Skocz do zawartości

Crash Team Racing Nitro-Fueled


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
20 minut temu, XM. napisał:

Nie przypominam sobie żeby na psxie  znikały bomby czy butelki z trasy.

Te na planszy z bossami znikały. Było ich dużo, a plej miał chyba tylko 2MB ramu. Na ps4 niestety nie znikają, bo i pamięci więcej :/

Opublikowano

Pinstripe jaki skurwiel jebany :obama: Dopiero go Polarem rozwaliłem.

Opublikowano

Ja dobiłem dzisiaj 101% na Medium i zacząłem Adventure na Hard. No i trochę beka, bo na Crash Cove musiałem z 10 razy powtórzyć zanim wygrałem, na Roo's Tubes trochę mniej. AI strasznie oszukuje na tym poziomie trudności, zawsze jadą szybciej od ciebie, nie ważne jaką postacią suniemy. Po dostaniu podnoszą się błyskawicznie i nawet jak pojedziemy szybciej o kilka sekund, gdzie przez kilka poprzednich wyścigów mieliśmy np sekundę straty, to AI jeszcze bardziej przyciśnie. Jestem ciekaw jak będzie na trudniejszych trasach, bo w teorii najłatwiej powinno być tam gdzie są największe skróty jak Papu's Pyramid.

Jutro chyba siądę do pobijania czasów N Tropy aby mieć komplet zawodników, na to tez pewnie zejdzie kilka godzin. No i jak ktoś chętny na online to niech zaprasza.

  • Plusik 3
Opublikowano
12 godzin temu, Square napisał:

Ja dobiłem dzisiaj 101% na Medium i zacząłem Adventure na Hard. No i trochę beka, bo na Crash Cove musiałem z 10 razy powtórzyć zanim wygrałem, na Roo's Tubes trochę mniej. AI strasznie oszukuje na tym poziomie trudności, zawsze jadą szybciej od ciebie, nie ważne jaką postacią suniemy. Po dostaniu podnoszą się błyskawicznie i nawet jak pojedziemy szybciej o kilka sekund, gdzie przez kilka poprzednich wyścigów mieliśmy np sekundę straty, to AI jeszcze bardziej przyciśnie. Jestem ciekaw jak będzie na trudniejszych trasach, bo w teorii najłatwiej powinno być tam gdzie są największe skróty jak Papu's Pyramid.

Jutro chyba siądę do pobijania czasów N Tropy aby mieć komplet zawodników, na to tez pewnie zejdzie kilka godzin. No i jak ktoś chętny na online to niech zaprasza.

Da radę od razu na hardzie zaczać, czy lepiej poznać trasy na normalu najpierw?

Opublikowano

Square a time triale probowales z oxidem? 

Z ciekawosci sprobowalem no i crash cove peklo ale przejechac ponizej 1:27:5 to wcale nie taki lajt. Dosc wysoki poziom. A to pierwsza trasa. 

Opublikowano

Na razie tylko N. Tropy na trzech trasach robiłem (Crash Cove, Coco Park i Turbo Track) i Oxide'a na Turbo Track, bo tam najłatwiej. Akurat Crash Cove jest ciężkie, bo nie bardzo jest jak uciąć. Z tego co widziałem to jego czasy są mocno wyżyłowane, na niektórych bez USF czy SF nie warto nawet podchodzić, a łatwe do opanowania nie jest.

Opublikowano

Dopiero co poczytalem o tym USF , w zwyklym ctr chyba tego nie bylo :notbad:

Spoko sprawa. Mnie bardziej niz to martwia niektore ciezkie skroty ktore bedzie trzeba bezblednie pokonac 3 razy zeby chu.jka pokonac.

 

Wlasnie odpalilem oryginal time trial crash cove. No to w remaku ladnie oxide dokoksili bo w oryginale wystarczylo ponizej 1:30 pojechac zeby typa pokonac. 

A napewno oryginal nie jest wolniejszy bo rekord na memorce mam 1:25:18 (chory bydlak bylem) 

Takze dosc znacznie utrudnili remake

Opublikowano

Zrobiłem dwa cupy na ten moment i wrócę po mgs v - co mnie miło zaskoczylo to mimo tych gejowatych 30 klatek gra jest naprawdę szybka i nie ma takiego bólu doopy o to.  

Opublikowano

Gra jest dynamiczna fchu.j. Szczegolnie od 3 swiatka gdzie jest sporo dopałek na trasie jadac z boostem jest po prostu pieknie :banderas:

A tak plakali niektorzy o te 30 klatek

Opublikowano

Kurde, ale mi się podobają te trasy z wielkimi skokami, albo gwałtownym przyspieszeniem. Super dynamicznie to działa i wygląda. Chciałbym, żeby w przyszłości twórcy poszaleli trochę i dodali jakieś plansze z anty-grawitacją, czy pętlami. No i sam tryb online mógłby być ubogacony w jakieś codzienne wyzwania (w nagrodę byłyby oczywiście coinsy), czy sezonowe motywy.

Opublikowano
11 godzin temu, giger_andrus napisał:

Wyszukać teraz którzy to i publicznie wychłostać skórzanym pejczykiem. 

Nie no, szanujmy się - w tej grafice to w 60 klatkach powinno latac, co nie zmienia faktu że gra jest naprawdę dynamiczna.

Opublikowano
10 godzin temu, Farmer napisał:

Pierwsze co do online to dodanie możliwości customizacji rozgrywki, czyli on/off dopałek i wybór jakie jak to miało miejsce przy split-screenie na psx.

Tak się robiło ale chyba tylko w battle. Pamietam combo niewidzialność + turbo + rakiety :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...