Skocz do zawartości

Crash Team Racing Nitro-Fueled


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

@Odin91 Tak, zgadzam się z tym, zmiany w modelu jazdy zacząłem doceniać dopiero po tych kilkuset godzinach. Tylko że ta arcy miodna mechanika, jest maltretowana przez nagminne błędy w systemie kolizji i źle dobranych collision box'ach (bryły/rozmiary). Wcale rzadkie są przypadki kiedy chcesz wyskoczyć z rampy, a całkowicie się zatrzymujesz - bo tak. Podobnie jak to, że wiele elementów otoczenia ma na sobie bardzo rozległe bryły do kolizji i precyzja działa na niekorzyść gracza (albo niewidzialne bariery, które uniemożliwiają skrócenie drogi, mimo że intuicja podpowiada inaczej). I to co mnie już ekstremalnie wkurza to nagła strata rezerw, mimo że nadal je posiadasz (gra potrafi tak zinterpretować lądowanie jak otarcie o ścianę). Jak kto nie wierzy, to świetne to obrazują skrzynki: dlaczego wszystkie są w powietrzu i dlaczego te, które są na ziemi (TNT) zapadają się w glebie?

 

A poza tym ja nie znoszę grać na czas i nie lubię gdy różne rzeczy do odblokowania kryją się za absurdalnie trudnymi wyzwaniami. A już czasy Oxide'a są przegięte (mimo, że obecnie nie stanowią dla mnie problemu na prawie wszystkich trasach). Także moja ocena tego zawsze będzie skrajnie subiektywna.

 

- - -

 

Z TT Velo zostały mi już tylko:

  • Deep Sea Driving
  • Dragon Mines
  • Hot Air Skyway
  • Cortex Castle
  • Out of Time

I szczerze powiedziawszy to mam już dosyć. To są cholernie hardcore'owe czasy do pobicia. :(

Edytowane przez Berion
Opublikowano

Uff. Udało się w końcu. Out of Time to jakaś masakra. Ponad 100 prób miałem, podczas gdy na większości tras tylko jedną...

W ogóle ktoś w to jeszcze gra? :D

 

xjpg_qawphrq.jpg

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Berion napisał:

W ogóle ktoś w to jeszcze gra? :D

Tak, ale musisz mieć Plusa jak chcesz z nami pojeździć :P

 

BTW. Przed chwilą się dowiedziałem, że na Dragon Mines można skipnąć intro w odpowiednim momencie w celu lepszego ustawienia wózka. Na innych trasach jak Kanały tez powinno działać. Będzie trzeba to przetestować jak wrzuca nowe czasy.

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

A jest w ogóle coś takiego jak prywatny match czy tylko losowi? Pytam z ciekawości, bo i tak mi szkoda 'piniendzców' i uważam że granie online powinno być darmowe. ;)

 

Czyli w tym temacie tylko my mamy zrobiony Velowy TT? Nikt inny się nie pochwali?

Edytowane przez Berion
Opublikowano
W dniu 29.02.2020 o 21:42, giger_andrus napisał:

@Square może jakieś forumowe ściganie łącznie z imprezą? Jeździ ktoś jeszcze? Paniętam, że raz było ale krótko i bez audio. 

 

Jak chcesz wejść do gildii Grzegorza musisz odbyć inicjację w postaci machania do Grzegorza podczas wyprzedzania Cię przy dublowaniu. Paru forumkowiczów niestety po mocnym meltdownie sprzedało produkcje.

  • Dzięki 1
  • Haha 2
Opublikowano

Zebrało się wczoraj 5 osób i fajnie było pojeździć w większej grupie bez power upów. Nie licząc pierwszego wyścigu było wymagająco :)

Na trasie Android Alley jak już na trzecim okrążeniu widziałem pociąg to byłem pewien porażki, ale jakimś cudem stało się to co poniżej.

 

 

 

 

Jakby ktoś chciał dołączyć to dzisiaj też będziemy śmigać po 22 (w niedzielę też o którejś) także nie krępować się i wbijać.

  • Haha 1
Opublikowano
47 minut temu, Berion napisał:

A ja się pochwalę, że udało mi się nareszcie zdobyć kod na Xfinity. :)

 

zjpg_qawxwrq.jpg

Kiedys pisales cos o jakims glichu. Mozesz juz objasnic o co chodzilo ?

Opublikowano (edytowane)

@Square Niestety jako drugi. Miałem mnóstwo szczęścia że ktoś ot tak bez barteru chciał oddać i na dodatek odezwałem się jako pierwszy. Generalnie rzecz biorąc to ludzie albo chcą się wymieniać za kody z cuksów/preorderów/oksajdów albo sprzedawać (na ebejach itp. ceny sięgają nawet i 120$ co jest kompletnym absurdem). A jak ktoś wystawi kod w jednym z poniższych tematów to jest zużywany chyba w nano sekundę bo już nie raz było tak, że komentarz miał dwie minuty, a po zalogowaniu informacja że już po ptakach...

 

Jakby ktoś miał za dużo czasu to tutaj *czasem* ktoś udostępnia:

 

@MEVEK Dopóki gram i dopóki działa to zostawię tę informację dla siebie. Tak jak pisałem wcześniej.

Edytowane przez Berion
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Do końca ostatniego GP pozostał już w zasadzie tylko tydzień. Od początku minęło dobre pół roku, około 300h za mną. I muszę się przyznać, że o ile moje narzekanie na mechanikę pod online jest, było i będzie aktualne, dopóki nie zmienią systemu monetarnego, przede wszystkim z wymogu połączenia z siecią, o tyle z reszty czuję, że muszę się wytłumaczyć. Gra ma nadal poważne bug-i w fizyce, to każdy wie kto potrafi jeździć i zrobił platyny na normal/hard + Velo TT (tonące skrzynki w glebie, za szerokie collision box'y (choć wiele poprawiono!), przeklęte "wyskakujące" losowo niewidzialne ściany na krawędziach (też sporo poprawiono w tym względzie), losowe nieotwieranie/niezamykanie się wrót etc.). Ale z perspektywy czasu, model jazdy uważam za - no właśnie, nie zepsuty - przeciwnie - świetny! Mocno usprawniony, rozszerzony (swoją drogą: miło, że zrezygnowano z na sztywno przypisanych "silników" postaciom). Moim problemem było zamknięcie się na te zmiany, model jazdy w CTR był święty i nienaruszalny, a to głównie dlatego że ten w CTR:NF wymaga zrozumienia, które nie przychodzi po zaledwie kilkunastu wyścigach. Nie tylko systemu rezerw, które są obligatoryjne by taki Oxide został daleeeeko w tyle (nawet Velo na 95% tras niestanowi dla mnie wyzwania, a gdyby go oddano w dniu premiery to chyba bym dostał wścieklizny ^^), ale i zmiany przyzwyczajeń na starych trasach, które były projektowane pod mniejsze prędkości (po prostu pewne rzeczy robi się teraz trochę inaczej). Wracając do CTR, odczuwam teraz gigantyczny brak niebieskiego płomyka, a po przyzwyczajeniu do klasy Speed, mocno drażni skrętność bolidów.

 

I tak wiem, że #nikogo, ale musiałem to napisać. :D

 

Edytowane przez Berion
Opublikowano (edytowane)

Kodach? Jeśli wygram jutro pewien konkurs to będę mieć na sprzedaż/wymianę kod na Xfinity Flash Kart. Ale pewnie nic z tego znając moje szczęście i brak gustu oceniających. :D

;]

Edytowane przez Berion
Opublikowano
16 godzin temu, Berion napisał:

Kodach? 

 

W dniu 6.02.2020 o 20:32, Berion napisał:

Jadę na czitach, więc całkiem sporo jak na offline. :P Mam wszystkie wraki (poza Cove Cruiser, tak samo jak cała reszta tego cuksowego ustrojstwa), oklejki na nie, wszystkie postaci, wszystkie stroje (za wyjątkiem tych z Oxide Edition i 5 z cyrku bo nie ma ich aktualnie w PitStopie), kilka kółek, kilka naklejek i większość farb (brakuje mi 28).

 

  • Smutny 1
Opublikowano

Przez weekend usiadłem w końcu do TT Imperatora Velo i nie ukrywam, że czułem lekkie przerażenie, kiedy trafiałem na plansze, na których skubaniec miał lepszy ode mnie czas o np. 15s :D Okazało się jednak, że skill ćwiczony w RR przydał się do utrzymywania niebieskiego płomyka i w dwa wieczory machnąłem wszystkie levele, chociaż kilka było bardzo ciężkich: ta yebana Out of time chyba przykuła mnie do telewizora na dwie godziny :| Najnowszy track też wymaga całkiem sporo skilla, chociaż i tak Velo wypada z dwa razy z trasy :P Mocno zdziwiłem się robiąc Oxide station, bo za drugim podejściem już czas Velo padł. Wniosek z tych TT Velo jest taki, że U-turn to absolutnie must-have do masterowania swoich czasów, bo w ostatnich miesiącach jak już grałem, to w RR właśnie to przede wszystkim ćwiczyłem podczas jazdy.

 

Reasumując - poza kilkoma trasami, Velo to cienki bolek i czekam na rekordy devów :D A no i za zrobienie tych wszystkich rekordów nagrody w postaci dwóch detali na autko czempiona to smutny żart :( mogliby chociaż jakiegoś fajnego skina dać. Albo autko. Ale detal? Kto na to zwraca uwagę w trakcie wyścigu?:P

Opublikowano (edytowane)

Czasy devów to jest masakra. Nie mam startu do żadnego. :(

 

Fixed Rilla Roo jako osobna postać? WTF? To skin powinien być. Na dodatek 57 postać to podobno skrzynka (nie wiem czy to prawda, bo brakuje mi jeszcze Beenox Box'a na Electronie, nie mam pojęcia gdzie to ukryli :/)...

 

Ilość monet za te nowe wyzwania to żart jakiś. Kompletna strata czasu poza tymi miesięcznymi.

 

Ale przynajmniej fajny nowy gokart i beznadziejny klon Firehawka. A, no i świetnie wyglądają "piorunowe opony".

 

Edytowane przez Berion
Opublikowano
6 godzin temu, Berion napisał:

bo brakuje mi jeszcze Beenox Box'a na Electronie, nie mam pojęcia gdzie to ukryli :/

Spoiler

Na skrócie, a konkretnie to za hopką, z której się skacze.

 

Opublikowano (edytowane)

Przez te kolory nie mogłem znaleźć. Niektóre są nieźle ukryte jak właśnie ta, a do niektórych trudno się dostać (Gingerbread Joyride, Deep Sea Driving).

Edytowane przez Berion
Opublikowano
12 godzin temu, Berion napisał:

Ilość monet za te nowe wyzwania to żart jakiś. Kompletna strata czasu poza tymi miesięcznymi.

No tak trochę słabo się zachowali. 1625 monet tygodniowo to tyle co nic. Jeżeli nie zmienią tych stawek to przez cały czas trwania tych wyzwań (jeszcze 45 dni) wpadnie ok 12k to to jest jakaś połowa tego ile ja wyciągam w weekend jak gramy z forumowiczami :D 

 

Cała nowa zawartość sklepu wyniosła mnie ok 130k monet. Szkoda, że większość rzeczy to były kolorki strojów (każdy za 2,5k), które odblokowało się w poprzednich GP, jedynie chyba 3 nowe stroje były do kupienia  dla Coco, Ripper Roo i Penta Penguin.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...