Wredny 9 580 Opublikowano 19 marca 2020 Opublikowano 19 marca 2020 Przypominam, że X360 też był słabszy od PS3, a dzięki przyjaźniejszej developerom architekturze, praktycznie wszystkie multiplatformy prezentowały sie na nim lepiej Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 (edytowane) Przypominam, że One był słabszy od PS4 i wszystkie multiplatformy prezentowały się na nim gorzej. Edytowane 20 marca 2020 przez MYSZa7 1 Cytuj
da$io 110 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 Te gadki gości z developingu są funta kłaków warte. Bez znaczenia o jakiej konsoli piszą. Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 Dokładnie, spece ns forumku wystarczą. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 Powiedziałbym, że wystarczy aby faktycznie zaczęli pokazywać gry i co z tego zrobią, bo co generacje słyszę o rewolucjach a potem para idzie w gwizdek na nie koła. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 Te twitterowe wypowiedzi to rak. Nikt nie neguje, że konsola będzie mocna i przyjazna devom. 1st party pewnie znajdą ciekawe sposoby na wykorzystanie tego ssd. Po prostu różnica w mocy nie pozostanie bez echa i nie ma mowy, żeby wszystkie multiplatformy działały tak samo na obu sprzętach. "Liczby nie mają znaczenia" Boże... Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 5 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Powiedziałbym, że wystarczy aby faktycznie zaczęli pokazywać gry i co z tego zrobią, bo co generacje słyszę o rewolucjach a potem para idzie w gwizdek na nie koła. BOTW - u Nintendo masz rewolucję z fizyką. Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 5 minut temu, 20inchDT napisał: Te twitterowe wypowiedzi to rak. Nikt nie neguje, że konsola będzie mocna i przyjazna devom. 1st party pewnie znajdą ciekawe sposoby na wykorzystanie tego ssd. Po prostu różnica w mocy nie pozostanie bez echa i nie ma mowy, żeby wszystkie multiplatformy działały tak samo na obu sprzętach. "Liczby nie mają znaczenia" Boże... Dokładnie. Na początku może nie być różnic ale naiwnym trzeba być aby wierzyć że z czasem różnice nie wypłyną. I nie wiem jak by genialnych narzędzi nie miało Sony to przecież MS też nie spocznie na laurach. Studia 1st party pewnie wycisną niesamowite rzeczy z konsoli ale multiplatformy będą na bank się różnić. Jeśli nie na początku to w późniejszym czasie. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 Tutaj jeszcze wypowiedź developera, że szybkie ssd to nie tylko o 2s szybsze czasy ładowania jak twierdzą nasi forumowi "eksperci" Cytat What John is saying sounds pretty right to me! I don't want to down play GPU power, but I promise everybody that you will be absolutely blown away by visuals on both consoles. However, the SSDs are the big difference when coming into this gen. We're not talking about "load times" in the classic sense. That's an antiquated way of thinking about data coming from your hard drive. For the last 10+ years we've been streaming worlds on the fly. The problem is that our assets are absolutely huge now, as are our draw distances, and our hard drives can't keep up. It means that as you move through the world we're trying to detect and even predict what assets need loading. Tons of constraints get put into place due to this streaming speed. An ultra fast drive like the one in PS5 means you could be load in the highest level LOD asset for your models way further than you could before and make worlds any way you want without worry of it streaming in fast enough. The PS5 drive is so fast I imagine you could load up entire neighborhoods in a city with all of their maps at super high resolution in a blink of an eye. It's exciting. People don't realize that this will also affect visuals in a big way. If we can stream in bigger worlds and stream in the highest detail texture maps available, it will just look so much better. I think the Xbox drive is also good! The PS5 drive is just "dream level" architecture though. No, ale co oni się tam znają. Ważniejsze jest przecież te 1,7 terafanka. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 Damn, z taką przewagą zastanawiam się czy w ogóle gry na innych platformach bedą się uruchamiać. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 Zrozumiałeś to pogrubione zdanie czy tylko tak wkleiłeś? Czy "eksperci" drugiej strony mogą dać w końcu cytat, że SSD będzie zastępować GPU i pomagać w renderowaniu grafiki? Dajcie już sobie spokój. Ja po PR gadce MS i róznych miejscach w internecie zacząłem wierzyć w niesamowitego boosta dla XO po uwolnieniu ram od kinecta, update directx i chmurze xD. 1 Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 Pomogę Wam. Gry będą działać na jednej jak i drugiej konsoli. Można się rozejść. Nie dziękujcie. Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 20 marca 2020 Autor Opublikowano 20 marca 2020 Następny, kiedy oni skończą z tą propagandą Chyba nikt nie neguje, że gry na xboxa będą mogły wyglądać lepiej, skoro jest przewaga tych niecałych 1.8tfl. Z drugiej strony ten dysk ssd może mocna namieszać, skoro developerzy wypowiada się w takim, a nie innym tonie. Pamiętajcie, że będzie również drugi, słabszy Xbox, gdzie gry muszą chodzić równie dobrze, co na 12tfl. Teraz to tylko przepychankin słowne dwóch stron, pokażą gry, to przekonamy się na czym stoi. W jednej kwestii nie zmieniło się nic, jak ktoś chce najlepszych wersji gier, to niech zainwestuje w pc. Cytuj
ASX 14 662 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 gracze sami są sobie winni, od jakiegoś 2013 roku kiedy okazało się że PS4 jest mocniejsze niż Xbox, gracze stali się zafiksowani na punkcie terafanków i teraz trudno będzie to tak szybko odkręcić i wytłumaczyć. Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 20 marca 2020 Autor Opublikowano 20 marca 2020 1 minutę temu, ASX napisał: gracze sami są sobie winni, od jakiegoś 2013 roku kiedy okazało się że PS4 jest mocniejsze niż Xbox, gracze stali się zafiksowani na punkcie terafanków i teraz trudno będzie to tak szybko odkręcić i wytłumaczyć. Raczej nie gracze, a producenci kart graficznych. Po prostu tfl to najprostszy sposób pokazania, że moje jest lepsze. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 Ludzie zawsze chcą mnieć jak najlepszą rzeczy, czy to najszybszy samochód, czy najpiękniejszą żonę. Ten mityczny 2013 nie ma z tym nic wspólnego. Cytuj
mugen 1 956 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 Gorzej kiedy ludzie interpretują dane których nie rozumieją. Miesiąc temu wrzucaliście w internet grafiki o tym, że grypa jest groźniejsza niż koronawirus i w ogóle co to za umieralność 2%, teraz z takim samym przekonaniem liczycie terafanki. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 Najlpesze jest to że devi mówią że tf to jakiś mit nikt tego profejsonalnie nie używa ale gracze wiedzą lepiej XD 2 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 Dawniej człowiek patrzył ile konsola ma bitów, a teraz flopsów. Czasy się zmieniają. Cytuj
DumaDyma 54 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 Ja już przygotowany do porządnych testów obu sprzętów. Teraz już rozdziałka się nie liczy. 7 Cytuj
WisnieR 2 738 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 Ale trochę jest w tym racji bo lepiej będzie wyglądał świat w którym 20% tekstur jest w maksymalnej rozdzielczości, a reszta ze względu na ograniczenie przepustowości danych, ma niskie FOV i gorsze tekstury, czy taki, w którym FOV jest dużo większy, a tekstury są minimalnie w niższej rozdzielczości ale za to większość z nich nie jest okrojona? Cytuj
mario10 530 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 Właśnie w tym sęk, że ja osobiście się nie zagłębiałem w te parametry. Fajnie jak już będą karty wszystkie rozdane przez Sony i MS żeby ktoś obeznany zrobił porównanie i dał znać czy te różnice są faktycznie znaczące, ale musi to zrobić osoba nie związana z jednym czy drugim producentem. Bo jak się czyta te newsy to się zabierają do tego jak pies do jeża, jakby nie chcieli powiedzieć jasno to jest lepsze tamto gorsze tylko tak dyplomatycznie podchodzą. Powiedzieli by, że w połowie generacji wywalą np ps5 pro i jasna sprawa. Od jakiego czasu gram na Ps4 slim i powiem szczerze, że momentami wiadomo głośniej pracuje, ale jakoś nie odczuwam gorszej jakości grania. I chyba tak będzie też teraz z kolejną generacją. Pozostaje chyba spokojnie czekać jak sytuacja się rozwinie Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 39 minut temu, mozi napisał: Najlpesze jest to że devi mówią że tf to jakiś mit nikt tego profejsonalnie nie używa ale gracze wiedzą lepiej XD Z tym że większość tej gadki o tym że TF to bie wszystko odnosi się do porównań do poprzedniej geracji. Że RDNA jest efektywniejsze od GCN, więc TF nie oddaje faktycznej wydajności sprzętu. Natomoast jeśli oba sprzęty pracują na tej samej architekturze, a dodatkowo mają zbliżone CPU i pamięć, to różnica w teraklopach faktycznie dość dobrze oddaje różnice w wydajnosci. 25 minut temu, WisnieR napisał: Ale trochę jest w tym racji bo lepiej będzie wyglądał świat w którym 20% tekstur jest w maksymalnej rozdzielczości, a reszta ze względu na ograniczenie przepustowości danych, ma niskie FOV i gorsze tekstury, czy taki, w którym FOV jest dużo większy, a tekstury są minimalnie w niższej rozdzielczości ale za to większość z nich nie jest okrojona? Wszystko fajnie, tylko te graniczenia FOV i LOD na obecnych konsolach nie są spowodowane ograniczeniami HDD tylko mocy obliczeniowej. Obiekty rysują sie na oczach gracza bo konsola jest za słaba żeby wyświelić tyle geometrii,cieni itd. Jakoś na mocnieszym pececie ze zwykłym HDD możesz ustawić bardzo daleki zasięg rysowania obiektów. Możliwość szybszego streamowania nie da za wiele jeśli sprzęt będzie za słaby aby to wyświetlić z zadowalającą płynnością. Cytuj
WisnieR 2 738 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 Tyle że nowe konsole nie będą słabe. Więc może się okazać, że gdy ograniczenie procesora zniknie pojawi się inne wąskie gardło i może to być albo RAM albo właśnie dysk. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu bo to zwykle gdybanie. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 20 marca 2020 Opublikowano 20 marca 2020 Dla mnie bardzo istotne jest to, żeby wreszcie przyłożyli się do jakości wykonania tej konsoli, a w szczególności chłodzenia. To co momentami odwala PS4 pro doprowadza mnie do szaleństwa i nie wiem jak ktoś mógł dopuścić do wydania takiego bubla. O ile jeszcze wszystko w koło napi.erdala i sub zrzuca kwiatki z parapetu, to jakoś idzie grać, ale jak wchodzą cichsze momenty, to zamiast chłonąć klimat gry dostajemy kur.wicy od tego szumu. 4 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.