Opublikowano 3 lutego3 lut Godzinę temu, Daddy napisał(a): Ja testowałem na dobrym necie kilka razy w styczniu i daleko mi od chwalenia xclouda, lag zależy od gry czasami spoko czasami masakra ale najgorszy jest bitrate który powoduje że obraz często zamienia w mozaikę i gówno rozmazane. Moje wrażenia były podobne rok temu. Na co dzień używam GFN Ultimate, to są rozwiązania zupełnie innej klasy. Już pomijając, że xCloud serwował gry z Series S (nie wiem czy to się zmieniło), ale bitrate i kodowanie obrazu były bardzo kiepskie w porównaniu z konkurencją. Nawet na Steam Decku nie byłem zadowolony z jakości, nie mówiąc o TV 4K. Niemniej jednak kibicuję temu rozwiązaniu. Jeszcze zanim zacząłem używać GFN, to bardzo chciałem, żeby Microsoft udostępnił możliwość odpalania w chmurze wszystkich gier z naszej biblioteki, niezależnie od tego czy są one w Game Passie. Jakieś pierwsze kroki w tym kierunku zostały wykonane w tym roku.
Opublikowano 3 lutego3 lut Yup, tylko że granie w chmurze na xcloud jest tańsze niż GFN i jest z setkami gier + premiery, więc wiadomo że nie ten poziom. Chociaż dużo osób pisze że problem xclouda leży w wifi 5 i niżej i 4G i niżej a Mazzeo testował na lepszych sprzętach więc może to faktycznie zmienia postać rzeczy.
Opublikowano 3 lutego3 lut Dopóki miałem router od t mobile to też jakość była żałosna, ale odkąd wziąłem dokupiłem WiFi 6 tp linka to jakość netu w mieszkaniu to niebo a ziemia, a xcloud stał się realną alternatywą teraz pozostaje mi przetestować w podobnych warunkach GeForce Now w najwyższej wersji
Opublikowano 3 lutego3 lut Ja często gram na Steamdeck w gry z chmury xboxa, jednak jakość obrazu jest taka, ze większe ekrany na ten moment totalnie nie wchodzą w grę, wygląda to kiepsko, za to lag akceptowalny i odpalam coraz częściej.
Opublikowano 3 lutego3 lut Warto przypomnieć że tym roku mają w końcu poprawić rozdzielczość i bitrate
Opublikowano 17 lutego17 lut Pytanko, miał ktoś może już doświadczenie używania gier xcloud w LTE/5G i jak to wygląda z graniem, a także z pobieraniem danych? Czy dużo tego idzie?
Opublikowano 17 lutego17 lut grałem w slay the spire na lte i nie było lagów, ale nie patrzyłem ile danych to zużywa
Opublikowano 17 lutego17 lut Spoko, w sumie, to karcianka, to raczej aż taka lagożerna nie była. Ciekawi mnie jak to wygląda granie w takie Diablo IV, bardziej akcyjne gierki, no i kwestia danych ile tego zużywa.
Opublikowano 17 lutego17 lut odpal sobie na wifi gre i zobacz po zagraniu na użycie w ustawieniach telefonu
Opublikowano 17 lutego17 lut 1 godzinę temu, Faka napisał(a): Spoko, w sumie, to karcianka, to raczej aż taka lagożerna nie była. Ciekawi mnie jak to wygląda granie w takie Diablo IV, bardziej akcyjne gierki, no i kwestia danych ile tego zużywa. Przy szybkich grach gdzie dużo jest akcji może być problem z bitrate.
Opublikowano 20 marca20 mar Kupiłem ostatnio Amazon TV Stick do telewizora bo Sony olało własny system i nie robi aktualizacji. Ten dzyndzel obsługuje Xcloud i po sprawdzeniu muszę powiedzieć, że całkiem przyzwoicie to działa. Wiadomo, że jakoś nie jest taka jakby się grało na konsoli ale w takie Hi-Fi Rush czy Ninja Gaiden 3 dało radę grać bez żadnych przycięć. Bez problemu sparowałem sobie z tym DS4. Konsoli to nie zastąpi ale jak człowiek jest w stanie zaakceptować pewne ograniczenia to dosyć ciekawa alternatywa.
Opublikowano 20 marca20 mar Chmura jest dzisiaj w zupełnie innym miejscu niż te nawet 3 lata temu. A technologia MS nawet nie zalicza się do tych topowych rozwiązań. W większość gatunków gier można już grać na luzaku w szczególności na trochę mniejszych ekranach.
Opublikowano 20 marca20 mar Gram ostatnio w Indianę naprzemiennie na XSX i xCloud na ROG Ally. GFN to nie jest :), czasem mi się zdarzy jakieś gubienie pakietów (wtedy jest mega lag i pikseloza), ale do tej pory max 1 raz na sesję i samo się naprawia. Poza tym ogólnie spoko, jak na "darmowy" bonus dodawany do Ultimate. Gdyby to była osobno płatna usługa, to jednak jeszcze nie spełnia moich oczekiwań.
Opublikowano 20 marca20 mar No właśnie ja z ciekawości na początek odpaliłem Indianę ale początek był raczej powolny i nie wiedziałem czy tak to wygląda to czy wina tego xcloud
Opublikowano 20 marca20 mar Ja pograłem kilka godzin w Indianę przez xclouda na Decku i w zasadzie nie do odróżnienia od natywnego grania
Opublikowano 20 marca20 mar Nadal xC na czymś więcej niż handheld wygląda źle, nawet po podniesieniu rozdzielczości i bitrate przez jakieś better xcloudy itp. No i gry jak stalker 2, avowed, odpalają się w trybie series s, czyli 30 fps. @up Indiana akurat chodzi w 60 fps natywnie na xss.
Opublikowano 20 marca20 mar Ale mimo wszystko jest to ciekawa alternatywa, że odpalam TV i mogę sobie zagrać w te gry nie mając konsoli od MS
Opublikowano czwartek o 07:253 dni 33 immortals jest w early i działa w chmuru, a tam nie ma żadnej wersji premium. Ale może to wynikać z faktu, że premiera finalnej wersji nie jest jeszcze ogłoszona.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.