Skocz do zawartości

Mutant Year Zero: Road to Eden


friedrich

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ostatnio sobie właśnie eksperymentuję - 4 poziom vs 65:

YBwV7gL.jpg

vlVzQKg.jpg

Dla chcącego nic trudnego

 

Tak naprawdę jedyną sytuacją, w której nie jesteśmy w stanie w danym momencie nawiązać walki z przeciwnikiem, jest wspomniana para z tutoriala. Co nie znaczy jednak, że nie warto eksplorować lokacji z czachami - ba, nawet zalecam już od samego początku zapuszczanie się jak najdalej tylko się da. Czeka tam na nas sporo złomu oraz części broni, a co ważniejsze - niezwykle przydatny ekwipunek.

Jeśli zatem często skaczemy po miejscówkach, to rzeczywiście gra mogłaby jakoś sygnalizować nasze dokonania w obrębie danej lokacji. Podobnie brakowało mi z początku zwykłej minimapki, żebym wiedział, że dany kąt już przetrzepałem - a tak chodziłem w kółko, aby się upewnić, czy nie pominąłem gdzieś jakiegoś żelastwa.

 

Edytowane przez stoodio
  • Plusik 1
Opublikowano

Big Khan jest alternatywą Farrow - opiera się na krytykach (ten sam pasek statów), ma nieco więcej życia, ale brakuje mu gulaszu z wrogów . Ma dwie nowe umiejętności:

- zionięcie ogniem (razi kilku wrgów, ale jednak mało przydatne);

- tupnięcie (odrzuca, ogłusza na turę i niszczy osłony, całkiem niezły zasięg);

Osobowością nieco bardziej charyzmatyczny od drętwego Magnusa , ale bez szału - taki redneck samotnik.

  • Dzięki 1
Opublikowano
W dniu 17.08.2019 o 08:40, stoodio napisał:

Big Khan jest alternatywą Farrow (...)

Osobowością nieco bardziej charyzmatyczny od drętwego Magnusa , ale bez szału - taki redneck samotnik.


Redneck :yao:
Przecież to czarnuch pełną gębą :shieeet:
Akcent, barwa głosu - prawie Michael Clarke Duncan :hi:

Opublikowano

No w sumie są też redneckie czarnuchy - Karl Malone np.

karl-malone-1-e1509546035194.jpg?q=50&fi

 

A tak w ogóle @stoodio - trofeum za odblokowane całe drzewko u wszystkich postaci wpadło Ci normalnie?
Bo ja przed chwilą odblokowałem ostatnią umiejętność u Magnusa, jako ostatniej z pięciu postaci i nic nie wskoczyło.
Te upgrade'y starych skilli i Big Khan to raczej już DLC, więc chyba nie powinno się liczyć.

Opublikowano (edytowane)

Wiesz co, teraz patrzę na drzewko u Duxa i ten skill z byciem niewidzialnym mam wciąż na szaro, a na nim szara strzałka do upgrade'u - u innych, po wykupieniu podstawki, strzałka jest pomarańczowa, więc chyba przeoczyłem tego skilla -muszę podbić jeden level, żeby móc to zweryfikować, ale na bank o to chodzi :)

 

EDIT:
A jednak nie - szara strzałka była po prostu z braku skill-pointów do użycia. Wygląda na jakiś bug niestety - wszystkie 5 postaci ma drzewko rozwinięte na maxa i teraz zastanawiam się, czy mogłem coś namieszać, kupując u dwóch postaci upgrade'y, zanim u Magusa wykupiłem podstawowe skille.
Co prawda i tak będę przechodził gierkę znów, w trybie Iron Mutant na Very Hard, ale chciałem mieć jak najwięcej z głowy w pierwszym przejściu...

Edytowane przez Wredny
Opublikowano

Ten trofik wpadł mi naturalnie jakoś po uwolnieniu Hammona, w obrębie podstawki. Zakładam, że coś u ciebie się popitoliło z uwagi na zawartość DLC (być może pucharek wymaga upgrade'ów, albo zlicza jeszcze łosia?). Ogólnie na ten moment nie ma żadnych poradników i platynę ogarnąłem sobie sam - co świadczy o tym, że nie występują jakieś krytyczne bugi (ja sam się z takowymi nie spotkałem). Jeśli będziesz miał jeszcze jakieś wątpliwości, to śmiało pytaj.

Na ten moment kopsnę ci protipa:



psy w tej gierce atakują jedynie szarżą, co powoduję, że od momentu zdobycia pewnej zbroi (sam początek gry), stają się całkowicie niegoroźne :yao:

  • Dzięki 1
Opublikowano
8 godzin temu, stoodio napisał:

Na ten moment kopsnę ci protipa:

 

  Ukryj zawartość

psy w tej gierce atakują jedynie szarżą, co powoduję, że od momentu zdobycia pewnej zbroi (sam początek gry), stają się całkowicie niegoroźne :yao:

 

 


To rozgryzłem sam - właśnie w dodatku widziałem, jak się ode mnie odbijają :)

A reszta to tak jak piszesz - prawdopodobnie fakt wykupienia jakiegoś upgrade'u z DLC spowodował pomieszanie - pewnie trzeba teraz wykupić wszystko + Big Khana na maxa, co będzie wkurzające (jeśli w ogóle możliwe), bo on jest grubo zacofany w stosunku do podstawowej piątki.

  • 3 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Ale dobre. Lubię turówki i strategie, wciagnalem oba xcomy, ostatnio takze shadow tactics. Od razu kaczka i świnia mi podeszły dzięki przystępnemu systemowi, świetnej otoczce postapo. 

 

Tę grę chyba robil inny team niż goście od xcoma? Bo to kalka praktycznie: kazdy ma 2 pkt akcji, bieganie uniemożliwia oddanie strzalu, jest overwatch, chowanie za barierami, celowanie z identycznego rzutu kamery. Aż się zastanawiam, czy to legalne xd

 

 

Edytowane przez _Red_
Opublikowano (edytowane)

No niby tak, ale to nie jest biegany pifpaf jakich wiele, tylko gra o dość konkretnej mechanice. Tu sklonowana prawie w 100%. Tak tylko się na glos zastanawialem.

 

Co nie zmienia faktu, ze mega wciąga i daje poczucie progresu jak tak zbieramy loot i rozwalamy kolejne campy. Tylko że z tego co rozumiem, przeciwnicy się nie respawnuja, wiec nie ma tu grindu w kółko.

Edytowane przez _Red_
Opublikowano (edytowane)

Podstawa skonczona na 74 levelu. No cichy hicior, dowiedziałem się o grze przypadkiem i tak się wkręciłem, że pękła w kilka dni.

 

Podoba mi się dużo bardziej niż xcom, gdyż tutaj jest więcej eksploracji, zbierania smieci, dialogów. Nawet fabuła jakaś tam jest, kończy się cliffhangerem, ale od razu jest kontynuacja w postaci DLC (ściągany z patchem).

 

Klimat jest mieszany - dużo wstawek komediowych (głównie w postaci dialogow podczas odkrywania artefaktow z przeszłości, jak np C64). Potem atmosfera gęstnieje gdy jesteśmy coraz bliżej do odkrycia swojego pochodzenia. Swietny soundtrack, w ktorym dominują syntezatory, mocno zalatuje latami 80'.

 

Gameplay jest taki sam niemal jak w xcom z naciskiem na stealth. Lepiej zdejmować wrogow pojedynczo i po cichu, ale rozwałka mocniejszymi giwerami również wchodzi w grę. Gram na normalu i jest dość łatwo, można myślę próbować hard bez większego problemu, w koncu do czegoś przydałyby się apteczki.

 

Jaram sie, jeszcze kilka godzin na DLC i będę czuł się juz nasycony, contentu jest w sam raz by nie zmęczyć.

 

Wadę napotkalem jedna: bugi. No sporo razy po załadowaniu mapy chodzilem we mgle, a okazalo się, że jestem w prozni poza levelem. Wchodzilem czasem do nowej lokacji pod podłożem. Kupsko techniczne pod tym wzgledem, ale nie zawiesila się ani razu czy cos.

 

No i swietnie wygląda, oświetlenie z latarki, wyraźne tekstury, fajne modele przeciwników. Jest bardzo estetycznie.

 

Bierzcie, tym bardziej, że MediaMarkt spuścil do 60 zl promo, jak za friko. Używki na Allegro jeszcze o tym nie wiedzą xD

Edytowane przez _Red_
  • Plusik 1
  • WTF 1
Opublikowano (edytowane)

No to nie wiem.

 

O teraz mam potencjalnie game breakera. W DLC mam quest by wrócić do Arki. Wchodzę do windy, ogladam cut scenke, jestem znowu na mapie i quest marker nadal wskazuje na windę, wchodzę, ta sama cut scenka i w kółko. No koorva, robie hard reset bo wczytywanie sejva nie naprawia sytuacji jak już coś się w kodzie gry pokaszani.

 

edit

ok ubicie gry i włączenie ponownie naprawiło błąd. Nie ma co loada powtarzac jak już coś się spierniczy.

Edytowane przez _Red_

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...