MBeniek 3 260 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 Będzie się częściej dodawać do wishlisty i czekać na promocję, a mniej kupować na premierę. Dodatkowy plus jest taki, że wtedy gra już na pewno będzie odpowiednio popatchowana i pozbawiona ewentualnych większych czy mniejszych bugów 2 Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 Ja jestem dobrej myśli: jeśli cena wyjściowa będzie wysoka to (przynajmniej początkowo) nim gracze się z nią oswoją twórcy dwoić się będą i troić aby gry na premierę miały content za pełną cenę. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Figuś 21 174 Opublikowano 9 lipca 2020 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 9 lipca 2020 Teraz, Paolo de Vesir napisał: wórcy dwoić się będą i troić aby gry na premierę miały content za pełną cenę. 6 2 4 Cytuj
KarolJanuszGejmingu 476 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 No ta generacja to wyleczyła mnie na amen z premierowek.Kupujesz coś na premierę i jesteś dymany jak frajer,gry zbugowane, serwery nie działają a kupisz sobie parę miesięcy po premierze i dlc masz w cenie,gra połatana.Są wyjątki jak Rockstar czy ND ,że dostajesz naprawdę dobrym produkt. 2 Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 Oj, nie gadaj. Nie raz, nie dwa korporacje ugięly się pod falą krytyki ze strony graczy. Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 16 minut temu, suteq napisał: Teraz gry third party można kupić za 220/230zł więc jak będzie podwyżka to pewnie do 259/269zł. Exy Sony za to spokojnie mogą kosztować 299/309zł. Bloodborne kosztował mnie 289zł na premiere Sony takie dobre Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 3 minuty temu, KarolJanuszGejmingu napisał: No ta generacja to wyleczyła mnie na amen z premierowek. Kupujesz coś na premierę i jesteś dymany jak frajer,gry zbugowane, serwery nie działają a kupisz sobie parę miesięcy po premierze i dlc masz w cenie,gra połatana. Są wyjątki jak Rockstar czy ND ,że dostajesz naprawdę dobrym produkt. Mnie wyleczyła bieda, ale generalnie zgadzam się w pełni. Teraz, bluber napisał: Bloodborne kosztował mnie 289zł na premiere Sony takie dobre No i masz najlepszą grę generacji, więc o co chodzi? Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 A nic, nadal jest w kolekcji i warto było tyle wydać, ale mówie o tym, że już na tej generacji gry od Sony zbliżały się do granicy 300zł bo przecież przy premierze The Last of Us i God of War Ascension była podwyżka gier sony w Polsce do chyba sugerowanej ceny 279zł Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 2 minuty temu, bluber napisał: The Last of Us i God of War Ascension była podwyżka gier sony w Polsce do chyba sugerowanej ceny 279zł tak jak piszesz była mała aferka nawet, a muve chyba trochę był w plecy https://polygamia.pl/chcecie-zagrac-w-the-last-of-us-po-polsku-teraz-zostalo-juz-tylko-kupno-gry-z-oficjalnej-polskiej-dystrybucji/ Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 8 minut temu, bluber napisał: Bloodborne kosztował mnie 289zł na premiere Sony takie dobre Dałem tyle za kolekcjonerke, no ładnie dajesz sie golić albo kłamiesz Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 Może niech wydawcy przestaną w końcu wszędzie wciskać tego open-worlda i sztucznie wydłużać rozgrywkę na >30h, a skupią się bardziej na liniowych gierkach na powiedzmy max 15h. To wtedy skróci się czas i koszty dewelopingu dzięki czemu tytuł szybciej na siebie zarobi przy "normalnej" cenie 60$ czy nawet mniejszej. 1 Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 (edytowane) 22 minuty temu, Shen napisał: Dałem tyle za kolekcjonerke, no ładnie dajesz sie golić albo kłamiesz Kupiłem za 289zł grę w Empiku na premiere, była ostatnia kopia z wszystkich elektromarketów więc nie wybrzydzałem 13 minut temu, MBeniek napisał: Może niech wydawcy przestaną w końcu wszędzie wciskać tego open-worlda i sztucznie wydłużać rozgrywkę na >30h, a skupią się bardziej na liniowych gierkach na powiedzmy max 15h. To wtedy skróci się czas i koszty dewelopingu dzięki czemu tytuł szybciej na siebie zarobi przy "normalnej" cenie 60$ czy nawet mniejszej. Tutaj trochę przestrzeliłeś bo zrobić liniową grę na 15h w której coś będzie się działo cały czas (no bo przecież nie zrobisz korytarzy w których chodzisz po prostu od lokacji do lokacji) wychodzi często drożej niż zrobienie open worlda, nie bez powodu najdroższą częścią Call of Duty czy Gears of War zawsze była kampania singeplayerowa dla przykładu taki Gears of War Judgement kosztował 60mln dolarów a kampania była tam na około 10h w porównaniu do jedynki, która kosztowała 12mln to jest gigantyczny skok a z tego co wiadomo 75% budgetu gry mniej więcej schodzi własnie na kampanie. Cliff B kiedyś o tym mówił Cytat In an interview with PC Gamer, Bleszinski talked about his upcoming first-person shooter Lawbreakers, how it's looking in action, and the expensiveness of single-player campaigns. When asked why the industry is trending towards multiplayer, his answer was simple. "Campaigns cost the most money; it's usually 75 percent of the budget," Bleszinski explained. "You burn through the campaign in a weekend and then you guys go to the multiplayer." Przykład GoW J pokazuje, że wydanie takiej kasy czyli 60 mln i zyskanie 100mln to raczej spore ryzyko dlatego tez nie ma co się dziwić, wydawcy wolą przechodzić na rynki gier mobilnych, gier F2P multiplayerowych i katować tylko sprawdzone sposoby aby zarobić hajs, a tytuły pokroju AC, Horizon ZD czy Forzy Horizon to nie są produkty które po weekendzie nie znajdą się w lokalnym CEXie w odróżnieniu do gier na 10-15h Edytowane 9 lipca 2020 przez bluber 1 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 @bluber ale przecież podany przykład tylko pokazuje, że koszty tworzenia gier z roku na rok wzrastają i, że stworzenie singla zabiera 3/4 budżetu a reszta na multi, a nie to, że liniowa gierka jest droższa niż open world. W ogóle nikt nie mówi (i pewnie nikt by nawet tak nie chciał), żeby przez te 15h dosłownie cały czas musiało się coś dziać. Przecież nawet w uncharted tak nie jest. A sukces np. a plague tale pokazuje, że w ten sposób też da się zarobić. Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 Tylko ile kosztowało Plague Tale na premierę? Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 Przydałby się inny kolor pudełka, bo okładka bardzo spoko i estetyczna. 1 Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 (edytowane) Mi się podoba. Jest estetycznie. Akurat Spiderman ma taką zdeka przaśną okładke ale to logo PS5 na białym tle mi się podoba. Ideolo by było jakby pudełka też były w białym kolorze bo ten niebieski jakoś mi się gryzie. No i mam nadzieję że wymiarami będą identyko jak PS3/PS4 Edytowane 9 lipca 2020 przez Ryo-San Cytuj
hitor 18 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 Sony invests $259 milion in Epic Games https://venturebeat.com/2020/07/09/sony-invests-250-million-in-fortnite-maker-epic-games/ Cytuj
Ludwes 1 682 Opublikowano 9 lipca 2020 Opublikowano 9 lipca 2020 (edytowane) 51 minut temu, Figuś napisał: Swoją drogą ciekawe, czy 'only on playstation' zostało zastąpione przez logo playstation studios, czy po prostu gierki będą też lądować, prędzej czy później, w sklepiku Epica. Edytowane 9 lipca 2020 przez Ludwes Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.