Skocz do zawartości

Star Wars Jedi: Fallen Order


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zgadzam się, że powyżej normala wychodzą niedoróbki systemu walki i ktoś szukający hardkorowego wyzwania będzie rozczarowany, ja wróciłem szybko od normala i jakoś mocno nie czułem, że dostaje bęcki bo gra oszukuje.

Gość suteq
Opublikowano

No to reagowanie na leczenie też nie działa jak należy. Klikam przycisk, Cal mówi swoją kwestię o tym, żeby droid go uleczył i nic się nie dzieje co w środku walki potrafi irytować. 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Kupiłem używkę i przeszedłem. Daję 7+ albo 8-/ 10

Sama historia prosta, ale mimo wszystko ciekawa.
Soulsy w świecie SW jest dokładnie tym czego ta marka potrzebowała, jednak dużo błędów i niedoróbek nie pozwala mi ocenić tej gry wyżej.
Pierwsze, to backtracking i fatalnie skonstruowane skróty. Zapomnisz jakiejś skrzyni ze stymem i miłej zabawy w szukanie najkrótszego dojścia, a jeszcze gorzej z powrotem do statku. Widać, że gra potrzebuje w takich momentach fast travel.
Ładowanie przeciwników przed pyskiem też jest fatalne.Często wystarczyło po odrodzeniu napyerdalać z całej epy przed siebie żeby wrogowie w ogóle się nie pojawili, a jak już się pokazali, to przez kilka sekund ślizgali się po mapie na wyprostowanych nogach. Dotyczy kierowników i zwykłego mięsa armatniego.
Za mało bossów
A jak już się pojawiają, to walczymy z systemem walki:reggie:
No bulwa, co jest trudnego w sprawieniu aby bohater właściwie reagował na polecenia? Stymy w gorących momentach mają problem. Parry to jakaś komedia i w ogóle z tego nie korzystałem przez całą grę gdzie w grze o mieczach świetlnych chyba powinno o to chodzić:facepalm:Ukończyłem na Jedi master, ale to nie była przyjemność jak w dowolnych soulsach od FS tylko kombinowanie jak kogoś pokonać najprostszym sposobem. Responsywność jest po prostu całkiem do poprawy. Nie wiem jaki oni silnik zastosowali, ale mam wrażenie jakiegoś Frostbite-a od DICE, który na poprzedniej generacji walił podobne jaja... Dobra, sprawdziłem, Unreal... Jak oni mogli jeden z lepszych silników tak skiepścić.
Ogólnie nie jest źle, ale dużo do poprawy w następnej części.

  • Plusik 1
Opublikowano

Jestem w szoku jakim cudem dałeś tej grze tak wysoką ocenę kiedy wymieniasz tyle poważnych wad. :( 

Opublikowano
Teraz, suteq napisał:

Jestem w szoku jakim cudem dałeś tej grze tak wysoką ocenę kiedy wymieniasz tyle poważnych wad. :( 

Jakoś tak mam, że jak coś oceniam, to najczęściej po prostu wymieniam same wady, bo te człowiek najlepiej zapamiętuje. Reszta jest katalogowana w folderach "dobre" i "może być" sprawiając, że ogólny odbiór jest pozytywny.

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Błędów jest już mniej po ostatniej aktualizacji. W zeszłym tygodniu skończyłem grę i jestem mega pozytywnie zaskoczony. Walka, eksploracja, historia i czas grania. Respawn znowu dostarczyło po mocarnym Titanfall 2. 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

No gram właśnie, dobry festival bugow i dymania gracza na najwyższym. Gdzie są bossowie? Walka mieczem świetnym jak lizakiem + 3 ciosy na krzyż, do tego etapy które gra się identycznie, identyczne konstrukcje z tylko zmienionym tłem planety. Muzyka fajna, robót i Cal też, małpa z wytrzeszczem i ten tryhardowiec że statku do gazu, no mocne 6. Płynne 50-20 klatek piękne.

I ten movement postaci mnie strasznie irytowal.

Ogólnie gra się całkiem spoko koniec końców, ale jakoś spodziewałem się więcej. Może w sequelu, na ten moment (A jestem w polowie) jest trochę zawód.

Opublikowano

Ja po ponad 10h dałem sobie spokój, znudziła mnie ta gierka i zaczęła irytować po początkowym zachwycie. Do tego elementy metroidvania które tak średnio mi się podobały do tego były rozwiązane tak ,że gra nas zmusi do powrotu na stare plansze. Ma gra przebłyski ale mogli iść w typową grę akcji i o wiele lepiej by się grało. 

Opublikowano

Przeszedłem i o korva - jedna z gorszych gier w jaki grałem od dawna - od gameplayu po fabule i te zyebne na maxe zakończenie kończąc. Łysy hoi od GoWa, hrrr tfu.

Opublikowano
59 minut temu, Rozi napisał:

Ale jak to, przecież to "top generacji" XD

Chyba wśród rakowych wydawców xD 

Ale gierka się sprzedała, może druga część będzie lepsza. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:yao:

Opublikowano

Kur.wa ja sie od niej odbilem, nie moglem zdzierzyc tragicznego rudego bohatera I infatylizmu fabuly. Gameplay tez tak sredni, niby soulso podobny ale przyjemnosci nie sprawial.

Opublikowano
W dniu 5.07.2020 o 17:01, messer88 napisał:

Legancka była ta giereczka. 

 

No przecież. Tyle, że nie ma co patrzeć na walkę przez pryzmat jakichś skillowych slasherów czy soulsów (mimo, że czerpie z nich trochę), tylko jak na mainstremowy tytuł, łączący cechy różnych topowych gierek. Taki misz masz w lubianym (lub nie) klimacie SW. Jak na typowy produkt dla masowego odbiorcy to jest wysoki poziom.

 

Fakt, że fabularnie jest tak se i ogólnie wydarzenia są praktycznie całkiem oderwane od głównych wątków uniwersum (może to i lepiej? nie wszystko musi się toczyć w kółko wokół gwiazdy śmierci, wojen klonów albo rozkazu 66), a technicznie bywa "ciężko", ale ja się bawiłem bardzo dobrze.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...