Skocz do zawartości

Crash Team Racing Nitro-Fueled


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie, wszystkie wydają się proste, a na tej nie mogę sobie z nim poradzić. Nie dam rady z nim wygrać jak bezbłędnie nie pociągnę tego turbo z zielonej strzałki?

Opublikowano

Bez SF też powinno się dać, ale wtedy musisz mieć bardziej optymalną linię jazdy, więc wydaje mi się, że jak nie potrafisz zrobić SF, to bez niego nie dasz rady.

Z tego co widze to jest tam spory zapas sekund do zrobienia czasu N.Topy.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, rodi84 napisał:

Cholera, nie mogę pokonać n trophy na Tiny Arena. Widzę, ze kluczowe jest utrzymanie turbo po wjeździe na zielona strzałkę, ale nie umiem tego zrobić. Ratujcie poradą:)

 

Nie jest kluczowe. Możesz nigdy na żaden turbo pad nie wjeżdżać, a to ze względu na to że jest masa górek na których podtrzymujesz turbo na tej trasie. To ta umiejętność jest kluczowa. To jedna z najłatwiejszych tras. Trudne to są Server Speedway czy też Tiny Temple. Na niektórych trasach to w ogóle Oxide nie stanowi żadnego wyzwania, a na innych jest piekielnie ciężki (bo nie popełnia błędów/nie jest spowalniany). Poziom jest nierówny. Polecam postaci z max prędkości za wyjątkiem tej tuby pod wodą z CNK i może jeszcze oprócz Oxide Station bo dam się trzeba często łamać do zakrętów.

 

Nie wybieraj postaci najwolniejszych bo nimi jest najtrudniej. Klasy w CTR:NF, w przeciwieństwie do CTR mają spore znaczenie bo i różnice w sterowaniu też są spore. W zakręty wchodź jak w Gran Turismo ;) od zewnętrznej do wewnętrznej, a w razie czego na wyskokach koryguj kwadratem+kierunek.

 

W każdym razie powodzenia. Jeśli się tego nie nauczysz to nie zrobisz ani TT, ani platynowych reliktów, i sam Hard w Adventure będzie bardzo trudny.

 

PS: Zalecam też robić kopię sejwa bo podobno przez jakieś nieznane i nienaprawione jeszcze bugi, gra potrafi uszkodzić/skasować profilowego save'a. ;) Mnie się co prawda to nie przytrafiło i wydaje mi się, że ludzie którzy to zgłaszają, wyłączają grę na sejowaniu, które się co pewien czas odpala w menu głównym. W każdym razie, ponoć robienie TT jest ryzykowne z tego powodu.

Edytowane przez Berion
Opublikowano (edytowane)

Ja nie mam. Nie wiem czy rozumiem w ogóle ten "konkurs". To jest 5% od max punktów Nitro na świecie (czyli 5% ze ~175000, a pokazują jakieś min ~50000 (jak oni to liczą?)) czy za ten Championship Leaderboard, w którym to jest chyba po wyliczeniu minimum 23000? Nitro zebrało się u mnie 34000 i myślałem że to wpadnie od razu.

Edytowane przez Berion
Opublikowano

Z tego co czytałem kiedyś, to tak. Akurat Crash Cove jest jedną z trudniejszych map na hard, więc nie poddawaj się tak łatwo.

 

Co do autka Champion to jeszcze dzisiaj nie odpalałem gry, ale powinien chyba być od razu dostępny jak się było w tych 5%. Od razu jak weszło GP to był na liście samochodów.

Opublikowano

@BRY@N Moim zdaniem najtrudniejszy w całej grze na Hard jest Roo's Tube i zaraz za nim właśnie Crash Cove. Mimo wszystko, hard będzie bardzo trudny bez opanowania podtrzymywania turbo, a więc głownie bicia stale perfectów. Dopiero wtedy okazuje się, że ten poziom trudności jest zupełnie ok bo postaci mają taki handicap właśnie ze względu na to, że gracz niedługo po starcie od nich odjeżdża. Na początku strasznie mnie to frustrowało, ale później odkryłem jak duże znaczenie ma SF w tym remake'u. ;)

 

@Mirumoto No ok, to ma sens. A co w takim razie przedstawiają te listy? Ostatnia top 10 zbieraczy Nitro, a ta po lewej gdzie minimum to jakieś ~22000 jak dobrze pamiętam?

Opublikowano

Jedna jest za granie online, I'm wyższe miejsce to więcej punktów wpadało, druga za Nitro. Za bycie w 5% tu albo tu wpada autko Champion.

W piątek będzie reset sklepu, więc pewnie wylecą przedmioty z GP.

Opublikowano
7 minut temu, Berion napisał:

@BRY@N Moim zdaniem najtrudniejszy w całej grze na Hard jest Roo's Tube i zaraz za nim właśnie Crash Cove. Mimo wszystko, hard będzie bardzo trudny bez opanowania podtrzymywania turbo, a więc głownie bicia stale perfectów. Dopiero wtedy okazuje się, że ten poziom trudności jest zupełnie ok bo postaci mają taki handicap właśnie ze względu na to, że gracz niedługo po starcie od nich odjeżdża. Na początku strasznie mnie to frustrowało, ale później odkryłem jak duże znaczenie ma SF w tym remake'u. ;)


Patrzcie, chyba zaczyna kumać i przyznaje, że to całe pyerdolenie było wiadomo skąd wyjęte.

Opublikowano (edytowane)

@giger_andrus Mam platynę, wszystko zdobyłem, czuję się dobry w CTR:NF, ale zdania nie zmieniłem co do poziomu trudności TT Oxide'a (za bardzo wyżyłowane te czasy na ponad połowie tras) i relikty na platynę też na kilku, szczególnie Papu's Pyramid. Sterowanie w stosunku do CTR jest mniej precyzyjne, pełno bugów w fizyce, często za duże collision box'y, a do tego pojazdy są mniej zwrotne. To są znaczące zmiany, które frustrują jak jasna cholera gdy trzeba jeździć bardzo precyzyjnie (gdy nie trzeba, nie mają większego znaczenia).

 

Natomiast co do Hard to przyznaję, że racji nie miałem i nie jest za trudny. Problem wziął się stąd, że nie byłem świadomy zmian w systemie turbo w stosunku do CTR. A Hard jest ustawiony tak jak wcześniej pisałem. Ale to wina dewelopera bo nigdzie nie informuje gracza o tej konkretnej mechanice, a ja przesiadłem się bezpośrednio z CTR oczekując wszystkiego dokładnie tego samego, włącznie z fizyką (skoro to remake).

 

@Square Aha, czyli dla mnie bez online to jest tabela po prawej, czyli wbicie 50 kafli Nitro? Och*li do reszty w tym Beenox... Ledwo nabiłem te 34000 więc nawet nie mam tego gównianego stickera i nowej mordki dla Tawny.

Edytowane przez Berion
Opublikowano
18 minut temu, Berion napisał:

Ledwo nabiłem te 34000

No to trochę słabo, że tak powiem. Ja mam ponad 72k, bardzo szybko leciały te punkty jak robiło się wyzwania z użyciem mnożnika.

Na którym skończyłeś miejscu?

Opublikowano (edytowane)

Offline nie ma mnożników (?), jak kupiłem grę to już chyba z dwa tygodnie trwał ten cyrk i max żelków za wyścig to +6 (za quick + daily to też jakoś około 1000 per dzień no i garstka theme i pro to z 5000). W takich warunkach to i tak cud, ale robiłem też Adventure, relikty i TT. Inaczej pewnie bym odpuścił po jednym dniu przeliczając ilość wyścigów.

 

Które miejsce to nie wiem.

Edytowane przez Berion
Opublikowano (edytowane)

Tylko, że najpierw trzeba było je kupić. U mnie to +35%. 15 za skórę, 10 za wrak, 5 za alufelgi i 5 za farbę. I po tym zabiegu jest dopiero +6, a nie +4. Za kłiki i dejli to per wyzwanie było od 75 do z rzadka 150*35% (i też nie zawsze bo przecież trzeba było nieraz robić jakąś konkretną postacią). Żenada. To dla osób ustawione co całe życie online spędzają. A szkoda bo pojazd całkiem fajny, o wiele fajniejszy niż złom jaki będzie w kolejnym GP.

 

Myślałem nad tym by wykupić ten P+ bo i tak potrzebuję petroszekli na resztę dupereli, ale pechowo mój DS4 zaczął sam grać beze mnie, więc będę reklamować i czekać pewnie z miesiąc na decyzję...

Edytowane przez Berion
Opublikowano
4 godziny temu, Square napisał:

Z tego co czytałem kiedyś, to tak. Akurat Crash Cove jest jedną z trudniejszych map na hard, więc nie poddawaj się tak łatwo.

Po kilkunastu próbach z Crash Cove się udało, Mystery Caves poszło za 3 razem ale Roo's Tubes chyba nie przeskocze.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...