Skocz do zawartości

Crash Team Racing Nitro-Fueled


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja też speed. Najłatwiej bo jednak daje pewną przewagę i margines błędu na utrzymywanie ognia (w takim sensie, że jak się pomylisz/obetrzesz i zgaśnie to na trzech okrążeniach w klasie speed masz wyraźną różnicę). W praktyce daje to niby niewiele i więcej w tym psychologii niż matematyki, ale zawsze coś. :)

Edytowane przez Berion
Opublikowano

Również wszystko na speed robiłem, aczkolwiek na Oxide station zdecydowanie lepiej jeździ mi się klasa drift, bo umiem bez większej spiny utrzymać tam płomyk całe okrążenie bez otarcia. Klasa speed jednak jest mniej zwrotna :D

Opublikowano

Człowiek idzie do przodu, poprawia te czasy okrążeń no , ale są trasy gdzie oxide nie pobije :/ pora nauczyc się u-turn. Tylko z tych filmików z yt jakoś mi nie wychodzi(autko podskakuje i zwalnia szybko) :/ . Ktoś podpowie jak to robic? Koniecznie z strzałek czy na analogu też da rade?

Opublikowano
1 minutę temu, Dingodile napisał:

Człowiek idzie do przodu, poprawia te czasy okrążeń no , ale są trasy gdzie oxide nie pobije :/ pora nauczyc się u-turn. Tylko z tych filmików z yt jakoś mi nie wychodzi(autko podskakuje i zwalnia szybko) :/ . Ktoś podpowie jak to robic? Koniecznie z strzałek czy na analogu też da rade?


Możesz napisać, które to trasy ?
Bo u mnie zostało chyba 13 i obyło się na razie bez u-turnów. Jedynie airbrake ma duże znaczenie.
Z tego co się orientuję, to musisz podskakiwać wciskając rytmicznie kierunek + hamulec.
Grałem na analogu ale od kiedy biję Oxide'a to gram na krzyżaku i jest sporo dokładniej.

Opublikowano (edytowane)

Używasz u-turna ? Bo jak dobrze zrozumiałem to nie. Myślałem o turbo track i i tej kopalni komodo joe., nazwa mi uciekła z głowy

 

Hm...jak tak to tez chyba się przerzucę na krzyżaka

Edytowane przez Dingodile
Błąd
Opublikowano (edytowane)

Czyli jednak muszę więcej trenować :D

Giger dzięki za pomoc :)

 

jednak teraz z ciekawosci postaram się opanować tego u -turna. Czekam na wskazówki

Edytowane przez Dingodile
Dopiska
Opublikowano (edytowane)

Grałem na krzyżaku, ale przerzuciłem się na analoga. U-turn jest obowiązkową techniką efektywnej jazdy i na analogu jest najprostszy. Więc sugeruję jednak analoga. Nie możesz mieć wciśniętego kwadratu dotykając podłoża, to jedyna tajemnica Sagali. Ale fizyka jest zepsuta, więc brzmi to tak łatwo tylko w teorii...

 

Ostatnio również odświeżyłem sobie z ciekawości TT i za pierwszym razem rozjechałem Oxide'a na wszystkich trasach z wyjątkiem Dragon's Mines i Crash Cove. Te są chyba najtrudniejsze.

Edytowane przez Berion
Opublikowano
14 minut temu, Dingodile napisał:

Myślałem o turbo track

Turbo Track to jedna z najłatwiejszych tras do pobicia Oxide'a, z kolei Dragon Mines ja robiłem jako ostatnią. Ogólnie zaawansowany u-turn nie jest wymagany do czasów Oxide'a, ale opanowanie podstaw bardzo się przydaje.

 

Ja gram na analogu, na d-padzie jakoś nie mam wyczucia kartu, ale pewnie jakbym pograł dłużej to by było lepiej.

Opublikowano

Na analogu w CTRa gracie? Dla mnie gałka w wyścigach jest bardzo niewygodna. Tutaj jeszcze przy mechanice ciągłych turbo driftów w ogóle, bo czas trzymania kierunku daje nam skrętność, więc nie wiem jakie może dawać profity drążek nad krzyżaczkiem:)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Póki co, jedyne co przepadło to filmy promocyjne GP (zawsze jest pokazywany tylko bieżący), wyskakujące duchy (w tym GP to przepadną pewnie te żółte kule energii) i nagrody za 5%. Duperele w pitstopie wracają. Złote jajka dalej są w Adventure, więc pewnie też nie znikną (teraz to by się przydało 103%...).

 

GP teoretycznie są przewidziane do marca włącznie. Ale to niepotwierdzona informacja, a jedynie placeholdery-id wygrzebane z zasobów.

Edytowane przez Berion
Opublikowano (edytowane)

Trasa bardzo fajna, nawet bym powiedział że to druga najlepsza u mnie zaraz po prehistorii. Tylko na diabli to takie kolorowe jak w Rage 2 czy FC:ND? Miny ominąć łatwo, gorzej z tymi turbinami. No i Oxide jest też w miarę łatwy na tej trasie bo nie trzeba cały czas grzać na niebieskim (a z tego drugiego skrótu jest ekstremalnie trudno skorzystać na gorszym płomyku).

 

Czyli Emperor Velo pojawi się za miesiąc. Ciekawe co to za trasa będzie, sądząc po nazwie i tematyce, obstawiam obcą planetę, z kwasem i słabą grawitacją.

 

Oby tylko wrócili do dystrybucji nowych postaci nie pojedynczo tylko po trzy lub więcej...

Edytowane przez Berion
Opublikowano

Trochę nie fajnie, że znowu wrzucają stroje dla lasek, które dostały nowe zestawy dwa GP temu, a taki Geary z podstawowego zestawu ciągle nic nie ma.

 

No teraz tylko z jedną postacią trochę zaskoczyli, niby dodali jeszcze po stroju dla Chicka i Stew, ale w porównaniu do poprzedniego GP, gdzie dodali ich łącznie 5 to tak dziwnie (średnio i tak wychodzi 3 na GP więc jest ok).

Opublikowano (edytowane)

Nie jest ok, bo Activision nie będzie finansować tego w nieskończoność, sądzę że nawet nie dłużej niż do lata. A jeszcze sporo postaci czeka w kolejce, z najważniejszych dla mnie:

  • Wille Wumpa
  • Emperor Velo
  • Madam Amberley
  • Evil Twins (fajnie jak by obaj byli na jednym pojeździe)
  • Viscount
  • Warthog (skoro jest reszta zwierząt czyli Pura, Polar i Dino to i on też powinien)
  • Rusty Walrus (jest na graffiti na statku na nowej trasie i ślad-obrys po uderzeniu w ścianę więc może dodadzą)
  • Evil Cash
  • Mr. Crumb (dla jaj w sumie bo pochodzi z jakieś Crashowej gówno-gry)
  • Ernest

Czyli już jest z 10, a pewnie o kimś zapomniałem. Do tego przydałyby się pozostałe kluczowe postaci ze świata Spyro (skoro już jest część z nich). I można by dodać jeszcze parę NPC jak te roboty w okularach czy ten dziwoląg z CTTR co stoi przy wejściu do huba.

 

Jedno GP zapewne przypadnie na marketing wirusowy nowego Crasha co ma wyjść w 2020 i o którym nic w sumie jeszcze nie wiadomo poza kiepskim renderem i dziwną maską babką-księżycową z promo Sony.

 

Jeszcze jakby dodali DLC z Adventure do CNK, i trasy CTTR i CTTR2 to już byłby CTR wszech czasów. No ale... ;)

Edytowane przez Berion
Opublikowano

Rusty walrus chyba nie bez powodu jest pokazany. Może w następnym gp go wrzucą ;)

 

Emperor velo to chyba duuuży krok w kierunku dodania adventure z cnk. Trasy już mają to i pracy dużo już zrobione :)

 

kiedyś coś tam czytałem że gp do maja mają rozpisane ale to tylko domysły i plotki :/ mi się ciągle marzy gp w klimacie dzikiego zachodu z trasą prowadzącą przez typowe miateczko i wioske indian ( stroje Papu papu wodza indian, rewolwerowiec, szeryf, meksykanin- tyle możliwosci) i ten chiński mur -marzenie tylu graczy ;)

 

trasy z cttr- kilka niezłych było, ale sporo wg mnie było słabych tras..przerysowane i zbyt ,,cukierkowe" ale to tylko mój gust a o tym się nie dyskutuje ;)

Opublikowano
12 godzin temu, Berion napisał:

Nie jest ok, bo Activision nie będzie finansować tego w nieskończoność

Chodziło mi o zachowanie 3 nowych postaci per GP, już nie wyolbrzymiaj problemu :)

 

Real Velo i Emperor Velo to nie ta sama postać?

Opublikowano

Namnozylo sie tych postaci, lekko polowe z nich nie znam, ale moja przygoda z Crashem to wylacznie czesci z PS1.

 

Mogli by w koncu wydac porzadna kontynuacje trylogii.

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

@Dingodile Wszystkie trasy z CTTR i CNK2 były kiepskie. Ale beznadziejne również były w CNK, a co z nimi zrobiono to już masz odpowiedź. Oprócz tego, że je skrócono tak by okrążenie nie przekraczało minuty i m.in wycięto "grawitacyjne powierzchnie", to również je urozmaicono, a obecna technologia pozwoliła również upiększyć. Mimo, że trasy z CTR zawsze będą dla mnie najlepsze (mimo, że nie były projektowane pod takie prędkości co niestety często daje o sobie znać) to te z Nitro Kart też uważam za niezłe i jeździ mi się po nich przyjemnie. Nigdy nie byłem w stanie strawić idiotycznej i zbagowanej fizyki Crashy "post-NaughtyDog", więc te gry to zawsze dla mnie był szrot, szczególnie wyścigowe. Ale po takiej restauracji szlaków i postaci jak w CNK mam ogromny kredyt zaufania, wręcz jestem przekonany że wypadłyby świetnie.

 

Są wszystkie trasy, jest w ogóle silnik gry, jest niemal pełen zestaw postaci, są ich animacje i głosy do wyścigów, ale nie ma hubów i scenek liczonych (animacje+głosy). Moim zdaniem to już bardzo dużo i głupio byłoby zmarnować tak łatwą kasę. Ale skoro ma być GP z E. Velo to raczej takiego DLC już nie będzie.

 

@Square Niby ta sama a jednak nie do końca. Real Velo to kurdupel z tej samej rasy co reszta widowni, tyle że po zdjęciu maski. Emperor to ten wielkolud z maską i innym głosem. Ja tam bym bardzo nie narzekał jakby go nie dodali, ale jeśli wystąpi jako osobna postać to też płakać nie będę. Ja w ogóle uważam, że powinien być po prostu skinem dla postaci nazywającej się Velo (czyli nie Real Velo i nie Emperor Velo), tak samo jak te "bejbi odmiany" powinny być skinami dla Crasha i Coco.

 

@smoo I nic nie straciłeś bo te wszystkie gry po CB1-3 i CTR to był syf, kiła i mogiła. To tak samo jak ze Spyro, tyle że Crasha eksploatowali mocniej, więc namnożyło się mnóstwo gier z różną stylistyką, mechaniką gry, a nawet redesignem postaci. Bennox o dziwo nawet z dziadostwa na GBA i feature telefony zrobili świetną, spójną z obecnym stylem, restaurację tych dziwolągów. Fajnie że ich dodają, bo fajnie byłoby mieć całą historię uniwersum w tej jednej grze. Już nigdy w przyszłości tego nie powtórzą, więc "teraz albo nigdy". ;)

 

Ma być niby na PS5.

Edytowane przez Berion
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...