Skocz do zawartości

Crash Team Racing Nitro-Fueled


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

W nowym GP mają dodać podobno nowe wyzwania TT, czasy deweloperów do pokonania (czyli cięższe niż Oxide). Także tego, nom... :D

Edytowane przez Berion
Opublikowano
Godzinę temu, giger_andrus napisał:

Po pierwsze są już trasy z tak wyżyłowanym czasem, że nie ma już bardzo z czego ciąć.

To akurat nieprawda, bo najlepsze czasy są dużo lepsze od tych Oxide'a https://crashteamranking.com/nfrecords/, bo o kilkanaście czy kilkadziesiąt sekund, a na niektórych trasach o ponad minutę, ale też nie spodziewałbym się czegoś takiego właśnie z uwagi na małą grupę docelową, ale kto ich tam wie.

Opublikowano (edytowane)

@giger_andrus Ale mów za siebie. ;p Ja mam jeszcze zapas po kilka sekund (poza kilkoma wyjątkami).

 

Patrząc po trofeach to 1.3%.

 

Wcześniej były plotki o trybie Ring Rally, potem pojawił się screenshot z prototypowania, więc kto wie. Ja osobiście też wątpię. Wolałbym za to wyższą SI żeby używała skrótów i niebieskiego płomyku (plus oczywiście jakaś nagroda za to z Adventure i benefity WC).

Edytowane przez Berion
Opublikowano
3 minuty temu, Berion napisał:

@giger_andrus Ale mów za siebie. ;p Ja mam jeszcze zapas po kilka sekund (poza kilkoma wyjątkami).

 

Patrząc po trofeach to 1.3%.

 

Wcześniej były plotki o trybie Ring Rally, potem pojawił się screenshot z prototypowania, więc kto wie. Ja osobiście też wątpię. Wolałbym za to wyższą SI żeby używała skrótów i niebieskiego płomyku (plus oczywiście jakaś nagroda za to z Adventure i benefity WC).


No mam na mysli wlasnie te wyjatki. 
Jak sobie wyobrazacie jeszcze mniejszy margines na Dragon Mines?

@Square ja wiem, ze jest walka o World Record ale po prostu sobie tego ruchu tworcow nie wyobrazam. 

Opublikowano (edytowane)

Dragon Mines i Crash Cove są przegięte, ale skoro próg na tych trasach między rozsądnym czasem, a wymaganym jest niewielki, a proporcja między tymi trasami a innymi jest spora, to na tej samej zasadzie można to przeskalować do "developer's time", czyli w kopalni zbić tę granicę nie o sekundy, a np. mniej niż jedną. Ale - ja myślę, że jeśli faktycznie to dodadzą, to niepotrzebne będą wszystkie trasy do pokonania tylko jakaś pula, więc wtedy te najtrudniejsze można by zignorować. Ja w każdym razie wolałbym już nie ryzykować uszkodzenia wcale taniego joypada. :D

Edytowane przez Berion
Opublikowano

Mając już gotowy system zapisu czasów gracza i przejazdów duchów to raczej niewielka. Pytanie tylko ile jeszcze osób z Beenox w ogóle pracuje nad CTR:NF z ekipy, która brała czynny udział w wersji premierowej. Takie zespoły się po premierze redukuje bo nie są już potrzebne, a dodawanie funkcjonalności to spore koszta. Pytanie też kim/czym te duchy miałyby być? Bo może wcale nie muszą być, wystarczy sam wpis: czas wymagany i porównywanie go z osiągniętym.

 

W każdym razie. Dobrze, że w najbliższym GP dorzucą Emperor Velo i jego pojazd. ;)) obstawiam jeszcze Walrusa i Evil Twins lub Evil Crasha.

Opublikowano (edytowane)

Jadę na czitach, więc całkiem sporo jak na offline. :P Mam wszystkie wraki (poza Cove Cruiser, tak samo jak cała reszta tego cuksowego ustrojstwa), oklejki na nie, wszystkie postaci, wszystkie stroje (za wyjątkiem tych z Oxide Edition i 5 z cyrku bo nie ma ich aktualnie w PitStopie), kilka kółek, kilka naklejek i większość farb (brakuje mi 28).

Edytowane przez Berion
Opublikowano (edytowane)

To znaczy, że znalazłem sposób na powielanie wygrywanych WC. Nie zawsze działa i póki co mnie nie zbanowali. :)

Edytowane przez Berion
Opublikowano

 

4 godziny temu, Berion napisał:

Nikomu nie ufam. To zbyt ważna sprawa dla mnie żebym ryzykował uniemożliwienie sobie odblokowania wszystkich fantów z Pit Stopu. ;)

Na pewno nie jestes pierwszy. Na yt jest wszystko. 

Opublikowano

Ciężko dokładnie stwierdzić, na drugim okrążeniu może przez to, że po pierwszej hopce z płomieniami za późno zrobiłeś boosta. Na trzecim już lepiej weszło, ale zrobiłeś 5x Good pod rząd, przez co po rozwidleniu za szybko wychodzisz z boosta i przez to straciłeś po skoku.

Ogólnie nie widzę nic co miałoby cię powstrzymać przed zrobieniem tego.

Opublikowano

Miałeś rację Square. Good to za mało żeby utrzymać USF przez całe okrążenie. 
W poniższym filmie skupiłem się na tym, aby trafiać Perfect. Skupiłem się tak bardzo, że zyebałem początek no ale udało się później dogonić. 
To była ostatnia walka z Oxidem potrzebna do platyny, trochę smutno. Moje przemyślenia na temat calaka jutro w odpowiednim temacie. 
 

 

  • Plusik 5
Opublikowano (edytowane)

To jeszcze jeden pro tip: robienie boosta z wślizgu na turbopadzie ładuje 2/5 niewidzialnego paska rezerwy.

 

Poza tym to gratulacje.

 

@MEVEK Widocznie wszystko minus mój glicz.

Edytowane przez Berion
  • Dzięki 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...