Wredny 9 696 Opublikowano 26 listopada 2019 Opublikowano 26 listopada 2019 19 godzin temu, iluck85 napisał: 5 skrzynek na zeffo i 2 sekrety. Prze*uj mapa. Na 4 jeszcze nie doleciałem, zaraz będą 3 na 100%. Kuźwa, mi 5 skrzynek i 5 sekretów, a już nie mam pojęcia, gdzie szukać A jak odpaliłem filmik na YT i mi pokazało, że trwa ponad godzinę czasu to trochę mi sie odechciało bawić w maksowanie Cytuj
iluck85 2 947 Opublikowano 26 listopada 2019 Opublikowano 26 listopada 2019 Nie ma tragedii, bo dzieli mapę na sektory każdy sektor ma swoją nazwe i protip. Na YT sa filmiki po kilka minut z konkretnego sektora i lecisz jak na filmiku. Samemu bym nie znalazł wszystkiego... musiałbym stracić sporo czasu zeby wszędzie sie obrócić i rozejrzeć. 1 Cytuj
Wredny 9 696 Opublikowano 26 listopada 2019 Opublikowano 26 listopada 2019 No w sumie tak, trochę przesadziłem. Dziś trochę ogarnąłem Zeffo, ale jeszcze kilka sektorów mam nie wyczyszczonych - sama frajda szukanie i rozkminianie drogi. Na razie jeden filmik tylko odpaliłem, bo Imperial Dig Site ma nieźle ukryty sekret Cytuj
Harbuz 954 Opublikowano 26 listopada 2019 Opublikowano 26 listopada 2019 Backtracking podczas czyszczenie mapy jest idealny do grania do piwka. Taki niezobowiązujący relaks, szczególnie, że widoki, muzyka i walki są takie miodne. Bo już robienie fabuły albo ważniejsze walki z Bossami albo minibossami po alkoholu tak nie wjeżdżają. Gorsza percepcja, pamięć itp. Cytuj
Wredny 9 696 Opublikowano 27 listopada 2019 Opublikowano 27 listopada 2019 (edytowane) Czy na Zeffo jest jakiś mały, składający się może z dwóch platform sektor? Bo brakuje mi jednej skrzynki, a jak przeglądam mapę, to niby wszędzie "ptaszki" i za ch#ja nie wiem, gdzie mogłem coś przeoczyć. Przy okazji zapytam, czy jest możliwość wyłączenia tej czerwonej bariery, którą włączył BD1, Spoiler ratując nam d#pę podczas walki z Trillą? EDIT: Sekundę po tym, jak skończyłem pisać tego posta, wchodzę na mapę i trafiam na Ancient Catacombs, gdzie brakuje mi skrzyneczki. Jednak forumek pomocny, wystarczyło się tylko pożalić Edytowane 27 listopada 2019 przez Wredny Cytuj
Faka 4 047 Opublikowano 27 listopada 2019 Opublikowano 27 listopada 2019 Nie no, nie gadajcie, że mieliście problemy ze zebraniem skrzynek i odkryciem mapy na Zeffo do 100%? Nie było tak trudno, imo wystarczyło po prostu dobrze przeglądać holomapę i świat gry, gdzie tu można jeszcze podejść, żeby wbić ten 100% obszar. @Wredny nie ma możliwości wyłączenia bariery, ale dojście do tego grobowca jest, a mianowicie windą. To wtedy jak wychodziłeś z grobowca to wyjeżdżałeś na samą górę. Cytuj
messer88 6 580 Opublikowano 27 listopada 2019 Opublikowano 27 listopada 2019 Nie da się chyba, jak coś to tam przy niej nie ma też żadnych skrzynek. Jesteś pewien że Ci brakuje skrzynki a nie np odkrycia brakujących % planszy? Cytuj
Faka 4 047 Opublikowano 27 listopada 2019 Opublikowano 27 listopada 2019 (edytowane) A tak swoją drogą, fajnie by było jakbyś zrobili jakieś DLC w postaci walk ze szturmowcami, jakieś fale czy hordy, chodzi mi o takie dodatki coś na wzór Days Gone. Edytowane 27 listopada 2019 przez Faka Cytuj
Il Brutto 1 627 Opublikowano 27 listopada 2019 Opublikowano 27 listopada 2019 W sumie namiastka czegos takiego byla pod koniec, wolalbym osobiscie jakas nowa planete do odwiedzenia, tylko nieco intensywniejsza i krotsza. Cytuj
Wredny 9 696 Opublikowano 27 listopada 2019 Opublikowano 27 listopada 2019 2 godziny temu, messer88 napisał: Jesteś pewien że Ci brakuje skrzynki a nie np odkrycia brakujących % planszy? Jo jo, ale już ogarnąłem, o czym pisałem wyżej 2 godziny temu, Wredny napisał: Sekundę po tym, jak skończyłem pisać tego posta, wchodzę na mapę i trafiam na Ancient Catacombs, gdzie brakuje mi skrzyneczki. Jednak forumek pomocny, wystarczyło się tylko pożalić Strasznie mała ta lokacja i ginęła w gąszczu tej holo-plątaniny. Teraz lecę na Kashyyyk - strasznie mi sie podoba to, że Spoiler Haxion Brood nie odpuszczają i pojawiają się w miejscach już wcześniej odwiedzanych - dzięki temu ten backtracking jest dodatkowo urozmaicony i nie ma nudy. Cytuj
Szymek 1 055 Opublikowano 27 listopada 2019 Opublikowano 27 listopada 2019 (edytowane) Głupio wyszło i nie po mojemu. Gierkę sprzedałem a chciałem dobic pucharki. Jest dostępny trial w EA na ps4 tak aby dobić te pucharki i wczyta sejwa z kampani? Niestety nie ma wersji próbnej. Edytowane 27 listopada 2019 przez Szymek Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 28 listopada 2019 Opublikowano 28 listopada 2019 I przygoda skończona. 27h na liczniku (jedi master). Planety wyczyszczone tak na ~95%. Do 100% jednak nie będę brnął, bo nie chciałbym sobie psuć wrażeń z gry takim przeszukiwaniem na nowo map. Co tu dużo mówić - póki co moje goty i pierwszy tytuł w tym roku, który w ogóle ukończyłem, większość odpuszczałem po kilku godzinach. Najlepsze SW od czasów Kotora. W sumie to jest pierwsza gra od ea, do której większość chciałaby DLC, a (prawdopodobnie) żadnego nie dostaniemy xD 1 Cytuj
Josh 4 790 Opublikowano 28 listopada 2019 Opublikowano 28 listopada 2019 (edytowane) Ja jestem po prostu oczarowany tym tytułem, a mój mózg do teraz nie może się oswoić z faktem, że to gra wydana pod szyldem EA. E. A kuźwa, mistrzów marnowania świetnych marek, a tutaj takie zaskoczenie. GotY może nie, ale jeden z najlepszych tytułów soulsopodobnych w jakie grałem na pewno (a grałem w większość) i zastanawiam się czy nie podoba mi się nawet bardziej niż Sekiro. Przede wszystkim za(pipi)isty design lokacji, niektóre planety są tak rozbudowane, wielopoziomowe i naładowane secretsami, że to się nie dzieje, no i każda ma unikatowy klimat oraz własne cechy charakterystyczne (Kashyyk z tą swoją roślinnością, organicznymi pułapkami, masą basenów do popływania i i przerośniętymi pająkami rządzi). Nie wiem jak na pozostałych poziomach trudności, ale na Wielki mistrz Jedi jest co robić, trzeba być cały czas skupionym, nie szarżować i robić perfekcyjny użytek ze zdolności rudego. System walki jako taki może nie jest zbyt rozbudowany (drzewko rozwoju też wydaje mi się ciut małe), ale swoje zadanie spełnia wystarczająco: daje FUN. Miecz świetlny ma power w starciach i jak kozacko rozświetla ciemność w ponurych jaskiniach, a te animacje odbijania pocisków czy wykańczania przeciwników czasem odpalam go ot tak po prostu, żeby poczuć się wypełnionym Mocą madafaką Zagadeczki też na plus, nie pamiętam już kiedy ostatnio gra wideo wymagała ode mnie ruszania głową (mam na myśli przede wszystkim łamigłówki w grobowcach). Nawet elementy platformowe mi przypasowały. Fakt, czasem trochę śmierdzi Uncharted, ale dzięki "zjeżdżalniom", zasuwaniu po ścianach oraz korzystaniu z mocy w trakcie skakania nie jest aż tak casualowo, a nawet bym powiedział, że dynamiką Fallen Order kładzie na łopaty wygibasy Drake'a. Grafika / muzyka? To pierwsze znacznie lepsze niż się spodziewałem, zwłaszcza istotne dla fabuły lokacje wręcz ociekają detalami i potrafią wycisnąć naprawdę sporo soku z tych powoli odchodzących do lamusa konsol obecnej generacji. Muza powinna za to przypaść do gustu każdemu fanowi SW, wyraźnie czuć filmowy klimat. Niech się ta gra dobrze sprzeda, a mózgowcy z EA przejrzą na oczy, że opłaca się inwestować w takie dopracowane i ambitne produkcje do popykania w singlu, a nie tylko trzepać hajs na lootboxowych multikach. Edytowane 28 listopada 2019 przez Josh 2 Cytuj
ASX 14 715 Opublikowano 28 listopada 2019 Opublikowano 28 listopada 2019 całe szczęście gra sprzedaje się zayebiście Gratulacje dla Respawn, zasłużyli na to Cytuj
Wredny 9 696 Opublikowano 28 listopada 2019 Opublikowano 28 listopada 2019 Odnośnie sprzedaży, to jest bardzo dobrze, tym samym EA udowodniło EA, że jednak gry singlowe, nastawione na storytelling nie są takie przeterminowane, jak próbowali wszystkim wmówić. Ach, jak smakują teraz te cytaty od ich korporacyjnych głów, gdy kasowali inne Star Wars od Visceral (swoją drogą to mógł być naprawdę fajny tytuł). Najlepsze jest to, że kasowali go z tych samych powodów, dla których ludzie teraz jarają się Fallen Order Poniżej Yong ładnie wszystko podsumował: 2 Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 28 listopada 2019 Opublikowano 28 listopada 2019 3 godziny temu, Wredny napisał: Odnośnie sprzedaży, to jest bardzo dobrze, tym samym EA udowodniło EA, że jednak gry singlowe, nastawione na storytelling nie są takie przeterminowane, jak próbowali wszystkim wmówić. Wiadomo, że gry singlowe są najlepsze <3 ale z tą dobrą sprzedażą trzeba pamiętać, że to Gwiezdne Wojny. Ta marka ma nadal olbrzymią moc sprzedażową. Cytuj
Mihau_ALU 82 Opublikowano 29 listopada 2019 Opublikowano 29 listopada 2019 Cal bardzo przypomina Camerona Monaghana z Shameless. 1 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 29 listopada 2019 Opublikowano 29 listopada 2019 5 minut temu, Mihau_ALU napisał: Cal bardzo przypomina Camerona Monaghana z Shameless. Yyy... no bo ten aktor użyczył głosu i "ciała" (mocap) tej postaci. Cytuj
Mihau_ALU 82 Opublikowano 29 listopada 2019 Opublikowano 29 listopada 2019 4 godziny temu, MBeniek napisał: Yyy... no bo ten aktor użyczył głosu i "ciała" (mocap) tej postaci. A to nie wiedziałem Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 1 grudnia 2019 Opublikowano 1 grudnia 2019 Najlepsze SW w jakie gralem od czasu Jedy Academy chyba. Az mi sie wierzyc nie chce ze ta gra istnieje... Widac ze Respawn nie byl w stanie doszlifowac wszystkiego na czas, ale gra jako calosc jest wspaniala. Niby sprzedaje sie dobrze, ale nie widze szumu w necie wiec mam troche zle przeczucia. Chce wiecej gierek gdzie mozna latac z mieczem swietlnym, wincyj kurwa! 1 Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 1 grudnia 2019 Opublikowano 1 grudnia 2019 (edytowane) Oglądałem pare filmików i co mnie razi to sposób w jaki postać biega. Porusza się jakby uda były z drewna a tylko golenie pracowały i do tego ten rozkrok jakby miał wielkie jaja albo nas.rane w portkach. Postać fajniej by wyglądała jakby model oparli o facjate Ivara (aktor Alex Høgh Andersen) z Wikingów. W jednym z modów, które widziałem postać właśnie go trochę przypomina i spoko to wygląda. Edytowane 1 grudnia 2019 przez Plugawy Cytuj
Faka 4 047 Opublikowano 1 grudnia 2019 Opublikowano 1 grudnia 2019 Normalnie biega i normalnie chodzi, to filmiki są ujowe w odbiorze i tyle, ale to już wiadomo od dawna, że nic nie oddaje tak wrażeń jak samemu się trzeba o tym przekonać. Cytuj
Wredny 9 696 Opublikowano 1 grudnia 2019 Opublikowano 1 grudnia 2019 Nie no - dziwnie biega, to fakt, a stoi w rozkroku z mieczem - bez stoi normalnie. Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 2 grudnia 2019 Opublikowano 2 grudnia 2019 Dobra skończyłem. Dla fana SW oraz zróżnicowanego gameplayu w gierkach (walka, dużo elementów platformowych, ciekawa eksploracja, zagadki) ta gra to goty2019 oraz top5 tej generacji. Kto nie grał, a jara się SW to szybciutko do sklepu! Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 2 grudnia 2019 Opublikowano 2 grudnia 2019 (edytowane) No i ja też dzisiaj wbiłem calaczka grając na poziomie grandmaster. Nie będę już za bardzo rozpisywał się o gierce, bo wszystko zostało powiedziane. Dla mnie największymi plusami były klimat(piękne światy) i satysfakcjonujący, szybki combat system. Jak już się ogarnęło parry timingi i precision evade'y to można było trzaskać bardzo efektowne akrobacje z mieczem i łączyć je z pozostałymi skillsami, robiąc rzeź na większych grupkach wrogów. Na necie czytałem też trochę narzekań, że walka jest mało zróżnicowana(szczególnie na GM) i nie mogłem ogarnąć o co ludkom chodzi. Dopiero jak odpaliłem urywki streamów u różnych grajków, zrozumiałem dlaczego. Rollowanie jak cipa w soulsach tutaj nie ma racji bytu, a ludzie potrafili po kilka dobrych minut robić fikołki z trudniejszymi przeciwnikami. Nic dziwnego, że nuda panie Tylko full bomba na pełnym aggro i wtedy dopiero można zobaczyć jak widowiskowy i pełny niuansów jest system walki(szczególnie z bossami ). Szukanie znajdziek i eksploracja planet też mocno na plus. Jedynie co, to mogli dać więcej sekretów zamiast skinów. Framerate też czasami dropnął, ale dało się to przeżyć. Ogółem świetna przygoda i top3 w tym roku. Oby więcej takich gierek. Edytowane 3 grudnia 2019 przez sprite Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.