Skocz do zawartości

Crash Team Racing Nitro-Fueled


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
12 godzin temu, zdrowywariat napisał:

 

 Mnie zbyt łatwe gry nudzą, a zbyt trudne frustrują. 

Mam podobnie, tyle ze pojecie gier zbyt trudnych jest wzgledne. Gry from software gdzie konczymy gre przez jakis wlasny blad mnie tylko motywuja , najgorsze sa gry gdzie na wyzszych poziomach trudnosci gra po prostu oszukuje gracza. Takie gry faktycznie mega frustruja.

 

Berion niesamowity czlowiek. Platynuje gry ktorych nienawidzi.

Beri ale dalbyc temu ctrowi chociaz te 3/10 co?

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, kanabis napisał:

Mam podobnie, tyle ze pojecie gier zbyt trudnych jest wzgledne. Gry from software gdzie konczymy gre przez jakis wlasny blad mnie tylko motywuja , najgorsze sa gry gdzie na wyzszych poziomach trudnosci gra po prostu oszukuje gracza. Takie gry faktycznie mega frustruja.

 

Berion niesamowity czlowiek. Platynuje gry ktorych nienawidzi.

Beri ale dalbyc temu ctrowi chociaz te 3/10 co?

 

To właśnie miałem na myśli. Z reguły wybieram hard w grach, w TLOU na przykład poziom trudności robił różnicę (przeszedłem na najwyższym). Ale jeśli coś jest dla mnie zbyt trudne to świetnie bawię się na normalu. Pytanie, czy te time triale w CTR, na które narzeka „baron” narzekania są sprawiedliwe? Jeśli moim zdaniem by nie były, czy byłyby dla mnie za trudne, to nie męczyłbym się na siłę, bo i po co? Nie ma wyzwania nie ma zabawy, ale trzeba wziąć przy tym pod uwagę swoje umiejętności.

Edytowane przez zdrowywariat
Opublikowano

Moim zdaniem sa ciezkie ale sprawiedliwe. Pojedziesz niemal idealnie , bijesz czas. To juz predzej frustrujace i robiace w chu.ja przez gre jest adventure na hard pod koniec. W time trial liczy sie skill

Opublikowano
14 minut temu, kanabis napisał:

Pojedziesz niemal idealnie , bijesz czas.

Nie no, nie przesadzaj. Idealne przejazdy na SF/USF sprawiają, że masz kilkanaście/dziesiąt sekund przewagi nad duchem Oxide'a, o N.Tropy nie wspominając.

Opublikowano

Mialem na mysli oxidee. Ntropy to leszcz.

Zalezy tez od trasy. Na niektorych wyjdzie ci spora przewaga a na niektorych jest na styk niemal

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, zdrowywariat napisał:

Pytanie, czy te time triale w CTR, na które narzeka „baron” narzekania są sprawiedliwe? Jeśli moim zdaniem by nie były, czy byłyby dla mnie za trudne, to nie męczyłbym się na siłę, bo i po co? Nie ma wyzwania nie ma zabawy, ale trzeba wziąć przy tym pod uwagę swoje umiejętności.

 

Nie są. Postacie nie jeżdżą ze swoją nominalną prędkością. Tropy i Oxide w time trialach mają monstrualny handicap, a męczę się bo pokonany Oxide na wszystkich wymaganych trasach odblokowuje skin dla postaci N.Tropy, całkiem fajny zresztą. Poza tym, CTR to jedna z moich ulubionych gier pośród ~1000, które ukończyłem i nie mogę przeboleć, ani darować deweloperom, że jest dla mnie za trudna, a do tego obarczona "piętnem tymczasowości online". :D

 

Poza tym te czasówki są bardzo nierówne. Na jednej trasie można popełnić mnóstwo błędów lub nawet wcale nie wejść ani razu na SF, a Oxide pada bez większego wysiłku, a są i takie gdzie Tropy jest już cholernie ciężki.

 

We wszystkim nie pomaga fizyka, która jest znacząco mniej precyzyjna niż w protoplaście (bywa że nie trafiam w skrzynki, podczas gdy na PSX nie ma z tym żadnego problemu), ze szczególnym uwzględnieniem kilku wybranych skoków i "niewidzialnych ścian", a nawet bugów w kolizjach (raz mi się zdarzyło, że wyskok z rampy w Tiger Temple uznany został za przyj*nie w ścianę... a wcale rzadkie są przypadki że ścinanie zakrętów jak na Golda w licencjach Gran Turismo, kończy się zatrzymaniem/zwolnieniem bo pojazd zawadza o wielki collision box, który wystaje dalej niż powinien (w miarę możliwości, nie powinien wystawać za pokrywany obiekt, co oczywiście nie jest możliwe ze względu na prymitywną geometrię)). I o to mam największy żal. O fizykę. Chciałem identyczną, oczekiwałem identycznej...

 

No i nikt w żadnej recenzji nawet się nie zająknął o tym, że gra wymaga stałego połączenia z internetem. Będąc precyzyjnym: można grać offline i nie potrzeba nawet P+ do funkcji sieciowych niewymagających innych graczy, ale żeby zbierać Wumpa Coins i mieć gdzie je wydawać, potrzebny internet. A skoro tak, to za kilka lat kiedy wyłączą serwery już nic się nie odblokuje offline co było w tymże "sklepie" (Pit Stopie jak to gra nazywa). Inaczej bym nie kupił bo nie mam w zwyczaju płacić tylu pieniędzy za coś co przestanie w pełni działać po kilku latach...

 

Gra również promuje dewiacje (strój baletnicy na N.Ginie) i feminazizm (z cheerleaderek z CB zrobili karate-babochłopy)...

 

@kanabis Naucz się czytać ze zrozumieniem. CTR:NF to dobra gra, choć z ogromnymi wadami. Dla mnie to takie 7/10, właśnie przez te wady (inaczej byłaby dycha i legenda jak CTR ;)). I nie jest tak, że gra się źle. Na split screenie gra mi się wyśmienicie, jak dawniej, nawet pomimo tego że ekran podzielony jest w pionie, a nie poziomie (zapewne to trochę kwestia przyzwyczajenia) bo nie muszę się ścigać z oszustwem dewelopera, który dla postaci kierowanych przez CPU ma osobne parametry, ani nie potrzeba zegarmistrzowskiej precyzji, nieosiągalnej jak na wersji z PSX.

 

Edytowane przez Berion
  • Haha 1
Opublikowano
52 minuty temu, Berion napisał:

gra wymaga stałego połączenia z internetem. Będąc precyzyjnym: można grać offline i nie potrzeba nawet P+ do funkcji sieciowych niewymagających innych graczy, ale żeby zbierać Wumpa Coins i mieć gdzie je wydawać, potrzebny internet


Czyli nie wymaga, bo możesz grać bez neta.
A to, że do wydawania monet potrzebujesz połączenia ma drugą stronę medalu - twórcy mogą dorzucać nowe fanty.

Opublikowano
1 godzinę temu, Berion napisał:

 

 

 

@kanabis Naucz się czytać ze zrozumieniem. CTR:NF to dobra gra, choć z ogromnymi wadami

 

Nie no nie czytalem twojego zadnego posta do konca. W sumie tego tez nie zamierzam. Belkoczesz od kilku stron o tym samym , jaka ta gra jest zla i wogole najpewniej ty jako znawca kodu zrobilbys lepsza. Obrzydzasz innym czerpanie przyjemnosci z tej gry ktora jest nie mala bo gra jest fantastyczna. Idz sie przewietrz , zagraj w cos innego i przestan jęczec bo ile mozna. Podziwiam tych ktorzy tutaj probuja z toba dyskutowac. 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, giger_andrus napisał:

Czyli nie wymaga, bo możesz grać bez neta.
A to, że do wydawania monet potrzebujesz połączenia ma drugą stronę medalu - twórcy mogą dorzucać nowe fanty.

 

Skoro kluczowy jej element wymaga, to gra wymaga. Logiczne...

 

Twórcy mogą dorzucać nowe fanty bez wymagania połączenia internetowego... Wszystko i tak jest już dorzucone w obowiązkowych patchach, które pobierasz... Wystarczy aby sklep nie był zdalny (ale taki był widocznie projekt od początku, więc teraz już nie ma szans na jego zniesienie bo już wydano pieniądze na tę funkcjonalność po stronie gry i serwerów) i by gracz dostawał monety bez internetu. Mieści ci się coś takiego w limicie między uszami? Kolejny raz obnażyłeś swoją nieznajomość rozumienia i budowy gier...

 

- - -

 

Cytat

Obrzydzasz innym czerpanie przyjemnosci z tej gry ktora jest nie mala bo gra jest fantastyczna. Idz sie przewietrz , zagraj w cos innego i przestan jęczec bo ile mozna. Podziwiam tych ktorzy tutaj probuja z toba dyskutowac.

 

Jeśli nie czytasz w całości co ktoś napisał i potem odnosisz się do tych słów, nie rozumiesz co przeczytałeś i generalnie nie podoba Ci się treść bo mąci Ci dwubiegunowy obraz świata to zalecam opcję ignorowania komentarzy. Jest gdzieś w panelu użytkownika. Wpisujesz tam Berion i potwierdzasz. Ufam, że na tyle starczy Ci resztek chwilowych przebłysków inteligencji by podołać temu zadaniu. O tutaj: https://www.psxextreme.info/ignore/

Edytowane przez Berion
  • Minusik 1
Opublikowano
2 godziny temu, Berion napisał:

nie mogę przeboleć, ani darować deweloperom, że jest dla mnie za trudna

Czyli typowy casual? Jak sobie nie radzi to narzeka, że gra jest zła i w ogóle zły deweloper nie pozwala się cieszyć z obcowania z tytułem? To ja nie wiem czemu narzekałeś na możliwość kupienia "odblokowania rzeczy w RE2", może napisz do Acti aby tutaj też coś takiego dodali, to będziesz miał komplet.

 

Gra pozwala odblokować praktycznie wszystkie bonusy za free w grze - źle, bo potrzebny internet do zdobywania monet.

Gra daje wyzwanie i nagradza za pobicie czasów fajnym strojem - źle, bo sobie nie radzę i muszę narzekać jaki ten deweloper jest zły.

Trzy miesiące po premierze deweloper dodaje możliwość odblokowania strojów poprzez płatne DLC - źle, bo powinno być wszystko od razu dostępne w grze. WTF :blink:

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano

@Square Jest wyraźna korelacja między czasem, poziomem trudności i satysfakcją - u każdego sapiens sapiens, w każdej dziedzinie życia. Ja nie narzekam na wysoki poziom tylko zbyt wysoki co tylko potwierdza wartość 0.8% klientów Activision, którzy to zrobili. Więc u mnie satysfakcja oscyluje na poziomie szamba.

 

Gra pozwala odblokować praktycznie wszystkie bonusy za free w grze - źle, bo potrzebny internet do zdobywania monet.

 

Wniosek słuszny. Gdyby nie był potrzebny byłoby prawie dobrze (prawie dlatego bo jeszcze trzeba by dostosować ilości, obecne są idiotyczne).

 

Gra daje wyzwanie i nagradza za pobicie czasów fajnym strojem - źle, bo sobie nie radzę i muszę narzekać jaki ten deweloper jest zły.

 

To już wyjaśniłem w pierwszym akapicie.

 

Trzy miesiące po premierze deweloper dodaje możliwość odblokowania strojów poprzez płatne DLC - źle, bo powinno być wszystko od razu dostępne w grze. WTF

:blink:

 

Jeśli masz na myśli "remake" RE2 to źle, i na ten temat napisałem już elaborat. Dla przypomnienia: źle bo wymagania są absurdalnie wysokie, ustanowione po to by przesunąć te bronie (bronie nie stroje...) do płatnej zawartości. To było celowe i chamskie, ale właśnie tak się dziś robi monetyzację w grach... Przykro mi, że tego nie rozumiesz.

  • Minusik 4
Opublikowano
4 minuty temu, Berion napisał:

Ja nie narzekam na wysoki poziom tylko zbyt wysoki co tylko potwierdza wartość 0.8% klientów Activision, którzy to zrobili.

Osobiście spodziewałem się po tobie, że nie będziesz miał z tym żadnych problemów, bo zrobiłeś już "identyczne" wyzwanie na PSX. Ja wiem, że poziom jest taki, że odstraszy większość graczy, dokładnie tak samo było w oryginalnym CTR, ale to, że nie radzisz sobie w nowej wersji nie oznacza, że czasy są wyżyłowane.

Co do wskaźnika 0,8% to czy uważasz, że przejście Adventure jest trudne? Tylko 24,8% graczy tego dokonało na PlayStation, a wymagane jest do tego tylko (albo i aż) wygranie 16 wyścigów i pokonanie 5 bossów.

Opublikowano

@Berion  gra jest tak skonstruowana, że im dalej w głąb, tym wymaga większego skilla od grającego. W zasadzie tak się powinno robić gry, dla każdego coś dobrego. Tak masz, choćby w Celeste, asysty dla noobów, podstawkę dla wszystkich, b-sidey dla hardcorowych, czy tych, którzy chcą od gry więcej, i finalnie złote truskawy dla masochistów. Skoro nie dajesz rady z time trialami to po prostu odpuść, bo męczysz.

Opublikowano (edytowane)

@Square Z trudem, ale patrzę jeszcze w lustro. ;)

 

Generalnie rzecz biorąc, to zależnie od popularności marki, gry kończy średnio ~10% populacji grających, synchronizujących trofea z SEN. Jeśli gra jest zorientowana na online, jak w tym przypadku to jeszcze mniej kończy singla. 25% uważałbym za ogromny sukces w takim układzie. Początkowo uznałem że Hard jest przegięty i porządnie mnie sfrustrował, ale to dlatego że nie wiedziałem jak duże w remake'u ma znaczenie odpalanie turbo na Perfect. Na PSX brałem to na czas jaki upływał od rozpoczęcia wślizgu do max stanu naładowania, by nie patrzeć się na wskaźnik, ciskałem R1 na mniej więcej 85-90% naładowania (czyli około 1,7s w PAL). I tę praktykę przeniosłem do nowej odsłony - błąd bo tutaj tak to nie działa. Opanowując to, Hard staje się łatwy i szybko zostawiamy przeciwników daleko. I ta zmiana też mi się nie podoba bo odwracam uwagę na wskaźnik (no ale to akurat już moja ułomność, samochodem też nie jeżdżę z podobnych powodów ;]).

 

@zdrowywariat "gra jest tak skonstruowana, że im dalej w głąb, tym wymaga większego skilla od grającego"

 

Ale przecież ty tego nie wiesz bo zaliczyłeś mniej ode mnie w tej grze...

Edytowane przez Berion
Opublikowano
6 minut temu, Bzduras napisał:

Berion do wora, wór do jeziora i elo. Dyskusja z nim to jak dyskusja z mundrkiem, tylko gorzej, bo on faktycznie na czymś się zna.

E tam, gdzie bys przeczytal takie sztosy jak ten xd

 

3 godziny temu, Berion napisał:

Gra również promuje dewiacje (strój baletnicy na N.Ginie) i feminazizm (z cheerleaderek z CB zrobili karate-babochłopy)...

:banderas:

mam nadzieje ze w nastepnym patchu nie wrzuca elektrycznych hulajnog

  • Haha 3
Opublikowano
23 minuty temu, Berion napisał:

25% uważałbym za ogromny sukces w takim układzie.

No to skoro taka trywialna rzecz jak "przejście" singla ma 25%, to pokonanie czasów Oxide'a nie można zaliczyć do trudnych.

Opublikowano
3 minuty temu, Square napisał:

No to skoro taka trywialna rzecz jak "przejście" singla ma 25%, to pokonanie czasów Oxide'a nie można zaliczyć do trudnych.

 

TT Oxide'a zaliczyło 0.8%. Nie można?

Opublikowano (edytowane)

Jezu chlopie czy tobie trzeba piesciami tlumaczyc ? 25% to stosunkowo tez bardzo maly odsetek graczy jesli chodzi o przejscie trybu adventure ktory chyba zalicza trofik na easy i  ktory na tym  poziomie przeszedlbym grajac na padzie jedna dlonia. I do tego sie odnosi Square. No chyba ze pozostale 75% to eksperyment i wcale nie swiadczy o tym ze po prostu ktos moze rzucil gre w kąt tylko graja w to rowniez australijskie orangutany ktore dopiero co zapoznaja sie z potrojnym boostem.

Edytowane przez kanabis
  • Dzięki 1
Opublikowano

Miałem właśnie pisać to samo. Procentowy wskaźnik jest nic nie wart, bo jak sam zauważyłeś, mało kto kończy dany tytuł, a wspomniane 24,8% dla "skończenia" Adventure jest oznaczone jako Rare, a z wysokim poziomem trudności ma wspólnego tyle co skończenie jakiegoś symulatora chodzenia.

Opublikowano (edytowane)
35 minut temu, Square napisał:

Miałem właśnie pisać to samo. Procentowy wskaźnik jest nic nie wart, bo jak sam zauważyłeś, mało kto kończy dany tytuł, a wspomniane 24,8% dla "skończenia" Adventure jest oznaczone jako Rare, a z wysokim poziomem trudności ma wspólnego tyle co skończenie jakiegoś symulatora chodzenia.

 

Myślałem, że odnosisz się do trofeum za przejście Adventure na Hard...

To co napisałeś wyżej, przeczy temu co napisałeś wcześniej...

 

@kanabis Dlaczego nie zastosowałeś się do mojej porady? Czytanie fragmentaryczne, do tego bez zrozumienia i uporczywe odnoszenie się doń to jakaś syntaktyczna perwersja, by nie powiedzieć masochizm. A recepta jest prosta, już pisałem: masz w panelu opcję ignoruj.

 

Cytat

Jezu chlopie czy tobie trzeba piesciami tlumaczyc ?

 

U mnie w domu panowały inne zasady, więc nie znam takich form tłumaczenia. Trochę współczuję.

 

@zdrowywariat Niektórzy jeszcze zamiast grać pracują.

Edytowane przez Berion

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...