Skocz do zawartości

Crash Team Racing Nitro-Fueled


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Z doskonałego modelu jazdy zrobili symulator wozu Drzymały - a wystarczyło tylko zrobić takie same skręty, nie wysuwać tak daleko collision box'ów i nie zwalniać na nich gracza do prawie zera... Poziom trudności jest nierówny: na Normal wszystkich zostawia się w tyle i więcej nie spotyka już po kilku sekundach, zaś na Hard prując non stop na turbo nie można dogonić stawki... A już wisienką na torcie jest system petroszekli, który nie dość że wymaga stałego połączenia z siecią, to jeszcze by odblokować cokolwiek z Pit Stopu trzeba przejechać około 50 do nawet 120 wyścigów! Ch* w rzyć Activision i Beenox za takie praktyki.

Edytowane przez Berion
  • Plusik 1
  • Dzięki 1
  • WTF 1
  • Smutny 1
  • Minusik 2
Opublikowano (edytowane)

Wiem, fakty bolą, już to przećwiczyłem. Wolicie się podniecać świetną grafiką i gnojem online.

 

PS: I mega wk*ce są te zarobaczone skoki na Server Speedway i Blizzard Bluff, detekcja krawędzi kuleje. Na PSX wychodzą za każdym razem, w Nitro Fueled to przeklęty totolotek.

Edytowane przez Berion
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

To nie najlepiej świadczy o zachwyconych. Casual tych niuansów nie wyłapie bo jak wyszedł CTR to go nawet rodzice nie planowali, ani tym bardziej nie masteruje gier (hard, platynowe relikty, Oxide w TT - gdzie dopiero buraki w fizyce wychodzą). Reszta pewnie jest niewolniczo układna i przełyka gorzką pigułkę w imię idei: i tak nic lepszego nie zrobią. Nie wiem co gorsze...

Edytowane przez Berion
Opublikowano (edytowane)

Rozumiemy, ale może idź być zgorzkniałym gdzieś indziej i daj się tym biednym tępym ludziom (w tym mnie, małemu rozumkowi) dobrze bawić.

Edytowane przez Bzduras
Opublikowano

Nie bardzo jest gdzie iść. Fora wymierają, a tylko garstka działa bez włączania szpiegujących js. :P

 

Ale ja Ci nie tylko dziwię się, ale i życzę dobrej zabawy. I niepotrzebnie wkładasz w moją klawiaturę słowa, których nie wystukałem.

Opublikowano

Szukanie dziury w całym @Berion

 

Jak szukasz atencji to zapraszam do pokaż swoją twarz.

 

Polecam masterowanie tej gry w hard mode i zamkniecie mordy :lapka: 

 

Medium jest dla ludzi co chcą sobie pojeździć i sprzedać. 

A różnice względem oryginału? Występują a i tak codziennie jest pełne party wyścigowców, także znowu patrzysz się na bebech.

Opublikowano

Ale prawdę z monetami to mówi. Ewidentnie wszystko pod online- granie samego singla to jest zayebanie się by zabrać na jeden pojazd, a co dopiero całość. 

Opublikowano
11 godzin temu, Square napisał:

Przysiadłem dzisiaj do czasów Oxide'a i pomimo moich obaw poszło w miarę sprawnie. Tam gdzie nie miałem zrobionego czasu wcześniej (przy pobijaniu N.Tropy) to w zasadzie wpadało za pierwszym, max drugim podejściem. Trening podczas grania online dał radę.

Jedynie na 4 mapach musiałem powtórzyć więcej razy i były to:

  • Deep Sea Driving - te kołowrotki w zakręconej rurze mogą nieźle wkurzyć
  • Tiny Temple - w zasadzie drugie i trzecie okrążenie trzeba przejechać w całości na USF, jedno muśnięcie ściany albo wykorzystanie rezerwy i można powtarzać.
  • Sewer Speedway - trzeba trzy razy wskoczyć na skrót, może przy dwóch też się uda, ale nie próbowałem.

 

  • Dragon Mines - tutaj już przy N.Tropy miałem problemy i jak zobaczyłem, że do Oxide'a muszę uciąć 10 sekund!!! to zwątpiłem. Trasę powtarzałem chyba z 30 razy albo i więcej, głównie przez losowe pojawianie się wagonika, który skutecznie potrafił zepsuć najlepsze czasy. Koniec końców się udało, ale pod sam koniec wdarła się niezła panika.

 

Nie spodziewałem się, że wbiję platyne w CTR, na PSX nie miałem pobitego N.Tropyego na każdej mapie, nie wspominając o Oxidzie.

 

Teraz sobie będę chyba robił Relici na platynę, bo brakuje mi na większości map i standardowo potyczki online.

Szacun chyba najtrudniejszy trofik czasy oxidee. 

No czasy oxidee sa duzo slabsze w oryginale niz w remaku wiec teraz bys wbil z latwoscia ;)

Opublikowano

Że tak zapytam - jakimi postaciami ( z jakimi statsami) gracie? Jest tak że którymis z postaci kreci się najlepsze czasy?

Opublikowano

U mnie Pinstripe, ale to z pobudek czysto emocjonalnych. Skur.wiel zafundował mi traumę w Adventure, więc teraz w ramach kary i pokuty w jednym będzie niewolniczo wygrywał dla mnie wyścigi.

  • Haha 1
Opublikowano

O:20 i to skakanie nie tracąc nitro

Jak to się robi? Mi się to czasem uda, ale ogólnie klawiszowo jak to wygląda?

 

Opublikowano

Różnie, w zależności od nastroju wybieram pomiędzy Speed i Acceleration, a sama postać to taka, która ma lepszy strój czy animację na końcu. Aktualnie najwięcej jeżdżę Megumi z uwagi na boost do Nitro, z pierwotnego składu to najczęściej wybierałem Penta (Ninja), a z racji odblokowania specjalnego stroju dla N.Topy to staram się nim teraz jeździć. Ogólnie jak się człowiek przesiada z Acc na Speed to jest to mocno odczuwalne jeżeli chodzi o sterowanie. Może jeszcze tymi postaciami co mają równe staty jak Crash bym coś pojeździł, ale to trzeba potrenować. Klasę Turn wybieram tylko w singlu jeżeli chce odblokować stroje za zwycięstwa, więc ubolewam nad faktem, że Ripper Roo jest w tej kategorii.

Ciekawe czy w nowym Grand Prix dodadzą jakieś stroje dla Papu Papu, bo biedak nie ma ani jednego specjalnego, gdzie niektóre postacie mają po 3-4.

 

Bzduras, ty jako jedyny w temacie jeździsz na Xboxie?

7 minut temu, XM. napisał:

Jak to się robi? Mi się to czasem uda, ale ogólnie klawiszowo jak to wygląda?

Podczas skoku trzymasz kwadrat+kierunki i spamujesz R1. Najlepiej trzymać też dół. No i puszczasz gaz.

Ogólnie jest to potrzebne na większości map jeżeli chcesz je przejechać na pełnym dopalaczu. Po skoku robisz U-Turn (kwadrat+kierunki), przez co można duże zakręty ładnie ścinać, np w Cortex Castle, albo Electron Avenue.

  • Plusik 1
Opublikowano

To hamowanie w locie daje właśnie dużo na cortexie, bo nie tracisz sakramentu i lecisz dalej.

 

@Square 3 razy wskoczenie na skrót kanałowy to niezły random, też się tam tak umęczyłeś w trialsach?

Opublikowano

A to nie jest tak ze po prostu im dluzej jedziesz na dopałce to po prostu ona dziala tez i bez strzelania l1/r1 a te skakanie jest tylko po to zeby nie zawadzic o jakas sciane ktora powoduje wylaczenie boosta?

 

Przeciez jak czesta ja ladujesz to potem dobre kilka sekund jedziesz na niej nawet nic nie wciskajac

Opublikowano
2 godziny temu, oFi napisał:

@Square 3 razy wskoczenie na skrót kanałowy to niezły random, też się tam tak umęczyłeś w trialsach?

No pisałem, że musiałem powtarzać tam więcej razy, właśnie przez skrót.

 

1 godzinę temu, kanabis napisał:

A to nie jest tak ze po prostu im dluzej jedziesz na dopałce to po prostu ona dziala tez i bez strzelania l1/r1 a te skakanie jest tylko po to zeby nie zawadzic o jakas sciane ktora powoduje wylaczenie boosta?

 

Przeciez jak czesta ja ladujesz to potem dobre kilka sekund jedziesz na niej nawet nic nie wciskajac

No tak to działa, jak masz rezerwę to jedziesz. Ale bez U-Turn nie da rady na niektórych torach tego utrzymać, bo przywalisz.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...