Skocz do zawartości

Crash Team Racing Nitro-Fueled


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
12 minut temu, Bzduras napisał:

Niesławny w tym temacie aczik 0.3s właśnie wpadł. Nie było trudno :kaz:

zgłaszam cie na policje cziterze 

Opublikowano

Pośmigaliśmy ponad 2,5h i w zasadzie bez lagów. Graliśmy na Private Lobby  więc pewnie dlatego wszystko działało. Ogólne wrażenia są mega, każdy wyścig online daje masę frajdy, sterowanie jest bardzo dobre, nie ma mowy o jakiejś fuszerce.

Jutro sobie pogram Adventure, a jak się zbierze ekipa popołudniu to będzie się działo w multi. Jakby co to zapraszajcie.

  • Plusik 3
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Bzduras napisał:

Niesławny w tym temacie aczik 0.3s właśnie wpadł. Nie było trudno :kaz:

 

Również mi wpadł i to w jednym z pierwszych wyścigów. Możecie sobie sprawdzić na moim profilu. :) Póki co to trofeum ma 30% graczy, więc wpada częściej niż mogłoby się wydawać.

 

Czy wraz z wiekiem tak spadla mi zręczność, że stopień trudności nawet na normalu daje mi wycisk? Jak z tym u Was?

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano

Bez używania Boosta nie mogłem wygrać wyścigu, więc ta umiejętność jest podstawą.

Opublikowano
2 godziny temu, Lukas_AT napisał:

Czy wraz z wiekiem tak spadla mi zręczność, że stopień trudności nawet na normalu daje mi wycisk? Jak z tym u Was?

Jest trudniej, to widać. Czasami trzeba mieć łut szczęścia, ale oryginał na normalu jest zdecydowanie łatwiejszy - przez ostatnie kilka dni przeszedłem z 50% adventure i nie miałem większych problemów, a tutaj niektóre wyścigi powtarzane były dwa-trzy razy. Tyle dobrego, że po przegranej lądujemy na tej pozycji początkowej na jakiej skończyliśmy nieudany przejazd.

Opublikowano
9 godzin temu, Berion napisał:

 

Właśnie dlatego wymieniłem i sfaktoryzowałem jedno, bo wszystkich, jak napisałem mnie się nie chce...

 

I nie, zero skilla. Nie ma takiego człowieka na Ziemi co to wyliczy. To jest w stu procentach oparte na przypadku... Miałem takich na PSX wiele, nawet i o 0.1s. Co nie zmienia faktu, że ustawić tak wyścigu się nie da....

 

(pipi).ć trofiki i po problemie. Graj dotąd dokąd gra Cię cieszy. Czyli w przedziale czasu od 2 minut do końca życia.

Opublikowano

Jakby co to trofea nie wpadają w multi, więc trzeba je robić w singlu. Trochę bez sensu, bo miałbym już ten niesławny za wygraną z przewaga mniejszą niż 0,3s.

 

@up

Nie bronię, ale może testowali grę na Private Lobby, tam nie ma lagów. Jak w matchmakingu takie cuda to trochę słabo. Na Xboxie i Switchu też są takie lagi tam?

Opublikowano

Na innym polskim forum jeden gość napisał, że jednak można się spychać i kolizje są tylko, że nie zawsze, bo czasami wynika to z problemów z synchronizacją online czyli jest nadzieja, że ustabilizują online i wtedy powinno to normalnie działać 

Opublikowano
31 minut temu, Square napisał:

akby co to trofea nie wpadają w multi, więc trzeba je robić w singlu. Trochę bez sensu, bo miałbym już ten niesławny za wygraną z przewaga mniejszą niż 0,3s.

Dla mnie to plus, bo nie każdy ma plusa :) albo i za jakiś czas serwery wyłączą i nie będzie można zrobić calaczka.

  • Plusik 1
Opublikowano

Ale square  mówi o mozliwosci tez w mutli  a nie wyłącznosci dla multi.

dobra średnia na razie  na MC, w zasadzie widać że gra się udała.

  • Plusik 1
Opublikowano
Godzinę temu, funditto napisał:

Na innym polskim forum jeden gość napisał, że jednak można się spychać i kolizje są tylko, że nie zawsze, bo czasami wynika to z problemów z synchronizacją online czyli jest nadzieja, że ustabilizują online i wtedy powinno to normalnie działać 

No właśnie podczas nocnego młócenia z ekipą forumową zastanawialiśmy się o co tu chodzi, że raz można w kogoś uderzyć, a raz nie. Tylko co gorsza - te problemy z synchronizacją dotyczą też power-upów. Już kilka razy zdarzyło się, że bomba przeniknęła przez gracza albo aku-aku po kontakcie z gokartem przeciwnika nie wywołało żadnego efektu. Enyłej pomijając te błędy (które i tak pewnie szybko załatają) gierka jest rewelacyjna. Trasy są pięknie odpicowane, soczysta kolorystyka, kozackie efekty pogodowe oraz ładnie oświetlenie robią swoje, no i jest pełno fajnych animacji w tle (np.  biegają jakieś zwierzaki albo coś wybucha). Trochę się martwiłem, że lokacje z Nitro Kart będą odstawać od tych z CTR, ale muszę przyznać, że są nawet lepsze: masa na nich ostrych zakrętów, pułapek i lepiej poukrywanych skrótów. Sam model jazdy to poezja, na pierwszy rzut oka niby nic skomplikowanego, jednak wymasterowanie boosta będzie wymagać nie lada wprawy, do tego jeździ się mega płynnie i z wielką frajdą wjeżdża w zakręty na ostrym drifcie. Przy 8 zawodnikach jest IMO za duży chaos i wtedy wygrana zależy bardziej od szczęścia (będąc pierwszym co chwilę ktoś ci ładuje w dupę rakiety), za to przy czterech graczach jest idealnie, można wtedy autentycznie kontrolować przebieg wyścigu. AI w multi nieźle kosi. Udało mi się też chwilę pograć w singlu i w sumie poza nową oprawą gra się w to dokładnie jak w oryginalnego Crasha (tryb adventure podzielony na standardowe Huby, co 4 trasy walka z bossem, zbieranie literek CTR i time trialsy). 

 

Co tu dużo mówić, gierka to cudo, zwłaszcza w multiplayerze, masa emocji gwarantowana. Jak coś chłopaki to wysyłajcie zapro :) 

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Czyli trzeba dziś po robocie skoczyć do sklepu :). Fajnie, że jest adventure mode, tak jak niegdyś w Diddy’s Kong Racing, bo w MK to chyba nigdy nie będzie.

Edytowane przez zdrowywariat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...