kermit 6 998 Opublikowano 11 listopada 2018 Opublikowano 11 listopada 2018 Gra twórców Bioshocka i System Shocka 2 Główna kampania 12-15h Wygląda zaj.ebiscie no i day fuckin one w gempassie 3 2 Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 11 listopada 2018 Opublikowano 11 listopada 2018 Bedzie grane jak nic, wyglada rewelacyjnie Cytuj
lukas_k96 310 Opublikowano 11 listopada 2018 Opublikowano 11 listopada 2018 Fajnie się zapowiada, pod kątem graficzno-stylistycznym przypomina mi grę "XIII". Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 11 listopada 2018 Autor Opublikowano 11 listopada 2018 no i do poczytania Cytat Indie developer Blue Manchu and Humble Bundle revealed “Void Bastards,” a new strategy shooter led by Irrational Games co-founder Jonathan Chey. The upcoming game finds players dropped into the role of the leader of several “misfit prisoners” as they navigate the Sargasso Nebula. Important decisions will need to be made, tasks delegated, and more than a few enemies dispatched, of course. “Void Bastards” is about taking charge of your team as you plan out missions while taking your ship’s layout into account as well as other ship systems and terminals you can use against the enemies that lie in wait out in space. The game will include survival elements that will task players with finding supplies and making decisions based on control systems found throughout the area, which will help color specific decisions. You can choose your battles, as well as “when to run” and “when just to be a bastard.” Void whale, pirates, robs-kitties, and hungry hermits will all be out to get you and your crew – surviving is crucial, obviously. The game will feature a 12-15 hour campaign that you’ll be able to complete with an “endless supply” of prisoner characters, which looks to add a rogue like element to the game. When one passes away, another takes their place, and your progress will carry over from one character to another. “Void Bastards” is coming to Xbox One and PC in early 2019. https://variety.com/2018/gaming/news/void-bastards-pc-xbox-one-2019-1203024467/ Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 28 marca 2019 Autor Opublikowano 28 marca 2019 kurde nie bedzie wsparcia myszki i klawy Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 14 maja 2019 Autor Opublikowano 14 maja 2019 no to pod koniec miesiąca na-ku-rwia-my Cytuj
Gość Opublikowano 14 maja 2019 Opublikowano 14 maja 2019 Grafika jest obledna. Bardzo podoba mi sie ten system wad, gdzie ci moga przypisac "palacza" i kaszlem przyciagasz uwage wrogow. Albo z plecaka jakies opary moga sie ulatniac, ktore po wdychaniu moga wplynac na celnosc. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 15 maja 2019 Opublikowano 15 maja 2019 (edytowane) No i teraz żałuję, że nie mam Xboxa obecnie, chociaż całkiem ok PC stoi. Uwielbiam tego typu gry, a ostatni Prey to dla mnie jedno z GOTY 2017 roku. Edytowane 15 maja 2019 przez Wiolku Cytuj
Paolo de Vesir 9 229 Opublikowano 15 maja 2019 Opublikowano 15 maja 2019 Jak masz PC to masz rozwiązany problem. Ja również czekam, bo klimat oldschoolowych shooterów aż bije z ekranu. Cytuj
Gość Opublikowano 20 maja 2019 Opublikowano 20 maja 2019 https://discordapp.com/invite/voidbastards Dodawac sie mordy, oficjalny jak cos. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Gierka wjechała wczoraj dl Gamepassa Grał juz ktos? Jak wrażenia? Cytuj
Bzduras 12 763 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 (edytowane) "This is definitely worth getting". Edytowane 29 maja 2019 przez Bzduras Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Lipy nie ma https://opencritic.com/game/7775/void-bastards 83 z 19 recenzji, meta 82 na PC i 76 na Xbox One (XBOX TAVERN ZDRAJCY!!!!!!) dodaje własnie przez apkę i po pracy się pogra Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 (edytowane) 5 minut pękło i chyba będzie zayebiście Jedynie trzeba w opcjach zmienić ustawienia sprintu i słuchaweczki podłączyć Edytowane 29 maja 2019 przez Yakubu Cytuj
Paolo de Vesir 9 229 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 (edytowane) Takie tytuły przywracają mi wiarę w branże. Kolejny nietuzinkowy projekt, bez pójścia na łatwiznę w postaci open-worldu i męczących znaczników. Edytowane 29 maja 2019 przez Paolo de Vesir Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Dobra, ten gunplay to jednak takie pomiędzy 1-2/10. Jak nie umieją w strzelanki to może niech jakieś przygodówki porobią czy coś xd Cytuj
Bzduras 12 763 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Temat o forciku w innym dziale jest, ziomek 1 1 Cytuj
dee 8 816 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 Są tam jakieś elementy rougelike'owe? Bo jak nie ma to nawet bym sie skusił. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 4 minuty temu, dee napisał: Są tam jakieś elementy rougelike'owe? Bo jak nie ma to nawet bym sie skusił. Są. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 29 maja 2019 Autor Opublikowano 29 maja 2019 sa poziomy trudnosci easy i super easy xd wiec moze dla rougeowych noobow gra tez bedzie przystepna Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.