Plugawy 3 685 Opublikowano 4 lutego 2019 Opublikowano 4 lutego 2019 Wygląda świetnie jak w multi nie będzie lagów online to Cytuj
Figaro 8 215 Opublikowano 4 lutego 2019 Opublikowano 4 lutego 2019 Wygląda bardzo ładnie, ale 30 fpsów w wyścigach? Please. Cytuj
Plugawy 3 685 Opublikowano 4 lutego 2019 Opublikowano 4 lutego 2019 30FPS? Litości zwłaszcza, że CTR NTSC był w 60 klatkach, czy się mylę? Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 4 lutego 2019 Opublikowano 4 lutego 2019 (edytowane) Było 60 jak w mordę strzelił. edyta: a jednak nie kiedyś człowiek grał i się jarał jak to działa, framerate po splicie to musiała być katastrofa Edytowane 4 lutego 2019 przez Paolo de Vesir Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 5 lutego 2019 Opublikowano 5 lutego 2019 No jesli bedzie faktycznie 30 fps to ja poczekam na wersje na next geny, ewentualnie kupi sie na PC. Cytuj
Pupcio 18 420 Opublikowano 5 lutego 2019 Opublikowano 5 lutego 2019 Kolejny raz 30? Przecież crash, spyro czy teraz ctr z palcem w dupie powinny chodzić w 60 nawet na amatorach Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 5 lutego 2019 Opublikowano 5 lutego 2019 Może na Switchu będzie w 60k/s, skoro MK8 śmiga xD. Cytuj
XM. 10 887 Opublikowano 6 lutego 2019 Opublikowano 6 lutego 2019 Poogladałem gameplay'e i szczerze mówiąc słabo to wygląda - graficznie jest tak o, po sprzętach pokroju PS4/One jednak oczekuje się czegoś więcej niż to co zaserwowali - 30 klatek czy koleiny na śniegu (a właściwie ich brak) z czasów PS2. MK8 na Wii U z 2014 roku jak wyglądało i latało w 60 klatkach. Na premierę na pewno nie łyknę choć bardzo czekałem, ale za te 30 klatek i wykonanie nie będę wspierał studia. 1 Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 6 lutego 2019 Opublikowano 6 lutego 2019 Wpis, na razie to wygląda na budzetowy remaster Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 Tutaj trzy pełne wyścigi na trasach, które były dostępne, ale grał jakiś dziennikarzyna od siedmiu boleści więc o podstawowym skillu można zapomnieć. Cytuj
grzybiarz 10 294 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 no właśnie, cieć, pewnie wielki dziennikarz growy, a nie grał w pierwowzór. Cytuj
Bzduras 12 520 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 Potem średnią na Metacritic kreują takie typy... Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 20 godzin temu, XM. napisał: Poogladałem gameplay'e i szczerze mówiąc słabo to wygląda - graficznie jest tak o, po sprzętach pokroju PS4/One jednak oczekuje się czegoś więcej niż to co zaserwowali - 30 klatek czy koleiny na śniegu (a właściwie ich brak) z czasów PS2. MK8 na Wii U z 2014 roku jak wyglądało i latało w 60 klatkach. Na premierę na pewno nie łyknę choć bardzo czekałem, ale za te 30 klatek i wykonanie nie będę wspierał studia. Dokładnie tak 30 fps = no buy. Cytuj
Pupcio 18 420 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 I znowu typy z polygonu xD oni chyba nie mają tam zatrudnionych osób które potrafią grać Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 pomijam już 30 fps ale to wyglada po prostu niezwykle nijako. nie czuć dynamiki, masy cartow, mocy broni, no dokladnie tak samo jak w oryginale, jedynie graficzka lepsza. nie wiem co taki tytuł może robić w 2019 roku kiedy jest Mario Kart 8 deluxe, który jest po prostu lepszym, bo współcześniejszym tytułem. Nie wiem kto mógłby się jarać tym crashem z powodów innych niż nostalgia. ja podziękuję 2 2 1 Cytuj
grzybiarz 10 294 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 no właśnie, ktoś powinien już potwierdzić "tak, to ten sam crash, to samo sterowanie, co w oryginale", a tu dupa. Cytuj
Faka 3 991 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 Brak 60 fps to jest jawna kpina z graczy, gdzie w tej grze CRT jest jak najbardziej możliwe do zrobienia, ale developer to dupa wołowa i leniwiec. Taki RE2 Remake ma 60 i jakoś im się chciało robić. Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 Godzinę temu, Rayos napisał: Nie wiem kto mógłby się jarać tym crashem z powodów innych niż nostalgia. ja podziękuję Ja się jaram, bo wiem, że będę się świetnie bawił. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 123 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 (edytowane) Dodatkowo weźmy pod uwagę że będzie to jedyny (przynajmniej znany mi) cart racer na systemy inne niż Nintendo. IMO fajnie się wpiszą w niszę, tylko ten framerate do poprawy. Nawet jeśli tylko na middle-genach. Ja z chęcią sprawdzę. Edytowane 7 lutego 2019 przez Paolo de Vesir Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 bedzie jeszcze sonic z kartowych w tym roku ale to nikogo juz w momencie zapowiedzi ja na razie odczucia te same co rayos, z tym, ze nie uwazam ze tylko jarac sie beda tym ci bo nostalgia, jest nisza w tym gatunku bo wspolczesne czasy to tylko seria mario kart bez alternatyw, a nie kazdy chce kupowac konsole niny co do frameratu - resetera twierdzi, ze oryginal tez smigall w 30fps wiec moze byc identyczna sytuacja jak przy crashu Cytuj
grzybiarz 10 294 Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 2 minuty temu, Ficuś napisał: bedzie jeszcze sonic z kartowych w tym roku ale to nikogo juz w momencie zapowiedzi Ale lipnie trafił developer/wydawca. Nikt Sonica przecie nie kupi. 3 minuty temu, Ficuś napisał: ja na razie odczucia te same co rayos, z tym, ze nie uwazam ze tylko jarac sie beda tym ci bo nostalgia, jest nisza w tym gatunku bo wspolczesne czasy to tylko seria mario kart bez alternatyw, a nie kazdy chce kupowac konsole niny Ja podobnie - już się nahajpowałem przed premierą kolekcją Crasha i to sterowanie (zwłaszcza w jedynce) jest takie spier.dolone, że zamiast odczuwać przyjemność, ginę non stop i to nie z mojej winy:) Dla testu odpaliłem kiedyś nawet jedynkę na PS3 i cały level przeszedłem bez żadnej skuchy. Zawód totalny. CTR miał pewien "feeling", coś czego nie było w Mario Kart:) świetna fizyka i te ciągłe dopalacze. Wątpię, że uda im się zachować te same przyśpieszenie po podskoku, czy w tych bocznych ślizgach. Doświadczony gracz, dzięki temu mógł cały level przejść na dopalaczu. Tutaj wystarczy, że parametry przyśpieszenia będą nieco inne i już wszystko się spierdzieli. 1 Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 oby tym razem przelozyli jednak jakims cudem sterowanie z ctr 1do1 bo co do remastera crasha mam identyczne zdanie, a na vicie sprawdzalem na biezaco, do mnie te w remasterze jest tragiczne ale juz nie robie tu offtopa bo jest na forum wielu co uwaza, ze jest dobre Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 8 lutego 2019 Opublikowano 8 lutego 2019 Sterowanie w Remasterze trylogii Crasha jest spartolone na konsolach wlasnie glownie ze wzgledu na 30fps i kolosalny input lag. Wersja na PC to niebo a ziemia. Takze developer jest po prostu slaby, CTR na PC zapewne bedzie w 60fps i to bedzie jedyna prawilna wersja (rowniez ze wzgledu na o wiele lepszy onlajn). Cytuj
Berion 207 Opublikowano 12 lutego 2019 Opublikowano 12 lutego 2019 (edytowane) W dniu 7.02.2019 o 15:25, Pupcio napisał: I znowu typy z polygonu xD oni chyba nie mają tam zatrudnionych osób które potrafią grać Widziałem kiedyś recenzję nowego Dooma. Taki papierek lakmusowy. Chyba usunęli z YT, więc dla niewtajemniczonych: gościu nie ogarniał... strafe'ów. Tutaj masz babkę, która emocjonuje się kolorami i kurzem. Także tego, nom... @smoo Bandicootów nigdy nie zremasterowano. Wydano za to remake'i. Input lag jest moim zdaniem akceptowalny, to co spartolili to collision box'y (przez które odpuściłem sobie time triale bo nie ma znanej mi z PSX precyzji). Edytowane 12 lutego 2019 przez Berion Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 12 lutego 2019 Opublikowano 12 lutego 2019 32 minuty temu, Berion napisał: Widziałem kiedyś recenzję nowego Dooma. Taki papierek lakmusowy. Chyba usunęli z YT, więc dla niewtajemniczonych: gościu nie ogarniał... strafe'ów Z tego co pamietam to był chyba playtest, ale fakt często "popisują" się nie umiejętnością w recenzowane gry. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.