Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

  • Odpowiedzi 24,5 tys.
  • Wyświetleń 1,6 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • O wlasnie, niektórzy zmieniają telefon co roku na kolejny klon Samsung Galaxy za 4 klocki, a ja będę się zastanawiał kiedy będzie ten najlepszy moment, by kupić konsolę, która wychodzi raz na 7 lat.

  • Przejebane będą teraz te rozprawki niektórych czy i za ile warto brać Pro konsolę, a za ile nie warto, a czy będą gry i czy ładna czy brzydka, a w ogóle jaka będzie stopa zwrotu z zainwestowanej złotó

  • Piękny jest, nie wiem o co chodzi   

Opublikowano

Baterie xD panowie bez jaj c00rwa :dynia:

Opublikowano

Ahhh, już widzę ten syf co się będzie zbierał w tym wcięciu, ale w sumie to fajnie tam doniczka z kaktusem będzie wyglądać.

Opublikowano

Fajna konsola Sony, ale nie rób już więcej :)

 

A tak poważnie to wiadomo, że ostateczna wersja nie będzie tak wyglądać. Zbyt krzykliwy model jak na upodobania ogółu klientów.

Opublikowano

te przyciski jak w odtwarzaczu VHS tylko że dotykowe, może będzie opcja żeby przewinąć filmiki w DS Kojimy dzięki nim :fsg: 

Opublikowano

Te trzy stopki do postawienia w pionie wyglądają niesamowicie, wyczuwam dużo FW oferujących poprawę stabilności.

Opublikowano
  W dniu 24.08.2019 o 11:03, grzybiarz napisał(a):

że w końcu konsole mają dyski SSD.

Jak wychodziła trwająca generacja, to SSD też nie było tak oczywistym wyborem jeżeli chodzi o PC bo ceny za (pipi) pojemności starczające na jedną grę i system kosztowały tyle co połowa konsoli, tak więc skończcie pierd.olić o tych SSD w PC bo od niedawna stały się standardem.  

Ale konsolowi bracia dziękują że testowaliście :cool: 

Edytowane przez Figuś

Opublikowano

No i jaką masz pojemność tego SSD sprzed 3-4lat? PS4 i XO w listopadzie będą miały 6 lat, a w planach od minimum 2010 roku. Poza tym w PS4 nikt ci nie broni zmienić dysku na SSD,  tylko że korzyści z niego wynikające nie będą widoczne we wszystkich grach. :cool: 

Opublikowano

400GB SSD + 1TB HDD

A co Ty się tak plujesz? Zwróciłem uwagę na to podkreślone logo SSD, jakby to było nie wiadomo co. Nagle konsolki mają coś, co od lat jest na PC i aż muszą o tym informować na obudowie. To przecież jest żałosne (poza tym że to fejkowy render).

 

Wysłano z komputera z dyskiem SSD.

Opublikowano

400gb? No z 5 gierek wejdzie :yakubu:

 

Opublikowano
  W dniu 24.08.2019 o 16:31, creatinfreak napisał(a):

4 to max. W tej gen już tak po mału jest.

3 gry 300gb

Na Xboxie chyba jakiś inny standard jest. Na Pleju żaden ex tyle nie zajmuje, U4 i Spider-Man mają po ok 70 GB, pozostałe duże tytuły oscylują w okolicach 40-50GB.

Opublikowano
  W dniu 24.08.2019 o 16:48, Square napisał(a):

Na Xboxie chyba jakiś inny standard jest. Na Pleju żaden ex tyle nie zajmuje, U4 i Spider-Man mają po ok 70 GB, pozostałe duże tytuły oscylują w okolicach 40-50GB.

 

Na premiere te xboxowe gry też zajmują około 40-50gb. Ale ich duży rozmiar wynika z tego że są często i bardzo długo wspierane, a to dodadzą jakiś tryb, jakąś nową mape i cyk po kilku latach robi się 120gb. 

 

Druga sprawa że jednocześnie Halo 5 i Gearsy spokojnie mogłyby zajmować mniej niż 100gb, ale developerzy nie optymalizują plików i nie przejmują się wielkością patchy, a powinni, ale to dotyczy 99% gier.

Edytowane przez ASX

Opublikowano

No i fajnie, że są wspierane, ale kilka mapek raczej nie zajmuje kilkadziesiąt GB danych. W sumie do U4 też mógłbym się przyczepić, bo aktualizacje sporo warzyły pomimo małych zawartości.

Gdzie te czasy, że patche na X360 zajmowały kilka MB, a instalki i aktualizacje na PS4 trwały chwilę. Ciekawe jak będzie na tej nowej generacji pod tym względem.

 

Obsługa SSD w nowych konsolach w końcu zminimalizuje ilość loadingów. Jest to chyba jedna z najlepszych zmian., tylko, żeby znowu gierki w standardzie nie osiągały jakichś zawrotnych rozmiarów na dysku.

Opublikowano

no to się już musisz czepiać konkretnych developerów którzy którzy robią za duże patche, mimo że przy odpowiednim wysiłku i dodatkowej pracy w niemal każdym przypadku możliwe jest zmniejszenie rozmiaru gry. 

 

Ale developerom chyba zwyczajnie się nie opłaca ponosić dodatkowych kosztów, a i gracze chyba się do tego przyzwyczaili. 

 

Napisałbym o przykładzie jednej gry gdzie twórcy potrafili wypuścić łatkę, która zmniejszyła rozmiar gry ponad trzykrotni (!), ale posądzą mnie o propagande więc się wstrzymam. Szkoda że niema więcej takich developerów

 

 

Edytowane przez ASX

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No raczej na bank, plus pewnie obsługa 8K czy co tam wymyślą.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Już oficjalnie premiera ps5 koniec 2020.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.