balon 5 370 Opublikowano 18 grudnia 2019 Opublikowano 18 grudnia 2019 Na ps4pro w „stałych” 30 klatkach i po paczach jest ok. Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 19 grudnia 2019 Opublikowano 19 grudnia 2019 Jakies opinie jak sie gra na nowym patchu? Ponoc postac jest bardziej responsywna. Cytuj
Bartg 5 525 Opublikowano 19 grudnia 2019 Opublikowano 19 grudnia 2019 Release Notes We've updated Cal so that he is more responsive during combat. This change includes tweaks to stagger reactions, kicks, flybacks, staff parry and sprint attacks. Fixed an issue that would cause ledge grabs and climbing to sometimes behave incorrectly. Fixed an audio issue that would sometimes cause sound effects to play in the incorrect order. Multiple collision fixes across both Zeffo and Bogano. BD-1 would sometimes not scan one of the Zeffo Villagers after a shutdown during saving. Everyone’s favourite droid is now scanning as expected. Terrarium sometimes wasn't a very nurturing environment, preventing seeds from growing. It should now give your plants the love and care that they deserve, encouraging them to grow properly. General stability improvements Cytuj
kotlet_schabowy 2 730 Opublikowano 19 grudnia 2019 Opublikowano 19 grudnia 2019 Nie odczułem żadnej różnicy, a grałem z dnia na dzień bez patcha i z patchem. Cytuj
Metoda 1 325 Opublikowano 5 stycznia 2020 Opublikowano 5 stycznia 2020 Dobra z racji wolnego, przypiwniczyłem przy konsoli całą sobotę i gierka pękła. Zajefanie czuć klimat star warsów, BD-1 i Greetz mogliby mieć swoją własną grę, bo mega fajne postacie z charakterem. Co do samej gry, to trochę ciężko się było przyzwyczaić do tego, że nie ma jak w soulsach, że można przerwać animację itp. ale po jakimś czasie system ogarnięty i gra poza ostatnim bossem, jakieś dużej trudności mi nie sprawiła (grałem na medium). No dobra, może Ogdo Bogdo, ale to dlatego, że w momencie jak go spotykamy, to nie mamy 90% skilli i w sumie dopiero co się uczymy mechanik gry. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 5 stycznia 2020 Opublikowano 5 stycznia 2020 Nie warto w sumie iść na tego żabola poza wątpliwą satysfakcją na tym etapie. Cytuj
Basior 1 109 Opublikowano 26 stycznia 2020 Opublikowano 26 stycznia 2020 Skończyłem i jestem zadowolony. Bardzo fajna gra łącząca wiele fajnych motywów. Czuć Moc. Końcówka konkretna choć trochę krótka. Postacie dają się lubić i z chęcią możnaby z nimi polecieć w jeszcze jedna podróż. Backtracking raczej nie przeszkadzał za mocno. Jedi master to idealnie wyważony poziom trudności. Jasne czasem nawet z finałem pod rząd po 3-4 razy, ale bez spiny. Po Sekiro idealnie weszło. Z minusów - bugi. Raz ciachnął mnie legendarny stwór i idę na powtórkę a jego nie ma a wpis w bazie jest. Zapadanie pod lód, potwory po śmierci wtapiajace się w ścianę i dostajace drgawek. A no i Bogano to najbrzydsza planeta. Dopiero późniejsze zaczynają pokazywać pazur. No i jeśli chodzi o fabułę. Spoiler Smutne że w sumie takie zakończenie. Ale pewnie nie mogli dać nic innego skoro przyszłość jest znana. Chyba po części chciałbym alternatywną linię czasową. Kotor z drugiej strony sięgając bardziej wstecz potrafił dużo. Ale na to jest Vader więc nie jest źle. Fajna sekwencja. Szkoda że taka krótka. Szkoda że nowa trylogia zostawiła jedna pół Jedi bo tam nie ma co sensownego z gierkami zrobić. Chyba że bez Jedi a to wtedy byłoby bez sensu. Btw mam nadzieję że plotki o sequelu i rebootcie Kotora się potwierdzą. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 27 stycznia 2020 Opublikowano 27 stycznia 2020 mi gra nie podpasowala, soulsowy styl walki do mnie nie przemawia jest to toporne i czerstwe, klimat tez bez rewelacji biega sie i bije zwierzeta lub tubylcow xd no nie wiem co tak slabo, to juz Force Unleashed mimo ze to taka sobie gra robil to lepiej. masakra ze nikt nie potrafi zrobic dobrego machania mieczem od czasow Jedi Academy, szkoda bo zamiast dobrej gierki dostalem jakis dziwny mix soulsow z uncharted xd 1 Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 27 stycznia 2020 Opublikowano 27 stycznia 2020 Soulsowy styl walki jest czerstwy? XD W żadnej grze nie macha się lepiej niż w DS i BB Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 27 stycznia 2020 Opublikowano 27 stycznia 2020 dla mnie jest, nic na to nie poradze, ja lubie szybki, ofensywny i responsywny system walki, tutaj tego zabraklo IMO Cytuj
kiseki 791 Opublikowano 27 stycznia 2020 Opublikowano 27 stycznia 2020 45 minut temu, kubson napisał: dla mnie jest, nic na to nie poradze, ja lubie szybki, ofensywny i responsywny system walki, tutaj tego zabraklo IMO Podzielam zdanie co do gameplayu. Nie jestem fanem soulslajkowych klimatów ale tutaj przychodzi z pomocą wybór poziomu trudności. Najniższy albo drugi od dołu i można grać bardziej ofensywie, bez czajenia się i czekania na okienko żeby uderzyć. Gdyby nie to też bym się od Fallen Order odbił, a gra oferuje całkiem nieźle napisaną opowieść (chociaż nie mogę przeboleć zakończenia) no i widoczki, którymi łatwo mnie kupić. Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 27 stycznia 2020 Opublikowano 27 stycznia 2020 1 godzinę temu, kubson napisał: dla mnie jest, nic na to nie poradze, ja lubie szybki, ofensywny i responsywny system walki, tutaj tego zabraklo IMO Na normalu jechałem padło mieczem jak głupi, a nowe skille fajnie to rozwijały. Też nie jestem fanem soulsowej walki, ale tu było dla mnie znacznie inaczej, więcej szybkiego siekania (tylko przy bossami więcej taktyki i timingu). Oj jaka była to dobra gra. Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 30 stycznia 2020 Opublikowano 30 stycznia 2020 odpalilem dzis, pogralem dwie godzinki i nic, absolutnie nic mnie nie zaciekawilo. nie wiem, niby mieszanka soulsow i uncharted, ale prącie nawet nie drgnelo. Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 30 stycznia 2020 Opublikowano 30 stycznia 2020 No to teraz dawać sequel. 2 Cytuj
estel 806 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 To jest dla EA high quality? Tyle bugów, glitchy i niedoróbek technicznych dawno już nie widziałem w tytule AAA 2 Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 Mnie na szczęście ominęły, bo oprócz nieco skopanej optymalizacji zero problemów. ; ) 2 Cytuj
Kalel 3 634 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 Godzinę temu, estel napisał: To jest dla EA high quality? Tyle bugów, glitchy i niedoróbek technicznych dawno już nie widziałem w tytule AAA ale są miecze świetlne więc 8/10 GOTY Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 No tzamiast singlowej gry bez pif paf trzeba było robić kolejnego szotera multi z toną płatnych rzeczy do kupienia. No ale przynajmniej nie byłoby okazjonalnych bugów. JE.BANE EA! 1 1 Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 Fajnie że się dobrze sprzedało, liczę teraz na więcej gierek dla jednego gracza od EA, najlepiej w uniwersum Star Wars Cytuj
Josh 4 787 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 47 minut temu, balon napisał: No tzamiast singlowej gry bez pif paf trzeba było robić kolejnego szotera multi z toną płatnych rzeczy do kupienia. No ale przynajmniej nie byłoby okazjonalnych bugów. JE.BANE EA! Dokładnie. Gra nie jest idealna, ale zamiast skomleć na jakieś pierdoły wypadałoby się cieszyć, że EA w końcu wydało DOBRY (co najmniej) tytuł w tym uniwersum przeznaczony dla pojedynczego gracza, a nie po raz kolejny multikowy syf naszpikowany skrzyneczkami. Cytuj
estel 806 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 A co to można tylko jedno albo drugie? Ja się cieszę, że sukces Fallen Order pokazał EA, że warto inwestować w singlowe tytuły i mam nadzieję, że zmieni to ich strategię. Co nie zmienia faktu, że zabrakło "kropki nad i" - Respawn potrzebowało spokojnie z 6 miesięcy więcej żeby dopracować tytuł, co też mam nadzieję będzie wzięte pod uwagę przy okazji planowania następnych singlowych gierek Nie możecie oceniać gry przez pryzmat publishera, bo dojdzie do tego że Valve się wam zesra na miękko przy okazji HF: Alyx, a gracze i tak to łykną. Trzeba umieć zachować dystans. 3 Cytuj
balon 5 370 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 20 minut temu, estel napisał: Nie możecie oceniać gry przez pryzmat publishera, bo dojdzie do tego że Valve się wam zesra na miękko przy okazji HF: Alyx, a gracze i tak to łykną. Trzeba umieć zachować dystans. A czy mogę oceniać przez to grę, że mi się bardzo podoba i bawiłem się z nią mega dobrze przez ponad 20h? Naprawdę to, że kilka razy animacja się przytnie, czy doczytają się tekstury nie obrzydza mi gierki i zdecydowanie wolę nawet tak „niedorobionego” singla w świecie SW niż odpicowany multi shit. No chyba, że znowu była jakaś mega dysproporcja między słabszymi, a mocniejszymi rewizjami konsol i odgrywał się tam straszny jakiś dramat? 1 1 Cytuj
messer88 6 580 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 Doczytywanie tekstur na Kashyyyk czasami i dropy na facie 4 się zdarzały, ale tak żeby jakieś bugi czy coś raczej zero. Grane przy premierze i było wszystko si. Cytuj
Faka 4 047 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 No i git. Teraz tylko czekać na bardziej dopracowany sequel i myśleć o tym, żeby ea nie odyebało w głowie z mikrotransakcjami czy coś podobnego. Tylko kolejny singiel i styka. Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 31 stycznia 2020 Opublikowano 31 stycznia 2020 (edytowane) Doczytywanie tekstur, wpadanie pod mape i latający framerate, nie ma co się oszukiwać gierce było ewidetnie bardzo daleko do dopracowania (grałem na premiere) a balon dalej widze walczy z nieistniejącym wrogiem czyli gierkami "multi shit" zamiast po prostu cieszyć się że dobra gra się dobrze sprzedała Edytowane 31 stycznia 2020 przez ASX 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.