DarkStar 180 Opublikowano 3 lutego Opublikowano 3 lutego Godzinę temu, Daddy napisał(a): Ja testowałem na dobrym necie kilka razy w styczniu i daleko mi od chwalenia xclouda, lag zależy od gry czasami spoko czasami masakra ale najgorszy jest bitrate który powoduje że obraz często zamienia w mozaikę i gówno rozmazane. Moje wrażenia były podobne rok temu. Na co dzień używam GFN Ultimate, to są rozwiązania zupełnie innej klasy. Już pomijając, że xCloud serwował gry z Series S (nie wiem czy to się zmieniło), ale bitrate i kodowanie obrazu były bardzo kiepskie w porównaniu z konkurencją. Nawet na Steam Decku nie byłem zadowolony z jakości, nie mówiąc o TV 4K. Niemniej jednak kibicuję temu rozwiązaniu. Jeszcze zanim zacząłem używać GFN, to bardzo chciałem, żeby Microsoft udostępnił możliwość odpalania w chmurze wszystkich gier z naszej biblioteki, niezależnie od tego czy są one w Game Passie. Jakieś pierwsze kroki w tym kierunku zostały wykonane w tym roku. Cytuj
Daddy 4 292 Opublikowano 3 lutego Opublikowano 3 lutego Yup, tylko że granie w chmurze na xcloud jest tańsze niż GFN i jest z setkami gier + premiery, więc wiadomo że nie ten poziom. Chociaż dużo osób pisze że problem xclouda leży w wifi 5 i niżej i 4G i niżej a Mazzeo testował na lepszych sprzętach więc może to faktycznie zmienia postać rzeczy. Cytuj
DarkStar 180 Opublikowano 3 lutego Opublikowano 3 lutego Ja mam WiFi 6 Mesh i na tym testowałem. Cytuj
MaZZeo 14 416 Opublikowano 3 lutego Opublikowano 3 lutego Dopóki miałem router od t mobile to też jakość była żałosna, ale odkąd wziąłem dokupiłem WiFi 6 tp linka to jakość netu w mieszkaniu to niebo a ziemia, a xcloud stał się realną alternatywą teraz pozostaje mi przetestować w podobnych warunkach GeForce Now w najwyższej wersji Cytuj
Moldar 2 310 Opublikowano 3 lutego Opublikowano 3 lutego Ja często gram na Steamdeck w gry z chmury xboxa, jednak jakość obrazu jest taka, ze większe ekrany na ten moment totalnie nie wchodzą w grę, wygląda to kiepsko, za to lag akceptowalny i odpalam coraz częściej. Cytuj
ASX 14 896 Opublikowano 3 lutego Opublikowano 3 lutego Warto przypomnieć że tym roku mają w końcu poprawić rozdzielczość i bitrate Cytuj
Faka 4 088 Opublikowano poniedziałek o 17:21 Opublikowano poniedziałek o 17:21 Pytanko, miał ktoś może już doświadczenie używania gier xcloud w LTE/5G i jak to wygląda z graniem, a także z pobieraniem danych? Czy dużo tego idzie? Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano poniedziałek o 17:33 Opublikowano poniedziałek o 17:33 grałem w slay the spire na lte i nie było lagów, ale nie patrzyłem ile danych to zużywa Cytuj
Faka 4 088 Opublikowano poniedziałek o 17:34 Opublikowano poniedziałek o 17:34 Spoko, w sumie, to karcianka, to raczej aż taka lagożerna nie była. Ciekawi mnie jak to wygląda granie w takie Diablo IV, bardziej akcyjne gierki, no i kwestia danych ile tego zużywa. Cytuj
wojtas011 643 Opublikowano poniedziałek o 17:39 Opublikowano poniedziałek o 17:39 odpal sobie na wifi gre i zobacz po zagraniu na użycie w ustawieniach telefonu Cytuj
SnoD 2 412 Opublikowano poniedziałek o 19:14 Opublikowano poniedziałek o 19:14 1 godzinę temu, Faka napisał(a): Spoko, w sumie, to karcianka, to raczej aż taka lagożerna nie była. Ciekawi mnie jak to wygląda granie w takie Diablo IV, bardziej akcyjne gierki, no i kwestia danych ile tego zużywa. Przy szybkich grach gdzie dużo jest akcji może być problem z bitrate. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.