Skocz do zawartości

Void Bastards


kermit

Rekomendowane odpowiedzi

Gość _Be_
8 minut temu, dee napisał:

Ayyyy

 

No chłopie gra to rouge połączony z eksploracją bazy (podczas preview dokładnie ludzie określali FTL meets System Shock)  - ale są poziomy trudności do wyboru. 

 

Cytat

Void Bastards is a roguelite immersive sim FPS. I understand that says a lot right away but that's the nature of Blue Manchu's amazing comic bookish coming-out party. To consider Void Bastards a shooter alone is grossly misunderstanding it. It's closer to Dishonored or even BioShock than to Call of Duty or Halo. Void Bastards puts players in the shoes of expendable convicts sent on space-faring missions in search of crucial supplies. Inspired by the game designer's former credits such as BioShock and System Shock 2, it's a game that never stops asking the player to be smart — and asks in new ways all the time. In return, it unceasingly feels rewarding to prove yourself. 

Each procedurally generated spaceship has any number of problems and possible solutions to consider. They all have resources on board, though maybe not always the ones you specifically need. Along your travels through the Sargasso Nebula, the game's overworld will tell you what each ship offers — you decide how often you make pit stops. The overworld is itself a mini-game where you must manage fuel and food while dodging space pirates, alien whales, and other obstacles.

 

While this overworld mini-game hints at the game's deep strategy elements, heading on board any spaceship puts this feat in plain view. For starters, the game just feels perfect. Controls are fluid and basic — with no aiming down sights and several different buttons mapped for sprinting, your controller options basically include crouch, interact, switch weapons, and shoot. In this simplicity hides the game's stunning depth for combat. 

 

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza
Gość _Be_

Aha jeszcze dla osób bojących się rougelite elementów 

 

Cytat

As it's a roguelite, dying in Void Bastards sends you back to the start of the overworld. Historically this has been a mechanic that has annoyed me, but because it is implemented as well as everything else around it, this is the first roguelite I not only adore but plan to return to at harder difficulties. The game's upgrade tree is irresistible and expansive, with a massive number of possible tools, weapons, and passive buffs at your disposal should you find or manufacture the required elements to build them. Some will be more important for your play style while others you may not mind ignoring outright. Whatever the case, death allows you to keep all progress on this tree without exception

 

Odnośnik do komentarza

W Fortnajcie jest za duży aim assist, ale i tak jest o 8,5 miliarda lepiej niż w tym balasku. Muzyczka i grafika w porządku, ale ten gunplay i przeciwnicy w tej gierce to tragedia. Jakieś gluty w kapeluszach respiące się pod nogami, zombie strzelające plazmą. A najlepsze są walki z wieżyczkami. Wychyl się na 0,1s zza kolumny by raz strzelić, poczekaj na dwa strzały wieżyczki, powtórz dziesięć razy. No (pipi)a prawie jak soulsy i szukanie słabych punktów xd

Dajcie znać czy dalej jest lepiej. 

A nie, czekaj. Przecież pewnie jeszcze nie graliście xd

  • Plusik 1
  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

Wlaczylem na chwile, zeby sprawdzic, czy planowac cos na weekend, czy przeznaczyc troche wolnego czasu na VB. Gra laczy dobre cechy FPS, strategii oraz RPG. Fabula jest tylko po to, by pokazac ci tutorial. Jestes przegrancem i masz przezyc, a jak zginiesz -zastepuja cie kolejnym przegrancem. Gra na poczatku wydaje sie prosta, masz latwych przeciwnikow, trudnych szybko mozna ominac. Wszystko jest intuicyjne, latwe, przyjemne... dopoki nie skonczy ci sie ammo. Pozniej gra uczy, jak eksplorowac inne statki kosmiczne, ktore kompletnie roznia sie wygladem. Zbierasz paliwo, ktore pozwala na podrozowanie, jedzenie ktore pozwala przezyc oraz $$$ ktore ulatwia gre. Mozesz umrzec z glodu podczas dryfowania w kosmosie, jak sie paliwo skonczy. Mapa jest podzielona na rozne poziomy. Z kazdym kolejnym celem eksploracji zauwazasz powoli, ze wcale nie chodzi o beztroska napierdalanke, tylko zaczynasz walczyc o przezycie, bo jak cie wykoncza, to... zreszta sami zobaczycie. Wlaczylem o 18:00, a jest po 20:00 i nawet nie wiem, kiedy mi to czas zjadlo. xd

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza

Ja mam mieszane uczucia. "Void bastards" raczej mnie nie zachwyci, tak jak niektórych tutaj. Wszystko jest zbyt powtarzalne - od pomieszczeń (jak pogracie z godzinę, to nowych tekstur już nie uświadczycie) po samą rozgrywkę. Ta gra jest tak samo taktyczna jak "Call of duty" albo inny dowolny shooterek. Wybiera się statek z najlepszym dostępnym lootem (i najmniejszym zagrożeniem), zbiera graty, opuszcza statek i w kółko to samo. Gdyby to był ex na ps4, to niektórzy z obecnych w temacie mieli by dobry oręż do walki w CW.

Odnośnik do komentarza

Skończyłem na normalu przy okazji odblokowując wszystkie ulepszenia. Nie wiem ile czasu mi to zajęło, bo nie ma nigdzie licznika, ale spokojnie ponad 10h. Spróbuję  teraz ironman unarmed bez jakichkolwiek ulepszeń. Ciekawe ile czasu zajmie takie przejście, jak będę rozkładał na części wszystkie graty i tworzył tylko przedmioty potrzebne do main questa. Po pierwszym dniu myślałem, że będę ziewał przy tej grze, ale spodobało mi się na tyle, że chcę jeszcze grać. Trochę się boję, że unarmed to będzie męka, bo skradanie w tej grze jest tragiczne, a AI głupie.

Odnośnik do komentarza
  • 5 tygodni później...

Mnie też gra w ogóle nie porwała i zgadzam się z postami Yakubu i Incha. Może gdyby samo strzelanie nie było tak drętwe, albo levele coś się od siebie różniły, a tak na rynku jest wiele innych znacznie lepszych indykow by tracic nawet 10h na Void Bastards.

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza
15 minut temu, 20inchDT napisał:

@easye Jak spojrzysz na profile chłopaków, to się okaże, że nikogo nie porwała. Pewnie wstydzą się przyznać po tym hajpowaniu, że po wyczyszczeniu pierwszego statku im się znudziło xD. Nie warto instalować i marnować życia na słabe gry.

Coś w tym jest. Jak dostałem minusy od Huma i Paola za krytykę tej gierki, a teraz widzę, że ten pierwszy zaliczył jedynie 9 poziomów, a drugi ani jednego. Ogólnie to z mojej listy znajomych oprócz mnie zagrały trzy osoby, no tak średnio bym powiedział.

W dniu 29.05.2019 o 09:31, Paolo de Vesir napisał:

Takie tytuły przywracają mi wiarę w branże. Kolejny nietuzinkowy projekt, bez pójścia na łatwiznę w postaci open-worldu i męczących znaczników.

Niesamowite forum :pawel:

  • Plusik 4
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

So.. we've been hearing that you all have been wanting some new content for Void Bastards. 
As such, we got in touch with the the WCG and they provided us with this message..

"Thank you all for cooperating with WCG administrative procedures to facilitate the return of the Void Ark. Your performance has been noted and we are pleased to inform you that additional workplace challenges are now being prepared. These challenges will test your occupational competencies as never before! Can you lift your KPIs and push your personal performance envelope to the limit?"

That's right! Void Bastards is getting some FREE additional content for all of you to enjoy! We're starting out the content by providing FREE challenge modes that will completely alter the way you navigate through the Nebula!!

Details are still being worked on.. BUT!! Expect some awesome challenges such as stealthing your way past super tough enemies, being forced to rely on amped up authorisation skills to take over ship systems and managing a super fast but hard to control client.

Again, I feel like I have to mention that this is ALL FREE!!

Also.. Have you noticed how dirty the Sargasso Nebula is? Tons of muck and nastiness lying about! Well.. Tydy did and is standing by to deploy its fleet of cleaning vessels and automated cleaning units to really spruce things up. Warning: don’t stand too near a Tydy Bot as their dirt recognition units have been known to malfunction when exposed to nebula radiation.

 

In conclusion, we hope you are ready for some future and upcoming DLC that will also have:

  • An entirely new organization
  • New opponents
  • New Ships
  • Even newer rewards!!
  • Stay Tuned for more news next week about the New Weapon!!
     
Odnośnik do komentarza
  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...