Opublikowano 15 listopada 20195 l 4 minuty temu, balon napisał: Na planety można wracać? Bo na pierwszej leje mnie jakiś poboczny żabot i chcę wrócić jak będę silniejszy. Tak..kwestia czy nie musisz go pokonac:) @messer88 na jakim grasz poziomie? Tak wgl to wygląda na Uncharted bez Nathan w stylu nowego GoWa z walka Sekiro Edytowane 15 listopada 20195 l przez Szymek
Opublikowano 15 listopada 20195 l Można. A na żabę polecam najpierw zastosować atak z góry. Nad jaskinią znajduje się dziura, przez którą można wskoczyć. Trochę zdrowia mu to zabiera.
Opublikowano 15 listopada 20195 l Na Grand master ale nie wiem czy nie zejdę oczko niżej. Teraz mogłem sobie wybrać cel podróży i wybrałem raczej ten mniej przyjemny więc zobaczę jak tam będzie. Btw eksplorujcie pierwszą mapkę bo można tam znaleźć ulepszenie leczenia Edytowane 15 listopada 20195 l przez messer88
Opublikowano 15 listopada 20195 l czyli hardcorowo jest szkoda ze nie ma chyba nic pokazanego z ps4..film szybko przeskipowalem i na starym X no bardzo srednio. Bywa ze obraz staje na 7 sek, jakies niedoczytujace sie tesktury i klatki latajace
Opublikowano 15 listopada 20195 l 2 godziny temu, Bigby napisał: Ja mam 7 godzin, a za sobą tylko pierwszą planetę odkrytą w 60% SPOILER ALERT - ILOŚĆ PLANET dla zainteresowanych: Spoiler planet do zwiedzania jest 6, 8 łącznie, ale dwie to tylko story mission Sorry za capsa, ale wolę spoiler dobrze oznaczyć :v
Opublikowano 15 listopada 20195 l Nie spodziewalem sie, ze kiedys dojdzie do takiej sytuacji, ale chyba trzeba bedzie kupic pierwsza w zyciu gre od EA
Opublikowano 15 listopada 20195 l Jestem dopiero po tutorialu, ale czuję że to gra o starwarsach o jakiej zawsze marzyłem. Walka, muzyka, te widoki, bez udziwnień...I chyba mój Goty, którego się nie spodziewałem. Przykro mi, Days Gone....
Opublikowano 15 listopada 20195 l Ja gram jest git coś tam dropnie czasem ale podczas walki mi się nie zdarzyło jeszcze. Najgorzej jak czasami z statku wysiadasz. Przyznam że początkowo miałem wy(pipi)ane w gierkę, słabe te trailery były, taki sobie feeling SW. Kupiłem ze względu na soulsowe naleciałości i po tych paru godzinach jest mega, no chyba goty jak dla mnie. Nawet ryży mnie nie denerwuje xD
Opublikowano 15 listopada 20195 l Podoba mi się to, że to jest całe kompletne souls like, no tutaj nie ma walenie mieczami na pałę jak chcesz. Movesetu przeciwnika trzeba zapamiętać, co i jak, (pipi)a, tutaj zwykła ropucha na pierwszej planecie może Cię wyjaśnić jak chce, parę razy podchodziłem do Niej. Jestem ciekawy, co to będzie dalej. Eksploracja w tej grze to stoi na wysokim poziomie, masz ochotę zwiedzić każdy zakątek, a spora w tym zasługa silnika unreala, no gra wygląda ładnie. Muzyka i dźwięki to totalny orgazm dla fanów SW. Wszystko w tej grze zagrało na tip top, co jak co, ale teraz ten Respawn Entertainment to kura znoszące złote jajka - umieją w singla Panowie, tak jak i dobrze w multi (Apex i Titanfall). Edytowane 15 listopada 20195 l przez Faka
Opublikowano 15 listopada 20195 l @Bigby gdzie najpierw poleciałeś Spoiler Dathomir czy Zeffo? Poleciałem na pierwszą i nie wiem czy poza upgrade miecza coś tam jest dalej do roboty, wydaje mi się że trzeba wracać albo czegoś nie widzę.
Opublikowano 15 listopada 20195 l 4 godziny temu, balon napisał: Na planety można wracać? Bo na pierwszej leje mnie jakiś poboczny żabot i chcę wrócić jak będę silniejszy. He he, właśnie mnie wyjaśnił, a myślałem, żeby chociaż echo capnąć, zanim mnie dojedzie, ale się nie udało 3 godziny temu, Bigby napisał: A na żabę polecam najpierw zastosować atak z góry. Nad jaskinią znajduje się dziura, przez którą można wskoczyć. Trochę zdrowia mu to zabiera. Czyli klasyczny, soulsowy plunge attack - dobrze wiedzieć, widać że nie tylko walka, "ogniska" i respawn mobków, ale więcej rzeczy z serii FS zaczerpnięte. 1 godzinę temu, Starh napisał: Pierwsza godzina o ja (pipi)e :O No kuźwa, właśnie mam to za sobą i nie mogę otrząsnąć się z zayebistości tego "tutoriala". W ogóle straszny respekt dla twórców za dobry level design, bez jakichś wyskakujących hintów, czy połyskujących krawędzi - nic nie jest oznaczone, a człowiek leci intuicyjnie, wie na co wskoczyć, czego się chwycić, przez co przecisnąć - zayebioza. 1 godzinę temu, Dr.Czekolada napisał: Gra ktoś na zwykłym PS4 ? Jak zwykle ja, ale mam tu renomę gościa, który jest ślepy, więc jeśli napiszę, że u mnie płynnie (choć już ze dwie osoby to napisały przede mną) to zaraz przyjdzie jakiś izi i mnie wyśmieje... Chrupanka podczas starć nie zauważyłem, co najwyżzej po cut-scenkach itp. 1 godzinę temu, Harbuz napisał: Jestem dopiero po tutorialu, ale czuję że to gra o starwarsach o jakiej zawsze marzyłem. Walka, muzyka, te widoki, bez udziwnień...I chyba mój Goty, którego się nie spodziewałem. Przykro mi, Days Gone.... Normalnie jakbym siebie czytał Do tej pory też Days Gone (gra w zombie-apokalipsie, o jakiej zawsze marzyłem), a teraz Sekirounchartedgodofwarsouls Wars- będzie cięzki wybór po ukończeniu, coś czuję... Godzinę temu, Faka napisał: Podoba mi się to, że to jest całe kompletne souls like, no tutaj nie ma walenie mieczami na pałę jak chcesz. Movesetu przeciwnika trzeba zapamiętać, co i jak, (pipi)a, tutaj zwykła ropucha na pierwszej planecie może Cię wyjaśnić jak chce, parę razy podchodziłem do Niej. Jestem ciekawy, co to będzie dalej. Eksploracja w tej grze to stoi na wysokim poziomie, masz ochotę zwiedzić każdy zakątek, a spora w tym zasługa silnika unreala, no gra wygląda ładnie. Muzyka i dźwięki to totalny orgazm dla fanów SW. Wszystko w tej grze zagrało na tip top, co jak co, ale teraz ten Respawn Entertainment to kura znoszące złote jajka - umieją w singla Panowie, tak jak i dobrze w multi (Apex i Titanfall). No i dlatego gram na "normalu" - jakoś nie czuję się na siłach na większe wyzwanie, zresztą nie tego po tej grze oczekuję. Dla mnie i tak łatwo nie jest, na pociągu sporo strzałów mnie dosięgło i doturlałem się na oparach mocy, a gdyby pojedynek z siostrą trwał dalej, to by mnie poskładała raz dwa... A wspomniana ropucha zjadła mnie na dwa strzały, więc nie widze potrzeby zmieniać poziomu trudności na wyższy
Opublikowano 15 listopada 20195 l Ale nakręcacie, a cały czas czeka mnie powrót do domu. Z tego co piszecie, Stig potrafi w sekwencje otwarcia gier. GoW III to do dzisiaj jedno z najlepszych sekwencji początkowych w historii gier. Edytowane 15 listopada 20195 l przez - V -
Opublikowano 15 listopada 20195 l 51 minut temu, Wredny napisał: A wspomniana ropucha zjadła mnie na dwa strzały, więc nie widze potrzeby zmieniać poziomu trudności na wyższy Ta słynna ropucha to poboczny przeciwnik?
Opublikowano 15 listopada 20195 l Myślałem, że to Ty pisałeś o "pobocznym żabocie" najpierw Tak, bossa miałem na myśli, trzeba poskakac po rurach, przejść przez ciemną jaskinię i tam siedzi Ale przed chwilą zaciukałem takiego wolno biegającego, więc o ile tamten nie jest jego mocniejszą wersją, to powinienem dać radę. Przed chwilą odblokowałem wall-run, no i teraz mam trochę więcej możliwości eksploracji - zaraz sobie pozaglądam tam, gdzie wcześniej nie mogłem - uwielbiam takie gierki
Opublikowano 15 listopada 20195 l 1 minutę temu, Wredny napisał: Myślałem, że to Ty pisałeś o "pobocznym żabocie" najpierw Tak, to ja, ale ubiła mnie z 5 razy i przestałem grać XD
Opublikowano 15 listopada 20195 l Mam wrażenie, że te parowanie ciosów wchodzi losowo. Długość gry na bank wydłużają te pojedynki bo faktycznie jest trudno. Poza tym fabuła wkręci chyba tylko prawdziwych Star Wars'owych maniaków. Edytowane 15 listopada 20195 l przez da$io
Opublikowano 15 listopada 20195 l Kurde, tu jest więcej z soulsów, niż się spodziewałem. Te wszystkie ukryte skrzynki z fajnymi fantami, odblokowywanie skrótów, a przed chwilą jeden zwyczajny robaczek chciał mnie wciągnąć w typowo soulsowego ambusha - poprzednie od razu atakowały, a ten zaczął uciekać, więc pogoniłem za nim, a za zakrętem czekał mocniejszy mobek i prawie zrzucili mnie razem w przepaść - szacunek Respawn
Opublikowano 15 listopada 20195 l 12 minut temu, da$io napisał: Mam wrażenie, że te parowanie ciosów wchodzi losowo. Długość gry na bank wydłużają te pojedynki bo faktycznie jest trudno. Poza tym fabuła wkręci chyba tylko prawdziwych Star Wars'owych maniaków. Czemu? Mi się fabuła podoba a nie jestem jakoś wielkim fanem star wars. Z gierek miło wspominam tylko kotor 1 i 2 oraz empire at war. Reszta mnie nudziła tu jest fajnie. Po 2,5h z grą najlepsze co Disney upichcił w tym uniwersum @mozity nie miałeś koksa? Edytowane 15 listopada 20195 l przez blantman
Opublikowano 15 listopada 20195 l 12 minut temu, Wredny napisał: Kurde, tu jest więcej z soulsów, niż się spodziewałem. No i jeszcze ragdoll ubitych przeciwników Co prawda po chwili znikają, ale do tego momentu można bawić się ich truchłem
Opublikowano 15 listopada 20195 l Dobrze, że tutaj nie tracisz zdobytych pkt umiejętności jak zginiesz, jedynie co tracisz to pasek postępu doświadczenia (możesz odzyskać z powrotem jak wrócisz do typa, co trzyma), także jest luz, bo grając na grandmaster masz ochotę wypiedolić pada za okno, co to się tu wyczynia w tej grze XD Edytowane 15 listopada 20195 l przez Faka
Opublikowano 15 listopada 20195 l 12 minut temu, blantman napisał: Czemu? Mi się fabuła podoba a nie jestem jakoś wielkim fanem star wars. Z gierek miło wspominam tylko kotor 1 i 2 oraz empire at war. Reszta mnie nudziła tu jest fajnie. Po 2,5h z grą najlepsze co Disney upichcił w tym uniwersum @mozity nie miałeś koksa? W serwisie tak jak karta graficzna do pieca więc zostaje prosiak. W sumie pewnie za tydzień Kox wróci ale nie wiem czy się oprę. Te mechanizmy souslowe kuszą
Opublikowano 15 listopada 20195 l 15 minut temu, mozi napisał: Jak z działaniem na prosiaku? Bardzo dobrze :)!
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.