benito82pl 197 Opublikowano 10 września Opublikowano 10 września (edytowane) Co do ciecia to podstawowy problem nowicjuszy jest zbyt sztywny nadgarstek. Przy najtrudniejszych utworach praktycznie nie ma szans machac całymi rękoma. Wystarczy jak nauczysz się ruchu nadgarstkiem 180stopni i będzie gitara Tu masz dobry przykład https://youtu.be/4q5nmZuULDs?si=1eesC3ay7XBGtKkG Edytowane 10 września przez benito82pl Cytuj
kotlet_schabowy 2 693 Opublikowano 11 września Opublikowano 11 września No ja właśnie pracuję głównie nadgarstkiem, tylko żeby było śmieszniej akurat mam wyzwanie wymagające machania łapami jak niedorozwinięty (nabić X metrów rękoma) xD. Odpuściłem na razie, bo przy takich szerokich wymachach mam więcej missów, kamerka mi nie łapie move'a. Ogólnie: na razie duży zawód i żałuję wydanej kasy. Nawet jeśli jeszcze złapię bakcyla, to i tak playlista w podstawce jest mocno ograniczona, a ceny dodatkowych utworów, nie mówiąc o całych paczkach, są kurwa absurdalne. Za mało intuicyjne, za dużo miejsca na błędy. Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 14 września Opublikowano 14 września U mnie to chyba najdroższa gra, w którą zainwestowałem ever. Bo oprócz podstawki, którą jakimś cudem kupiłem z rabatem zakupiłemnostwo music packów... A teraz znowu mi swinki morskie przegryzły kabel od PSVR Cytuj
kotlet_schabowy 2 693 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września Nie no pierdolę, utknąłem w "kampanii" na wyzwaniu wymagającym zrobieniu 650m rękoma. Pewnie nie da mi to spokoju i jakoś to przebrnę, ale naprawdę słabe są takie "wyzwania", mija mi się to z celem jakim jest skupienie na odpowiednim cięciu i wyczuciu rytmu. Cytuj
benito82pl 197 Opublikowano 16 września Opublikowano 16 września Kampania to taki samouczek.. pozwala nauczyć Ciebie pewnych zachowań i cięć. Jeżeli myślisz grac experty i to przebrnąć Cytuj
Kmiot 13 664 Opublikowano 17 września Opublikowano 17 września No miałem okazję drugi raz robić kampanię na PS5 i kiepsko przetrwała próbę czasu. Niektóre wyzwania są dość głupkowate, ale piszę to z perspektywy w miarę zaprawionego gracza, który już sobie wyrobił pewne nawyki i oszczędność w ruchach, a tutaj każą machać jak wiatrakiem xd Trochę bez sensu. To już lepsze są te wyzwania, gdzie nie można przekroczyć ileś tam metrów rękoma, bo uczą pracy nadgarstkiem. Obecnie boli też skromna playlista z bazowej gry, bo na okrętkę mielimy te same utwory. Przy premierze to było fajne urozmaicenie ze względu na mało zawartości. Obecnie to trochę katorga. Cytuj
A_Bogush 391 Opublikowano 17 września Opublikowano 17 września Przechodzenie kampanii jak już się ogarnia to jest katorga. Te początkowe wyzwania pamiętam, że były proste i nudne, więc szybko odpadłem. A szkoda, bo chciałem zaliczyć trofea, bo oprócz tych za kampanię brakowało mi tylko tego za pełne kombo na 15 utworach na expercie. A teraz jak trofea są rozdzielone na wersje PSVR 1 i 2 to już w ogóle mi się nie chce ich wbijać. Pamiętam, że przy premierze wersji na PSVR2 zmienili ułożenie mieczy pod nowe kontrolery, wtedy tak jakby miecz był przedłużeniem ręki. Po narzekaniach (też byłem wśród niezadowolonych głosów) twórcy zmienili na ten standardowy uchwyt znany z PSVR 1. Ktoś korzysta z tego ustawienia sprzed zmiany i zna wartości żeby przywrócić to poprzednie ułożenie? Chętnie bym sprawdził jeszcze raz jak się tak gra. Cytuj
Kmiot 13 664 Opublikowano 12 listopada Opublikowano 12 listopada Pierwszy Monstercat doceniłem dopiero z czasem (choć kilka wałków wpadło w ucho od razu), więc na ten też się pewnie skuszę. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.