Square 8 609 Opublikowano 27 marca 2020 Opublikowano 27 marca 2020 Ale to nowa postać ta jak Baby Cortex i Baby N.Tropy więc tutaj po prostu jest tak jakbyśmy dostali nowe GP. Ale stroje ma bardzo fajne i będzie nim grane, tak jak Skrzynką. Dla postaci dostępnych wcześniej trochę przedobrzyli moim zdaniem z tymi trzema kolorami. Cytuj
Dingodile 10 Opublikowano 27 marca 2020 Opublikowano 27 marca 2020 Te nowe skórki/postacie/autka itd to na stałe będą w sklepie czy tylko na okres tych nowych wyzwań? Cytuj
Berion 207 Opublikowano 27 marca 2020 Opublikowano 27 marca 2020 (edytowane) Na pewno na stałe. A jakby ktoś był ciekawy exploitu na multiplikację WC to już nie działa... Trik polegał na odłączaniu WAN (nie mylić z LAN/WLAN) tuż przed uzyskaniem WC, cofnięciu się do poprzednich statystyk, ponownym podłączeniu i ponownym przejściu do menu z wypłatą waluty dokładnie w momencie ponownego połączenia (komunikat servers connected) i wciskaniu jak oszalały X. W ten sposób można było dostać kilka razy uzysk (najwydajniejsze rzecz jasna w combo x1.5 na Rustalnd GP x2 z weekendu, na długim RR np. na Electron Avenue (czyli realnie było to w takiej konstelacji zwykle ~700WCx3)). Parafrazując: pięknie wydymałem Activision, nie zapomnę tego nigdy. Odkryłem przez przypadek bo szajsowaty Orange na moim ADSL2+ często rozłącza, ale wolałem nie zgłaszać reklamacji dopóki trwają GP bo już raz zostałem dwa tygodnie bez internetów... FTH nie chcę bo chcą mi wciskać swój router. Zresztą w ogóle już nic od nich nie chcę i odradzam tego usługodawcę, traktują człowieka na infolinii jak bałwana i nie rozumieją co człowiek mówi. @MEVEK Edytowane 27 marca 2020 przez Berion 1 1 Cytuj
Odin91 5 Opublikowano 31 marca 2020 Opublikowano 31 marca 2020 Jak tam wam idą czasy developerów? :D Wczoraj męczyłem trzy trasy, Roo's tubes pykło za drugim razem, Crash cove było dużo trudniejsze... Możecie sobie wyobrazić jak mnie szlag trafił wyrównując wynik William'a i orientując się, że trzeba go jednak pobić:)) No ale koniec końców, udało się ^^ Mimo wszystko, myślę, że większość plansz jestem w stanie zrobić, ale takie Hot air skyway czy niektóre bonusowe plansze... no, może się jednak nie udać. W wolnych chwilach będę walczył - jestem ciekaw ile jestem w stanie wycisnąć z najlepszego rimejku w historii gier :D Podjął ktoś wyzwanie devów? @Square? Bo @Berion to wiem, że się już poddał :D czy może się mylę? ;) Cytuj
Berion 207 Opublikowano 31 marca 2020 Opublikowano 31 marca 2020 (edytowane) Zrobiłem 7 i przeszła mi ochota. Strata czasu, tym bardziej że nagrodą są pedalskie kapcie. Och*li w Beenox z tymi czasami. A co do Crash Cove to gratuluję. Mnie nie starczyło nerwów i/lub umiejętności. Co ciekawe, patrząc po rekordach światowych z których zniknęły w końcu fejk czasy na gliczach, to nie mam pojęcia jakim cudem są lepsze o kilka sekund (!) od dev-owych... Przyniosło mi to ekstremalnie dużo frustracji jakiej jeszcze nie doznałem w tej grze. Natomiast bardzo mi się podoba pomysł z rozbijaniem skrzynek i przywrócenie gwiazdek za Cup-y. Ale jeszcze bardziej mi się podoba, że poprawili mnóstwo collision box'ów na trasach i jeszcze nie trafiłem na bug-a z rampą, więc jest szansa że i to poprawili. Kluczowe błędy bym powiedział, które odbierały mnóstwo frajdy. Z innych dobrych (dla mnie) wieści to zdążyłem skompletować fanty z tych chorych promocji (dziś mija ostatni dzień na użycie kodów, czasu hamburgerowego oczywiście). Czyli Xfinity Flash Kart i Cove Cruiser (jedynie bez stickerów, ale te są ekstremalnie paskudne to mniejszy żal). Wszystko dostałem od dobrych dusz. Edytowane 31 marca 2020 przez Berion 1 Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 1 kwietnia 2020 Opublikowano 1 kwietnia 2020 21 godzin temu, Odin91 napisał: Podjął ktoś wyzwanie devów? Nie próbowałem jakoś szczególnie. Zrobiłem błyskawicznie na Blizzard Bluff i przejechałem dwa razy Nina's Nightmare, bo po pobiciu Velo brakuje mi ok 0,5 sekundy. Część tras jest do pobicia, ale niektóre to będzie cieżka przeprawa, bo wymagane jest dłuższe utrzymanie Blue Fire. No i musiałbym zmienić przyzwyczajenia, bo za dużo driftuje i tracę cenne ułamki sekund. 13 godzin temu, Berion napisał: Co ciekawe, patrząc po rekordach światowych z których zniknęły w końcu fejk czasy na gliczach, to nie mam pojęcia jakim cudem są lepsze o kilka sekund (!) od dev-owych Już wrzucałem wielokrotnie, ale polecam sprawdzić https://crashteamranking.com/nfrecords/ 13 godzin temu, Berion napisał: dziś mija ostatni dzień na użycie kodów, czasu hamburgerowego oczywiście Kody na Xfinity Flash Karta można wykorzystać do 31 maja. 9 godzin temu, Dingodile napisał: Gwiazdki za cupy? Za wygranie wszystkich cupów dostaje się trzy farby, odpowiednio za easy, normal i hard. Przejście na hardzie odblokuje niższe. Cytuj
Odin91 5 Opublikowano 1 kwietnia 2020 Opublikowano 1 kwietnia 2020 (edytowane) 2 godziny temu, Square napisał: Nie próbowałem jakoś szczególnie. Zrobiłem błyskawicznie na Blizzard Bluff i przejechałem dwa razy Nina's Nightmare, bo po pobiciu Velo brakuje mi ok 0,5 sekundy. Część tras jest do pobicia, ale niektóre to będzie cieżka przeprawa, bo wymagane jest dłuższe utrzymanie Blue Fire. No i musiałbym zmienić przyzwyczajenia, bo za dużo driftuje i tracę cenne ułamki sekund. Już wrzucałem wielokrotnie, ale polecam sprawdzić https://crashteamranking.com/nfrecords/ U mnie póki co - pierwsze 4 plansze łyknięte. Kanały z tymi beczkami potrafią niemiłosiernie w(pipi)ić, ale fajnie, że naprawili już całkiem tę rampę i można było podpatrzyć jak z niej najefektywniej skakać. Co do rekordów z Crash Team Ranking: Nie rozumiem jak takie odbijanie się od ściany nie jest traktowane jako exploit - bardzo mocno nie sądzę, że to zamierzona część mechaniki jazdy ;/ Potem ludzie kombinują jak i od której ściany można się odbić, żeby urwać sekundę czy dwie czasu, po mojemu nie jest w duchu frajdy z masterowania skilla na danym tracku. No ale cóż, da się to odtworzyć, to da się i to pobić. Skurczybyki zrzucili mnie na 122 miejsce Edytowane 1 kwietnia 2020 przez Odin91 Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 1 kwietnia 2020 Opublikowano 1 kwietnia 2020 No niestety występuje to na kilku trasach. Jakby ktoś chciał dowiedzieć się więcej to nazywa się to Speed Ghosting. Odnośnie innych tras to np. na Coco Park od zawsze jest trik z tą pierwszą kamienną ścianą po lewej. A z zajebistych przydatnych rzeczy to mega lepszy skrót na Papu's Pyramid czy Thunder Struck. 1 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 1 kwietnia 2020 Opublikowano 1 kwietnia 2020 (edytowane) @Square A to może mi się pomyliło z uzyskaniem kodu. W każdym razie SPK/TV wygasły wczoraj. @Odin91 Z rampą nie chodziło mi o rampę w kanałach (ta działa już w miarę poprawnie od bodajże GP2, choć nadal nieperfekcyjnie, nie tylko zresztą w Sewer Speedway, ale np. na Nina's Nightmare także - dopóki postać skacze w miarę prostopadle do krawędzi działa, pod większym skosem to już różnie), a ogólnie o bug który występuje nie wiadomo dlaczego, w okoliczności wyskakiwania z czegoś ostrego (fałda gleby, dowolna rampa, dowolna krawędź skarpy etc.), a objawiająca się natychmiastowym zatrzymaniem postaci, tak jakby uderzyła w ścianę. Edytowane 1 kwietnia 2020 przez Berion Cytuj
Odin91 5 Opublikowano 1 kwietnia 2020 Opublikowano 1 kwietnia 2020 7 godzin temu, Square napisał: No niestety występuje to na kilku trasach. Jakby ktoś chciał dowiedzieć się więcej to nazywa się to Speed Ghosting. Odnośnie innych tras to np. na Coco Park od zawsze jest trik z tą pierwszą kamienną ścianą po lewej. A z za(pipi)istych przydatnych rzeczy to mega lepszy skrót na Papu's Pyramid czy Thunder Struck. To na papus pyramid czy Coco park ze ścianą - trzeba jakoś specjalnie wjechać? Kiedyś próbowałem na trasie Coco i po paru próbach dałem sobie spokój, myślałem, że zrobili na to fixa. Na czym ten trick polega? 3 godziny temu, Berion napisał: @Square @Odin91 rampą nie chodziło mi o rampę w kanałach (ta działa już w miarę poprawnie od bodajże GP2, choć nadal nieperfekcyjnie, nie tylko zresztą w Sewer Speedway, ale np. na Nina's Nightmare także - dopóki postać skacze w miarę prostopadle do krawędzi działa, pod większym skosem to już różnie), a ogólnie o bug który występuje nie wiadomo dlaczego, w okoliczności wyskakiwania z czegoś ostrego (fałda gleby, dowolna rampa, dowolna krawędź skarpy etc.), a objawiająca się natychmiastowym zatrzymaniem postaci, tak jakby uderzyła w ścianę. Wydaje mi się, że jeszcze całkiem niedawno rampą w Sewer speedway działała nieco gorzej, przy biciu czasu deva ani razu nie miałem problemu z wybiciem się a i fakt, póki co nie ma najbardziej wkur'wiającego buga z kolizjami z rampą! Jeszcze się okaże przy biciu czasu w cyrku, bo tam notorycznie w jednym miejscu mnie przyszpilało, ale jest zauważalny progres. Btw, lab assistant bardzo spoko. Co do zdobycia postaci skrzynki - tylko w single race da się ją zdobyć? Trzeba ten wyścig wtedy wygrać? Da się gdzieś podejrzeć na jakiej planszy mam to już zdobyte, czy po prostu muszę pamiętać na jakiej planszy skończyłem?:) Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 1 kwietnia 2020 Opublikowano 1 kwietnia 2020 Można zrobić w TT. Po rozwaleniu skrzynki czekasz aż ikona zapisu zniknie i można wyjść. Nie ma oznaczeń gdzie rozwaliłeś, więc najlepiej lecieć po kolei. 1 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 1 kwietnia 2020 Opublikowano 1 kwietnia 2020 (edytowane) Nie trzeba kończyć wyścigu. Jest autosave w tej grze. Dlatego m.in tak często ludzie niszczą swoje save'y, a potem pytania ze łzami w oczach (tak to sobie wyobrażam ): gdzie moje time triale? Podejrzeć się nie da, ale rozbita skrzynia znika na zawsze. Warto też nadmienić, że jest tylko jedna skrzynka dla dwóch tras naraz: Retro Stadium i jej nowoczesny odpowiednik (zapomniałem nazwy, chyba Slide Colisseum). Edytowane 1 kwietnia 2020 przez Berion 1 Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 1 kwietnia 2020 Opublikowano 1 kwietnia 2020 Turbo Track. Ja założyłem, że na Retro nie ma, bo to trasa ekskluzywna dla PS. Cytuj
Odin91 5 Opublikowano 2 kwietnia 2020 Opublikowano 2 kwietnia 2020 9 godzin temu, Berion napisał: Nie trzeba kończyć wyścigu. Jest autosave w tej grze. Dlatego m.in tak często ludzie niszczą swoje save'y, a potem pytania ze łzami w oczach (tak to sobie wyobrażam ): gdzie moje time triale? Ej, moje time triale z sieci też znikły i chyba po prostu Beenox zrobił porządek - bo w Local jak najbardziej są Strzelam, że to efekt wielu próśb fanów o "naprawę" tych oszukanych przez bugi/exploity czasów. Dzięki, chłopaki - dzisiaj pocisnę resztę plansz i poszukam skrzynek Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 2 kwietnia 2020 Opublikowano 2 kwietnia 2020 Tak wyczyścili rankingi online. Tych offline nie mogą, bo są zapisane lokalnie w sejwie. Co do wcześniejszego pytania o Coco Park to chyba tylko na początku próbowałem jak jeszcze się "uczyłem" grać. Może jak przysiądę do nowych czasów to się pobawię na pierwszym okrążeniu. Za to ten w Papu's Pyramid wygląda normalniej, ale trzeba mieć boosta, więc ogólnie może być ciężko. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 12 kwietnia 2020 Opublikowano 12 kwietnia 2020 Dawno nie grałem z randomami no i mi się przypomniało czemu mnie to wkurza. W większości wyścigów musi się trafić sytuacja, że prowadząc dostanie się od zdublowanego gracza rakietą czy inną kulką przez co traci się miejsce. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 13 kwietnia 2020 Opublikowano 13 kwietnia 2020 (edytowane) Zrobił ktoś z was Dev TT? Ja sobie odpuściłem po 8 trasach, które to nieziemsko mnie wkurzyły. Mam: Mystery Caves (~20 prób) Sewer Speedway (na tej to myślałem że roz*ę ze złości telewizor... ponad sto prób...) Roo’s Tubes (~20 prób) N.Gin Labs (3 próby ) Inferno Island (~10 prób) Jungle Boogie (~20 prób) Android Alley (~20 prób) Twilight Tour (5 prób) Na kilku innych jak Crash Cove, Dingo Canyon, Meteor Gorge czy Prehistoric Playground brakuje mi dosłownie kilkunastu setnych. Co za sku*n to wymyślił? Po jaki wuj wkładać do gry czasy z rekordów światowych? W ogóle odechciało mi się w to grać, szczególnie że skoro nie mogę wszystkiego odblokować to sens dalszej gry spada do niemal zera. Jeśli kiedyś dane mi będzie mieć złamaną PS4 to wyrzucę ten syf z gry, a opony odblokuję od razu, zmieniając im nazwę na prawidłową: Gey Wheels. No właśnie, jak one w ogóle wyglądają? Ta tęcza nie pasuje do żadnego stylu... Cytat Ej, moje time triale z sieci też znikły i chyba po prostu Beenox zrobił porządek - bo w Local jak najbardziej są Strzelam, że to efekt wielu próśb fanów o "naprawę" tych oszukanych przez bugi/exploity czasów. Nie zrozumiałeś. Odblokowane śmiecie z Pit Stopu zapisują się również na koncie Activision. Ale Adventure i TT nie, więc jak ktoś straci save'a przez Sony, Beenox lub własną głupotę to traci właśnie cały postęp i odblokowania z ADV i TT. Edytowane 13 kwietnia 2020 przez Berion Cytuj
VHO 3 Opublikowano 17 kwietnia 2020 Opublikowano 17 kwietnia 2020 Hej Parę ładnych lat mnie tu nie było, widzę, że kilka osób u nas w CTRa łoi, i to pewnie całkiem konkretnie, nice! Chętnie coś pogram, jak będę miał chwilę (przyszły tydzień?) bo mam znowu straszną wkrętę w tę grę, a niestety offline nie za bardzo jest z kim się pościgać. W ogóle są u nas jakieś eventy / zloty / coś z CTR w roli głównej? Czasy devów pyknięte, zrobiłem sobie 3 tygodnie przerwy od matchmakingu na ten cel Ogólnie to jest kolejna rzecz w tej grze, po relicach i ring rally, która uważam bardzo dobrze uczy systemu, precyzji, konsekwentnego grania, zarządzania rezerwami i wszystkiego innego. Dużo można z tego wynieść, sam widzę, że naprawdę wiele ogarnąłem zaliczając to i jeżdżę znacznie lepiej niż jeszcze niecały miesiąc temu. Wiadomo, inną rzeczą jest szlifowanie tego wszystkiego w meczach, gdzie zawsze trzeba się liczyć z bombką na japę albo beakerem za zakrętem ale i tak sądzę, że mało który tytuł, który w jakimkolwiek stopniu można określić jako competitive oferuje takie elementy tutorialowe. Pozdro! 2 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 17 kwietnia 2020 Opublikowano 17 kwietnia 2020 (edytowane) Wrzucanie do gry nagrody za tak przesrany "skill wall" to kompletny idiotyzm. Jeszcze mniej mi się ta gra podoba niż przed tym... Nie interesuje mnie walka o każdy centymetr, która i tak nie ma żadnego znaczenia podczas jazdy z power-upami, tylko przyjemność wynikająca z tej jazdy, a ta jest znikoma przy wykręcaniu takich czasów. Jakby jeszcze tego było mało, z tak poważnymi bug-ami w fizyce... Przedwczoraj zmarnowałem 4 godziny na Crash Cove. Nie mogę się już doczekać kiedy złamią PS4 i będę mógł sobie wszystko odblokować na save'ie bo tego gówna nie jestem w stanie zrobić, nie mówiąc już o wykupieniu całego asortymentu. Nigdy już nie kupię żadnej gry od Beenox, ani żadnej wydanej przez Activision. Edytowane 17 kwietnia 2020 przez Berion 2 Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 17 kwietnia 2020 Opublikowano 17 kwietnia 2020 Ehh i znowu to pieprzenie jakie to Beenox jest złe, bo dodali za darmo w chuj zawartości. 2 1 Cytuj
giger_andrus 3 092 Opublikowano 17 kwietnia 2020 Opublikowano 17 kwietnia 2020 Zrobili genialne CTR, do tego wysoko oceniane remastery CoD. Ja to bym powiedział, że Beenox ma najlepszy okres w swojej karierze i na pewno się zainteresuję ich kolejną grą. 2 1 Cytuj
Faka 3 994 Opublikowano 17 kwietnia 2020 Opublikowano 17 kwietnia 2020 (edytowane) Beenox obok Bluepoint to dobre studia, którzy dobrze robią remake'i, oby więcej takich studiów, co bardzo dobrze szlifują produkt gry. Edytowane 17 kwietnia 2020 przez Faka Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.