Faka 3 994 Opublikowano 13 maja 2020 Opublikowano 13 maja 2020 Nie będzie już wczytywania tych głupich tekstur na planszach? Jedyne najgorsze irytujące badziewie. Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 13 maja 2020 Opublikowano 13 maja 2020 To ja poproszę Sekiro na tym silniku Cytuj
czarek250885 322 Opublikowano 13 maja 2020 Opublikowano 13 maja 2020 Mnie zastanawia jedno, coś Epic z Sony bardzo blisko współpracują, czyżby coś większego się szykowało? Gry z PlayStation lądują w Epic store, kasa z pc się zgadza i Sony nie musi zajmować się tym rynkiem bo robią to za nich. Może to teoria spiskowa, ale Epic ma przejąć rynek pc natomiast Sony ma skupić się na rynku konsol. Czyżby win to win? Cytuj
Redmitsu 985 Opublikowano 13 maja 2020 Opublikowano 13 maja 2020 Te tech demo chodziło w 1440p i 30fps, człowiek spodziewał się 4K ze będzie standardem ale w sumie za poziom graficzny tego dema można wybaczyć tej rozdzielczości czy nie? Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 13 maja 2020 Opublikowano 13 maja 2020 Świat renderingu real time idzie w innym kierunku niż ciągłe podbijanie rozdzielczości, co zresztą podkreślił też Richard Leadbetter (technical editor Digital Foundry); Cytat Penwarden also confirms that the temporal accumulation system seen in Unreal Engine 4 - which essentially adds detail from prior frames to increase resolution in the current one - is also used in UE5 and in this demo. The transparency here from Epic is impressive. We've spent a long time poring over a range of 3840x2160 uncompressed PNG screenshots supplied by the firm. They defy pixel-counting, with resolution as a metric pretty much as meaningless as it is for, say, a Blu-ray movie. But temporal accumulation does so much more for UE5 than just anti-aliasing or image reconstruction - it underpins the Lumen GI system. 1 Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 2 godziny temu, Redmitsu napisał: Te tech demo chodziło w 1440p i 30fps, człowiek spodziewał się 4K ze będzie standardem ale w sumie za poziom graficzny tego dema można wybaczyć tej rozdzielczości czy nie? Mi tam wystarczy w zupełności fhd. Cały wyścig na rozdzielczości, to moim zdaniem najgorsze co się przydarzyło, bo wszystkie zasoby idą w gunwo 4 1 Cytuj
czarek250885 322 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 7 godzin temu, Redmitsu napisał: Te tech demo chodziło w 1440p i 30fps, człowiek spodziewał się 4K ze będzie standardem ale w sumie za poziom graficzny tego dema można wybaczyć tej rozdzielczości czy nie? Jakie ma to znaczenie w momencie gdy robi to takie wrażenie? To tech demo zrobiło więcej szumu niż cała poprzednia konferencja ms. 1 Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 5 godzin temu, McDrive napisał: Mi tam wystarczy w zupełności fhd. Cały wyścig na rozdzielczości, to moim zdaniem najgorsze co się przydarzyło, bo wszystkie zasoby idą w gunwo Obserwując branżę, to mam wrażenie, że z 4K to już dopicie do ściany, bo 8K w domowych warunkach nikomu nie będzie potrzebne do pełni szczęścia. Moim zdaniem wyścig rozdzielczości się kończy w i końcu zacznie się wyścig na FPS'y i inne technikalia graficzne, jak RT. 4 Cytuj
Soul 1 321 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 2 godziny temu, czarek250885 napisał: Jakie ma to znaczenie w momencie gdy robi to takie wrażenie? To tech demo zrobiło więcej szumu niż cała poprzednia konferencja ms. Nic dziwnego tu pokazali next gena a MS skupił się na tym co wyjdzie na wszystko w najbliższych dwóch latach. Z tym, że to nie Sony a Epic zaprezentowało to jak będą wyglądać gry na next geny mam nadzieje, że MS to samo pokaże w lipcu. A Sony to by mogło w końcu pokazać sprzęt i gry na niego. 1 Cytuj
Frantik 2 571 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 2 godziny temu, Shago napisał: Obserwując branżę, to mam wrażenie, że z 4K to już dopicie do ściany, bo 8K w domowych warunkach nikomu nie będzie potrzebne do pełni szczęścia. W punkt. 4K niech sobie teraz jest standardem na najbliższe ~10 lat i wszyscy na tym skorzystają (może poza marketingowcami, którzy już chcieliby wpychać ludziom kolejną cyferkę działającą na wyobraźnię). Miażdżąca większość siedzi sobie z telewizorami full hd i na ogół nie czuje potrzeby apgrejdu, dopóki sprzęt nie odmówi posłuszeństwa. 4K ma ile? Strzelam, że może jakieś kilkanaście procent udziału w rynku. W przypadku monitorów to już w ogóle 2-3% według statystyk Steama. Czyli już w ogóle margines Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Cofnijmy się do 480p, skoro wam rozdzielczość nie jest potrzebna. Im wyższa, tym bardziej szczegółowy i ostry będzie obraz. Bardzo dobrze, że full hd odchodzi do lamusa. Cytuj
Soul 1 321 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 (edytowane) To nie o to chodzi, też uważam, że 4K styknie na długie lata niech to opanują na maxa 8K? nie dziękuje nie potrzebuje, jeszcze nie teraz może za parę lat. Edytowane 14 maja 2020 przez Soul 1 Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 8k to dopiero przy ps6. Teraz niech się skupią na 4k. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Natywne 8K to absurdalne marnowanie zasobów, nie sądzę żeby weszło w użycie (w real-time renderingu w grach) dopóki jesteśmy zależni od krzemu. Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 16 godzin temu, czarek250885 napisał: Wierzysz w to? Nie ma możliwości by gra wyglądała jak w tym demie. Jestem optymistą ale sorry to trochę zbyt wiele. W sensie to demo było dla ciebie w jakiś sposób wyjątkowe? Pomijając, że chodziło w 1440p i 30 fps bez RT to wygląda okayish? Nowe Uncharted na luzie będzie wygladać lepiej od tego. Cytuj
alb84 943 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 51 minut temu, 20inchDT napisał: Cofnijmy się do 480p, skoro wam rozdzielczość nie jest potrzebna. Im wyższa, tym bardziej szczegółowy i ostry będzie obraz. Bardzo dobrze, że full hd odchodzi do lamusa. Tu chodzi o coś innego, jak kolega na poprzedniej stronie napisał. W warunkach domowych kończy się pole manewru na coraz większe ekrany, a na co komu choćby i 16k na 55/65/70 calach. Sam uważam że za duży ekran to już tylko wtedy, jak z kanapy zajdzie potrzeba się po nim rozglądać kręcąc głową.... no teoretycznie siedząc stabilnie kąt widzenia jest ogromny. Ile gospodarstw domowych będzie robić remonty i/lub przeznaczać oddzielne pomieszczenia tylko na entertainment i wincyj cali. Ludziska dopiero co wymienili lub wymienią swoje 32"/40" czy tam w porywach 50" hd na "jeszcze większe plazmy 4k". Do tego czasy nastały niepewne i o ile na hi-end pewnie zawsze będzie bogata nisza, to klasa średnia chyba trochę przyhamuje z wymienianiem np tel a już tymbardziej tv co dwa lub trzy lata, no bo teraz to jest hdmi 3.0 lepszy hdr i bluetooth 8.0. Freesync na propose, ale gdzieś musi być granica tego szalenstwa (chociaż jak się będzie wszystko po gwarancji yebać, to i tak nie będzie wyjścia xD). I to wszystko zdaje sie dobra wiadomość. Jeżeli gonitwa za rozdzialką w TV przystopuje, to zapasowe terafanki może w końcu pójdą w ramkę/fizykę/ai czy też zasobożerny rtx. Gry będą przez to lepsze, a upgrade rozdziałki poproszę pompować w VR. Paniał? 2 Cytuj
czarek250885 322 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 7 minut temu, bluber napisał: W sensie to demo było dla ciebie w jakiś sposób wyjątkowe? Pomijając, że chodziło w 1440p i 30 fps bez RT to wygląda okayish? Nowe Uncharted na luzie będzie wygladać lepiej od tego. To zrobiło większe wrażenie niż gry w 4k na konfie MS. Jeżeli ktoś zrobi grę która będzie tak śmigać to przeskok będzie widoczny gołym okiem. Mnie i tak najbardziej cieszy fakt, że skończy się to oczekiwanie na rozgrywkę. Czasami śmierć oznaczała długie lampienie się w ekran i czekanie na ponowne załadowanie, to był duży mankament np Days Gon. Druga sprawa jakbym chciał bawić się suwakami to grałbym na kompie. Ja od konsoli oczekuję dobrych gier maksymalnie zoptymalizowanych pod sprzęt który posiadamy. Najbliższy rok pokaże co zaoferuje rynek. Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 9 minut temu, czarek250885 napisał: To zrobiło większe wrażenie niż gry w 4k na konfie MS No ale co miało tam robić wrażenie? Jak większość gierek to jakieś crossgeny i indie gierki od 3rd party? To nie był pokaz możliwości graficznych także nie rozumiem porównania, mówimy o samym pokazie UE5, jak dla ciebie to było coś wow i nie wierzysz, że gry tak będą wyglądać to szykuj majtki jak już odpalisz grę, która będzie powstawać od początku do końca na tym silniku 1 Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 16 minut temu, alb84 napisał: Paniał? Nie. Nie potrzeba nie wiadomo jak duzych ekranów, żeby czerpać korzyści z wyższej rozdzilczości. Ja nawet wolę mniejszy rozmiar, bo PPI jest większe. Cytuj
alb84 943 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 No i kosmiczna ilość ppi za(pipi)iscie się sprawdzi w vr z ekranem dosłownie przed oczami . Peace. Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 W niektórych działach czuję się jakbym czytał tagi konsolowe na wykopie. Cytuj
Czoperrr 5 134 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Zdajecie sobie sprawę, że identyczne Tech Demo wyglądałoby identycznie na XSX? Wizualnie bardzo ładne i myślę, że spokojnie do osiągnięcia na nadchodzących konsolach. Cytuj
czarek250885 322 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 3 godziny temu, Soul napisał: Nic dziwnego tu pokazali next gena a MS skupił się na tym co wyjdzie na wszystko w najbliższych dwóch latach. Z tym, że to nie Sony a Epic zaprezentowało to jak będą wyglądać gry na next geny mam nadzieje, że MS to samo pokaże w lipcu. A Sony to by mogło w końcu pokazać sprzęt i gry na niego. A ty myślisz, że Epic dobry wujek tak zrobił prezentację akurat na sprzęt Sony bez ingerencji samego Sony? Widać że obie firmy współpracują, to zaplanowana machina marketingowa. Gdyby nie, to woleliby pokazać swój silnik na najlepszym sprzęcie czyli Pc. Gry ms też będą na tym śmigać z tym, że Sony wszystkich ubiegło i to oni są kojarzeni z prawdziwą next genową grafiką. Dobrze że za sterami Ms jest teraz bardziej ogarnięta osoba i szybko zareagowała na to, co się dzieje w sieci i podpiął się pod hype pisząc że wewnętrzne studia ms będą tworzyć na nowym silniku. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Tylko wiecie, że gry na PS5 osiągną taki pułap za jakieś 2 - 3 lata? To zwykle tech-demo. Cytuj
smallv86 857 Opublikowano 14 maja 2020 Opublikowano 14 maja 2020 Ale to tech demo jest calkowicie grywalne i chodzi na ps5 wiec moga zrobic tak samo wygladajaca gre. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.