Skocz do zawartości

Crash Team Racing Nitro-Fueled


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

To tylko jest dla US i UK w ramach akcji wspierania weteranów czy coś takiego. Jak ogólnie pomysł spoko tak cena mocno wywindowana.

 

Odnośnie GP to kupiłem wszystko ze sklepu, łącznie wydałem jakieś 70k, może trochę więcej więc teraz można zacząć ciułać na kolejny sezon, aby od razu wszystko wykupić :)

Sam postęp w GP idzie bardzo sprawnie, aktualnie jakoś mam ponad 33k Nitro. Fajnie, że podnieśli ilości zdobywanego nitro za podstawowe wyzwania, trochę szybciej człowiek odblokuje wszystko.

Odnośnik do komentarza

@orzel Z wymaganych: Oxide Station, Tiny Temple, Server Speedway, Blizzard Bluff i może jeszcze trasa Velo (ta z teleportami).

Z niewymaganych, czyli bonusowych: wszystkie poza Retro Stadium i prehistorią.

 

Ale ostatecznie to i tak zależy od Twojego stylu i na ile jesteś w stanie jeździć na ostatnim (niebieski) i przedostatnim turbo (największy ogień). Na przykład spotkałem się z opinią, że trasa z dinozaurami jest trudna, a dla mnie z kolei najłatwiejsza bo to jedyna na której potrafię przejechać wszystkie kolejne okrążenia na niebieskim płomyku. Wiele więc zależy też od tego jak trasę znasz i jakie techniki na nich stosujesz. Dla mnie najtrudniejsza była Tiny Temple bo tam Oxide ma wyżyłowany czas i jak nie utrzymasz niebieskiego przez dwa pełne okrążenia to go nie pokonasz, a nie łatwo tam podtrzymać tzw. Sacred Fire, w czym przeszkadzają błędy w fizyce kolizji...

Edytowane przez Berion
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • Na stacji Oxide'a trzeba opanować przynajmniej ten slalom z końcówki na niebieskim, reszta trasy w sumie nie jest wymagająca bo na trzecim okrążeniu Oxide popełnia błędy.
  • O Tiny Temple już się w sumie wypowiedziałem.
  • Server Speedway jest trudny ze względu na ten skrót. Zrobiłem to jak jeszcze wyskok był totalnie zepsuty, obecnie jest poprawiony i jak rozumiesz fizykę to wskakujesz za każdym razem (im bardziej prostopadle jedziesz tym lepiej, im bardziej pod skosem tym mniejsza szansa na prawidłowy wyskok).
  • Na Blizzard Bluff z kolei trzeba nie tylko przejechać trzy razy pod rząd ten skrót, ale i przynajmniej raz przeskoczyć nad płotem. Oba wymagają max turbo bo w pierwszym jest zbyt wsunięta trasa niż sugeruje to grafika, a na drugim zwalniasz na śniegu.
  • Na trasie Emeperora Velo nie wiem jak podtrzymywać niebieski, więc w zasadzie zrobiłem to przypadkiem.

Platynę zrobiłem już dawno, trochę jestem też lepszy niż wcześniej, ale nadal uważam że te czasy są niepotrzebnie przegięte. Spokojnie mogli dodać po te dwie-trzy sekundy, a na niektórych nawet i pięć by każdy sobie to zrobił, a reszta niech sobie żyłuje jak ich to kręci...

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza
49 minut temu, Berion napisał:

Na Blizzard Bluff z kolei trzeba nie tylko przejechać trzy razy pod rząd ten skrót, ale i przynajmniej raz przeskoczyć nad płotem.

Nie trzeba skakać przez płot. A trasa w kanałach to Sewer Speedway a nie Server :)

Hyper Spaceway jest banalne.

 

Ja najdłużej męczyłem Dragon Mines.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

@orzel Przecież to moja oczywista fotoszopka. :P

  • 102% się nie da zrobić, a powinno (skoro 1% dodawany jest za wszystkie złote relikty to także jeden powinien być dodawany za platynowe).
  • Classic to ten sam tryb Adventure co w CTR.
  • Nitro Fueled to to samo, ale z możliwością wyboru postaci i pojazdu.
  • Nitro Kart nie istnieje, ale mógłby jeśli Beenox zdecydowałby się (wątpię) na DLC z Crash Nitro Kart (do którego ma już gotowe większość assetów, brakuje hubów i scenek (głosów pod nie, animacji etc.)).

 

Nie rozumiem jak można grać w grę i ani razu nie odpalić trybu dla pojedynczego gracza, nie mówiąc o jego przejściu... Co za chore czasy.

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza
Cytat

 

100% of proceeds received by Activision for this special item will go directly to funding non-profits that place veterans in the US and UK into high quality civilian jobs. This is a limited time offer that will end once $1 million has been raised for the cause.

 

Doczytałeś?

Odnośnik do komentarza

Cel zbiórki nie ma znaczenia tylko forma, która jest karygodna. Nie może być tak, że część gry jest dostępna (legalnymi metodami, a nielegalnych póki co nie ma) wyłącznie czasowo.

 

Tak, 20zł na samolocik to jest drogo... Zastanawiałbym się nawet nad złotówką czy wspierać taki proceder. Małymi kroczkami ten rynek zmienia się gówno-usługi, ale Ty tego nie widzisz...

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza

Jaką masz wersję gry? Moja to CUSA-14876. Może te są zepsute. A jeśli to samo, to być może z jakiegoś powodu skrypt który jest pobierany co określony interwał czasowy z serwerów się krzaczy... Fakty są takie, że to matematyka a nie gusła i jakiś powód jest. Poza tym trudno szanować coś co jest pełne niedoróbek.

 

Godzina w weekend i masz 6000 monet, dwie godziny poza weekendem.

 

~1,5m=~40WC

~2m=~60WC

~3,5m~80WC

30*2m=1800WC (3600 od niedawna w weekendy)

 

Na dzień dzisiejszy potrzeba około 500000WC by wykupić wszystko. Także potrzeba grać jak oszalały ~280 godzin nie licząc weekendów. Kogoś tam zdrowo w Activision popierdoliło, a Twoje wyliczenia są co najwyżej trafne dla online.

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza
W dniu 13.10.2019 o 20:05, Berion napisał:

Kogoś tam zdrowo w Activision popierdoliło, a Twoje wyliczenia są co najwyżej trafne dla online.

No raczej, przecież o to właśnie im chodziło, żeby nas wszystkich zachęcić do gry online przez czasowy, dzienny mnożnik x5 a w weekendy dodatkowy x2 do wumpa coinsów :D Z innego powodu online bym w ogóle nie grał, bo niedoróbki najczęściej odbierają frajdę z gry. Często zdarza mi się cisnąć pierwszym przez jakieś pół pierwszego okrążenia żeby wjechać na niewidzialną fiolkę, albo ostrzeżenie przed rakietą trwa pół sekundy, a przeciwnik który ją wystrzelił, mija mnie dopiero po kilku kolejnych, no i zaskakująco często jak czymś oberwę, to wylatuję z planszy. Tak jakby jakiś algorytm sobie wyliczył, że powinienem stracić więcej sekund, niż tylko za zebranie w łeb jakimś power up'em :D 

 

No ale są też bardzo satysfakcjonujące sesje, więc psów wieszać nie zamierzam, ale fajnie by było, jakby jednak usprawnili ten online. Czas łączenia się z innymi graczami i częstotliwość rozłączeń przed rozpoczęciem gry są zdecydowanie za długie i zbyt częste.

Edytowane przez Odin91
Odnośnik do komentarza
W dniu 13.10.2019 o 20:05, Berion napisał:

Jaką masz wersję gry? Moja to CUSA-14876.

Dokładnie tą samą, wydanie cyfrowe. Ostatnie błędy w Wyzwaniach to widziałem w GP1 (albo GP2, nie pamiętam), ale nie grałem codziennie w GP2 i GP3 więc może akurat ciągle się pojawiały, ale jak mnie nie było.

W aktualnym GP wbiłem wszystko w szóstym dniu trwania, a po sesji w niedziele mam jakoś 55k Nitro, więc równie dobrze mógłbym odpuścić. a i tak się załapię na nagrodę z olbrzymią rezerwą punktów.

 

W dniu 13.10.2019 o 20:05, Berion napisał:

~1,5m=~40WC

~2m=~60WC

~3,5m~80WC

30*2m=1800WC (3600 od niedawna w weekendy)

 

Na dzień dzisiejszy potrzeba około 500000WC by wykupić wszystko. Także potrzeba grać jak oszalały ~280 godzin nie licząc weekendów. Kogoś tam zdrowo w Activision popierdoliło, a Twoje wyliczenia są co najwyżej trafne dla online.

Ja zawsze się odnoszę do online, bo to główne danie CTR. Nie oszukujmy się, w singlu nie ma co robić po zrobieniu Adventure/Platyny, bo wyzwanie żadne więc jak ktoś nie ma ekipy do grania na kanapie i nie kręci go żyłowanie czasówek to szybko się znudzi.

W multi masz dzienny bonus x5 trwający 30 minut czasu spędzonego na ściganiu, więc maksymalnie zdobywasz 400 monet za wyścig, który trwa 3-4 minuty (zależne od skilla). Grając z randomami bez żadnych ustawek zdobywa się średnio te 3k monet w zależności od doboru tras i skilla. W weekend* dochodzi bonus x2, więc przez 3 dni grania (po ok 1h) zdobywa się średnio 18k monet. Aby wykupić całą zawartość sklepu związaną z GP potrzeba ok 60-70k, więc 3 weekendy i masz prawie wszystko/większość.

Po sesji 8 października pisałem, że kupiłem wszystko co było w sklepie. Od tamtego czasu pograłem jakieś 5-6h i mam w tej chwili ok 30k monet, a do końca GP i startu kolejnego zostały jakieś 3 tygodnie, więc grając tylko w weekend powinienem mieć jakieś 90-100k Wumpa Coins. Więc nie trzeba poświęcać nie wiadomo ile czasu na ciułanie złota.

 

* - kiedyś bonus x2 zaczynał się ze startem sklepu o 2 w nocy z czwartku na piątek, potem coś pozmieniali i była to godzina 19 w piątek, a jak ruszyło najnowsze GP to 22 w piątek. Nie wiem czy to wina jakiegoś błędu, ale nawet ograniczając się do dwóch godzinnych sesji w weekend, to przez czas trwania GP zbierzemy wystarczającą ilość monet aby kupić to co chcemy w sklepie.

 

BTW. czy ostatni patch nie dodał tych bonusów do singla?

Odnośnik do komentarza
W dniu 13.10.2019 o 16:08, Square napisał:

Taa w piątek przy resecie tygodnia w GP.

Ostatni strój dla Niny daje boost 25% czyli można mieć maksymalnie 60% bonusu do Nitro, tylko nie wiadomo po co, bo wtedy ma się już wszystko.

 

Może chodzi o walkę na punkty Nitro przez całe GP a nie tylko do momentu 42 - 50k. 

Odnośnik do komentarza

No ja wiem, że są debile, którzy będą powtarzać w kółko tą samą aktywność, która nie daje ani grama satysfakcji aby tylko być wyżej w tabeli, ale i tak dziwne posunięcie.

Dość tak, że od GP2 dodali bonusy do innych pojazdów/postaci niż tylko z GP jak to było w pierwszym.

Odnośnik do komentarza

@Odin91 Korekta: nie zachęcić tylko wymusić, chyba ze dla Ciebie marchewka w alternatywie kija jest zachętą. ;)

Mało tego, ten system jest ustawiony nie tylko pod online co głównie pod "mikro" transakcje.

 

@Square Czyli nie tą samą bo cyfrowe mają inny NP Comm ID, no ale nie ważne w zasadzie to pewnie jedyna różnica, czyli nie ma znaczenia dla mojego problemu. Już wiem, że nazwijmy go - skrypt - jest pobierany podczas połączenia z serwerem przy starcie gry i czasami w trakcie. Coś z nim się czasem dzieje, że zamiast czelendży wyświetla się taka sieczka (bo działać działają, ale opisy i/lub nazwy są "skrzaczone"). Dowodem na to jest reset gry.

 

Ja w tym semi-offline wbiłem "pipi langsztrung" w 10 dni bo zdaje się zwiększyli ilość nitro. Ale to z kolei się odbije się na tym, że gracze online na tyle mi odjadą z punktami, że już się na oklejkę nie załapię.

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...