Skocz do zawartości

W co teraz gracie?


Pharaun

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Miłej zabawy, ale pozwolisz, że skomentuję twoje podpunkty?

 

1. Jesteś na początku, zapewniam, że jest więcej nowych melodii - równie świetnych - niż zremiksowanych ze starszych części. Przekonasz się o tym, jak będziesz szukał puzzli i odkryjesz wszystkie melodie w galerii. Tylko szkoda, że nie ma ich więcej.

2. Tak.

3. Tak.

4. Warto dodać, że odrzutowa beczka to taki trochę inny wagonik. Idealnie wpasowała się w serię.

5. Jeśli chodzi o sterowanie to jest precyzyjne, ale w DKyu musisz być pewny ruchu - znać level - w grze nie ma miejsca na zmianę decyzji w ostatnim momencie.

6. Jeszcze nic nie widziałeś.

7. Czekam na twoją recenzję, bo widzę, że jesteś wielkim fanem DKya, tak jak ja :)

 

p.s. ja już mam 175%, przechodzę grę na jednym serduszku - i to na jakim flow, jak już pokonuję złotą świątynię, nie chcę wiedzieć, co się dzieje w przechodzeniu na czas - DKey jak Sonic :banderas:

Edytowane przez zdrowywariat
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

IMG_1206.thumb.jpeg.4fb1b87e8d10589de1b578be6ec62d1f.jpeg

 

wpadlo 100%

W 8 slowach DKCR to list milosny do DKC ze SNES. Nostalgia wywalona w gwiazdy. Najwazniejsze muzyka, w dzungli, lesie, kopalniach i fabryce, to jest wszystko nowe aranzacje klasykow Wise’a. Tyle juz mi wystarczy. Drugie grafika, jak pisal Piechota przy okazji retro recencji niedotykalny oryginalny DKC stoi „natura” w sensie, wszystko wyglada jak zywe, w tej gierce to samo jest. Wszystko wyglada tak, ze tylko rece wyciagac do telewizora i dotykac. Trzecie projekt plansz. Ciagle cos sie dzieje. Ciagle cos nowego. Wielkie roboty i przelaczniki blokad w fabryce, chwytanie lian w lesie, rozpadajace sie otoczenie, beczki, opony, dynamika caly czas. Plansze bonusowe zapewniaja dbalosc o ciagla eksploracje, Squawks na szczescie zawsze na posterunku. Wlasnie, brakowalo mi enguarde i espresso, co to ma byc.

A bo i tory wagonikowe w kopalni a takze loty beczka - cos wspanialego.

 

Ogolnie spk.

Jest jeden problem. Gierka mnie tak wymeczyla nierownym poziomem trudnosci… osma kraina ogniowa, nie chce jej pamietac ani nigdy wiecej tam byc. Zwykle plansze trudniejsze od swiatyn. Dobrze, ze zlota swiatynia byla pieprzonym swiezym tlenem po tym koszmarze.

 

Jesli komus przyjdzie do glowy wydac nowa odslone Donkey Kong Country, to nie wyobrazam sobie, ze nie bedzie Diddy grywalna postacia. W sensie kazdy z bandy Kongow solo. Donkey, Diddy, Dixie, Kiddie. Nie chce grac w tandemie, z jedna malpka na plecach drugiej.

sterowanie do poprawy tez. Zginalem zbyt wiele razy bo DK zrobil fikolka zamiast walic lapkami w podloge i na odwrot.

 

Ciekawe czy zrobia cos z ta seria jeszcze

  • Plusik 4
  • Lubię! 2
Opublikowano

Gratuluję, tak, jest wyraźny skok poziomu trudności w ósmym świecie i szóstym chyba też, tak myślę, ale ja przeszedłem grę samym Donkey Kongiem z jednym sercem, więc mogę się mylić, najtrudniejsze były dla mnie: 4K, 6K, 6B :)

  • Lubię! 1
Opublikowano

Piszesz o trybie lustrzanym? Jesli to przeszedles to szacun.

Sprobowalem finalowy level i ciezko mi bylo przestawic sie na (szybkie) przemieszczanie sie w lewo

 

Dla mnie najtrudniejsze byly nie tyle wybrane plansze, co ich sekcje, a mianowicie:

a) sytuacje gdy tracilem kompana a nie chcialem zaczynac poziomu od nowa i na sile lecialem z DK solo,

b) fragmenty w ktorych trzeba bylo sie skupic zarowno na skakaniu jak i zbieraniu znajdziek. Najwiecej nerwow stracilem na jednej literce O w planszy z wagonikiem - tej umiejscowionej zaraz za zamrozonymi kolcami, ktore trzeba bylo ominac kucajac; nastepnie litera N w planszy gdzie spadaja te polacie lepkiej lawy; ot takie przyklady, ktore musialem powtarzac. Nie moglem tego wyczuc. Gdyby nie zbierac wszystkich blyskotek - gierka bylaby nieco prostsza.

ale z drugiej strony takie wyzwania zostaja w pamieci i no nie umiem grac inaczej niz zbierajac kazda glupotke

 

Urok malpiszonow tez robil swoje, jakos kazdego dnia po zakonczeniu sesji z gierka juz myslalem co mnie tam dalej czeka

  • Dzięki 1
Opublikowano (edytowane)

Ja mam obsesję na punkcie tej gry i nie tylko uważam, że to najlepszy Kong, ale i najlepszy platformer 2D, o ile nie liczyć “nowoczesne” Celeste, które całym sercem polecam, o ile jeszcze nie grałeś, no i kolejną platformówką 2D w moim top 3 jest Super Mario Bros. Wonder. Jeśli szukasz coś bardzo przypominającego DKya, ale o mniejszej skali to z czystym sumieniem polecam Kaze and the Wild Masks.

 

Tak, niektóre literki, które wspomniałeś, są trudne do zdobycia, jest ich kilka, może nawet kilkanaście. Puzzle teraz za czwartym razem znalazłem wszystkie sam, a za pierwszym razem na Wii nie znalazłem tylko jednego w zadymionej fabryce, łatwo się domyślić, którego, później plułem sobie w brodę xD. Co do sterowania to wystarczyło dać bicie o podłogę pod osobny przycisk. Spróbowałem też czasówek, ale to jakieś 0.5-1h na jeden level, a jest ich 80, więc podziękuję :). Polecam wrócić do Returns za jakiś czas, będzie łatwiej i przyjemniej ;)

Edytowane przez zdrowywariat
Opublikowano

Zrobiłem "tylko" 100% i ja, IMO najtrudniejszy moment w grze wklejam poniżej

image.thumb.png.21d1067b3d67f5fdbd0cb7364e4ee4ef.png

 

Zebrać to "O", nie wiem ile razy próbowałem, ale dopiero na następny dzień się udało. Wcześniej grałem w oryginał na Wii ale nie zrobiłem wtedy 100%. Rewelacyjna platformówka to już każdy wie, bardzo trudna, ostatni świat - każdy level prawie jak świątynia. Fajny bonusowy - dziewiąty świat sama przyjemność. Całość mi zajęła 25h. Teraz czas się zrelaksować przy gierce i na ruszt idzie Alan Wake II 

 

  • Plusik 2
  • Lubię! 2
Opublikowano

Zaiste najdurniejszy moment w gierce.

Totalnie nielogiczny hit box, bo gdy w koncu udaje sie zebrac to O jest ono tak daleko w tyle, ze wydaje sie to niemozliwe by po nie siegnac.

No ale przynajmniej zapada w pamiec u nnie juz wybaczone ;) 

Opublikowano
1 godzinę temu, Jeez_PS napisał(a):

Zrobiłem "tylko" 100% i ja, IMO najtrudniejszy moment w grze wklejam poniżej

image.thumb.png.21d1067b3d67f5fdbd0cb7364e4ee4ef.png

 

Zebrać to "O", nie wiem ile razy próbowałem, ale dopiero na następny dzień się udało. Wcześniej grałem w oryginał na Wii ale nie zrobiłem wtedy 100%. Rewelacyjna platformówka to już każdy wie, bardzo trudna, ostatni świat - każdy level prawie jak świątynia. Fajny bonusowy - dziewiąty świat sama przyjemność. Całość mi zajęła 25h. Teraz czas się zrelaksować przy gierce i na ruszt idzie Alan Wake II 

 


Gratuluję, fajny ten bonusowy świat, tylko szkoda, że po ósmym świecie i złotych świątyniach nie stanowi wyzwania, bo jest łatwiejszy, wolałbym platynowe świątynie :)

Opublikowano
Godzinę temu, zdrowywariat napisał(a):


Gratuluję, fajny ten bonusowy świat, tylko szkoda, że po ósmym świecie i złotych świątyniach nie stanowi wyzwania, bo jest łatwiejszy, wolałbym platynowe świątynie :)

Mi było akurat, idealna długość. chciałbym więcej ale to już w nowej odsłonie na którą liczę na Switch 2.

Opublikowano
40 minut temu, Jeez_PS napisał(a):

Mi było akurat, idealna długość. chciałbym więcej ale to już w nowej odsłonie na którą liczę na Switch 2.


Też chciałbym nową część, chyba nawet bardziej 3D, DK64 był spoko :)

Opublikowano
33 minuty temu, zdrowywariat napisał(a):


Też chciałbym nową część, chyba nawet bardziej 3D, DK64 był spoko :)

TO jedyny DK w którego nie grałem. 

Stawiam że nowy DKCR (?) jak wyjdzie, a może odsłona w 3D będzie już z nowym designem CDN media

  • Haha 1
Opublikowano
16 minut temu, Jeez_PS napisał(a):

TO jedyny DK w którego nie grałem. 

Stawiam że nowy DKCR (?) jak wyjdzie, a może odsłona w 3D będzie już z nowym designem CDN media


Z tego, co pamiętam, Rare pyknęło DK64 w 8 miesięcy! Zdecydowanie topka platformerów 3D, ale nie wiem, jak bardzo się zestarzał, bo w Banjo-Kazooie po latach wciąż grało się przyjemnie - niecałe 2 lata temu ukończyłem :)

 

Intro muzyczne w platformówce? Jestem na tak, BK też miało spoko, czy pierwszy Kong na SNESa :)

 

Na zachętę:

 

 

 

:banderas:

  • Plusik 2
Opublikowano
39 minut temu, Jeez_PS napisał(a):

 CDN media


Kazda osoba komentujaca tego DK’a sie smieje z niego ale spotkalem sie z jedna jedyna opinia, ze to moze jest DK JR… I w sumie tez tak mysle? Kto ich tam wie.

Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, Ken Adams napisał(a):


Kazda osoba komentujaca tego DK’a sie smieje z niego ale spotkalem sie z jedna jedyna opinia, ze to moze jest DK JR… I w sumie tez tak mysle? Kto ich tam wie.

No nie wiem, oto DK z filmu Mario I know this is the Mario subreddit…. However which design do you prefer for Donkey  kong? I'm kinda leaning towards the new Re-design! : r/Mario

 

Wygląda bardzo podobnie.

 

  

39 minut temu, zdrowywariat napisał(a):


Z tego, co pamiętam, Rare pyknęło DK64 w 8 miesięcy! Zdecydowanie topka platformerów 3D, ale nie wiem, jak bardzo się zestarzał, bo w Banjo-Kazooie po latach wciąż grało się przyjemnie - niecałe 2 lata temu ukończyłem :)

 

Intro muzyczne w platformówce? Jestem na tak, BK też miało spoko, czy pierwszy Kong na SNESa :)

 

Na zachętę:

 

 

 

:banderas:

W Banjo jedynkę i dwójke gra się do dzisiaj bardzo dobrze, ukończyłem na NSO. Szkoda że DK64 nie ma tam

Edytowane przez Jeez_PS
  • Plusik 1
  • Lubię! 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...