Opublikowano 5 lutego 20205 l 18 minut temu, Square napisał: No jak dla mnie TT dużo łatwiejsze więc spokojnie powinieneś dać radę. Jeżeli sytuacja zmusi mnie do rozwalania czegoś w mieszkaniu to share play
Opublikowano 5 lutego 20205 l W nowym GP mają dodać podobno nowe wyzwania TT, czasy deweloperów do pokonania (czyli cięższe niż Oxide). Także tego, nom... Edytowane 5 lutego 20205 l przez Berion
Opublikowano 6 lutego 20205 l Ciężko to sobie wyobrazić z dwóch powodów. Po pierwsze są już trasy z tak wyżyłowanym czasem, że nie ma już bardzo z czego ciąć. Po drugie byłby to ukłon w stronę ilu graczy ? 1-2%, którzy zdołali pokonać Oxide ?
Opublikowano 6 lutego 20205 l Godzinę temu, giger_andrus napisał: Po pierwsze są już trasy z tak wyżyłowanym czasem, że nie ma już bardzo z czego ciąć. To akurat nieprawda, bo najlepsze czasy są dużo lepsze od tych Oxide'a https://crashteamranking.com/nfrecords/, bo o kilkanaście czy kilkadziesiąt sekund, a na niektórych trasach o ponad minutę, ale też nie spodziewałbym się czegoś takiego właśnie z uwagi na małą grupę docelową, ale kto ich tam wie.
Opublikowano 6 lutego 20205 l @giger_andrus Ale mów za siebie. ;p Ja mam jeszcze zapas po kilka sekund (poza kilkoma wyjątkami). Patrząc po trofeach to 1.3%. Wcześniej były plotki o trybie Ring Rally, potem pojawił się screenshot z prototypowania, więc kto wie. Ja osobiście też wątpię. Wolałbym za to wyższą SI żeby używała skrótów i niebieskiego płomyku (plus oczywiście jakaś nagroda za to z Adventure i benefity WC). Edytowane 6 lutego 20205 l przez Berion
Opublikowano 6 lutego 20205 l 3 minuty temu, Berion napisał: @giger_andrus Ale mów za siebie. ;p Ja mam jeszcze zapas po kilka sekund (poza kilkoma wyjątkami). Patrząc po trofeach to 1.3%. Wcześniej były plotki o trybie Ring Rally, potem pojawił się screenshot z prototypowania, więc kto wie. Ja osobiście też wątpię. Wolałbym za to wyższą SI żeby używała skrótów i niebieskiego płomyku (plus oczywiście jakaś nagroda za to z Adventure i benefity WC). No mam na mysli wlasnie te wyjatki. Jak sobie wyobrazacie jeszcze mniejszy margines na Dragon Mines? @Square ja wiem, ze jest walka o World Record ale po prostu sobie tego ruchu tworcow nie wyobrazam.
Opublikowano 6 lutego 20205 l Dragon Mines i Crash Cove są przegięte, ale skoro próg na tych trasach między rozsądnym czasem, a wymaganym jest niewielki, a proporcja między tymi trasami a innymi jest spora, to na tej samej zasadzie można to przeskalować do "developer's time", czyli w kopalni zbić tę granicę nie o sekundy, a np. mniej niż jedną. Ale - ja myślę, że jeśli faktycznie to dodadzą, to niepotrzebne będą wszystkie trasy do pokonania tylko jakaś pula, więc wtedy te najtrudniejsze można by zignorować. Ja w każdym razie wolałbym już nie ryzykować uszkodzenia wcale taniego joypada. Edytowane 6 lutego 20205 l przez Berion
Opublikowano 6 lutego 20205 l Z drugiej strony wrzucenie ducha to chyba niewielka praca. Fajnie to bylo rozwiazane w Motorstorm Pacific Rift. Mozna bylo sobie w grze sciagnac dowolnego ducha z leaderboard.
Opublikowano 6 lutego 20205 l Mając już gotowy system zapisu czasów gracza i przejazdów duchów to raczej niewielka. Pytanie tylko ile jeszcze osób z Beenox w ogóle pracuje nad CTR:NF z ekipy, która brała czynny udział w wersji premierowej. Takie zespoły się po premierze redukuje bo nie są już potrzebne, a dodawanie funkcjonalności to spore koszta. Pytanie też kim/czym te duchy miałyby być? Bo może wcale nie muszą być, wystarczy sam wpis: czas wymagany i porównywanie go z osiągniętym. W każdym razie. Dobrze, że w najbliższym GP dorzucą Emperor Velo i jego pojazd. ;)) obstawiam jeszcze Walrusa i Evil Twins lub Evil Crasha.
Opublikowano 6 lutego 20205 l Jadę na czitach, więc całkiem sporo jak na offline. Mam wszystkie wraki (poza Cove Cruiser, tak samo jak cała reszta tego cuksowego ustrojstwa), oklejki na nie, wszystkie postaci, wszystkie stroje (za wyjątkiem tych z Oxide Edition i 5 z cyrku bo nie ma ich aktualnie w PitStopie), kilka kółek, kilka naklejek i większość farb (brakuje mi 28). Edytowane 6 lutego 20205 l przez Berion
Opublikowano 6 lutego 20205 l 29 minut temu, Berion napisał: Jadę na czitach, więc całkiem sporo jak na offline. Tzn?
Opublikowano 7 lutego 20205 l To znaczy, że znalazłem sposób na powielanie wygrywanych WC. Nie zawsze działa i póki co mnie nie zbanowali. Edytowane 7 lutego 20205 l przez Berion
Opublikowano 8 lutego 20205 l Przecież nie mogę powiedzieć bo zaraz ktoś zakapuje... Napiszę jak przestanie działać lub jeśli wcześniej stracę zainteresowanie grą.
Opublikowano 8 lutego 20205 l Godzinę temu, Berion napisał: Przecież nie mogę powiedzieć bo zaraz ktoś zakapuje... Aha. To napisz mi w PW, bo jestem ciekaw.
Opublikowano 8 lutego 20205 l Nikomu nie ufam. To zbyt ważna sprawa dla mnie żebym ryzykował uniemożliwienie sobie odblokowania wszystkich fantów z Pit Stopu.
Opublikowano 8 lutego 20205 l No ja bym Square'owi przede wszystkim nie ufał, wiadomo jakiego hopla ma na punkcie ścigania się
Opublikowano 8 lutego 20205 l 4 godziny temu, Berion napisał: Nikomu nie ufam. To zbyt ważna sprawa dla mnie żebym ryzykował uniemożliwienie sobie odblokowania wszystkich fantów z Pit Stopu. Na pewno nie jestes pierwszy. Na yt jest wszystko.
Opublikowano 10 lutego 20205 l @Square wiesz może czemu na 2 i 3 okrążeniu tracę USF ? Wydaje mi się, że wcześniej zbudowałem wystarczającą rezerwę.
Opublikowano 10 lutego 20205 l Ciężko dokładnie stwierdzić, na drugim okrążeniu może przez to, że po pierwszej hopce z płomieniami za późno zrobiłeś boosta. Na trzecim już lepiej weszło, ale zrobiłeś 5x Good pod rząd, przez co po rozwidleniu za szybko wychodzisz z boosta i przez to straciłeś po skoku. Ogólnie nie widzę nic co miałoby cię powstrzymać przed zrobieniem tego.
Opublikowano 11 lutego 20205 l Miałeś rację Square. Good to za mało żeby utrzymać USF przez całe okrążenie. W poniższym filmie skupiłem się na tym, aby trafiać Perfect. Skupiłem się tak bardzo, że zyebałem początek no ale udało się później dogonić. To była ostatnia walka z Oxidem potrzebna do platyny, trochę smutno. Moje przemyślenia na temat calaka jutro w odpowiednim temacie.
Opublikowano 11 lutego 20205 l To jeszcze jeden pro tip: robienie boosta z wślizgu na turbopadzie ładuje 2/5 niewidzialnego paska rezerwy. Poza tym to gratulacje. @MEVEK Widocznie wszystko minus mój glicz. Edytowane 11 lutego 20205 l przez Berion
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.