Skocz do zawartości

Beat Saber


okoolarnik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Co do ciecia to podstawowy problem nowicjuszy jest zbyt sztywny nadgarstek. Przy najtrudniejszych utworach praktycznie nie ma szans machac całymi rękoma. Wystarczy jak nauczysz się ruchu nadgarstkiem 180stopni i będzie gitara

Tu masz dobry przykład

https://youtu.be/4q5nmZuULDs?si=1eesC3ay7XBGtKkG

Edytowane przez benito82pl
Opublikowano

No ja właśnie pracuję głównie nadgarstkiem, tylko żeby było śmieszniej akurat mam wyzwanie wymagające machania łapami jak niedorozwinięty (nabić X metrów rękoma) xD. Odpuściłem na razie, bo przy takich szerokich wymachach mam więcej missów, kamerka mi nie łapie move'a.

 

Ogólnie: na razie duży zawód i żałuję wydanej kasy. Nawet jeśli jeszcze złapię bakcyla, to i tak playlista w podstawce jest mocno ograniczona, a ceny dodatkowych utworów, nie mówiąc o całych paczkach, są kurwa absurdalne. Za mało intuicyjne, za dużo miejsca na błędy.

Opublikowano

Nie no pierdolę, utknąłem w "kampanii" na wyzwaniu wymagającym zrobieniu 650m rękoma. Pewnie nie da mi to spokoju i jakoś to przebrnę, ale naprawdę słabe są takie "wyzwania", mija mi się to z celem jakim jest skupienie na odpowiednim cięciu i wyczuciu rytmu.

Opublikowano

No miałem okazję drugi raz robić kampanię na PS5 i kiepsko przetrwała próbę czasu. Niektóre wyzwania są dość głupkowate, ale piszę to z perspektywy w miarę zaprawionego gracza, który już sobie wyrobił pewne nawyki i oszczędność w ruchach, a tutaj każą machać jak wiatrakiem xd

Trochę bez sensu. To już lepsze są te wyzwania, gdzie nie można przekroczyć ileś tam metrów rękoma, bo uczą pracy nadgarstkiem.

Obecnie boli też skromna playlista z bazowej gry, bo na okrętkę mielimy te same utwory. Przy premierze to było fajne urozmaicenie ze względu na mało zawartości. Obecnie to trochę katorga.

Opublikowano

Przechodzenie kampanii jak już się ogarnia to jest katorga. Te początkowe wyzwania pamiętam, że były proste i nudne, więc szybko odpadłem. A szkoda, bo chciałem zaliczyć trofea, bo oprócz tych za kampanię brakowało mi tylko tego za pełne kombo na 15 utworach na expercie. A teraz jak trofea są rozdzielone na wersje PSVR 1 i 2 to już w ogóle mi się nie chce ich wbijać.

 

Pamiętam, że przy premierze wersji na PSVR2 zmienili ułożenie mieczy pod nowe kontrolery, wtedy tak jakby miecz był przedłużeniem ręki. Po narzekaniach (też byłem wśród niezadowolonych głosów) twórcy zmienili na ten standardowy uchwyt znany z PSVR 1. Ktoś korzysta z tego ustawienia sprzed zmiany i zna wartości żeby przywrócić to poprzednie ułożenie? Chętnie bym sprawdził jeszcze raz jak się tak gra.

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...