Opublikowano 22 marca 20196 l Kilka ciekawostek z panelu GDC poświęconemu xCloud. Deweloperzy gier będą mogli dostosować sterowanie swoich gier pod kątem streamowania na smartfony i tablety. Mogą inaczej rozmieścić przyciski na ekranie, usunąć niepotrzebne przyciski, albo zmienić sterowanie w zależności od tego, co widzimy na ekranie (np. mapa będzie przesuwana palcem, a przy cut-scenkach zniknie HUD kontrolera dotykowego). Owszem, dotyk w żaden sposób nie zastąpi precyzyjnego pada, ale potencjał tego rozwiązania widzę przy indie gierkach, które będą idealne do przechodzenia w komunikacji miejskiej. Czy Google pomyślało o podobnym rozwiązaniu? Śmiem wątpić Dodatkowo na panelu GDCMicrosoft chwalił się nowymi serwerowniami Azure. Kilka z nich powstanie w Niemczech, więc jest duża szansa, że dzięki temu Polska nie zostanie wykluczona ze streamingu Microsoftu. Edytowane 22 marca 20196 l przez Vexilium
Opublikowano 10 czerwca 20195 l Testy dla zwykłych śmiertelników ruszają w październiku. Będzie możliwość zdalnego streamowania gier z własnej konsoli, bez dodatkowych opłat (co sugeruje, że streaming z serwerów Azure będzie płatny). Edytowane 10 czerwca 20195 l przez Vexilium
Opublikowano 10 czerwca 20195 l Piszą ze lag wyczuwalny ale niby nie przeszkadza, a ze większość dziennikarzy to zabardzo nie potrafi w gierki, może być lipa
Opublikowano 10 czerwca 20195 l Oby było lepiej niż w przypadku PS Now, bo tam to leży i kwiczy. Próbowałem sobie przejść GoW3, no nie dało się.
Opublikowano 10 czerwca 20195 l Jez Corden z Windows Central jest zapalonym graczem na Xboxie, więc jego słowa można traktować poważnie. Mam dostęp do bety GeForce Now (chmura Nvidii) i wygląda na to, że technicznie xCloud jest na podobnym poziomie. W GF Now lekki lag jest odczuwalny, ale byłem w stanie zagrać kilka pojedynków w Overwatch na dobrym poziomie. Po jakimś czasie w ogóle się zapomina, że gra się w streamowaną produkcję, 60 FPSów robi swoje. Możliwe, że w przypadku xCloud większy lag powodowały kontrolery podłączone przez Bluetootha niż sama komunikacja z serwerem. W GeForce Now gram tylko na K+M bądź na padzie podłączonym przez USB. Gra przez Bluetootha nie było już tak przyjemna. Edytowane 10 czerwca 20195 l przez Vexilium
Opublikowano 11 czerwca 20195 l W dniu 10.06.2019 o 08:51, kubson napisał: Piszą ze lag wyczuwalny ale niby nie przeszkadza, a ze większość dziennikarzy to zabardzo nie potrafi w gierki, może być lipa https://arstechnica.com/gaming/2019/06/project-xcloud-demo-of-halo-5-nearly-indistinguishable-from-local-play/ Cytat In our video tests, the time between tapping the A button and seeing a response on the smartphone screen took 16 frames of a 240fps video (or 67 milliseconds) across three subsequent tests. That's almost imperceptibly slower than the 63ms (milliseconds) input latency Digital Foundry measured on the Xbox One version of Halo 5 in 2017 tests. Tak to wygląda od Azury oddalonej o jakieś 600km
Opublikowano 13 czerwca 20195 l Wychodzi że rzeczywiście nie trzeba extra roboty żeby gry śmigały na xCloud
Opublikowano 13 czerwca 20195 l Wypas, nie mogę się doczekać i z tego co czytam to faktycznie input lag jest niewyczuwalny Jak xcloud wystartuje to największym problemem będzie bateria urządzenia na którym gry będą śmigać
Opublikowano 13 czerwca 20195 l Limit danych na telefonie też może być problemem, trzeba rozejrzeć się za czymś bez limitu
Opublikowano 29 października 20195 l wygląda na to że już teraz xcloud sprawdza się nawet przy bardzo dynamicznych grach no i ten dualshock i Halo 5
Opublikowano 29 października 20195 l rozumiem ze narazie nie uruchomia w pl bo nie ma data center ale chociaz mogli by odpalic ta usluge ze mozemy streamowac z wlasnego koxa
Opublikowano 30 października 20195 l Wczoraj uruchomiono testy Console Streaming dla Alpha Skip Ahead i Alpha Insiderów, niestety tylko dla terytoriów US i UK. Aplikacja na telefonie sprawdza IP użytkownika, dlatego zagrać można tylko z aktywnym VPNem i co za tym idzie dużym input lagiem. Pozostaje czekać na wprowadzenie usługi w Polsce. Edytowane 30 października 20195 l przez Vexilium
Opublikowano 10 stycznia 20205 l W dniu 30.10.2019 o 10:50, Vexilium napisał: Aplikacja na telefonie sprawdza IP użytkownika, dlatego zagrać można tylko z aktywnym VPNem i co za tym idzie dużym input lagiem. Pozostaje czekać na wprowadzenie usługi w Polsce. dziś to testowałem, do uruchomienia vpn ale jak już ruszy to można go wyłączyć lag jest ale serwer UK więc cudów się nie spodziewałem (lte) gry typu forza, gears, halo wyglądają elegancko (bieda fon z 3gb ramu) czekam na serwery w pl - to będzie coś pięknego rejestracja - czekałem jakieś 10 dni na akceptację https://www.xbox.com/en-US/xbox-game-streaming/project-xcloud jak nie zaskoczy to na dole zmienić region na uk Edytowane 10 stycznia 20205 l przez maciekww28
Opublikowano 10 stycznia 20205 l Tak, w międzyczasie ogarnąłem metodę z VPNem, poza tym lag jest dużo mniejszy niż na początku (ale wciąż odczuwalny). W gry typu Crackdown 3 i Recore można spokojnie grać, dzięki temu wciąż nabijam Gamerscore chociaż moja konsola jest w serwisie. Nawet takie Halo 5 jest grywalne, ale jedynie kampania i Warzone Firefight. W PvP jest ciężko z powodu małego ekranu i laga. Gearsy 5 mają jeszcze bardziej zlagowane multi, dokładnie tak samo jak na konsoli Do gustu przypadł mi także lokalny streaming z konsoli, fajnie jest móc odpalić dowolną grę i pograć w łóżku przed snem. Do tej opcji nie jest już potrzebny VPN. Edytowane 10 stycznia 20205 l przez Vexilium
Opublikowano 5 maja 20204 l https://businessinsider.com.pl/technologie/nowe-technologie/microsoft-zainwestuje-miliard-dolarow-w-polsce-na-centrum-danych-i-technologie/92le0vd Jest szansa, że XCloud będzie w Polsce działał jak złoto
Opublikowano 5 maja 20204 l No właśnie miałem to wrzucać, To może PS NOW do nas zawita bo chyba też korzysta z infrastruktury M$
Opublikowano 5 maja 20204 l I bardzo dobrze. Jest szansa, że xcloud i psnow nie będzie działać jak gufno jeżeli dotrze do nas.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.