Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

No ta generacja to wyleczyła mnie na amen z premierowek.
Kupujesz coś na premierę i jesteś dymany jak frajer,gry zbugowane, serwery nie działają a kupisz sobie parę miesięcy po premierze i dlc masz w cenie,gra połatana.
Są wyjątki jak Rockstar czy ND ,że dostajesz naprawdę dobrym produkt.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, KarolJanuszGejmingu napisał:

No ta generacja to wyleczyła mnie na amen z premierowek.
Kupujesz coś na premierę i jesteś dymany jak frajer,gry zbugowane, serwery nie działają a kupisz sobie parę miesięcy po premierze i dlc masz w cenie,gra połatana.
Są wyjątki jak Rockstar czy ND ,że dostajesz naprawdę dobrym produkt.

 

Mnie wyleczyła bieda, ale generalnie zgadzam się w pełni. :lapka: 

Teraz, bluber napisał:

Bloodborne kosztował mnie 289zł na premiere :usmiech: Sony takie dobre

 

No i masz najlepszą grę generacji, więc o co chodzi? :usmiech:

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, bluber napisał:

The Last of Us i God of War Ascension była podwyżka gier sony w Polsce do chyba sugerowanej ceny 279zł 

tak jak piszesz

była mała aferka nawet, a muve chyba trochę  był w plecy

https://polygamia.pl/chcecie-zagrac-w-the-last-of-us-po-polsku-teraz-zostalo-juz-tylko-kupno-gry-z-oficjalnej-polskiej-dystrybucji/

Odnośnik do komentarza

Może niech wydawcy przestaną w końcu wszędzie wciskać tego open-worlda i sztucznie wydłużać rozgrywkę na >30h, a skupią się bardziej na liniowych gierkach na powiedzmy max 15h. To wtedy skróci się czas i koszty dewelopingu dzięki czemu tytuł szybciej na siebie zarobi przy "normalnej" cenie 60$ czy nawet mniejszej. 

  • WTF 1
Odnośnik do komentarza
22 minuty temu, Shen napisał:

Dałem tyle za kolekcjonerke, no ładnie dajesz sie golić albo kłamiesz :)

 

Kupiłem za 289zł grę w Empiku na premiere, była ostatnia kopia z wszystkich elektromarketów więc nie wybrzydzałem 

 

  

13 minut temu, MBeniek napisał:

Może niech wydawcy przestaną w końcu wszędzie wciskać tego open-worlda i sztucznie wydłużać rozgrywkę na >30h, a skupią się bardziej na liniowych gierkach na powiedzmy max 15h. To wtedy skróci się czas i koszty dewelopingu dzięki czemu tytuł szybciej na siebie zarobi przy "normalnej" cenie 60$ czy nawet mniejszej. 

 

Tutaj trochę przestrzeliłeś bo zrobić liniową grę na 15h w której coś będzie się działo cały czas (no bo przecież nie zrobisz korytarzy w których chodzisz po prostu od lokacji do lokacji) wychodzi często drożej niż zrobienie open worlda, nie bez powodu najdroższą częścią Call of Duty czy Gears of War zawsze była kampania singeplayerowa dla przykładu taki Gears of War Judgement kosztował 60mln dolarów a kampania była tam na około 10h w porównaniu do jedynki, która kosztowała 12mln to jest gigantyczny skok a z tego co wiadomo 75% budgetu gry mniej więcej schodzi własnie na kampanie. 

 

Cliff B kiedyś o tym mówił 

 

Cytat

In an interview with PC Gamer, Bleszinski talked about his upcoming first-person shooter Lawbreakers, how it's looking in action, and the expensiveness of single-player campaigns. When asked why the industry is trending towards multiplayer, his answer was simple.

"Campaigns cost the most money; it's usually 75 percent of the budget," Bleszinski explained. "You burn through the campaign in a weekend and then you guys go to the multiplayer."

 

Przykład GoW J pokazuje, że wydanie takiej kasy czyli 60 mln i zyskanie 100mln to raczej spore ryzyko dlatego tez nie ma co się dziwić, wydawcy wolą przechodzić na rynki gier mobilnych, gier F2P multiplayerowych i katować tylko sprawdzone sposoby aby zarobić hajs, a tytuły pokroju AC, Horizon ZD czy Forzy Horizon to nie są produkty które po weekendzie nie znajdą się w lokalnym CEXie w odróżnieniu do gier na 10-15h

Edytowane przez bluber
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

@bluber ale przecież podany przykład tylko pokazuje, że koszty tworzenia gier z roku na rok wzrastają i, że stworzenie singla zabiera 3/4 budżetu a reszta na multi, a nie to, że liniowa gierka jest droższa niż open world. :notsure: 

W ogóle nikt nie mówi (i pewnie nikt by nawet tak nie chciał), żeby przez te 15h dosłownie cały czas musiało się coś dziać. Przecież nawet w uncharted tak nie jest. A sukces np. a plague tale pokazuje, że w ten sposób też da się zarobić.

Odnośnik do komentarza

Mi się podoba. Jest estetycznie. Akurat Spiderman ma taką zdeka przaśną okładke ale to logo PS5 na białym tle mi się podoba. Ideolo by było jakby pudełka też były w białym kolorze bo ten niebieski jakoś mi się gryzie. No i mam nadzieję że wymiarami będą identyko jak PS3/PS4

Edytowane przez Ryo-San
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...