giger_andrus 3 092 Opublikowano 13 lutego 2020 Opublikowano 13 lutego 2020 Za kilka dni koniec sezonu, zapowiedzi nowego brak czyli można zakładać, że ciągłości nie będzie. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 13 lutego 2020 Opublikowano 13 lutego 2020 Poprzednie było dopiero po zakończeniu wcześniejszego, jeszcze wcześniejsze chyba tak samo. Nie ma co panikować, tym bardziej skoro pliki gry wskazują co innego. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 13 lutego 2020 Opublikowano 13 lutego 2020 (edytowane) Będzie bo wydłubano pozostawione grafiki i trochę meta danych z obecnego patcha. Prawdopodobnie dodadzą trasę z planety Gasmoxia, będą jakieś stickery z mordą Velo (więc na pewno będzie postać Emperor Velo). A reszta to domysły. Już zresztą o tym wspominałem wcześniej... Z kolei zapowiedzi kolejnych GP nie ma wcześniej od trzech miesięcy. Infografika wychodzi po zakończeniu GP, na kilka dni przed rozpoczęciem nowego. - - - @giger_andrus Hehe: Cytat Beat Beenox with new Time Trials Oxide is no longer the king of the track - - going live after the final Grand Prix there will be a set of Time Trial records that will be a challenge for even the best CTR racers to beat! These track times will be based on some of the best times achieved by the Beenox team on each individual track. So the challenge is posed for the best racers out there - - can you beatus? By doing so on all tracks, you can unlock a special reward that will let others know you’ve got some serious CTR skills! - - - I stało się, nadchodzący GP będzie ostatnim: https://blog.activision.com/crash-bandicoot/2020-02/The-Victory-Lap-for-Crash-Team-Racing-Nitro-Fueleds-Grand-Prix ALE: Cytat as well as a new ongoing challenge system, new time trials to complete and even a new drop of characters, skins and karts that will hit the track shortly after the final Grand Prix Season (including a long-awaited item that we think fans will be very happy about). Edytowane 15 lutego 2020 przez Berion 1 Cytuj
giger_andrus 3 092 Opublikowano 15 lutego 2020 Opublikowano 15 lutego 2020 (edytowane) No to ładnie. Podjarka Podoba mi się ten fragment: The Pit Stop will feature items from each Grand Prix season. Players will be able to view a variety of items by refreshing the Pit Stop screen up to 2 times per day, to give them more daily options to choose from when customizing their CTR Nitro-Fueled experience. Edytowane 15 lutego 2020 przez giger_andrus Cytuj
Berion 207 Opublikowano 15 lutego 2020 Opublikowano 15 lutego 2020 (edytowane) Ano, i też fajnie, że te bzdurne czelendże będą teraz dawać petroszekle, a nie nitrogluty. Szkoda, że to dopiero za miesiąc. Mniej fajnie, że stroje dostaną recykling kolorów po zapewne 2500... Ciekawe czy oklejki za 5% i to auto też się pojawią w Pit Stop czy przepadły na zawsze dla normalnych ludzi. Póki co mam wszystkie, ale nie znoszę kiedy deweloper udostępnia coś tylko czasowo dla wąskiej grupy odbiorców. Edytowane 15 lutego 2020 przez Berion Cytuj
Dingodile 10 Opublikowano 17 lutego 2020 Opublikowano 17 lutego 2020 Czy dobrze zrozumiałem ostatni akapit? Że po ostatnim gp można się spodziewać nowych itemów w sklepie? Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 17 lutego 2020 Opublikowano 17 lutego 2020 Tak, gra będzie dalej wspierana nowymi rzeczami, ale bez GP. Jedyny minus taki, że nie dodadzą więcej tras. Cytuj
Dingodile 10 Opublikowano 17 lutego 2020 Opublikowano 17 lutego 2020 Dalsze Wspieranie gry coś kapitalnego. Ale masz rację, najważniejsze są nowe trasy a tu lipa mam nadzieję że może jednak jeszcze coś wrzucą (np. W święta) Cytuj
Berion 207 Opublikowano 21 lutego 2020 Opublikowano 21 lutego 2020 Wygląda ładnie jak wszystkie, stylistycznie też super, ale przyjemność z jeżdżenia na niej znikoma. Zbyt techniczna. I jak u was czasy Velo? Ja mam połowę za sobą, większość wpada po pierwszej próbie, ale na niektórych czas mam "na styk", a są takie których za cholerę nie mogę zrobić (póki co z tych co próbowałem: kopalnia (bo wymaga trzy perfekcyjne skróty), podniebne kasyno i ta nowa, ale może to dlatego że jeszcze nie mam wprawy). Velo rzadko popełnia błędy, a najczęściej wcale. Trzeba się trzymać ścian i klepać perfekty pod rezerwy. Fajnie, że złotego wumpa nie usunęli, ale za to skasowali mnożnik 1,5... - - - Kolejna promocja tylko dla USA... Wehikuł to zdaje się ten z niewydanego Crash Landing. Fajny, tak jak ten Cove Cruiser... Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 21 lutego 2020 Opublikowano 21 lutego 2020 Nowe GP bardzo przyjemne i szkoda, że nie będzie ich więcej (prawie 22k Nitro wbite wczoraj ). Kupienie wszystkiego ze sklepu kosztowało mnie jedyne 53k golda, więc znowu mniej przedmiotów niż poprzednio. Bardzo fajne stroje (z wyjątkiem lasek, a te ich animacje to żal), ale czemu Kurczak nie ma nowej animacji na podium to nie ogarniam. Postać Velo tragiczna jak dla mnie, niczym się nie wyróżnia. Zabranie bonusów Championowi to znowu debilny pomysł, a ograniczenie do poduszkowców ma jedynie sens tematycznie. Trochę szkoda, bo nie lubię nimi jeździć. 6 godzin temu, Berion napisał: Wygląda ładnie jak wszystkie, stylistycznie też super, ale przyjemność z jeżdżenia na niej znikoma. Zbyt techniczna. Na zwiastunie mi się nie spodobała, ale jak zagrałem to od razu zmieniłem zdanie. Trasa jest ciężka, ale bardzo fajnie się na niej śmiga jak już ogarniemy jak jechać, sporo okazji do ścięcia zakrętów czy fajne skróty. 6 godzin temu, Berion napisał: I jak u was czasy Velo? Ja mam połowę za sobą, większość wpada po pierwszej próbie, ale na niektórych czas mam "na styk", a są takie których za cholerę nie mogę zrobić (póki co z tych co próbowałem: kopalnia (bo wymaga trzy perfekcyjne skróty), podniebne kasyno i ta nowa, ale może to dlatego że jeszcze nie mam wprawy). Velo rzadko popełnia błędy, a najczęściej wcale. Trzeba się trzymać ścian i klepać perfekty pod rezerwy. Jak przeglądałem czasy to mniej więcej na połowie tras miałem lepsze o kilka sekund, na pozostałych muszę przeciągnąć trochę dalej USF co w większości przypadków nie powinno sprawić większych problemów. Przynajmniej tak mi się wydaje jak porównuje swoje czasy z online. Nowa trasa poległa błyskawicznie, na drugim i trzecim okrążeniu spadłem dwa razy a i tak pobiłem. Na szczęście czasy Velo nie są jakoś mocno wyżyłowane i nie trzeba robić pełnych okrążeń na USF. 6 godzin temu, Berion napisał: Fajnie, że złotego wumpa nie usunęli, ale za to skasowali mnożnik 1,5... Jaki znowu mnożnik x1,5? Cytuj
Berion 207 Opublikowano 21 lutego 2020 Opublikowano 21 lutego 2020 (edytowane) Taki, że ilość punktów za trasy była domyślnie o tyle właśnie zwiększona. A przynajmniej w offline. W Grand Prix 1-6 i obecnym 8 tego już nie ma. Innymi słowy za Electron Avenue, nie było 80 tylko 120, a w weekendy odkąd dodali nam x2 to 240. Edytowane 21 lutego 2020 przez Berion Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 21 lutego 2020 Opublikowano 21 lutego 2020 Nie zwracam uwagi na monety w offline to może stąd nie wiedziałem. Mnożnik x2 w weekend był od zawsze, nieważne czy to online czy offline. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 21 lutego 2020 Opublikowano 21 lutego 2020 Nie był od zawsze w offline... Może w końcu dotrze do Ciebie dlaczego cały ten system jest ustawiony pod online i MTX, i skąd moje permanentne na to wkurzenie. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 21 lutego 2020 Opublikowano 21 lutego 2020 Nie mam jak tego zweryfikować, więc założę, że mogę się mylić w tej sprawie, ale ta gra stoi online (gdzie offline to tylko dodatek), więc nic nie jest wciśnięte na siłę, szczególnie mikrotransakcje. 1 Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 22 lutego 2020 Opublikowano 22 lutego 2020 Przysiadłem wczoraj do czasów Velo i zostało mi 8 tras do pobicia 3 z CNK i 5 bonusowych. Dzisiaj powinienem to skończyć chyba, że Out of Time mnie zatrzyma, bo tam za szybko tracę niebieskiego boosta. Ogólnie większość wpadło za pierwszym razem, ale były trasy gdzie musiałem powtarzać po kilka razy: Sewer Speedway - trasa łatwa do pobicia, ale randomowe beczki dały o sobie znać. Tak samo miałem z Oxidem jak robiłem platynę. Cortex Castle - tu za szybko traciłem USF, ale w końcu się udało. No i oczywiście mój Nemesis podczas wbijania platyny czyli Dragon Mines. Przejazd mocno odbiega od idealnego (pozdro Berion), który mógłbym wykręcić, ale wbrew pozorom wkurzałem się chyba mniej niż w Zamku Cortexa czy jak będę ponownie próbował w Out of Time. Jakby ktoś potrzebował to przejazdy z kilku trudniejszych (i łatwiejszych) tras w playliście https://www.youtube.com/watch?v=_T4_an9CYhM&list=PLDqkD_gLwWF2Y-IZZgcD8hUJwW8hxLtY1&index=1 Tak w ogóle to wczoraj jak robiłem te czasy to mi się przypomniało, że moja platyna była oszukana, bo na trasie Thunder Struck miałem Oxide'a pobitego z wykorzystaniem glitchowego skrótu (zeskok po starcie w prawo), więc musiałem naprawić ten błąd. Jak widać powyżej przy przeciągnięciu USF można popełnić kilka błędów, a i tak spokojnie pobić czasy Velo na większości tras. 1 Cytuj
giger_andrus 3 092 Opublikowano 22 lutego 2020 Opublikowano 22 lutego 2020 Może i ja powalczę bo ładne sąte malowania za pobicie czasów. Ale muszę trochę odpocząć od tej gierki. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 23 lutego 2020 Opublikowano 23 lutego 2020 (edytowane) Dziś przysiedziałem i powiem tak, nadal czasy są nierówne. Są trasy gdzie Velo pada z zawiązanymi oczami, a są takie że pruje się na styk. Nie wyobrażam sobie Dev Time Triali w marcu. :| Na przykład na Polar Pass uzyskałem 2:18:40, a popełniłem kilka głupot, podczas gdy Velo ślimaczy się na 2:30:95, ale taki np. Spyro Circut to u mnie różnica 0:00:03... A tak poza tym, w patchu są ponoć informacje o kolejnych postaciach w erze post GP (czyli Beenox jeszcze nie odpuszcza, dobrze): Lab Assistant (mam mieszane uczucia, nie powinno być NPC bez osobowości, idąc tym tokiem rozumowania to dodadzą jeszcze roślinę-plujkę...) Baby Cortex Baby N.Tropy @Square Co Ci się nie podoba w Emperor Velo? Przecież to jest boss z CNK. Ja mam tylko takie zastrzeżenia jak przy dzieciowersjach - to powinny być skiny, a nie osobne postaci. Tylko to, że się nie wyróżnia? Istotne jest to, że to część uniwersum - i byłoby świetnie gdyby udało się deweloperowi umieścić wszystkie mordy ze wszystkich Crashy jakie dotąd wyszły, to samo z pojazdami (np. ten do odblokowania za nitro jest z Crash Bash). Edytowane 23 lutego 2020 przez Berion Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 23 lutego 2020 Opublikowano 23 lutego 2020 No i wpadło 17 godzin temu, Berion napisał: Nie wyobrażam sobie Dev Time Triali w marcu. A to nie były przypadkiem te czasy wrzucone jako Velo? Cytuj
Berion 207 Opublikowano 24 lutego 2020 Opublikowano 24 lutego 2020 (edytowane) Podobno właśnie nie, w "postGP" mają dodać kolejne. Oby nie... Też myślałem, że to właśnie te, co byłoby przecież logiczne. Zdecydowanie lepiej gdyby dodali very hard do singla, zamiast żyłować czasy. Kto normalny gra w Time Trial? Tylko nudy i wkurw. Edytowane 24 lutego 2020 przez Berion Cytuj
Odin91 5 Opublikowano 25 lutego 2020 Opublikowano 25 lutego 2020 W dniu 24.02.2020 o 01:53, Berion napisał: Kto normalny gra w Time Trial? Tylko nudy i wkurw. Przyznam, że dość mocno odpuściłem w ostatnich miesiącach CTRa(jak w sumie w ogóle granie na PS4 :( ) i smutek mnie ogarnia na wieść, że to już koniec nowych tracków :( na sam koniec wypada zrobić autko championa i pobić wszystkie czasy Velo :D Jak kończyć, to z przytupem ^^ Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 25 lutego 2020 Opublikowano 25 lutego 2020 W dniu 24.02.2020 o 01:53, Berion napisał: Kto normalny gra w Time Trial? Tylko nudy i wkurw. Wyciskanie soków z TT jest dużo lepsze niż granie z AI. To dopiero bezsensowna czynność. Czasy jeszcze mają spory zapas sekund, szczególnie na niektórych trasach, ale jak dodanie tych czasów Velo jeszcze miało sens, tak kolejne już trochę nie bardzo. Jeżeli jednak dodadzą jeszcze to na pewno podejmę wyzwanie. Mi na chwilę obecną brakuje tylko zapisywania własnych presetów. Niech dodadzą chociaż 5 slotów i będzie git. 1 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 25 lutego 2020 Opublikowano 25 lutego 2020 To jest gra wyścigowa zorientowana na rozwałkę powerupami. Jeżdżenie tylko po to by szybciej zrobić okrążenie z samym sobą nie ma absolutnie żadnego sensu... Niestety SI jest za głupia by usatysfakcjonować zaawansowanych graczy, i pewnie dlatego czujesz że to akurat nie ma sensu. Wysłałem im jakiś czas temu zgłoszenie z postulowanym dodaniem nowego trybu very hard, w którym SI używałaby niebieskiego płomyka i jeździła skrótami. Ale to i tak głos na puszczy bo nawet rdzeń, czyli online jest zepsuty do dziś... A presety to tak, bardzo potrzebne. Jaki jest sens takiej "kastomizacji" jak nie można tego nigdzie zapisać poza aktualnie wybraną kombinacją? Cytuj
Odin91 5 Opublikowano 27 lutego 2020 Opublikowano 27 lutego 2020 W dniu 25.02.2020 o 14:57, Berion napisał: To jest gra wyścigowa zorientowana na rozwałkę powerupami. Jeżdżenie tylko po to by szybciej zrobić okrążenie z samym sobą nie ma absolutnie żadnego sensu... Ta gra ma arcymiodną mechanikę jazdy - gdyby nie to, nie chciałoby mi się jej tak żyłować. Te wszystkie wymagające poślizgi, podskoki, wchodzenie w zakręty, mnogość sposobów na pokonywanie ich("U-turn czy jednak poślizg?"), niebieskie płomyki motywujące do przejeżdżania planszy bez otarcia się o cokolwiek, wyczuwalny podczas jazdy pęd dostosowany do prędkości czy w końcu sama frajda z masterowania tych trudnych mechanik - bo zdecydowanie nie każdy sobie z tym radzi, trzeba to wyćwiczyć Pamiętam jak w zeszłym roku usiadłem do pierwszych plansz na Normal i wydywały mi się tak trudne, a dzisiaj zazwyczaj potrzebuję jednego przejazdu na nowej planszy, żeby za drugim podejściem już wygrać na Hardzie bez spocenia się Ostatecznym wyzwaniem są właśnie Time trials oraz nowy tryb "Kółeczek" - to dopiero daje w kość, a wymaganiem są Twoje skillsy, a nie fart/niefart przeciwnika, któremu zaje'biesz rakietą, albo akurat nie wyrobi się na zakręcie i wleci do rowu Oczywiście taki wyścig z kumplami daje więcej frajdy, bo nie ma to jak wpieprzyć bombą swojego ziomka do przepaści, ale TT jest świetną opcją do skillowania się 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.