Skocz do zawartości

Crash Team Racing Nitro-Fueled


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Ja dobiłem dzisiaj 101% na Medium i zacząłem Adventure na Hard. No i trochę beka, bo na Crash Cove musiałem z 10 razy powtórzyć zanim wygrałem, na Roo's Tubes trochę mniej. AI strasznie oszukuje na tym poziomie trudności, zawsze jadą szybciej od ciebie, nie ważne jaką postacią suniemy. Po dostaniu podnoszą się błyskawicznie i nawet jak pojedziemy szybciej o kilka sekund, gdzie przez kilka poprzednich wyścigów mieliśmy np sekundę straty, to AI jeszcze bardziej przyciśnie. Jestem ciekaw jak będzie na trudniejszych trasach, bo w teorii najłatwiej powinno być tam gdzie są największe skróty jak Papu's Pyramid.

Jutro chyba siądę do pobijania czasów N Tropy aby mieć komplet zawodników, na to tez pewnie zejdzie kilka godzin. No i jak ktoś chętny na online to niech zaprasza.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
12 godzin temu, Square napisał:

Ja dobiłem dzisiaj 101% na Medium i zacząłem Adventure na Hard. No i trochę beka, bo na Crash Cove musiałem z 10 razy powtórzyć zanim wygrałem, na Roo's Tubes trochę mniej. AI strasznie oszukuje na tym poziomie trudności, zawsze jadą szybciej od ciebie, nie ważne jaką postacią suniemy. Po dostaniu podnoszą się błyskawicznie i nawet jak pojedziemy szybciej o kilka sekund, gdzie przez kilka poprzednich wyścigów mieliśmy np sekundę straty, to AI jeszcze bardziej przyciśnie. Jestem ciekaw jak będzie na trudniejszych trasach, bo w teorii najłatwiej powinno być tam gdzie są największe skróty jak Papu's Pyramid.

Jutro chyba siądę do pobijania czasów N Tropy aby mieć komplet zawodników, na to tez pewnie zejdzie kilka godzin. No i jak ktoś chętny na online to niech zaprasza.

Da radę od razu na hardzie zaczać, czy lepiej poznać trasy na normalu najpierw?

Odnośnik do komentarza

Na razie tylko N. Tropy na trzech trasach robiłem (Crash Cove, Coco Park i Turbo Track) i Oxide'a na Turbo Track, bo tam najłatwiej. Akurat Crash Cove jest ciężkie, bo nie bardzo jest jak uciąć. Z tego co widziałem to jego czasy są mocno wyżyłowane, na niektórych bez USF czy SF nie warto nawet podchodzić, a łatwe do opanowania nie jest.

Odnośnik do komentarza

Dopiero co poczytalem o tym USF , w zwyklym ctr chyba tego nie bylo :notbad:

Spoko sprawa. Mnie bardziej niz to martwia niektore ciezkie skroty ktore bedzie trzeba bezblednie pokonac 3 razy zeby chu.jka pokonac.

 

Wlasnie odpalilem oryginal time trial crash cove. No to w remaku ladnie oxide dokoksili bo w oryginale wystarczylo ponizej 1:30 pojechac zeby typa pokonac. 

A napewno oryginal nie jest wolniejszy bo rekord na memorce mam 1:25:18 (chory bydlak bylem) 

Takze dosc znacznie utrudnili remake

Odnośnik do komentarza

Kurde, ale mi się podobają te trasy z wielkimi skokami, albo gwałtownym przyspieszeniem. Super dynamicznie to działa i wygląda. Chciałbym, żeby w przyszłości twórcy poszaleli trochę i dodali jakieś plansze z anty-grawitacją, czy pętlami. No i sam tryb online mógłby być ubogacony w jakieś codzienne wyzwania (w nagrodę byłyby oczywiście coinsy), czy sezonowe motywy.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...