Skocz do zawartości

Crash Team Racing Nitro-Fueled


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
12 godzin temu, kanabis napisał:

I tak kupie, moze byc nawet 15fps.

Ja biore na premiere i nie patrze na recki nawet. Gra nie ma zadnej konkurencji na ps4 i bedzie za(pipi)isty szpil do kanapowego multi.

Jak bedzie season pass z konkretnymi dodatkami jak trasy to też łykam jak młody pelikan.

  • Plusik 1
Opublikowano

Ogólnie trochę beka - remaster w 30 klatkach że średnia grafiką i żadnych nowości w podstawce za które trzeba będzie płacić oddzielnie. Ewentualnie dadzą skina Spyro dla biedaków i na tym się skończy, a reszta płać.

Opublikowano (edytowane)
23 godziny temu, Lukas_AT napisał:

Beka że dostajemy kolejny tytul, ktory zaciera granice pomiedzy remasterem a remakiem?

 

Nie może zacierać bo to dwie zupełnie różne rzeczy. Bez względu na to co barany z marketingu napisali na pudełkach. Crashe i Spyro to remake'i.

 

@Square Aha, nie zaglądałem do sklepu. Nawet nie widziałem, że już preordery są. To w sumie ok, choć ceny będą pewnie mocno nie ok.

 

Mam nadzieję, że pozbędą się starego menu z save'ami na rzecz czegoś bardziej elastycznego. Ograniczenie do tylko 4 miało jeszcze sens na PSX by gra nie wychodziła poza 8KiB, ale tutaj chcę przejść championship większą ilością postaci.

Edytowane przez Berion
Opublikowano
Godzinę temu, Berion napisał:

 

Nie może zacierać bo to dwie zupełnie różne rzeczy. Bez względu na to co barany z marketingu napisali na pudełkach. Crashe i Spyro to remake'i.

 

Bardziej chodzilo mi o podkreslenie ilosci pracy jaka wlozono w Crasha czy Spyro, a nie czy rzeczywiscie granica jest zatarta. Choc moim zdaniem poniekad tak. Jesli Spyro  i Crash Trilogy to remake’i, to czym jest najnowszy Resident Evil 2? Roznice w projektowaniu gry widac jak na dloni - tu mamy 1:1, a tu tylko swobodne opieranie sie na oryginale z ogromna liczba nowosci. 

Opublikowano
37 minut temu, Lukas_AT napisał:

 

Bardziej chodzilo mi o podkreslenie ilosci pracy jaka wlozono w Crasha czy Spyro, a nie czy rzeczywiscie granica jest zatarta. Choc moim zdaniem poniekad tak. Jesli Spyro  i Crash Trilogy to remake’i, to czym jest najnowszy Resident Evil 2? Roznice w projektowaniu gry widac jak na dloni - tu mamy 1:1, a tu tylko swobodne opieranie sie na oryginale z ogromna liczba nowosci. 

RE2 jest rimejko-reboot'em jak ostatni Ratchet, czyli niektóre rzeczy są takie same jak w oryginale, innych brakuje, a jeszcze inne są całkowicie nowe.

Opublikowano

@Lukas_AT Nie wiemy ile włożono pracy w każdą z osobna gier na świecie, więc to raczej kiepski przelicznik. ;)

Remake to gra zrobiona od nowa, możliwie jak najbardziej wierna oryginałowi. Remaster to port (jak się dawniej określało) na nowszą konsolę. Ja widzę to tak: https://www.dobreprogramy.pl/Berion/Growa-terminologia,82954.html

 

Czym jest najnowszy RE2? Abominacją. ;p Remake'iem, ale jeśli namieszano w fabule względem serii (nie wiem, nie skończyłem jeszcze) to wtedy także rebootem. A jeśli nie? Ciężki to orzech do zgryzienia bo nie tylko remake'iem, ale i nie rebootem (rebootem są nowe Lary, począwszy od tej wyrzuconej na brzeg). Potrzebne nowe słowo.

  • Plusik 4
Opublikowano

Remake pierwszej czesci Resident Evil tez mial troche namieszane, podobnie jak dwojka - pojawili sie nowi przeciwnicy, nowe lokacje, watki zostaly rozbudowane itp. Co prawda gra byla o wiele blizsza oryginalowi niz w przypadku remake’u dwojki, ale remake zawsze wprowadzal jakies zmiany, nie tylko w oprawie. Tak samo bylo w przypadku Medievila na PSP i chyba MGS na NGC (tu nie jestem pewien).

 

Nie przypominam sobie w dalekiej przeszlosci remake’u, ktory bylby wlasnie odwzorowany 1:1, ale z oprawa powstala kompletnie od zera, tak jak Crash Trilogy. Dlatego poniekad ten tytul stanal dla mnie w rozkroku pomiedzy remasterem, a remakiem. Ale jesli mialbym go nazwac remasterem, to typowe remastery z tej generacji z tylko podbita rozdzialka musialbym nazwac portami (tak jak przykladowo gra z PS4 dostaje port na PC z lepsza rozdzialka i teksturami). 

 

Idac dalej, Legend of Zelda: Link's Awakening na Switcha i Gears of War Ultimate Edition takze nie zasluguja na wrzucenie ich do worka z takimi samymi remasterami, jak The Last of Us czy God of War III. ;) Wiem, troche juz drąże temat zbyt mocno, ale widac, ze tym bardziej precyzyjnie chce sie ustalic, czym jest remake a czym remaster, tym trudniej to zrobic. Najprotsza definicja to oczywiscie - cos powstaje od zera - jest remakiem. Jest ulepszeniem istniejacego kodu - jest remasterem.

 

Ale wracajac do Crash Team Racing by nie robic zbyt duzego off-topu. Wszystkie trasy, tryby gry, postaci beda 1:1, jak w Crash Trilogy czy Spyro, ale ciekawi mnie czy i jakie zmiany zajda w modelu jazdy, by byl bardziej nowoczesny. Tu juz wiec bedziemy mieli do czynienia z wieksza iloscia zmian.

Opublikowano (edytowane)

@Lukas_AT A ja tam sobie przypominam, choćby Super Mario All Stars (remake'i SMB1-3+SMB:LL). Z kolei fabularnie z tego co ja pamiętam to "REmake" był wierny protoplaście i jedynie poucinano część lokacji, a wraz z nimi część scenek. Remake Medievil na PSP fabularnie też był toczka w toczkę.

 

A dlaczego uważasz że temat drążysz zbyt mocno? To przecież o to w dyskusji chodzi by problem faktoryzować i znaleźć rozwiązanie. Nie istotne jest kto ma rację tylko jaka jest prawda.

 

Dla mnie czym jest remake, a czym remaster jest zupełnie jasne bo dość łatwo to wyjaśnić na rodzinie konkretnych przykładów, problem widzę w braku stosownego słowa na "remake'o-reboot-y". ;)

 

Model jazdy w CTR był i jest nowoczesny. Jako wielki fan tej gry nie chcę w nim absolutnie żadnych zmian. Jest responsywny, elastyczny, wygodny. Naughty Dog wymyśliło absolutnie rewelacyjny model fizyki i wszelkie w nim zmiany będą katastrofą. Weź za przykład Crash Tag Team Racing, a nawet Jak X Combat Racing. ;p To tak samo jak ze Spyro czy Crashem, gdyby nie odwzorowali (niemal idealnie!) sterowania to te gry byłyby kaszanką (zobacz jak się gra w "Spyro 4"). Co innego taki Medievil czy Croc, tam są tragiczne kamery i bardzo toporna klawiszologia.

Edytowane przez Berion
  • Plusik 1
Opublikowano

I to jest właśnie moja największa obawa względem gry. Używanie świata i postaci to jedno ale mechanika i fizyka to drugie. Poprawcie mnie jeśli się mylę ale kod należy chyba do ND, a ci nie dzielą się w tym wypadku (podobnie było z odświeżoną trylogią Crasha). Całość trzeba zrobić od nowa. W przypadku wspomnianej trylogii da się wybaczyć pewne odstępstwa od normy ale przy CTR sprawa jest poważna. 

Tak jak Berion napisał model jazdy wciąż jest mega grywalny i w żadnym wypadku nie potrzebuje zmian. Pytanie tylko czy uda się go odwzorować odpowiednio. Na gameplayach wszystko wygląda fajnie ale bez fizycznego zaznajomienia się z grą nie da się powiedzieć, że gra się wciąż tak samo przyjemnie. Dema nie będzie bo to byłby marketingowy samobój jeżeli model jazdy nie spełnia oczekiwań.

Niemniej w przypadku CTR głównym bodźcem do zakupu będzie nostalgia i wspólne cioranie (czy to na kanapie czy po sieci) ale jeśli spieprzą model jazdy to gierka umrze szybko wśród starych wyjadaczy. 

Opublikowano (edytowane)

Imo wszystko zalezy od testerow. Jezeli ci odrobia lekcje i ograja oryginal to nie powinno byc wiekszego problemu z przeniesieniem. Gorzej, jezeli nigdy nie grali, badz grali niewiele. 

Edytowane przez MEVEK
  • Haha 1
  • WTF 1
Opublikowano
15 godzin temu, SlimShady napisał:

RE2 jest rimejko-reboot'em jak ostatni Ratchet, czyli niektóre rzeczy są takie same jak w oryginale, innych brakuje, a jeszcze inne są całkowicie nowe.

RE 2 to po prostu remake.

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, Berion napisał:

Model jazdy w CTR był i jest nowoczesny. Jako wielki fan tej gry nie chcę w nim absolutnie żadnych zmian. Jest responsywny, elastyczny, wygodny.

 

W sumie racja. Toy Story Racer i Smurf Racer rowniez nadal maja przyjemny model jazdy i bez trudu mozna w nie grac dzis. Ale taki Lego Racer jest mega toporny i ciezki - przeszkadzalo mi to juz na PSX, a co dopiero teraz. Crash i Spyro to gry, ktore sie bardzo dobrze zestarzaly, dlatego nie potrzeba bylo im zmieniac sterowania. Ale taki Medievil to masakra i bez zmian w sterowaniu gra nie ma prawa sie ukazac. Tu nawet nie chodzi tylko o sterowanie, ale o smieszna walke i skakanie, ktore jest mega nieintuicyjne.

Edytowane przez Lukas_AT
Opublikowano
1 godzinę temu, kanabis napisał:

Ceny wyglada na to ok 150zl. Bardzo fajnie i nie wiem jak mozna stękać. Re2 kosztowal tyle co normalny tytul premierowy.

150 wersja pocięta. Nie wpiszesz kodu na Penta Penguin, tylko masz DLC, lub za 250 zeta, wersję kompletna z DLC.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Wszystkie trasy i postaci z CNK będą w remasterze CTR. Ostro.

D2id3a5W0AQfU0c.jpg

D2ieTSLWkAA6jLi.jpg

 

Before_After_Electron_Avenue_CNK_2.jpg?d

 

 

Edytowane przez XM.
  • Plusik 2
  • Lubię! 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...