Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tak spoglądając na Remedy to dla nich najlepiej by było gdyby właśnie ich przejął MS lub Sony dając budżet i wolność kreatywną, bo będąc pod tencentem robią chyba właśnie tego Crossfire-X czy jakoś tak, jakaś strzelanka online

Edytowane przez Figuś
Opublikowano
2 minuty temu, Figuś napisał:

bo będąc pod tencentem robią chyba właśnie tego Crossfire-X czy jakoś tak, jakaś strzelanka online

Akurat Remedy robi tylko komponent singlowy do Crossfire.

Ale to prawda średniej wielkości niezależne studia jak Remedy mają coraz trudniej na rynku i muszą się chwytać różnych zleceń. Dlatego dobrze dla nich że epic podpisał z nimi umowę bo to daje im jakaś stabilizację na najbliższe lata

Opublikowano
Godzinę temu, ASX napisał:

Jedynie Microsoft wykazał zainteresowanie w trakcie rozmow, ale nawet on nie chciał kontynuacji Alana tylko wymusił postawienie na nowe IP i tak Alan Wake 2 wyewoluował w Quantum Break.

Przecież wydali cyfrowego American Nightmare.

Opublikowano (edytowane)

Ważne, że Spencer dobrodusznie pozwolił im na eksperyment mimo niewypału komercyjnego poprzednika. Dobry z niego chłop.

 

A nie, to raczej nie był on, tylko szanowny  Mattrick.

 

 

 

Oprócz tego ten prototyp przerodził się w wymienioną wyżej cyfrówkę, a nie w Quantum Break.

Edytowane przez SlimShady
Opublikowano
Cytat

W wywiadzie dla serwisu Eurogamer Sam Lake – pracownik studia Remedy, który użyczył swojego wizerunku protagoniście w serii Max Payne – zdradził, że wydana w kwietniu ubiegłego roku gra Quantum Break pierwotnie była drugą odsłoną gry Alan Wake. Decyzja o zmianie została podjęta pod naciskiem wydawcy gry – firmy Microsoft – która chciała mieć własną markę. Tym samym fińskie studio wykorzystało technologię i pierwotne koncepcje przeobrażając je w coś zupełnie nowego

https://www.gram.pl/news/2017/05/28/rozwiazania-w-quantum-brake-opracowano-dla-gry-alan-wake-2.shtml

Opublikowano
Godzinę temu, czarek250885 napisał:

I to jest smutne co napisałeś wcześniej, dobra gra nie może być wydana przez kasę, bo jeśli ktoś ma zainwestować to chce kilku milionów sprzedanych kopi przez co wiele perełek przepada. Zostaje tylko zrzutka na kick starter. 

No niestety, jeżeli projekt ma szansę przynieść duże straty to nie tylko mały, ale także i duży zespół nie poniesie ryzyka bo to może być ich być albo nie być. Tak teraz wygląda rynek, że singlowe gierki poza grami od Sony i Rockstara nie zarabiają kokosów więc duże studia boją się poświęcać 3 lat pracy żeby potem pójść z torbami. Za to tytuł staje się grą usługą z season passem i mikrotransakcjami, żeby ciągle generować zyski. I tego będzie coraz więcej więc radzę się przyzwyczaić. 

Opublikowano
31 minut temu, suteq napisał:

No niestety, jeżeli projekt ma szansę przynieść duże straty to nie tylko mały, ale także i duży zespół nie poniesie ryzyka bo to może być ich być albo nie być. Tak teraz wygląda rynek, że singlowe gierki poza grami od Sony i Rockstara nie zarabiają kokosów więc duże studia boją się poświęcać 3 lat pracy żeby potem pójść z torbami. Za to tytuł staje się grą usługą z season passem i mikrotransakcjami, żeby ciągle generować zyski. I tego będzie coraz więcej więc radzę się przyzwyczaić. 

Będzie ciężko się przyzwyczaić gdyż ja jestem graczem który lubi gry singlowe i nie jestem fanem tych gier usług. Oczywiście zagram od czasu do czasu w call of duty online czy jakiś tam f2p, ale jest to sporadyczne. Jeśli singiel umrze ja pewnie przestanę grać, gdyż lubię przeżyć jakąś przygodę, mieć jakiś cel, a nie miesiącami grać w to samo, bez celu gdzie nigdy nie ukończymy danego tytułu. Z resztą co to za gra bez fabuły? Fajnie jest oderwać się na chwilę przy takich tytułach ale na dłuższą metę odczuwa się jakaś pustkę. 

  • Plusik 2
Opublikowano

Skoro uważasz że wiesz wiecej o grach Remedy niż Sam Lake to nic nie można tutaj poradzić.

 

Z ciekawostek, jednym z pomysłów które planowało Remedy przy Alanie Wake 2, a który później został zaadaptowany do Quantum Break to np. serial z żywymi aktorami.

 

Opublikowano (edytowane)

Pewnie wierzysz każdej polskie stronce z newsami oni wszyscy tacy rzetelni i tłumaczą wszystko jak należy.

Masz jak byk, pokazane, że pełno elementów z prototypu trafiło do American Nightmare, w QB ich nie ma. Nie wiem już, czy jesteś upośledzony, czy tylko udajesz.

 

Z ciekawostek serial już był przy okazji pierwszego Alan Wake :

https://www.gry-online.pl/newsroom/zobacz-wszystkie-odcinki-mini-serialu-bright-falls-w-polskiej-wersji/z2c9f0

Edytowane przez SlimShady
Opublikowano (edytowane)

Oryginalne zrodlo

Cytat

"In the early concept of Alan Wake 2 that we took to Microsoft ... there was the idea of it being episodic and in between having live action episodes," Sam Lake told me. "That part they loved. They were like, 'This is a keeper but... we are looking for a new IP.' They wanted to own that. Alan Wake is ours so that was off the table, so it needed to be something else.

https://www.eurogamer.net/articles/2017-05-25-not-the-finnish-remedys-new-age

I jeszcze jeden polski news

https://www.gry-online.pl/newsroom/quantum-break-zaczelo-zywot-jako-alan-wake-2/z619651

 

No ale slimshady wie lepiej jaka była historia  :reggie:

19 minut temu, SlimShady napisał:

Nie wiem już, czy jesteś upośledzony, czy tylko udajesz.

I na tym kończę te dyskusję bo sorry, ale nie będę zniżał się do twojego poziomu inwektyw i obrażania dyskusanta

Edytowane przez ASX
Opublikowano (edytowane)

Tak myślałem, twój nick musi być skrótem od AutyzmSpencerXbox. Fakt jest taki, że prototyp bezpośrednio przełożył się na, to co zostało pokazane w American Nightmare, od fabuły, po gameplay, kończąc na miejscówkach, ale chcesz udawać, że jest inaczej. Nie potrafisz sam wyciągać wniosków i siejesz dezinformację, ale jesteś z tego znany.

Edytowane przez SlimShady
  • Haha 1
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

Sam Lake: "Quantum Break zaczęło żywot jako Alan Wake 2" 

Slimshady:

lalalala.gif

 

Prawda jest taka że pomysły wymyślone pod drugą część Alana trafiły do wielu gier Remedy: Quantum Break, niedawne Control a także American Nightmare (nie zmienia to faktu że żadna z tych gier nie jest oczekiwanym sequelem AW). Poważnie nie wiem dlaczego tak walczysz o to że QB wcale nie wyewoluował z pomysłów na Alana 2 (mimo iż slowa autorów gry mówią co innego, w samą grę też pewnie nie grales) i dlaczego nie możesz po prostu przyznać racji tworcom. To nie mnie tutaj obrażasz, bo ja cytuje tylko ich wypowiedzi. 

 

Nie mam pojęcia czy ta zawiść to tylko nienawiść do mojej osoby (możliwe) czy raczej do wszystkiego co związane jest w jakiś sposób z  Xboxem (jeszcze bardziej możliwe) czy moze jedno i drugie, ale proszę przestań walczyć z logiką.

Edytowane przez ASX
  • Haha 1
  • Minusik 1
Opublikowano

Może czerpał(w nieporównywalnie mniejszym stopniu niż AN), ale na na pewno nie wynika to z tego dema, które wysyłali do wszystkich wydawców na świecie. Ten konkretny prototyp to praktycznie 100% zawartości z AN i nie wiem jak trzeba być odklejonym, żeby tego nie widzieć, ale ktoś, kto uważa ostatni pokaz Halo za świetny może rzeczywiście mieć z tym problemy. Spróbuje ostatni raz, jak do dziecka.


 

Spoiler

 

-w demie masz Arizone - w AN masz Arizone.

- w demie nasz konkretne miejscówki jak hotel, stacja benzynowa, w AN to samo

- w demie masz nowych przeciwników - w AN masz tych samych przeciwników i te same ruchy

- w demie masz motyw z miejską legendą - W AN masz motyw z miejską legendą

-w demie masz kontynuacje wątków Zgrzyta - W AN masz kontynuacje wątków Zgrzyta ( i tak, to jest spin off, ale też pewnego rodzaju sequel, bo kontynuuje wątki ważnych postaci z jedynki jak Zgrzyt, czy Alice).

 

A teraz wypisz listę z tego dema, która ma swoje odzwierciedlenie w QB, bo przecież grałeś, nie powinieneś mieć z tym problemu.

 

Jeśli chodzi o platformy, uwierz mi, że mógłbym cię usunąć z tego forum jednym zakładem, inna sprawa, że nie wierzę, że zachowałbyś się  honorowo i pewnie być wrócił jako XSA.

Wszystko wynika z tego, że jesteś forumowym odpowiednikiem Holeckiej z TVP. Nic więcej, nic mniej, więc sobie nie dopisuj przykry człowieczku.

Opublikowano (edytowane)

Z tego co sam wrzucił @ASX jasno wynika, że Alan Wake, z którym poszli do Microsoftu ma tyle wspólnego z Quantum Break, że zostało w niego przeistoczone, kiedy Remedy chciało AW2 zrobić z komponentem serialu. MS chciał, żeby to zostało, ale wraz z tym stworzyli nowe IP.

 

Oczywiście są to gry powiązane w jednym uniwersum ale nie wiadomo jakie inne koncepty w QB się z Alana znalazły.

 

Co do American Nightmare. @SlimShady ma oczywiście rację, bo AN to na początku była kontynuacja, ale fakt, że zajmowali się nowym IP na nowe konsole sprawiło, że projekt przycięto i z kontynuacji powstał spin-off.

Edytowane przez Voytec
  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano
W dniu 8.08.2020 o 09:16, MYSZa7 napisał:

Bo na discordzie wszystkie autorskie są. :kaz:

 

Są zapyerdolone z innego forum, które miały zapyerdolone z innego forum :nosacz3:

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
Opublikowano (edytowane)

Clickbait, bo chodzi o to

PS5 will utilize a liquid metal cooling system, according to a patent filled last year under Sony that has recently released to the public.

Edytowane przez Figuś
Opublikowano

No i patent nie tyle co dotyczy samego chłodzenia ciekłym metalem co bramki, która chroni cały układ przed ewentualnym wyciekiem. Pasty z ciekłego metalu są dużo bardziej wydajne od zwykłych (różnice potrafią być naprawdę duże, gdzieś w okolicach 10-15*C)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...