Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ponad 2000 to będzie jak w banku przy takim SSD (obstawiam cenę na premierę 2500). I radzę się wstrzymać z preorderami bo mogą wstawić tam rodzynek na QLC...

 

A co do plotek o joypadzie. Oby się nie sprawdziły... Kolejne psujogenne bzdury.

Edytowane przez Berion
Opublikowano

No na pewno, akcyza od nowości ale i sony zdaje sobie sprawę ze jest sporo maniaków którzy kupia na premiere bez względu na to czy bedzie 500euro czy 700.
A później święta zestaw z fifa czy cos i znów mlny konsol sprzedane.
Obniżki prędko nie przyjdą.

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ile nie dadzą będzie mało. Kolosy sięgną pewnie grubo ponad 150GiB+ przy założeniu że 4K ma być natywna (bez oszukańczego skalowania jak na PS4 Pro). To ile to będzie gier? No właśnie, a prędkości łącz równolegle nie rosną co by tak tym bezstresowo wachlować. Nawet jak będzie wersja z 500GiB to i tak kiepski pomysł by się w to pchać, a 1TiB to takie minimum.

Opublikowano (edytowane)

Liczę na możliwość złożenia preordera w kilku sklepach by później konsole kupioną za 3599 odsprzedać z zyskiem za 3999 dla tych, którzy nie zdążyli kupić albo wydało im się ze po premierze konsole będą leżeć na półkach stosami. 

 

Kolejeczki znów będą ustawiać się o północy przed otwarciem MM i saturnów. :nosacz:

 

z15046633O.jpg

Edytowane przez u55r
Opublikowano

Stałem w kolejce w Porcie Łódzkim z dupeczką co siedziała na telefonie i chyba cała rodzina była zaangażowana żeby wyrwać sprzęt, obstawili wszystkie większe markety z elektroniką. I kolo co się prawie o pralkę rozbił jak zakręt zbierał między paletami :banderas: 

A tu zonk bo sprzęt nie leżał na palecie wystawiony jak w większości marketów tylko kiero miał listę zestawów, mówiło się który wybieramy i szliśmy z pracownikiem pod magazyn po swój egzemplarz. Zayebista sprawa ale PS5 zamawiam z dostawą do domu. Za to chętnie się przejadę zwierzęta w rui pooglądać na premierę sprzętu, ja za stary już jestem na takie sporty.

  • Haha 1
Opublikowano
W dniu 12.10.2019 o 11:28, Ukukuki napisał:

No ja mam nadzieje ,że sytuacja jaka była z PS4 się nie powtórzy i dowalą do pieca z podzespołami. A najlepiej dwie wersje konsoli na start. Jedna dla masowego odbiorcy a druga dla zapalonych graczy. 


Też mam nadzieję, że dowalą z podzespołami, ale dwóch wersji bym nie chciał - jedna na całą generację, bo takim PRO nikomu się nie przysługują - twórcy i tak nie mogą się oddać robieniu gier na mocniejszą platformę, gdy hamuje ich ta słabsza, na której ich gry też mają dobrze chodzić, więc to rozwiązanie jest bez sensu.

  • Plusik 3
Opublikowano
3 minuty temu, suteq napisał:

Wątpię, żeby ludzie się jakoś mocno rzucali na sprzęt za ponad 3k. 

Ty no, minimalna krajowa ma wzrosnąć w przyszłym roku to kto wie :kaz:

 

 

A tak na poważnie to myślę że może @Hendrix pewnie mógłby napisać jakiej ceny możemy się spodziewać :lapka:

 

Suteq gramy w WWZ? :s159:

Opublikowano (edytowane)

Nie znam sie na hardwar'ze, na cyferkach, dyskach itd., ale zastanawiam sie czy Playstation 5 zaoferuje taki skok graficzny, jaki był między PSX a PS2. Dla mnie to był najwiekszy w historii konsol. Wtedy skonczyła sie epoka lodowcowa piskelozy i gry zaczęły przyzwoicie wyglądać. Nie zapomne jaki szokerem wizulanym niegdys byl Devil May Cry czy Mgs2. Gimby tego nie pamietają. :) A tak wracajac do tematu. Czy podzespoły Ps5 wywindują poziom oprawy na skale jaką widzeliśmy na konsoli PS2. Czy gry będą wyglądaly jak na poniszym trailerze?

 

 

 

Edytowane przez walek
Opublikowano

Nie ma mowy na taki przeskok. Dawniej to szybciej szło, taki przeskok z NESa na SNESa czy ze SNESa na PS1 to był kosmos. Postęp wzrostu mocy jest dalej szybki ale nie robi już takiego wrażenia. Teraz mamy ewolucję do czasu jakiejś nowej technologii która wywróci nasze hobby. Może kiedyś komputery kwantowe w domu? Ale to pewnie za dziesięciolecia. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Pamietam jeszcze jak konsole w latach 90ych reklamowane byly bitami. 

Konsola 8 bitowa

Konsola 16 bitowa

Konsola 32 bitowa, która byly PSX i Saturn, obok stal rzekomo 64 Bitowy Jaguar i Nintendo juz 64 bitowe. 

Ale w erze Dreamcast i PS2, Gamecube i Xboxa ten chwyt zniknął całkowicie. To wtedy te przeskoki byly bardzo widoczne. Dzis juz nie ma mowy.

 

Jedynie przejście z grafiki 3D do wirtualnej rzeczywistosci moze zrobic takie wrazenie kolosalnego postepu. 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Trudno reklamować "bitowością" jak od kilku generacji procesory są 64bitowe. Potem gawiedź mydlili rdzeniami, a niektórzy to nawet wirtualnymi rdzeniami. ;) Dziś takim marketingowym orężem jest RTX.

 

Przeskok zawsze był duży i zawsze widoczny. Chyba że ktoś nie ma pojęcia o budowie gier i jest ślepy na jedno oko...

 

"Przejście do wirtualnej rzeczywistości" to akurat krok wstecz i filmów z lat 90-tych które takie bzdury przewidywały. Na całe szczęście to margines rynku - nazwijmy - prawdziwych gier.

Edytowane przez Berion
Opublikowano

Imo rtx super technologia, jak by jakieś horrorki ogarnęły temat było by super.

Opublikowano (edytowane)

Jakie 3k? Co za bzdety tutaj czytam. Ta konsola ma zejść na starcie w milionach. Sukcesem PS4 była atrakcyjna cena premierowa. Tutaj zrobią tak samo. Karty graficzne obsługujące natywne 4k nie są już tak drogie, raczej nie będzie nowego napędu a dodatkowy RAM nie jest niczym kosztownym. Skąd wnioskujecie taka wysoką cenę jak za czasów PS2 czy nawet PS3. Wtedy było to podyktowane wprowadzeniem nowych napędów DVD/BR.

 

Edytowane przez Nemesis
Opublikowano

Nie jestem w zarządzie Sony ale gdyby pomyśleć to dwie wersje konsoli na samym starcie konsoli to trochę strzał w kolano. Pierwsze trzy lata i tak przyniosą ogromne zyski więc wprowadzenie na start mocniejszego modelu do wyboru to większe koszty produkcji i mniejszy zysk ze standardowego modelu. Na premiere i tak klienci się rzuca na zwykłą wersję.

Opublikowano

Jeśli będą dwie wersje to będą się różnić dyskiem i GPU. Ta mocniejsza wersja będzie trzymać cały czas 4k a ta słabsza będzie pływać. Same gry pewnie mocno pójdą w dynamiczną rozdzielczość bo nie wierzę w pełną obsługę natywnego 4k w każdej gierce AAA. Układy graficzne obsługujące bez problemów 4k wcale nie są tanie. 

 

Niekoniecznie strzał w kolano, bardziej przekonanie tych nieprzekonanych.

Opublikowano

Przekonanie, żeby zapłacić więcej? Jeszcze pozostaje pytanie różnic w jakości gier na początku. Telewizor 8k mało kto posiada, natywne 4k w mocniejszej wersji wywoła burzę hejtu bo takie coś powinno być już w standardowym PS5.  Na klatkaż bardzo dużo ludzi lubiących sobie zwyczajnie pograć ma wyje,bane. 

 

Zanim Sony zdecyduje się na taki krok to muszą się na dobre zadomowić w gospodarstwach telewizory 8k, tak jak zrobiono to z Pro (no może nie do końca xD) bo to rozdziałka odegra największą rolę w jakości wizualnej.

Opublikowano (edytowane)

8K nie będzie. 4K co najwyżej w 30 klatkach, a i tak zastanawiam się czy 1080p w 60 to będzie standard...

 

Podyktowane SSD i modułem do RTX.

 

Jeśli będą różne wersje to tylko się będą różnić pojemnością pamięci wewnętrznej. Ewentualnie SSD vs HDD/SHDD (ale jeśli faktycznie ma być na M.2 to wiadomo). Na pewno nie będzie wersji na start tak jak teraz mamy starą/slim vs pro, taki numer wywiną premierowiczom dopiero później. ;)

 

Jakby co to pytajcie, póki nie schowałem z powrotem mojej szklanej kuli i nie wylałem fusów. :D

Edytowane przez Berion
Opublikowano

Na reseterze w wątku o nextgenach jakiś insider napisał, że widział grę 3rd party pisaną na PS5 i że będziemy pod wielkim wrażeniem i że gry zaskoczą nas bardziej niż specyfikacja sprzętowa. Ludzie zaczęli go dopytywać o szczegóły i ktoś zadał pytanie czy osiągniety zostanie poziom CGI i po kilku postach ten insider jako odnośnik czego możemy się spodziewać posłużył się trailerem CGI z Assassins Creed Unity. Jeśli faktycznie gry osiągną taki poziom już na początku generacji to będzie grubo 

Opublikowano

czy możliwa jest sytuacja w której konsola będzie mieć np 2 dyski - super duper ultra szybki SSD np 128gb + do tego hdd 2tb na dane. Ten pierwszy byłby używany troche jak RAM tzn. w chwili uruchomienia apki, system ładuje część danych potrzebnych do odpalenia gierki z HDD na SSD (menusy, pierwszy LVL, audio, etc). Potem w trakcie rozgrywki dane są w locie podmieniane, a to jakie dane są przenoszone jest uzależnione od stanu zapisu gry. 

W takim przypadku na takim SSD mogłoby być trzymane pewnie jakies 20GB max dla danego tytułu - tzn dane wymagane do płynnego odpalenia gierki. 
Nie wiem, nie znam się...  

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...