 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Dziś na XOX pojawiła się aktualizacja i to dość spora bo aż 7,66GB. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kalten80 16 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Na Ps4 też, ale jest ciut mniejsza - 6,9 GB Cytuj Odnośnik do komentarza
koczownik 4 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 21 godzin temu, _White_ napisał: Osobiście jeżdżę na T150 z shifterem i T3PA, kierownica do takiej gry jak Dirt Rally 2.0 to moim zdaniem rzecz niezbędna. Jadąc w takim Monte Carlo na kierownicy czujesz dokładnie kiedy koła tracą, a kiedy odzyskują przyczepność. A force feedback ma być jeszcze usprawniony, developerzy pracują nad poprawą efektów wywoływanych przez pracę podwozia (kierownica w Dirt 2.0 mniej się trzęsie na szutrze w porównaniu z Dirt1, co jest bardziej realistyczne, ale wielu ludziom się to nie podoba). Ja nie wyobrażam sobie grania w tą cudowną grę na padzie. Pory dnia w karierze zawsze są cykliczne. Ranek - dzień - zachód - zmrok - noc, czy jakoś tak. Więc nie oszukuj. Ale faktem jest że wciąż za dużo jest tras w nocy i deszczu. Chociaż i tak jest lepiej niż było. Cóż, tak to jest jak developer jest z Anglii. Nie mogę się doczekać kiedy wprowadzą kluby/ligi. Zrobimy sobie forumowe zawody, tak jak kiedyś w Dirt Rally? Cześć, tez gram na T150. Możesz wrzucić screena jakie masz ustawienia FFB? Ja wrzucę swoje. Trochę się nimi bawiłem i chyba mam już takie, jakie mi odpowiadają, ale nie zaszkodzi spróbować jakichś innych ;) Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza
_White_ 79 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 3 minuty temu, koczownik napisał: Cześć, tez gram na T150. Możesz wrzucić screena jakie masz ustawienia FFB? Ja wrzucę swoje. Trochę się nimi bawiłem i chyba mam już takie, jakie mi odpowiadają, ale nie zaszkodzi spróbować jakichś innych Dzięki. Jasne, łap: Automatyczne wyrównywanie momentu obrotowego 80 Tarcie kierownicy 10 Tarcie opon 30 Zawieszenie 100 Uślizg opon 100 Silnik 100 Kolizja 100 Miękkie blokowanie 140 Siła centrowania kierownicy włączona Siła centrowania 80 Wiem że wiele osób podbija wartość zawieszenia, ale mi osobiście wystarczy to co jest. BTW, dzisiejszy patch poprawia grafikę na PS Pro. Cytuj Odnośnik do komentarza
melkorr 4 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 W dniu 3.03.2019 o 17:34, gtfan napisał: Po przesiadce na klasę R4 i zmienie ustawień pada gra się całkiem przyjemnie, ale żeby nie było za fajnie to ciągle trapi mnie jeden błąd - praktycznie za każdym razem jak jadę co drugi odcinek auto startuje dziwnie uszkodzone - nie skręca, nie ma mocy, coś strasznie się tłucze. Daję restart i wszystko nagle jest ok. Mega to irytujące. Ktoś jeszcze to spotkał czy to jednostkowy przypadek? Miałem ten sam problem, przy większej ilości odcinków 5 restartów było za mało, żeby skończyć przyzwoicie mistrzostwa, sprzedałem. Pytanie czy po ostatnim patch-u sytuacja się poprawiła? Chętnie wrócę do tej gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
_White_ 79 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 7 godzin temu, melkorr napisał: Miałem ten sam problem, przy większej ilości odcinków 5 restartów było za mało, żeby skończyć przyzwoicie mistrzostwa, sprzedałem. Pytanie czy po ostatnim patch-u sytuacja się poprawiła? Chętnie wrócę do tej gry. To o czym mówicie to tzw. no grip bug. Od ostatniego patcha nie przydarzyło mi się to ani razu. Swoją drogą, wyszło DLC ze Szwecją. A niedługo kolejne samochody z klasy 2000cc. Bardzo podoba mi się support jaki robi Codemasters, średnio co dwa tygodnie jakiś nowy content. Cytuj Odnośnik do komentarza
melkorr 4 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, _White_ napisał: To o czym mówicie to tzw. no grip bug. Od ostatniego patcha nie przydarzyło mi się to ani razu. Swoją drogą, wyszło DLC ze Szwecją. A niedługo kolejne samochody z klasy 2000cc. Bardzo podoba mi się support jaki robi Codemasters, średnio co dwa tygodnie jakiś nowy content. Dzięki, świetna wiadomość. Wracam :-) Tak na marginesie, restartów nadal tylko 5? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza
_White_ 79 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Godzinę temu, melkorr napisał: Dzięki, świetna wiadomość. Wracam :-) Tak na marginesie, restartów nadal tylko 5? ;-) Tak. Jeśli o mnie chodzi, wyrzuciłbym restarty w ogóle, przynajmniej na wyższych poziomach trudności. Sam jeżdżę bez restartów i polecam, zupełnie inny poziom koncentracji i adrenaliny kiedy wiesz że jeden błąd może skończyć cały rajd. Cytuj Odnośnik do komentarza
Lucky77 15 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Co oni zrobili z tą grafiką!... Myślałem, że mi się telewizor zepsuł . Wszystko rozmazane. A model jazdy jakiś kartonowy. Fuj. Wracam do konkretów czyli do pierwszego Dirta, który na tle 2.0 jest piękny i ostry jak żyleta. Szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza
_White_ 79 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 (edytowane) W dniu 28.04.2019 o 21:19, Lucky77 napisał: Co oni zrobili z tą grafiką!... Myślałem, że mi się telewizor zepsuł . Wszystko rozmazane. A model jazdy jakiś kartonowy. Fuj. Wracam do konkretów czyli do pierwszego Dirta, który na tle 2.0 jest piękny i ostry jak żyleta. Szkoda. Blur został poprawiony w ostatnim patchu (szczególnie dobrze wygląda to na PS4 Pro, ale i standardowa została poprawiona), a model jazdy to najlepszy i najbardziej realistyczny model jazdy od czasów Richard Burns Rally... Edytowane 30 Kwietnia 2019 przez _White_ Cytuj Odnośnik do komentarza
Grzesiek 4 Opublikowano 1 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 Pograłem trochę więcej ok. 60% rajdówek wykupione do modelu jazdy nie mam zastrzeżeń jest po prostu inny na pewno wymaga mniejszego skupienia w Szwecji która nie dawno wyszła jest mi o wiele łatwiej utrzymać samochód w ryzach niż miało to miejsce w jedynce tam specjalnie zmieniałem kamerę bo nie szło jechać na kamerce z tyłu. Wydaje mi się, że to głównie przez ciężar aut łatwiej się jeździ i fakt pewnie jest to ukłon w stronę realizmu ale z punktu widzenia gracza np takiego jak ja sama jazda wywołuje nieco mniej emocji podczas rajdu. Samą grafikę stawiam oczko wyżej nie wiem jak na zwykłym ps4 ale u mnie na ps4 pro z sony bravią XE90 jest bardzo dobrze no i zaimplementowany hdr też robi swoje. Na koniec takie tam pierdoły z gatunku fajnie jakby były ale bez nich też jest ok ot moje marudzenie. - Żeby na kolejnych odcinkach bez serwisu rajdówka jeszcze bardziej się brudziła w jedynce szło przejechać 2 oesy w deszczu i dowalić całkowicie na suchym szutrze tak że nie było widać jakiego koloru jest rajdówka tego mi tutaj brakuje. Tutaj na każdy oes rajdówka podjeżdża jakby była prosto z myjni nie ma znaczenia czy był serwis. - Mieszania oesów albo też możliwość przejechania 24 oesów jako 1 rajd tak było w jedynce. - Zużycie opon fajnie, że jest ale znowu nie idzie samą jazdą ich zużyć do kapcia ot gorsza przyczepność po czasie ktoś pamięta colina 04 ? Nie mogę się doczekać aż zapowiedzą sezon 2 i będzie tym czym oczekuje zdecydowana większość graczy wydaje mi się, że rally cross raczej ma mniejsze zainteresowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.