Opublikowano 20 czerwca 20195 l 12 minut temu, Bzduras napisał: Niesławny w tym temacie aczik 0.3s właśnie wpadł. Nie było trudno zgłaszam cie na policje cziterze
Opublikowano 21 czerwca 20195 l Graliśmy parę meczy z @pleju @Square oraz @Josh i było egelancko. Żadnych lagów. Do jutra chuopaki
Opublikowano 21 czerwca 20195 l Pośmigaliśmy ponad 2,5h i w zasadzie bez lagów. Graliśmy na Private Lobby więc pewnie dlatego wszystko działało. Ogólne wrażenia są mega, każdy wyścig online daje masę frajdy, sterowanie jest bardzo dobre, nie ma mowy o jakiejś fuszerce. Jutro sobie pogram Adventure, a jak się zbierze ekipa popołudniu to będzie się działo w multi. Jakby co to zapraszajcie.
Opublikowano 21 czerwca 20195 l 4 godziny temu, Bzduras napisał: Niesławny w tym temacie aczik 0.3s właśnie wpadł. Nie było trudno Również mi wpadł i to w jednym z pierwszych wyścigów. Możecie sobie sprawdzić na moim profilu. Póki co to trofeum ma 30% graczy, więc wpada częściej niż mogłoby się wydawać. Czy wraz z wiekiem tak spadla mi zręczność, że stopień trudności nawet na normalu daje mi wycisk? Jak z tym u Was? Edytowane 21 czerwca 20195 l przez Lukas_AT
Opublikowano 21 czerwca 20195 l Bez używania Boosta nie mogłem wygrać wyścigu, więc ta umiejętność jest podstawą.
Opublikowano 21 czerwca 20195 l Gierka naprawdę ładna i daje dużo funu ale matchmaking nadal kuleje, zarówno tryb race jak i battle...
Opublikowano 21 czerwca 20195 l 3 minuty temu, Kolos28 napisał: Gierka naprawdę ładna i daje dużo funu ale matchmaking nadal kuleje, zarówno tryb race jak i battle... Jak nadal jak gra jest dostępna od 8 godzin
Opublikowano 21 czerwca 20195 l 2 godziny temu, Lukas_AT napisał: Czy wraz z wiekiem tak spadla mi zręczność, że stopień trudności nawet na normalu daje mi wycisk? Jak z tym u Was? Jest trudniej, to widać. Czasami trzeba mieć łut szczęścia, ale oryginał na normalu jest zdecydowanie łatwiejszy - przez ostatnie kilka dni przeszedłem z 50% adventure i nie miałem większych problemów, a tutaj niektóre wyścigi powtarzane były dwa-trzy razy. Tyle dobrego, że po przegranej lądujemy na tej pozycji początkowej na jakiej skończyliśmy nieudany przejazd.
Opublikowano 21 czerwca 20195 l 9 godzin temu, Berion napisał: Właśnie dlatego wymieniłem i sfaktoryzowałem jedno, bo wszystkich, jak napisałem mnie się nie chce... I nie, zero skilla. Nie ma takiego człowieka na Ziemi co to wyliczy. To jest w stu procentach oparte na przypadku... Miałem takich na PSX wiele, nawet i o 0.1s. Co nie zmienia faktu, że ustawić tak wyścigu się nie da.... (pipi).ć trofiki i po problemie. Graj dotąd dokąd gra Cię cieszy. Czyli w przedziale czasu od 2 minut do końca życia.
Opublikowano 21 czerwca 20195 l Na ppe, oczywiście news o CTR i Gruszczyk nawet nie wspomina o tym, że nie ma kolizji i, że lagi są xD
Opublikowano 21 czerwca 20195 l 9 minut temu, Plugawy napisał: Na ppe, oczywiście news o CTR i Gruszczyk nawet nie wspomina o tym, że nie ma kolizji i, że lagi są xD Bo zapewne gre widzial tylko na YT
Opublikowano 21 czerwca 20195 l Jakby co to trofea nie wpadają w multi, więc trzeba je robić w singlu. Trochę bez sensu, bo miałbym już ten niesławny za wygraną z przewaga mniejszą niż 0,3s. @up Nie bronię, ale może testowali grę na Private Lobby, tam nie ma lagów. Jak w matchmakingu takie cuda to trochę słabo. Na Xboxie i Switchu też są takie lagi tam?
Opublikowano 21 czerwca 20195 l Biję się z myślami czy iść do euro kupić, a z drugiej strony ten brak kolizji to słabo wygląda.
Opublikowano 21 czerwca 20195 l Na innym polskim forum jeden gość napisał, że jednak można się spychać i kolizje są tylko, że nie zawsze, bo czasami wynika to z problemów z synchronizacją online czyli jest nadzieja, że ustabilizują online i wtedy powinno to normalnie działać
Opublikowano 21 czerwca 20195 l 31 minut temu, Square napisał: akby co to trofea nie wpadają w multi, więc trzeba je robić w singlu. Trochę bez sensu, bo miałbym już ten niesławny za wygraną z przewaga mniejszą niż 0,3s. Dla mnie to plus, bo nie każdy ma plusa albo i za jakiś czas serwery wyłączą i nie będzie można zrobić calaczka.
Opublikowano 21 czerwca 20195 l Ale square mówi o mozliwosci tez w mutli a nie wyłącznosci dla multi. dobra średnia na razie na MC, w zasadzie widać że gra się udała.
Opublikowano 21 czerwca 20195 l https://www.metacritic.com/game/playstation-4/crash-team-racing-nitro-fueled?ref=hp
Opublikowano 21 czerwca 20195 l Godzinę temu, funditto napisał: Na innym polskim forum jeden gość napisał, że jednak można się spychać i kolizje są tylko, że nie zawsze, bo czasami wynika to z problemów z synchronizacją online czyli jest nadzieja, że ustabilizują online i wtedy powinno to normalnie działać No właśnie podczas nocnego młócenia z ekipą forumową zastanawialiśmy się o co tu chodzi, że raz można w kogoś uderzyć, a raz nie. Tylko co gorsza - te problemy z synchronizacją dotyczą też power-upów. Już kilka razy zdarzyło się, że bomba przeniknęła przez gracza albo aku-aku po kontakcie z gokartem przeciwnika nie wywołało żadnego efektu. Enyłej pomijając te błędy (które i tak pewnie szybko załatają) gierka jest rewelacyjna. Trasy są pięknie odpicowane, soczysta kolorystyka, kozackie efekty pogodowe oraz ładnie oświetlenie robią swoje, no i jest pełno fajnych animacji w tle (np. biegają jakieś zwierzaki albo coś wybucha). Trochę się martwiłem, że lokacje z Nitro Kart będą odstawać od tych z CTR, ale muszę przyznać, że są nawet lepsze: masa na nich ostrych zakrętów, pułapek i lepiej poukrywanych skrótów. Sam model jazdy to poezja, na pierwszy rzut oka niby nic skomplikowanego, jednak wymasterowanie boosta będzie wymagać nie lada wprawy, do tego jeździ się mega płynnie i z wielką frajdą wjeżdża w zakręty na ostrym drifcie. Przy 8 zawodnikach jest IMO za duży chaos i wtedy wygrana zależy bardziej od szczęścia (będąc pierwszym co chwilę ktoś ci ładuje w dupę rakiety), za to przy czterech graczach jest idealnie, można wtedy autentycznie kontrolować przebieg wyścigu. AI w multi nieźle kosi. Udało mi się też chwilę pograć w singlu i w sumie poza nową oprawą gra się w to dokładnie jak w oryginalnego Crasha (tryb adventure podzielony na standardowe Huby, co 4 trasy walka z bossem, zbieranie literek CTR i time trialsy). Co tu dużo mówić, gierka to cudo, zwłaszcza w multiplayerze, masa emocji gwarantowana. Jak coś chłopaki to wysyłajcie zapro
Opublikowano 21 czerwca 20195 l Czyli trzeba dziś po robocie skoczyć do sklepu :). Fajnie, że jest adventure mode, tak jak niegdyś w Diddy’s Kong Racing, bo w MK to chyba nigdy nie będzie. Edytowane 21 czerwca 20195 l przez zdrowywariat
Opublikowano 21 czerwca 20195 l Aż się wierzyć nie chce że ta gra chodzi w 30 FPS bo gra się tak przyjemnie i płynnie. Tylko 4 trasy w Adventure skończyłem ale już się nie moge doczekać na powrót z pracy!!!
Opublikowano 21 czerwca 20195 l 3 wyscigi z rzedu wygrane/przegrane o mniej niz .1s na medium Rewanz na Tinym byl przyjemny
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.