Opublikowano 19 grudnia 20195 l Jakies opinie jak sie gra na nowym patchu? Ponoc postac jest bardziej responsywna.
Opublikowano 19 grudnia 20195 l Release Notes We've updated Cal so that he is more responsive during combat. This change includes tweaks to stagger reactions, kicks, flybacks, staff parry and sprint attacks. Fixed an issue that would cause ledge grabs and climbing to sometimes behave incorrectly. Fixed an audio issue that would sometimes cause sound effects to play in the incorrect order. Multiple collision fixes across both Zeffo and Bogano. BD-1 would sometimes not scan one of the Zeffo Villagers after a shutdown during saving. Everyone’s favourite droid is now scanning as expected. Terrarium sometimes wasn't a very nurturing environment, preventing seeds from growing. It should now give your plants the love and care that they deserve, encouraging them to grow properly. General stability improvements
Opublikowano 19 grudnia 20195 l Nie odczułem żadnej różnicy, a grałem z dnia na dzień bez patcha i z patchem.
Opublikowano 5 stycznia 20205 l Dobra z racji wolnego, przypiwniczyłem przy konsoli całą sobotę i gierka pękła. Zajefanie czuć klimat star warsów, BD-1 i Greetz mogliby mieć swoją własną grę, bo mega fajne postacie z charakterem. Co do samej gry, to trochę ciężko się było przyzwyczaić do tego, że nie ma jak w soulsach, że można przerwać animację itp. ale po jakimś czasie system ogarnięty i gra poza ostatnim bossem, jakieś dużej trudności mi nie sprawiła (grałem na medium). No dobra, może Ogdo Bogdo, ale to dlatego, że w momencie jak go spotykamy, to nie mamy 90% skilli i w sumie dopiero co się uczymy mechanik gry.
Opublikowano 5 stycznia 20205 l Nie warto w sumie iść na tego żabola poza wątpliwą satysfakcją na tym etapie.
Opublikowano 26 stycznia 20205 l Skończyłem i jestem zadowolony. Bardzo fajna gra łącząca wiele fajnych motywów. Czuć Moc. Końcówka konkretna choć trochę krótka. Postacie dają się lubić i z chęcią możnaby z nimi polecieć w jeszcze jedna podróż. Backtracking raczej nie przeszkadzał za mocno. Jedi master to idealnie wyważony poziom trudności. Jasne czasem nawet z finałem pod rząd po 3-4 razy, ale bez spiny. Po Sekiro idealnie weszło. Z minusów - bugi. Raz ciachnął mnie legendarny stwór i idę na powtórkę a jego nie ma a wpis w bazie jest. Zapadanie pod lód, potwory po śmierci wtapiajace się w ścianę i dostajace drgawek. A no i Bogano to najbrzydsza planeta. Dopiero późniejsze zaczynają pokazywać pazur. No i jeśli chodzi o fabułę. Spoiler Smutne że w sumie takie zakończenie. Ale pewnie nie mogli dać nic innego skoro przyszłość jest znana. Chyba po części chciałbym alternatywną linię czasową. Kotor z drugiej strony sięgając bardziej wstecz potrafił dużo. Ale na to jest Vader więc nie jest źle. Fajna sekwencja. Szkoda że taka krótka. Szkoda że nowa trylogia zostawiła jedna pół Jedi bo tam nie ma co sensownego z gierkami zrobić. Chyba że bez Jedi a to wtedy byłoby bez sensu. Btw mam nadzieję że plotki o sequelu i rebootcie Kotora się potwierdzą.
Opublikowano 27 stycznia 20205 l mi gra nie podpasowala, soulsowy styl walki do mnie nie przemawia jest to toporne i czerstwe, klimat tez bez rewelacji biega sie i bije zwierzeta lub tubylcow xd no nie wiem co tak slabo, to juz Force Unleashed mimo ze to taka sobie gra robil to lepiej. masakra ze nikt nie potrafi zrobic dobrego machania mieczem od czasow Jedi Academy, szkoda bo zamiast dobrej gierki dostalem jakis dziwny mix soulsow z uncharted xd
Opublikowano 27 stycznia 20205 l Soulsowy styl walki jest czerstwy? XD W żadnej grze nie macha się lepiej niż w DS i BB
Opublikowano 27 stycznia 20205 l dla mnie jest, nic na to nie poradze, ja lubie szybki, ofensywny i responsywny system walki, tutaj tego zabraklo IMO
Opublikowano 27 stycznia 20205 l 45 minut temu, kubson napisał: dla mnie jest, nic na to nie poradze, ja lubie szybki, ofensywny i responsywny system walki, tutaj tego zabraklo IMO Podzielam zdanie co do gameplayu. Nie jestem fanem soulslajkowych klimatów ale tutaj przychodzi z pomocą wybór poziomu trudności. Najniższy albo drugi od dołu i można grać bardziej ofensywie, bez czajenia się i czekania na okienko żeby uderzyć. Gdyby nie to też bym się od Fallen Order odbił, a gra oferuje całkiem nieźle napisaną opowieść (chociaż nie mogę przeboleć zakończenia) no i widoczki, którymi łatwo mnie kupić.
Opublikowano 27 stycznia 20205 l 1 godzinę temu, kubson napisał: dla mnie jest, nic na to nie poradze, ja lubie szybki, ofensywny i responsywny system walki, tutaj tego zabraklo IMO Na normalu jechałem padło mieczem jak głupi, a nowe skille fajnie to rozwijały. Też nie jestem fanem soulsowej walki, ale tu było dla mnie znacznie inaczej, więcej szybkiego siekania (tylko przy bossami więcej taktyki i timingu). Oj jaka była to dobra gra.
Opublikowano 30 stycznia 20205 l odpalilem dzis, pogralem dwie godzinki i nic, absolutnie nic mnie nie zaciekawilo. nie wiem, niby mieszanka soulsow i uncharted, ale prącie nawet nie drgnelo.
Opublikowano 31 stycznia 20205 l To jest dla EA high quality? Tyle bugów, glitchy i niedoróbek technicznych dawno już nie widziałem w tytule AAA
Opublikowano 31 stycznia 20205 l Mnie na szczęście ominęły, bo oprócz nieco skopanej optymalizacji zero problemów. ; )
Opublikowano 31 stycznia 20205 l Godzinę temu, estel napisał: To jest dla EA high quality? Tyle bugów, glitchy i niedoróbek technicznych dawno już nie widziałem w tytule AAA ale są miecze świetlne więc 8/10 GOTY
Opublikowano 31 stycznia 20205 l No tzamiast singlowej gry bez pif paf trzeba było robić kolejnego szotera multi z toną płatnych rzeczy do kupienia. No ale przynajmniej nie byłoby okazjonalnych bugów. JE.BANE EA!
Opublikowano 31 stycznia 20205 l Fajnie że się dobrze sprzedało, liczę teraz na więcej gierek dla jednego gracza od EA, najlepiej w uniwersum Star Wars
Opublikowano 31 stycznia 20205 l 47 minut temu, balon napisał: No tzamiast singlowej gry bez pif paf trzeba było robić kolejnego szotera multi z toną płatnych rzeczy do kupienia. No ale przynajmniej nie byłoby okazjonalnych bugów. JE.BANE EA! Dokładnie. Gra nie jest idealna, ale zamiast skomleć na jakieś pierdoły wypadałoby się cieszyć, że EA w końcu wydało DOBRY (co najmniej) tytuł w tym uniwersum przeznaczony dla pojedynczego gracza, a nie po raz kolejny multikowy syf naszpikowany skrzyneczkami.
Opublikowano 31 stycznia 20205 l A co to można tylko jedno albo drugie? Ja się cieszę, że sukces Fallen Order pokazał EA, że warto inwestować w singlowe tytuły i mam nadzieję, że zmieni to ich strategię. Co nie zmienia faktu, że zabrakło "kropki nad i" - Respawn potrzebowało spokojnie z 6 miesięcy więcej żeby dopracować tytuł, co też mam nadzieję będzie wzięte pod uwagę przy okazji planowania następnych singlowych gierek Nie możecie oceniać gry przez pryzmat publishera, bo dojdzie do tego że Valve się wam zesra na miękko przy okazji HF: Alyx, a gracze i tak to łykną. Trzeba umieć zachować dystans.
Opublikowano 31 stycznia 20205 l 20 minut temu, estel napisał: Nie możecie oceniać gry przez pryzmat publishera, bo dojdzie do tego że Valve się wam zesra na miękko przy okazji HF: Alyx, a gracze i tak to łykną. Trzeba umieć zachować dystans. A czy mogę oceniać przez to grę, że mi się bardzo podoba i bawiłem się z nią mega dobrze przez ponad 20h? Naprawdę to, że kilka razy animacja się przytnie, czy doczytają się tekstury nie obrzydza mi gierki i zdecydowanie wolę nawet tak „niedorobionego” singla w świecie SW niż odpicowany multi shit. No chyba, że znowu była jakaś mega dysproporcja między słabszymi, a mocniejszymi rewizjami konsol i odgrywał się tam straszny jakiś dramat?
Opublikowano 31 stycznia 20205 l Doczytywanie tekstur na Kashyyyk czasami i dropy na facie 4 się zdarzały, ale tak żeby jakieś bugi czy coś raczej zero. Grane przy premierze i było wszystko si.
Opublikowano 31 stycznia 20205 l No i git. Teraz tylko czekać na bardziej dopracowany sequel i myśleć o tym, żeby ea nie odyebało w głowie z mikrotransakcjami czy coś podobnego. Tylko kolejny singiel i styka.
Opublikowano 31 stycznia 20205 l Doczytywanie tekstur, wpadanie pod mape i latający framerate, nie ma co się oszukiwać gierce było ewidetnie bardzo daleko do dopracowania (grałem na premiere) a balon dalej widze walczy z nieistniejącym wrogiem czyli gierkami "multi shit" zamiast po prostu cieszyć się że dobra gra się dobrze sprzedała Edytowane 31 stycznia 20205 l przez ASX
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.