Pelle 4 Opublikowano 24 czerwca 2019 Opublikowano 24 czerwca 2019 Jak było ich zbyt wiele to znikały. Cytuj
grzybiarz 10 296 Opublikowano 24 czerwca 2019 Opublikowano 24 czerwca 2019 20 minut temu, XM. napisał: Nie przypominam sobie żeby na psxie znikały bomby czy butelki z trasy. Te na planszy z bossami znikały. Było ich dużo, a plej miał chyba tylko 2MB ramu. Na ps4 niestety nie znikają, bo i pamięci więcej Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 24 czerwca 2019 Opublikowano 24 czerwca 2019 Pinstripe jaki skurwiel jebany Dopiero go Polarem rozwaliłem. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 24 czerwca 2019 Opublikowano 24 czerwca 2019 Ja dobiłem dzisiaj 101% na Medium i zacząłem Adventure na Hard. No i trochę beka, bo na Crash Cove musiałem z 10 razy powtórzyć zanim wygrałem, na Roo's Tubes trochę mniej. AI strasznie oszukuje na tym poziomie trudności, zawsze jadą szybciej od ciebie, nie ważne jaką postacią suniemy. Po dostaniu podnoszą się błyskawicznie i nawet jak pojedziemy szybciej o kilka sekund, gdzie przez kilka poprzednich wyścigów mieliśmy np sekundę straty, to AI jeszcze bardziej przyciśnie. Jestem ciekaw jak będzie na trudniejszych trasach, bo w teorii najłatwiej powinno być tam gdzie są największe skróty jak Papu's Pyramid. Jutro chyba siądę do pobijania czasów N Tropy aby mieć komplet zawodników, na to tez pewnie zejdzie kilka godzin. No i jak ktoś chętny na online to niech zaprasza. 3 Cytuj
firana140 621 Opublikowano 24 czerwca 2019 Opublikowano 24 czerwca 2019 Strasznie irytuje skopany matchmaking, jak ktoś opuści grę, to już nikogo nie wrzuci na jego miejsce, więc po paru wyścigach zostaje max 2-3 osoby i trzeba szukać od nowa. Cytuj
grzybiarz 10 296 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Najgorzej jak grając online w tiger temple, rzucisz rakieta w skrót, a wszyscy za Tobą od razu z tego skorzystają :(( Cytuj
kanabis 22 475 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Dzis koncze adventure na 101% a jutro pogramy online chlopaki. Kto ma czas od 10 do 17 Cytuj
Plugawy 3 685 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Ej, tutaj też tak jest, że do 101% nie trzeba mieć wszystkich trophies na platyne? W oryginale miałem 101% a pamiętam, że wszędzie nie było platyny. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Goldy na 101%, Platyny na 102%. Cytuj
oFi 2 469 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 12 godzin temu, Square napisał: Ja dobiłem dzisiaj 101% na Medium i zacząłem Adventure na Hard. No i trochę beka, bo na Crash Cove musiałem z 10 razy powtórzyć zanim wygrałem, na Roo's Tubes trochę mniej. AI strasznie oszukuje na tym poziomie trudności, zawsze jadą szybciej od ciebie, nie ważne jaką postacią suniemy. Po dostaniu podnoszą się błyskawicznie i nawet jak pojedziemy szybciej o kilka sekund, gdzie przez kilka poprzednich wyścigów mieliśmy np sekundę straty, to AI jeszcze bardziej przyciśnie. Jestem ciekaw jak będzie na trudniejszych trasach, bo w teorii najłatwiej powinno być tam gdzie są największe skróty jak Papu's Pyramid. Jutro chyba siądę do pobijania czasów N Tropy aby mieć komplet zawodników, na to tez pewnie zejdzie kilka godzin. No i jak ktoś chętny na online to niech zaprasza. Da radę od razu na hardzie zaczać, czy lepiej poznać trasy na normalu najpierw? Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Możesz zacząć od razu na Hard, ale tego nie rób. 1 Cytuj
kanabis 22 475 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Square a time triale probowales z oxidem? Z ciekawosci sprobowalem no i crash cove peklo ale przejechac ponizej 1:27:5 to wcale nie taki lajt. Dosc wysoki poziom. A to pierwsza trasa. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Na razie tylko N. Tropy na trzech trasach robiłem (Crash Cove, Coco Park i Turbo Track) i Oxide'a na Turbo Track, bo tam najłatwiej. Akurat Crash Cove jest ciężkie, bo nie bardzo jest jak uciąć. Z tego co widziałem to jego czasy są mocno wyżyłowane, na niektórych bez USF czy SF nie warto nawet podchodzić, a łatwe do opanowania nie jest. Cytuj
Bzduras 12 578 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Nie do końca kumam ten system rezerwy boosta. Czy ktoś uchyliłby rąbka protajemnicy? Cytuj
kanabis 22 475 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Dopiero co poczytalem o tym USF , w zwyklym ctr chyba tego nie bylo Spoko sprawa. Mnie bardziej niz to martwia niektore ciezkie skroty ktore bedzie trzeba bezblednie pokonac 3 razy zeby chu.jka pokonac. Wlasnie odpalilem oryginal time trial crash cove. No to w remaku ladnie oxide dokoksili bo w oryginale wystarczylo ponizej 1:30 pojechac zeby typa pokonac. A napewno oryginal nie jest wolniejszy bo rekord na memorce mam 1:25:18 (chory bydlak bylem) Takze dosc znacznie utrudnili remake Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Zrobiłem dwa cupy na ten moment i wrócę po mgs v - co mnie miło zaskoczylo to mimo tych gejowatych 30 klatek gra jest naprawdę szybka i nie ma takiego bólu doopy o to. Cytuj
kanabis 22 475 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Gra jest dynamiczna fchu.j. Szczegolnie od 3 swiatka gdzie jest sporo dopałek na trasie jadac z boostem jest po prostu pieknie A tak plakali niektorzy o te 30 klatek Cytuj
giger_andrus 3 092 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Wyszukać teraz którzy to i publicznie wychłostać skórzanym pejczykiem. Cytuj
Bzduras 12 578 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 2 godziny temu, kanabis napisał: Dopiero co poczytalem o tym USF , w zwyklym ctr chyba tego nie bylo Właśnie było, tylko nie mieliśmy internetu żeby to ogarnąć. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Kurde, ale mi się podobają te trasy z wielkimi skokami, albo gwałtownym przyspieszeniem. Super dynamicznie to działa i wygląda. Chciałbym, żeby w przyszłości twórcy poszaleli trochę i dodali jakieś plansze z anty-grawitacją, czy pętlami. No i sam tryb online mógłby być ubogacony w jakieś codzienne wyzwania (w nagrodę byłyby oczywiście coinsy), czy sezonowe motywy. Cytuj
Farmer 3 275 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Pierwsze co do online to dodanie możliwości customizacji rozgrywki, czyli on/off dopałek i wybór jakie jak to miało miejsce przy split-screenie na psx. Cytuj
BRY@N 1 475 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Czy tylko ja mam wrażenie że skrzynki w czasówkach trzeba idealnie trafić? Często mam tak że teoretycznie powinienem trafić w skrzynkę a mijam ją o milimetry. Cytuj
Gumiś_JaGoDa 961 Opublikowano 25 czerwca 2019 Opublikowano 25 czerwca 2019 Grałem właśnie (Adventure) na Oxide Station - woooohaha co to było! Ale trasa. Czułem, że nic nie może mnie powstrzymać i wygrałem za pierwszym razem. To będzie jedna z moich ulubionych tras. 1 Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 26 czerwca 2019 Opublikowano 26 czerwca 2019 11 godzin temu, giger_andrus napisał: Wyszukać teraz którzy to i publicznie wychłostać skórzanym pejczykiem. Nie no, szanujmy się - w tej grafice to w 60 klatkach powinno latac, co nie zmienia faktu że gra jest naprawdę dynamiczna. Cytuj
grzybiarz 10 296 Opublikowano 26 czerwca 2019 Opublikowano 26 czerwca 2019 10 godzin temu, Farmer napisał: Pierwsze co do online to dodanie możliwości customizacji rozgrywki, czyli on/off dopałek i wybór jakie jak to miało miejsce przy split-screenie na psx. Tak się robiło ale chyba tylko w battle. Pamietam combo niewidzialność + turbo + rakiety Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.