Berion 207 Opublikowano 2 stycznia 2020 Opublikowano 2 stycznia 2020 (edytowane) Ja też speed. Najłatwiej bo jednak daje pewną przewagę i margines błędu na utrzymywanie ognia (w takim sensie, że jak się pomylisz/obetrzesz i zgaśnie to na trzech okrążeniach w klasie speed masz wyraźną różnicę). W praktyce daje to niby niewiele i więcej w tym psychologii niż matematyki, ale zawsze coś. Edytowane 2 stycznia 2020 przez Berion Cytuj
Odin91 5 Opublikowano 5 stycznia 2020 Opublikowano 5 stycznia 2020 Również wszystko na speed robiłem, aczkolwiek na Oxide station zdecydowanie lepiej jeździ mi się klasa drift, bo umiem bez większej spiny utrzymać tam płomyk całe okrążenie bez otarcia. Klasa speed jednak jest mniej zwrotna Cytuj
Dingodile 10 Opublikowano 6 stycznia 2020 Opublikowano 6 stycznia 2020 Człowiek idzie do przodu, poprawia te czasy okrążeń no , ale są trasy gdzie oxide nie pobije pora nauczyc się u-turn. Tylko z tych filmików z yt jakoś mi nie wychodzi(autko podskakuje i zwalnia szybko) . Ktoś podpowie jak to robic? Koniecznie z strzałek czy na analogu też da rade? Cytuj
giger_andrus 3 092 Opublikowano 6 stycznia 2020 Opublikowano 6 stycznia 2020 1 minutę temu, Dingodile napisał: Człowiek idzie do przodu, poprawia te czasy okrążeń no , ale są trasy gdzie oxide nie pobije pora nauczyc się u-turn. Tylko z tych filmików z yt jakoś mi nie wychodzi(autko podskakuje i zwalnia szybko) . Ktoś podpowie jak to robic? Koniecznie z strzałek czy na analogu też da rade? Możesz napisać, które to trasy ? Bo u mnie zostało chyba 13 i obyło się na razie bez u-turnów. Jedynie airbrake ma duże znaczenie. Z tego co się orientuję, to musisz podskakiwać wciskając rytmicznie kierunek + hamulec. Grałem na analogu ale od kiedy biję Oxide'a to gram na krzyżaku i jest sporo dokładniej. Cytuj
Dingodile 10 Opublikowano 6 stycznia 2020 Opublikowano 6 stycznia 2020 (edytowane) Używasz u-turna ? Bo jak dobrze zrozumiałem to nie. Myślałem o turbo track i i tej kopalni komodo joe., nazwa mi uciekła z głowy Hm...jak tak to tez chyba się przerzucę na krzyżaka Edytowane 6 stycznia 2020 przez Dingodile Błąd Cytuj
giger_andrus 3 092 Opublikowano 6 stycznia 2020 Opublikowano 6 stycznia 2020 Do tej pory nie używałem tej mechaniki. I z tego co się orientuję to na obu trasach objedziesz Oxide'a bez tego. Cytuj
Dingodile 10 Opublikowano 6 stycznia 2020 Opublikowano 6 stycznia 2020 (edytowane) Czyli jednak muszę więcej trenować Giger dzięki za pomoc jednak teraz z ciekawosci postaram się opanować tego u -turna. Czekam na wskazówki Edytowane 6 stycznia 2020 przez Dingodile Dopiska Cytuj
Berion 207 Opublikowano 6 stycznia 2020 Opublikowano 6 stycznia 2020 (edytowane) Grałem na krzyżaku, ale przerzuciłem się na analoga. U-turn jest obowiązkową techniką efektywnej jazdy i na analogu jest najprostszy. Więc sugeruję jednak analoga. Nie możesz mieć wciśniętego kwadratu dotykając podłoża, to jedyna tajemnica Sagali. Ale fizyka jest zepsuta, więc brzmi to tak łatwo tylko w teorii... Ostatnio również odświeżyłem sobie z ciekawości TT i za pierwszym razem rozjechałem Oxide'a na wszystkich trasach z wyjątkiem Dragon's Mines i Crash Cove. Te są chyba najtrudniejsze. Edytowane 6 stycznia 2020 przez Berion Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 6 stycznia 2020 Opublikowano 6 stycznia 2020 14 minut temu, Dingodile napisał: Myślałem o turbo track Turbo Track to jedna z najłatwiejszych tras do pobicia Oxide'a, z kolei Dragon Mines ja robiłem jako ostatnią. Ogólnie zaawansowany u-turn nie jest wymagany do czasów Oxide'a, ale opanowanie podstaw bardzo się przydaje. Ja gram na analogu, na d-padzie jakoś nie mam wyczucia kartu, ale pewnie jakbym pograł dłużej to by było lepiej. Cytuj
Odin91 5 Opublikowano 7 stycznia 2020 Opublikowano 7 stycznia 2020 Na analogu w CTRa gracie? Dla mnie gałka w wyścigach jest bardzo niewygodna. Tutaj jeszcze przy mechanice ciągłych turbo driftów w ogóle, bo czas trzymania kierunku daje nam skrętność, więc nie wiem jakie może dawać profity drążek nad krzyżaczkiem:) Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 15 stycznia 2020 Opublikowano 15 stycznia 2020 Jutro o 16 rusza nowe GP. 1 Cytuj
giger_andrus 3 092 Opublikowano 15 stycznia 2020 Opublikowano 15 stycznia 2020 Zaskoczyli mnie. Myślałem, że to na razie koniec. Super bo zostało mi 7 tras do wymasterowania i nie chciałbym zardzewieć. Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 15 stycznia 2020 Opublikowano 15 stycznia 2020 a te trasy z tych wszystkich grand prix potem zostają już na zawsze w singlu? Cytuj
giger_andrus 3 092 Opublikowano 15 stycznia 2020 Opublikowano 15 stycznia 2020 4 minuty temu, Figaro napisał: a te trasy z tych wszystkich grand prix potem zostają już na zawsze w singlu? Tak. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 15 stycznia 2020 Opublikowano 15 stycznia 2020 (edytowane) Póki co, jedyne co przepadło to filmy promocyjne GP (zawsze jest pokazywany tylko bieżący), wyskakujące duchy (w tym GP to przepadną pewnie te żółte kule energii) i nagrody za 5%. Duperele w pitstopie wracają. Złote jajka dalej są w Adventure, więc pewnie też nie znikną (teraz to by się przydało 103%...). GP teoretycznie są przewidziane do marca włącznie. Ale to niepotwierdzona informacja, a jedynie placeholdery-id wygrzebane z zasobów. Edytowane 15 stycznia 2020 przez Berion Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 16 stycznia 2020 Opublikowano 16 stycznia 2020 Cudowna ta nowa trasa, jedynie te wystające bombki są wkurzające. Cytuj
Dingodile 10 Opublikowano 20 stycznia 2020 Opublikowano 20 stycznia 2020 https://gamefaqs1.cbsistatic.com/user_image/8/1/5/AAbdS8AAAHR3.jpg 3 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 20 stycznia 2020 Opublikowano 20 stycznia 2020 (edytowane) Trasa bardzo fajna, nawet bym powiedział że to druga najlepsza u mnie zaraz po prehistorii. Tylko na diabli to takie kolorowe jak w Rage 2 czy FC:ND? Miny ominąć łatwo, gorzej z tymi turbinami. No i Oxide jest też w miarę łatwy na tej trasie bo nie trzeba cały czas grzać na niebieskim (a z tego drugiego skrótu jest ekstremalnie trudno skorzystać na gorszym płomyku). Czyli Emperor Velo pojawi się za miesiąc. Ciekawe co to za trasa będzie, sądząc po nazwie i tematyce, obstawiam obcą planetę, z kwasem i słabą grawitacją. Oby tylko wrócili do dystrybucji nowych postaci nie pojedynczo tylko po trzy lub więcej... Edytowane 20 stycznia 2020 przez Berion Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 20 stycznia 2020 Opublikowano 20 stycznia 2020 Trochę nie fajnie, że znowu wrzucają stroje dla lasek, które dostały nowe zestawy dwa GP temu, a taki Geary z podstawowego zestawu ciągle nic nie ma. No teraz tylko z jedną postacią trochę zaskoczyli, niby dodali jeszcze po stroju dla Chicka i Stew, ale w porównaniu do poprzedniego GP, gdzie dodali ich łącznie 5 to tak dziwnie (średnio i tak wychodzi 3 na GP więc jest ok). Cytuj
Berion 207 Opublikowano 20 stycznia 2020 Opublikowano 20 stycznia 2020 (edytowane) Nie jest ok, bo Activision nie będzie finansować tego w nieskończoność, sądzę że nawet nie dłużej niż do lata. A jeszcze sporo postaci czeka w kolejce, z najważniejszych dla mnie: Wille Wumpa Emperor Velo Madam Amberley Evil Twins (fajnie jak by obaj byli na jednym pojeździe) Viscount Warthog (skoro jest reszta zwierząt czyli Pura, Polar i Dino to i on też powinien) Rusty Walrus (jest na graffiti na statku na nowej trasie i ślad-obrys po uderzeniu w ścianę więc może dodadzą) Evil Cash Mr. Crumb (dla jaj w sumie bo pochodzi z jakieś Crashowej gówno-gry) Ernest Czyli już jest z 10, a pewnie o kimś zapomniałem. Do tego przydałyby się pozostałe kluczowe postaci ze świata Spyro (skoro już jest część z nich). I można by dodać jeszcze parę NPC jak te roboty w okularach czy ten dziwoląg z CTTR co stoi przy wejściu do huba. Jedno GP zapewne przypadnie na marketing wirusowy nowego Crasha co ma wyjść w 2020 i o którym nic w sumie jeszcze nie wiadomo poza kiepskim renderem i dziwną maską babką-księżycową z promo Sony. Jeszcze jakby dodali DLC z Adventure do CNK, i trasy CTTR i CTTR2 to już byłby CTR wszech czasów. No ale... Edytowane 20 stycznia 2020 przez Berion Cytuj
Dingodile 10 Opublikowano 21 stycznia 2020 Opublikowano 21 stycznia 2020 Rusty walrus chyba nie bez powodu jest pokazany. Może w następnym gp go wrzucą Emperor velo to chyba duuuży krok w kierunku dodania adventure z cnk. Trasy już mają to i pracy dużo już zrobione kiedyś coś tam czytałem że gp do maja mają rozpisane ale to tylko domysły i plotki mi się ciągle marzy gp w klimacie dzikiego zachodu z trasą prowadzącą przez typowe miateczko i wioske indian ( stroje Papu papu wodza indian, rewolwerowiec, szeryf, meksykanin- tyle możliwosci) i ten chiński mur -marzenie tylu graczy trasy z cttr- kilka niezłych było, ale sporo wg mnie było słabych tras..przerysowane i zbyt ,,cukierkowe" ale to tylko mój gust a o tym się nie dyskutuje Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 21 stycznia 2020 Opublikowano 21 stycznia 2020 12 godzin temu, Berion napisał: Nie jest ok, bo Activision nie będzie finansować tego w nieskończoność Chodziło mi o zachowanie 3 nowych postaci per GP, już nie wyolbrzymiaj problemu Real Velo i Emperor Velo to nie ta sama postać? Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 21 stycznia 2020 Opublikowano 21 stycznia 2020 Namnozylo sie tych postaci, lekko polowe z nich nie znam, ale moja przygoda z Crashem to wylacznie czesci z PS1. Mogli by w koncu wydac porzadna kontynuacje trylogii. 1 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 21 stycznia 2020 Opublikowano 21 stycznia 2020 (edytowane) @Dingodile Wszystkie trasy z CTTR i CNK2 były kiepskie. Ale beznadziejne również były w CNK, a co z nimi zrobiono to już masz odpowiedź. Oprócz tego, że je skrócono tak by okrążenie nie przekraczało minuty i m.in wycięto "grawitacyjne powierzchnie", to również je urozmaicono, a obecna technologia pozwoliła również upiększyć. Mimo, że trasy z CTR zawsze będą dla mnie najlepsze (mimo, że nie były projektowane pod takie prędkości co niestety często daje o sobie znać) to te z Nitro Kart też uważam za niezłe i jeździ mi się po nich przyjemnie. Nigdy nie byłem w stanie strawić idiotycznej i zbagowanej fizyki Crashy "post-NaughtyDog", więc te gry to zawsze dla mnie był szrot, szczególnie wyścigowe. Ale po takiej restauracji szlaków i postaci jak w CNK mam ogromny kredyt zaufania, wręcz jestem przekonany że wypadłyby świetnie. Są wszystkie trasy, jest w ogóle silnik gry, jest niemal pełen zestaw postaci, są ich animacje i głosy do wyścigów, ale nie ma hubów i scenek liczonych (animacje+głosy). Moim zdaniem to już bardzo dużo i głupio byłoby zmarnować tak łatwą kasę. Ale skoro ma być GP z E. Velo to raczej takiego DLC już nie będzie. @Square Niby ta sama a jednak nie do końca. Real Velo to kurdupel z tej samej rasy co reszta widowni, tyle że po zdjęciu maski. Emperor to ten wielkolud z maską i innym głosem. Ja tam bym bardzo nie narzekał jakby go nie dodali, ale jeśli wystąpi jako osobna postać to też płakać nie będę. Ja w ogóle uważam, że powinien być po prostu skinem dla postaci nazywającej się Velo (czyli nie Real Velo i nie Emperor Velo), tak samo jak te "bejbi odmiany" powinny być skinami dla Crasha i Coco. @smoo I nic nie straciłeś bo te wszystkie gry po CB1-3 i CTR to był syf, kiła i mogiła. To tak samo jak ze Spyro, tyle że Crasha eksploatowali mocniej, więc namnożyło się mnóstwo gier z różną stylistyką, mechaniką gry, a nawet redesignem postaci. Bennox o dziwo nawet z dziadostwa na GBA i feature telefony zrobili świetną, spójną z obecnym stylem, restaurację tych dziwolągów. Fajnie że ich dodają, bo fajnie byłoby mieć całą historię uniwersum w tej jednej grze. Już nigdy w przyszłości tego nie powtórzą, więc "teraz albo nigdy". Ma być niby na PS5. Edytowane 21 stycznia 2020 przez Berion Cytuj
giger_andrus 3 092 Opublikowano 5 lutego 2020 Opublikowano 5 lutego 2020 Mocno dziś mi adrenalina skoczyła, ostatnie okrążenie jechałem chyba na bezdechu. W ten oto sposób została mi jedna trasa do platyny - Tiny Temple. Miałem chwile zwątpienia ale chyba jednak dam radę. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.