Faka 4 047 Opublikowano 14 listopada 2020 Opublikowano 14 listopada 2020 (edytowane) Nie bardzo, bo chociaż macie normalnie mapkę, która sobie zwiedzacie i każda jest inna planeta, nie jest nudna, w takie huby mapowe to jak najbardziej, wszystkiego naraz odblokować nie można, ale z postępem czasu grania i zdobywania umiejętności idziecie dalej odkrywać. Średnio pasuje tutaj otwarty świat. W otwartym świecie macie praktycznie dostęp wszędzie, fakt, że mocne mobki są, tak w tym Fallen Order nie masz jak iść dalej, bo brak Ci konkretnego skilla. No i coś na wzór God of War też pasuje mi taka opcja, nie ma nic przeciwko temu. Broń boże open world. Edytowane 14 listopada 2020 przez Faka Cytuj
maciucha 11 647 Opublikowano 19 listopada 2020 Opublikowano 19 listopada 2020 Po 1 kozak gierka, nie spodziewałem się że będę się bawił aż tak dobrze i że klimacik będzie aż tak dopracowany. Aż mi trochę wstyd że dopiero w gamepassie ogrywam, no ale EA więc yebać. Po 2 - w cutscenkach często rozjeżdżają się kwestie mówione z ruchami ust. W necie znalazłem tylko, żeby wyłączyć jakieś sharowanie danych do EA, ale nie pomogło. Ktoś coś? Cytuj
Dreyes 103 Opublikowano 1 grudnia 2020 Opublikowano 1 grudnia 2020 Zacząłem sobie grać na PS5 i całkiem fajnie się zaczyna 1 1 Cytuj
SlimShady 3 434 Opublikowano 1 grudnia 2020 Opublikowano 1 grudnia 2020 No ta gra jest niedoyebana jeśli chodzi o technikalia i (nie)dopracowanie. Cytuj
Elitesse 382 Opublikowano 25 grudnia 2020 Opublikowano 25 grudnia 2020 Właśnie skończyłem, wersja z game passa. Nie jestem fanem Star Wars i nie znam dobrze tego uniwersum ale doszły mnie słuchy, że gra jest pozytywnym zaskoczeniem więc chciałem zagrać. Dobrze, że pojawiła się w GP i jej nie kupiłem, bo bym się zawiódł. Początek rzeczywiście fajny, czuję inspiracje serią Uncharted czy Tomb Rider. Mniej więcej od połowy gry, od starcia z Spoiler dziewiątą siostrą zmniejszyłem poziom trudności co mi się jeszcze w żadnej grze nie zdarzyło. Jak na moje umiejętności to poziom trudności był tutaj już przekombinowany. Im dalej w las tym bardziej chciałem skończyć tą grę. Nie przerywałem żadnych cut-scen, rozmawiałem z postaciami i czytałem wszystkie notatki ale jakoś się nie mogłem wkręcić. Do tego stopnia było dla mnie słabo, że w pewnym momencie zapomniałem po co gdzieś idę i zaczynałem wątpić czy to ma jakikolwiek sens ot idę, bo kazali. Walka z wrogami od początku mnie wkurwiała ale myślałem, że po czasie się wkręcę i ogarnę ten system. No nie było tak. Nie podobał mi się. Może ze względu, że przyzwyczaiłem się do systemu z innych gier (gdzie chwilę przed ciosem widziałem, że wróg zaatakuje jak. np w Batmanie). Srogo mi to nie podeszło i przez dalszą część gry to był głównie blok, spowolnienie wroga i podstawowy atak. Możliwe moce do wykorzystania wypadają dla mnie słabo. Do tego lepsze ataki mieczem korzystają z mocy, która w ten sposób szybko się kończy... Nie wiem co to za dziwny pomysł, że wrogowie odradzają się po naszym odpoczynku podczas medytacji. Trafiam na scenę, gdzie grupa szturmowców walczy z jakimiś przecinkami. Czyszczę lokację po czym do niej wracam po odpoczynku, a tam ta sama grupa szturmowców walczy z tymi samymi przeciwnikami... Kontrowersyjnym jest też pomysł tracenia zdobytego doświadczenia podczas śmierci postaci. W ten sposób zaraz na początku gry jak miałem starcie z tym przeciwnikiem powyżej z filmu straciłem prawie cały punkt doświadczenia. W sumie przepadło, bo na początku gry nie byłem w stanie pokonać tego stwora. 1 1 Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 25 grudnia 2020 Opublikowano 25 grudnia 2020 3 godziny temu, Elitesse napisał: No ta gra miała udawać Dark souls w świecie SW stąd odradzanie przeciwników i utrata punktów, ale mapy są skasztanione pod względem cofania do wcześniejszych punktów(tylko w kilku miejscach skróty). Sterowanie zaś jest fatalne jeśli chodzi o responsywność więc nie dziwię się, że zmniejszyłeś poziom trudności. Cytuj
Dalhi 209 Opublikowano 25 grudnia 2020 Opublikowano 25 grudnia 2020 Sam teraz pogrywam, największy zarzut mam do backtrackingu... Trochę to irytujące chwilami jak trzeba wracać prawie tą samą drogą po wykonaniu misji. Generalnie bardzo przyjemna gierka, w sam raz na godzinną sesję wieczorkiem. Niektóre elementy zagadek logicznych nawet potrafią uruchomić mózgownicę. Niby nic odkrywczego a cieszy. 1 Cytuj
Elitesse 382 Opublikowano 26 grudnia 2020 Opublikowano 26 grudnia 2020 17 godzin temu, McDrive napisał: No ta gra miała udawać Dark souls w świecie SW stąd odradzanie przeciwników i utrata punktów, ale mapy są skasztanione pod względem cofania do wcześniejszych punktów(tylko w kilku miejscach skróty). Sterowanie zaś jest fatalne jeśli chodzi o responsywność więc nie dziwię się, że zmniejszyłeś poziom trudności. Nie przepadam za Dark Souls więc pewnie też to wpływa na moją ocenę. Ogólnie to spodziewałem się przyjemnej gry na sesję wieczorkiem ale nie o to mi chodziło Może gdyby walka była inaczej poprowadzona to by mi bardziej podeszło. Wróciłem na chwilę do Ghost of Tsushima aby przypomnieć sobie co mi się podoba. Swoją drogą leczenie w tych dwóch grach też dzieli przepaść. W GoT naciskam przycisk i zdrowie powraca, tutaj naciskam po kilka razy i nic. Dopiero jak odejdę od wroga (o ile to się uda) i nie naciskam niczego innego to wejdzie uzdrowienie. Nie dla mnie takie klimaty. Cytuj
SlimShady 3 434 Opublikowano 26 grudnia 2020 Opublikowano 26 grudnia 2020 Podpinanie się pod soulsy było tu niepotrzebne i bezsensowne, no i mogliby zadbać o teleport do tych tzw. ognisk, bo dizajn niektórych miejscówek, to czyste zło(najgorsza była chyba Dathamira, o ile pamiętam). Ogólnie gra jest spoko jak na taki mix soulsów/sekiro, nowych tomb raiderów i uncharted, ale to jeszcze nie ten poziom. Sprzedaż była dobra, EA zobaczyło, że na singlu idzie zarobić, więc w sequelu powinno być tylko lepiej. Respawn jako nieliczni w EA mają papiery, żeby dostarczać fajne gry. Cytuj
Sedrak 789 Opublikowano 26 grudnia 2020 Opublikowano 26 grudnia 2020 Ja odpaliłem grę i w sumie wszystko jest spoko po za tymi soulsami... Nie wiem po co zrobione te ogniska i odradzanie przeciwników... Bez sensu Cytuj
estel 806 Opublikowano 2 stycznia 2021 Opublikowano 2 stycznia 2021 A mi się to bardzo podobało. Niestety tylko system walki nie dorównuje takiemu Sekiro na przykład. Niedawno sobie skończyłem raz jeszcze i znowu się świetnie bawiłem. Czekam na sequel, bo ciekawy jestem co tam wymocą. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 12 stycznia 2021 Opublikowano 12 stycznia 2021 (edytowane) Dobrze, że jeszcze nie grałem Edytowane 12 stycznia 2021 przez 20inchDT 1 Cytuj
LiŚciu 1 305 Opublikowano 12 stycznia 2021 Opublikowano 12 stycznia 2021 (edytowane) Właśnie się ściągnął update. Ale nadal na XsX mam tryb klatki w 1080 albo wyższa rozdzielczość. To że pisze 1080p i tak podbije do 1440p? Edytowane 12 stycznia 2021 przez LiŚciu Cytuj
estel 806 Opublikowano 12 stycznia 2021 Opublikowano 12 stycznia 2021 Gra jest ładna, ale ten update to żaden game changer pod względem rozdzielczości. Natomiast 60 FPSów jest super i na pewno się przyda, bo walki potrafią być wymagające. Skończyłem niedawno tę grę drugi raz, znowu mi jakieś 20h zajęło i szczerze polecam. Naprawdę udana próba połączenia soulsów ze Star Warsami i już się nie mogę doczekać co też nam Respawn zafunduje w sequelu. 2 Cytuj
bulgot72 17 Opublikowano 13 stycznia 2021 Opublikowano 13 stycznia 2021 Zrobiłem platynę na prosiaku, ale chętnie wrócę i sprawdzę w 60fps na xsx. Już się instaluje. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 13 stycznia 2021 Opublikowano 13 stycznia 2021 Ponoć ubi ma robić star warsa w open worldzie. Nawet może wyjść coś ciekawego z tego o ile wybiorą jakieś ciekawe środowisko, oby tylko nie tatooine. Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 13 stycznia 2021 Opublikowano 13 stycznia 2021 Akurat miałem sobie przejść na najwyższym poziomie jeszcze raz. Na PS5 w sam raz. Cytuj
Mike 97 Opublikowano 13 stycznia 2021 Opublikowano 13 stycznia 2021 44 minuty temu, lpcl napisał: Ponoć ubi ma robić star warsa w open worldzie. Nawet może wyjść coś ciekawego z tego o ile wybiorą jakieś ciekawe środowisko, oby tylko nie tatooine. Model jazdy pod ścigacze mają już gotowy - wystarczy przenieść 1:1 z WD Legion. Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 13 stycznia 2021 Opublikowano 13 stycznia 2021 2 minuty temu, Mike napisał: Model jazdy pod ścigacze mają już gotowy - wystarczy przenieść 1:1 z WD Legion. Z tymi ścigaczami to faktycznie możesz mieć rację, w asasynach konie to tutaj ścigacze bo popylać z buta po tych ich sandboxach to udręka. Cytuj
messer88 6 580 Opublikowano 14 stycznia 2021 Opublikowano 14 stycznia 2021 Odpaliłem z ciekawości i bardzo ładnie to wygląda i śmiga w performance mode. Chyba sobie przejdę na nowo i niech tam robią 2 bo to dobra gierka jest 1 1 Cytuj
messer88 6 580 Opublikowano 17 stycznia 2021 Opublikowano 17 stycznia 2021 No i mnie porwało jak przy premierze, tak się robi singlowe gierki SW. Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 17 stycznia 2021 Opublikowano 17 stycznia 2021 Oj mi też wjechała, a że jestem fanem SW to już w ogóle Tylko niech te soluslikowe akcje w dwójce wytną i będzie pięknie. 2 Cytuj
mozi 1 986 Opublikowano 17 stycznia 2021 Opublikowano 17 stycznia 2021 Teraz, balon napisał: Tylko niech te soluslikowe akcje w dwójce wytną i będzie pięknie. Które? Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 17 stycznia 2021 Opublikowano 17 stycznia 2021 Odradzanie się przeciwników, ogniska itp. Chociaż pewno w wielu gierkach takie rzeczy są, ale mi to jakoś z Soulsami się kojarzyło. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.