Jakim 1 797 Opublikowano 14 października 2019 Opublikowano 14 października 2019 28 minut temu, funditto napisał: Na reseterze w wątku o nextgenach jakiś insider napisał, że widział grę 3rd party pisaną na PS5 i że będziemy pod wielkim wrażeniem i że gry zaskoczą nas bardziej niż specyfikacja sprzętowa. Ludzie zaczęli go dopytywać o szczegóły i ktoś zadał pytanie czy osiągniety zostanie poziom CGI i po kilku postach ten insider jako odnośnik czego możemy się spodziewać posłużył się trailerem CGI z Assassins Creed Unity. Jeśli faktycznie gry osiągną taki poziom już na początku generacji to będzie grubo Jezu, co generacja to takie same (pipi)enie:) 6 Cytuj
Square 8 706 Opublikowano 14 października 2019 Opublikowano 14 października 2019 38 minut temu, CoATI napisał: Potem w trakcie rozgrywki dane są w locie podmieniane, a to jakie dane są przenoszone jest uzależnione od stanu zapisu gry. Czy to nie miałoby sensu tylko przy liniowych grach? A przy grach z otwartym światem czy z wieloma mapami do wyboru nie przyspieszyłoby za bardzo loadingów? Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 14 października 2019 Opublikowano 14 października 2019 Czy to nie miałoby sensu tylko przy liniowych grach? A przy grach z otwartym światem czy z wieloma mapami do wyboru nie przyspieszyłoby za bardzo loadingów?Przy otwartym swiecie mogloby wczytac np 2km kwadratowe terenu i tyle. Najczęściej uzywane tekstury, aktualne questy... Nie wiem. To byla taka luźna myśl; )Wysłane z P20 przy użyciu Tapatalka Cytuj
Shankor 1 650 Opublikowano 14 października 2019 Opublikowano 14 października 2019 Wszystko fajnie, ale jeszcze poproszę obsługę BluRayów 4K HDR/ dekodowanie Dolby Vision + Dolby Atmos. Żeby żona uwierzyła że to do filmów. 1 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 14 października 2019 Opublikowano 14 października 2019 6 minut temu, Shankor napisał: Wszystko fajnie, ale jeszcze poproszę obsługę BluRayów 4K HDR Potwierdzone, że będzie Cytuj
Shankor 1 650 Opublikowano 14 października 2019 Opublikowano 14 października 2019 Standardy Dolby Vison i Atmos też potwierdzone? Czy będzie potężne Dolby Digital miksowany do 2.0? Cytuj
ASX 14 714 Opublikowano 14 października 2019 Opublikowano 14 października 2019 (edytowane) Troche to zabawne gdy ludzie proszą o ficzery, które od dawna dostępne są na rynku Edytowane 14 października 2019 przez ASX Cytuj
Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 14 października 2019 Opublikowano 14 października 2019 Mam nadzieję, że Ryzenowi starczy mocy na systemowe liczenie statystyk w grach. 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 14 października 2019 Opublikowano 14 października 2019 (edytowane) 3 godziny temu, CoATI napisał: czy możliwa jest sytuacja w której konsola będzie mieć np 2 dyski - super duper ultra szybki SSD np 128gb + do tego hdd 2tb na dane. Ten pierwszy byłby używany troche jak RAM tzn. w chwili uruchomienia apki, system ładuje część danych potrzebnych do odpalenia gierki z HDD na SSD (menusy, pierwszy LVL, audio, etc). Potem w trakcie rozgrywki dane są w locie podmieniane, a to jakie dane są przenoszone jest uzależnione od stanu zapisu gry. W takim przypadku na takim SSD mogłoby być trzymane pewnie jakies 20GB max dla danego tytułu - tzn dane wymagane do płynnego odpalenia gierki. Nie wiem, nie znam się... Nie wyda CGI to jeszcze nie ta generacja, moze jakis tytul od ND na koniec generacji. Gdyby gry open world mialy jakosc Detroit to bylby juz spory przeskok Edytowane 14 października 2019 przez Fanek Cytuj
XM. 11 023 Opublikowano 14 października 2019 Opublikowano 14 października 2019 Cytat CGI to jeszcze nie ta generacja, moze jakis tytul od ND na koniec generacji. Na luzaku taka grafika bedzie - to samo jest co generacje. Ile było pier.dolenia ze grafa z cutscenek w TLOU to będzie taki nowy wyznacznik grafiki na nowych konsolach, a teraz się patrzy na G5, TLOU 2 czy gigantyczny open world RDR2 i graficznie wysry.wa się na wszystkie CGI co były z poprzedniej generacji. Rok/dwa i wyjdza gry z o wiele lepsza grafiką niż CGI z tej generacji. 2 Cytuj
Ukukuki 7 101 Opublikowano 14 października 2019 Opublikowano 14 października 2019 6 godzin temu, CoATI napisał: czy możliwa jest sytuacja w której konsola będzie mieć np 2 dyski - super duper ultra szybki SSD np 128gb + do tego hdd 2tb na dane. Ten pierwszy byłby używany troche jak RAM tzn. w chwili uruchomienia apki, system ładuje część danych potrzebnych do odpalenia gierki z HDD na SSD (menusy, pierwszy LVL, audio, etc). Potem w trakcie rozgrywki dane są w locie podmieniane, a to jakie dane są przenoszone jest uzależnione od stanu zapisu gry. W takim przypadku na takim SSD mogłoby być trzymane pewnie jakies 20GB max dla danego tytułu - tzn dane wymagane do płynnego odpalenia gierki. Nie wiem, nie znam się... Dyski hybrydowe nie sprawdziły się na PC w czasach kiedy dyski SSD były mega drogie a co dopiero teraz. Chociaż przy konsoli to może ma więcej sensu. Przerzucenie całej gry z dysku HDD na SDD też trochę trwa. A dzielenie i programowanie gry tak żeby w odpowiednim momencie i z odpowiednim wyprzedzeniem kopiowała dane z HDD na SSD też nie będzie tanie, chociaż w tym temacie nie mam kompletnie doświadczenia. Cytuj
mugen 1 975 Opublikowano 14 października 2019 Opublikowano 14 października 2019 Po co kombinować jak SSD robi się śmiesznie tanie? Cytuj
Berion 207 Opublikowano 14 października 2019 Opublikowano 14 października 2019 (edytowane) 7 godzin temu, CoATI napisał: czy możliwa jest sytuacja w której konsola będzie mieć np 2 dyski - super duper ultra szybki SSD np 128gb + do tego hdd 2tb na dane. Ten pierwszy byłby używany troche jak RAM tzn. w chwili uruchomienia apki, system ładuje część danych potrzebnych do odpalenia gierki z HDD na SSD (menusy, pierwszy LVL, audio, etc). Potem w trakcie rozgrywki dane są w locie podmieniane, a to jakie dane są przenoszone jest uzależnione od stanu zapisu gry. W takim przypadku na takim SSD mogłoby być trzymane pewnie jakies 20GB max dla danego tytułu - tzn dane wymagane do płynnego odpalenia gierki. Nie wiem, nie znam się... Nie jest możliwa. Wszystkie gry na PS4 (i tak samo będzie z PS5) są uruchamiane z wirtualnego systemu plików, montowanego na żądanie (umownie żądaniem jest kliknięcie w kafelek z grą ;)). Wyobraź to sobie jako np. obraz zaszyfrowanej partycji montowany i mapowany na określony czas, ale fizycznie dane znajdują się cały czas w jednym miejscu. Oczywiście również gry z płyty nie są z niej odczytywane tylko w całości z dysku (z płyty tylko na czas instalacji pełnej wersji, potem płyta pełni wyłącznie funkcję weryfikacji licencji). Na PS3 takie coś można by zastosować gdyby konsola miała USB3 lub dedykowany eMMC. Ale to też nie do końca bo tylko gry płytowe używały dwóch rodzai cache'u: jeden w wspólny na partycji z FAT32 i jeden z którego rzadziej się korzysta, na partycji użytkownika z UFS2 w swoim własnym folderze (jakby ktoś był ciekawy: mowa o "dev_hdd1" i "dev_hdd0/game/<GameID>/USRDIR/"), czyli tam gdzie lądują gry cyfrowe (+łaty +dlc). To był nonsens i bardzo dobrze że z tego zrezygnowano. Edytowane 14 października 2019 przez Berion 1 2 Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 14 października 2019 Opublikowano 14 października 2019 Dzieki za wyjaśnienie;) Wysłane z P20 przy użyciu Tapatalka Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 16 października 2019 Opublikowano 16 października 2019 https://wccftech.com/playstation-5-tech-demo-navi-hardware/ ktoś widział techdemo na platformie navi - ogolnie robi robotę wizualnie, ale ledwo 30fps trzyma, więc... licze na stałe 60fps w 1080p. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 16 października 2019 Opublikowano 16 października 2019 To plus Horizon 2 jako tytuły startowe i ps5 biorę na premierę. Z kupnem ps4 czekałem aż do u4/tlg xD Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 16 października 2019 Opublikowano 16 października 2019 Jeśli gra na dość wczesnym etapie chodzi w granicach 25-30 k/s, to jest to świetna wiadomość - optymalizacja odbywa się zwykle dużo później. No i widzę, że post K.Lee z resetery robi już falę po portalach xDDD Chociaż jestem zdziwiony, że nawet wccftech za źródło bierze post na forum. Cytuj
Square 8 706 Opublikowano 16 października 2019 Opublikowano 16 października 2019 3 minuty temu, MBeniek napisał: To plus Horizon 2 jako tytuły startowe H2 lepiej niech wyjdzie trochę później, dzięki temu będzie jeszcze lepiej robić. Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 16 października 2019 Opublikowano 16 października 2019 Zaraz rzygne, remaster na start i to w dodatku tej pokracznej gry. Może wreszcie będzie wyglądać jak powinna. 1 Cytuj
SlimShady 3 434 Opublikowano 16 października 2019 Opublikowano 16 października 2019 Co oni mają z tym nazewnictwem, że rimejki nazywają remasterami. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 16 października 2019 Opublikowano 16 października 2019 Co do gier: w pierwszych latach PS5 oprócz devów first party, obstawiam gierki od Remedy/Housemarque - obydwa studia były wizytowane przez Shuheia Yoshidę, Housemarque pracuje nad swoją pierwszą grą AAA i sporo zatrudniają, więc oczywiście muszą mieć finansowanie dużego wydawcy. Obstawiam też większe inwestycje Sony w rejonie Azji (Malezja, Chiny, Korea), gdzie branża mocno się rozwija. Btw. - z Tiduxa żaden insider, serio. W zasadzie nigdy nie ma racji, chyba że powiela informacje z innych źródeł. W tym wypadku pewnie się opiera na wpisie Schreiera z resetery i ostatniej informacji, że następna gra Bluepoint będzie na PS5. 1 Cytuj
YETI 11 042 Opublikowano 16 października 2019 Autor Opublikowano 16 października 2019 (edytowane) Rimejk Demons Souls został już potwierdzony jakiś czas temu na resecie i nie byl Tidux, @Bansaipotwierdzi Pytanie na co wyjdzie ten rimejk,mam nadziej ze PS5. OPM wyskoczyło z ciekawą ankieta. Wiadomo, że ND tworzy coś mocno związanego z trybem multiplayer TLoU, wiemy również, że od dłuższego czasu w GG pracują dwie ważne osoby, które mają na koncie multi Rainbow Six Siege. Dodać do tego zapewnienia Sony, że w następnej generacji skupią się również na trybach wieloosobowych, więc na start jakieś mocne multi (oby TLoU), jest prawdopodobne. Edytowane 16 października 2019 przez YETI Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 16 października 2019 Opublikowano 16 października 2019 49 minut temu, Square napisał: H2 lepiej niech wyjdzie trochę później, dzięki temu będzie jeszcze lepiej robić. Biorąc pod uwagę jak hzd wygląda na sprzęcie z ~1,8tflops na pokładzie to jakoś jestem spokojny, że 'będzie robić' na platformie z kilku razy większą ilością terafanków, nawet jeśli wyjdzie na początku następnej generacji W sumie ta ankieta z opm pokazuje, że killzone nie jest w stanie być już żadnym system sellerem, więc nie wierzę, że sony znowu pójdzie w tą markę jako launch title. A z tego co pisał Schreier z kotaku to Ghost wyjdzie jeszcze w pierwszej połowie przyszłego roku (na ps4 rzecz jasna). Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 16 października 2019 Opublikowano 16 października 2019 (edytowane) Jeśli chodzi o moje osobiste przewidywania odnośnie PS5 to obawiam się, wręcz jestem tego diablo pewien, że cena na dzień dobry nextgena Sony nie będzie niższa niż 3 tys. zł. Producent wychodzi z podwójnego założenia. Po pierwsze napaleńców i sympatyków konsol Sony jest na tyle dużo, że konsumenci łykną wyższą cenę bez popity, może tylko lekko kręcąc głową z niezadowolenia. Po drugie, wszak multum luda jest teraz w stanie bez szemrania wyskakiwać na dzień dobry z bez mała pięciu tysi, a nawet więcej, aby nabyć najnowszego Ajfona lub innego Szajsunga, to co...konsoli nie kupią? Ja bym sobie tego bardzo życzył, że jeśli już musiałbym wysupłać aż tyle biletów NBP to nowa konsola powinna być...: 1. ...ładna Podstawowa PS4, a zwłaszcza Prosiak to nie oszukujmy się, brzydactwa straszliwe, natomiast kapitalnie, wręcz fenomenalnie wyglądała pierwsza iteracja PS3 i bardzo byłbym rad, gdyby PS5 ją choć trochę przypominała. 2. ...cicha Znów kłania się pierwsze PS3, natomiast PS4...spuśćmy na to zasłonę nomen omen...milczenia 3. ...wyposażona w lepszy, ergonomiczniejszy pad. Zdaję sobie sprawę, że Sony z symetrycznych gałek nigdy nie zrezygnuje, wszak jest to ponoć ich konsolowe DNA, ale na miły bóg! Mam prawo i obowiązek oczekiwać dłuższego okresu działania pada na jednym ładowaniu. Co do gier to ja póki co chciałbym na start reanimacji serii Killzone z rozbudowanym, skillowymagalnym trybem Multi. Nie ma to jak dobra, rozpoznawalna strzelanka na dzień dobry. Edytowane 16 października 2019 przez Czezare 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Opublikowane przez Square,
avatary adventowe, lista aktualizowana dziennie aż do 24.12
Rekomendacja dodana przez Square
8 reakcji
Pokaż odpowiedź
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.