Skocz do zawartości

Outer Worlds


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
9 godzin temu, SM1 napisał:

w moim przypadku, sprawy potoczyły się inaczej...

w wielkim skrócie:

przekonałem Reeda aby odszedł na emeryturę:) argumentując, że Adelaide potrafi wyżywić całe miasto. Reed odszedł, bo leżał mu na sercu los miasta ( nie taka korpo-gnida jak by się wydawało)

W większości przypadków, wypowiedzi Parvati, naprowadzają na najlepsze rozwiązania sytuacji (nie zawsze jest to oczywiste)


No i to są  możliwości kuźwa.
Wychodzi na to, że Tobie udało się znaleźć najlepsze rozwiązanie z tej sytuacji - cudowna gierka.

Opublikowano

Czy ktoś znalazł jak wyłączyć te wstawki, które odpalają się za każdym razem gdy użyjemy umiejętności specjalnej towarzysza? No już mam dosyć jak za 50 razem baba zaczyna drzeć mordę jak w jakimś amoku. :| 

 

Opublikowano

Niby zgadzam się z minusami przytoczonymi przez moich przedmówców, aczkolwiek w kuj dobrze się w to gra. Na najwyższym poziomie wnerwia jedynie brak szybkiej podróży i sejwy tylko na statku. Ale przy każdym wejściu do lokacji wymagającej loadingu jest autosave, więc można kombinować ;)

Opublikowano

Wydaje mi się że to zupełnie inny rodzaj gier. Outher world's to taka po części strzelanka połączona z RPG. Jak chce zakosztować prawdziwego RPG to rozkoszuje się Planescape Torment który wyszedł na ps4, gram sobie na zmianę. Dziwię się że nie ma na forum tematu o tym Mesjaszu gier RPG. 

Opublikowano
4 godziny temu, GSPdibbler napisał:

Wydaje mi się że to zupełnie inny rodzaj gier. Outher world's to taka po części strzelanka połączona z RPG. Jak chce zakosztować prawdziwego RPG to rozkoszuje się Planescape Torment który wyszedł na ps4, gram sobie na zmianę. Dziwię się że nie ma na forum tematu o tym Mesjaszu gier RPG. 

Granie w planescape na padzie na konsoli :sapek:

 

 

Opublikowano

Szkoda ze gra premiuje pokojowe i dyplomatyczne rozwiazania problemow ktore sa jednoczesnie zbyt trywialne. Zadania typu zrob X, idziesz do A i mowisz ze X po czym wybierasz persuade i slyszysz "aha spoko ziomeczku, masz racje, tak zrobie". Takie wyjscia zawsze powinny byc trudniejsze i polegac na bardziej zlozonych mechanizmach niz wpakowanie punktow w skill i wybieranie opcji dialogowej.

  • Plusik 2
Opublikowano
9 godzin temu, Bansai napisał:

Szkoda ze tylko na Supernova mozna zabic kompana, upieklo ci sie parvati, no tak (pipi)owego companion questa dawno nie gralem, ksiazkowa definicja fetch questa.

W tej grze chyba większość zadań pobocznych to kostkocukrowe questy. Zabij maruderów i przynieś ich palec:dynia:

Opublikowano (edytowane)

No nie ukrywam, ze im dłużej gram tym ocena coraz bardziej spada właśnie przez falloutowe questy, czy problemy NPCow, które wzbudzają zero zainteresowania. Ogólnie jak Fallout 4 - miejscami czuc ze jednak crap, ale jak już się włączy to się gra. Może w drugiej połowie gry nagle sie rozkreca, bo po tych paru godzinach raczej średniak na 7.

Edytowane przez easye
Opublikowano

Mam podobne zdanie. Ponadto uważam, że gra jest stara i nieświeża zrobiona przez staruchów dla "staruchów". Niby Obsidian istnieje od 2003 roku, ale TOW sprawia wrażenie jeszcze starszego.Może być nawet tak, że współzałożyciele Obsidian już w latach 90-tych zanim założyli firmę mieli ten projekt w przepastnych szufladach i dopiero niedawno postanowili go zeń wyciągnąć. Nie wiem, i te tony pyerdolenia w wybieralnych linijkach tekstów. Łapię się już na tym, że  staram się maksymalnie skrócić to co poeci z Obsidian mieli na myśli. Nawet questy główne pozostawiają sporo do życzenia przez swoją konstrukcję, miałkość i sztuczność. Na pierwszej planecie pomogłem dezerterom zaszlachtowawszy Tobiasa Reeda, ale gdybym postąpił odwrotnie to nic by się nie stało, bo komu niby pomogłem? Tej garstce siedmiu-ośmiu osób, z których zaledwie połowa coś ma więcej do powiedzenia poza :"Jak jesteś głodny to zapyerdalaj do Stefana"?

Odleciałem stamtąd z dużym niesmakiem. Jestem na Phoenix-ie i w sumie...nie wiem czy będę w to dalej grał. na razie póki co to gra nawet nie na 7, a co najwyżej 6. Mocno przereklamowana gra.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Wczoraj skończyłem i im dłużej grałem tym mniej mnie interesowało co mają do powiedzenia NPCe. Pod koniec gry to już pomijałem większość dialogów, bo była o niczym. Samo zakończenie też słabe. Mechanicznie ta gra tkwi w czasach F3 i F4 i często zalatuje odgrzewanym kotletem. Kompani są słabi w walce i bezpłciowi w dialogach. Kompletnie nie interesowało mnie to co mają do powiedzenia a ich questy były beznadziejne. Ogólnie za dużo fetch questów a za mało konkretów. Jakbym miał oceniać grę to pierwsze kilka godzin to spokojnie 8-9/10, ale im dłużej gramy tym gorzej gra wypada. Po skończeniu gry dałbym 6+/10.

Edytowane przez Kymel
  • Plusik 2
Opublikowano

No faktem jest to, że gra przez pierwsze godziny jest świetna, a potem trochę siada jakość questów (dużo jest pójdź, przynieś, zabij), ale mimo tego i tak ciągle nie mogę się oderwać od gry głównie przez dialogi i możliwości rozwiązania questów, a sama walka też mi daje całkiem sporo frajdy. 

Opublikowano

Tak w ogóle to który to już z kolei przykład, że o ile Amerykanie kiedyś niby umieli w erpegie (np KOTOR, New Vegas - nie wiem nie grałem) to teraz kompletnie, ale to kompletnie sobie nie radzą. Nawet nie wspominam Fallouta 3 i 4, aby się nie znęcać nad nieudacznikami z Biedathesdy, bo to jest nie po chrześcijańsku po prostu. Przecież RED-zi ze swoim nadchodzącym Cyberpunkiem rozplaskaczą tę całą hamburgerową słabiznę i rozwleką po polu niczym obornik! No ale przecież ich gry się dobrze sprzedają, więc...

Dla mnie to jest strasznie dziwne zjawisko i nigdy go nie pojmę. Ich gry są jak każdy widzi, a zarabiają wagony mamony:dunno:

Opublikowano (edytowane)

Jestem pod koniec gry i gdy używam terminala, żeby otworzyć jedne drzwi gra mi się zawiesza na amen i wywala do systemu. Za każdym razem, a nie ma innej drogi. 25 godzin psu w dupe. 

 

I ja widze to nie jest odosobniony problem bo gra powinna odegrać cutscenkę ale coś jest spier.dolone w kodzie gry. Nie wiem jakim cudem oni wypuścili grę z takim czymś na rynek. Na szczęście można to obejść. 

Edytowane przez suteq
Opublikowano
30 minut temu, suteq napisał:

Jestem pod koniec gry i gdy używam terminala, żeby otworzyć jedne drzwi gra mi się zawiesza na amen i wywala do systemu. Za każdym razem, a nie ma innej drogi. 25 godzin psu w dupe. 

 

I ja widze to nie jest odosobniony problem bo gra powinna odegrać cutscenkę ale coś jest spier.dolone w kodzie gry. Nie wiem jakim cudem oni wypuścili grę z takim czymś na rynek. Na szczęście można to obejść. 

Bethesdalike :obama: każdy chwalił s(pipi)ieli za brak bugów, to na sam koniec się wysrało. Współczuję.

Sam odpuszczam TOW, po początkowych zachwytach gra zaczyna mnie nudzić. 

Opublikowano

Wstrzymałem się z zakupem, a miał być przerywnik do meczy w cod-a i teraz się cieszę z tego faktu.

Na pewno ogram kiedyś, bo intryguje mnie ten tytuł. 

Boję się tylko "growego kaca" po Death Stranding", jak miałem po RDR2 - wszystko było chujowe i nie chciało mi się wogóle grać...

  • WTF 1
Opublikowano (edytowane)

Na przykładzie tej gry i Death Stranding wyraźnie widać, że recenzentom w ogóle nie można ufać. Chociaż przy tej drugiej grze część osób się wyłamała i napisali jak jest. Jest jakoś tak mało RPGowo i w ogóle nie czuję, żeby podejmowane decyzje miały jakiekolwiek konsekwencje. Wybieram tylko opcje ze skill checkami, bo najwięcej na nich się korzysta. Taka gra na 6-7. Można pograć, ale po latach nikt nie będzie wspominał.

Edytowane przez 20inchDT
  • Lubię! 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...