Opublikowano 4 lutego 20196 l Było 60 jak w mordę strzelił. edyta: a jednak nie kiedyś człowiek grał i się jarał jak to działa, framerate po splicie to musiała być katastrofa Edytowane 4 lutego 20196 l przez Paolo de Vesir
Opublikowano 5 lutego 20196 l No jesli bedzie faktycznie 30 fps to ja poczekam na wersje na next geny, ewentualnie kupi sie na PC.
Opublikowano 5 lutego 20196 l Kolejny raz 30? Przecież crash, spyro czy teraz ctr z palcem w dupie powinny chodzić w 60 nawet na amatorach
Opublikowano 6 lutego 20196 l Poogladałem gameplay'e i szczerze mówiąc słabo to wygląda - graficznie jest tak o, po sprzętach pokroju PS4/One jednak oczekuje się czegoś więcej niż to co zaserwowali - 30 klatek czy koleiny na śniegu (a właściwie ich brak) z czasów PS2. MK8 na Wii U z 2014 roku jak wyglądało i latało w 60 klatkach. Na premierę na pewno nie łyknę choć bardzo czekałem, ale za te 30 klatek i wykonanie nie będę wspierał studia.
Opublikowano 7 lutego 20196 l Tutaj trzy pełne wyścigi na trasach, które były dostępne, ale grał jakiś dziennikarzyna od siedmiu boleści więc o podstawowym skillu można zapomnieć.
Opublikowano 7 lutego 20196 l no właśnie, cieć, pewnie wielki dziennikarz growy, a nie grał w pierwowzór.
Opublikowano 7 lutego 20196 l 20 godzin temu, XM. napisał: Poogladałem gameplay'e i szczerze mówiąc słabo to wygląda - graficznie jest tak o, po sprzętach pokroju PS4/One jednak oczekuje się czegoś więcej niż to co zaserwowali - 30 klatek czy koleiny na śniegu (a właściwie ich brak) z czasów PS2. MK8 na Wii U z 2014 roku jak wyglądało i latało w 60 klatkach. Na premierę na pewno nie łyknę choć bardzo czekałem, ale za te 30 klatek i wykonanie nie będę wspierał studia. Dokładnie tak 30 fps = no buy.
Opublikowano 7 lutego 20196 l I znowu typy z polygonu xD oni chyba nie mają tam zatrudnionych osób które potrafią grać
Opublikowano 7 lutego 20196 l pomijam już 30 fps ale to wyglada po prostu niezwykle nijako. nie czuć dynamiki, masy cartow, mocy broni, no dokladnie tak samo jak w oryginale, jedynie graficzka lepsza. nie wiem co taki tytuł może robić w 2019 roku kiedy jest Mario Kart 8 deluxe, który jest po prostu lepszym, bo współcześniejszym tytułem. Nie wiem kto mógłby się jarać tym crashem z powodów innych niż nostalgia. ja podziękuję
Opublikowano 7 lutego 20196 l no właśnie, ktoś powinien już potwierdzić "tak, to ten sam crash, to samo sterowanie, co w oryginale", a tu dupa.
Opublikowano 7 lutego 20196 l Brak 60 fps to jest jawna kpina z graczy, gdzie w tej grze CRT jest jak najbardziej możliwe do zrobienia, ale developer to dupa wołowa i leniwiec. Taki RE2 Remake ma 60 i jakoś im się chciało robić.
Opublikowano 7 lutego 20196 l Godzinę temu, Rayos napisał: Nie wiem kto mógłby się jarać tym crashem z powodów innych niż nostalgia. ja podziękuję Ja się jaram, bo wiem, że będę się świetnie bawił.
Opublikowano 7 lutego 20196 l Dodatkowo weźmy pod uwagę że będzie to jedyny (przynajmniej znany mi) cart racer na systemy inne niż Nintendo. IMO fajnie się wpiszą w niszę, tylko ten framerate do poprawy. Nawet jeśli tylko na middle-genach. Ja z chęcią sprawdzę. Edytowane 7 lutego 20196 l przez Paolo de Vesir
Opublikowano 8 lutego 20196 l bedzie jeszcze sonic z kartowych w tym roku ale to nikogo juz w momencie zapowiedzi ja na razie odczucia te same co rayos, z tym, ze nie uwazam ze tylko jarac sie beda tym ci bo nostalgia, jest nisza w tym gatunku bo wspolczesne czasy to tylko seria mario kart bez alternatyw, a nie kazdy chce kupowac konsole niny co do frameratu - resetera twierdzi, ze oryginal tez smigall w 30fps wiec moze byc identyczna sytuacja jak przy crashu
Opublikowano 8 lutego 20196 l 2 minuty temu, Ficuś napisał: bedzie jeszcze sonic z kartowych w tym roku ale to nikogo juz w momencie zapowiedzi Ale lipnie trafił developer/wydawca. Nikt Sonica przecie nie kupi. 3 minuty temu, Ficuś napisał: ja na razie odczucia te same co rayos, z tym, ze nie uwazam ze tylko jarac sie beda tym ci bo nostalgia, jest nisza w tym gatunku bo wspolczesne czasy to tylko seria mario kart bez alternatyw, a nie kazdy chce kupowac konsole niny Ja podobnie - już się nahajpowałem przed premierą kolekcją Crasha i to sterowanie (zwłaszcza w jedynce) jest takie spier.dolone, że zamiast odczuwać przyjemność, ginę non stop i to nie z mojej winy:) Dla testu odpaliłem kiedyś nawet jedynkę na PS3 i cały level przeszedłem bez żadnej skuchy. Zawód totalny. CTR miał pewien "feeling", coś czego nie było w Mario Kart:) świetna fizyka i te ciągłe dopalacze. Wątpię, że uda im się zachować te same przyśpieszenie po podskoku, czy w tych bocznych ślizgach. Doświadczony gracz, dzięki temu mógł cały level przejść na dopalaczu. Tutaj wystarczy, że parametry przyśpieszenia będą nieco inne i już wszystko się spierdzieli.
Opublikowano 8 lutego 20196 l oby tym razem przelozyli jednak jakims cudem sterowanie z ctr 1do1 bo co do remastera crasha mam identyczne zdanie, a na vicie sprawdzalem na biezaco, do mnie te w remasterze jest tragiczne ale juz nie robie tu offtopa bo jest na forum wielu co uwaza, ze jest dobre
Opublikowano 8 lutego 20196 l Sterowanie w Remasterze trylogii Crasha jest spartolone na konsolach wlasnie glownie ze wzgledu na 30fps i kolosalny input lag. Wersja na PC to niebo a ziemia. Takze developer jest po prostu slaby, CTR na PC zapewne bedzie w 60fps i to bedzie jedyna prawilna wersja (rowniez ze wzgledu na o wiele lepszy onlajn).
Opublikowano 12 lutego 20196 l W dniu 7.02.2019 o 15:25, Pupcio napisał: I znowu typy z polygonu xD oni chyba nie mają tam zatrudnionych osób które potrafią grać Widziałem kiedyś recenzję nowego Dooma. Taki papierek lakmusowy. Chyba usunęli z YT, więc dla niewtajemniczonych: gościu nie ogarniał... strafe'ów. Tutaj masz babkę, która emocjonuje się kolorami i kurzem. Także tego, nom... @smoo Bandicootów nigdy nie zremasterowano. Wydano za to remake'i. Input lag jest moim zdaniem akceptowalny, to co spartolili to collision box'y (przez które odpuściłem sobie time triale bo nie ma znanej mi z PSX precyzji). Edytowane 12 lutego 20196 l przez Berion
Opublikowano 12 lutego 20196 l 32 minuty temu, Berion napisał: Widziałem kiedyś recenzję nowego Dooma. Taki papierek lakmusowy. Chyba usunęli z YT, więc dla niewtajemniczonych: gościu nie ogarniał... strafe'ów Z tego co pamietam to był chyba playtest, ale fakt często "popisują" się nie umiejętnością w recenzowane gry.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.