excenytryk 0 Opublikowano 18 listopada 2018 Opublikowano 18 listopada 2018 Witam wszystkich, zakupiłem grę UNO (https://store.playstation.com/pl-pl/product/EP0001-CUSA04040_00-UBISOFTUNOFULL00) (obsługującą także PlayLink na smartphone) i nie mogę znaleźć opcji gry na 2 graczy, za każdym razem jest możliwość gry z przeciwnikami komputerowymi, miałem ochotę zagrać 1 na 1, ale po połączeniu 2 graczy zawsze wymusza dodanie 2 przeciwników komputerowych, czy ktoś wie dlaczego tak się dzieje, lub gdzie można zgłosić ten błąd (jaki jest kontakt do playstation- bo na ich stronie jest tylko telefon), chciałbym poprosić o zmianę w opisie gry na PSN aby nie wprowadzać innych w błąd. Strona supportu https://www.playstation.com/pl-pl/get-help/#!/ nie ma nigdzie zakładki kontaktu ... Pozdrawiam Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.