MYSZa7 8 960 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 21 minut temu, czarek250885 napisał: Silnik GG moim zdaniem lepszy no i zespół Kojimy ma już go ogarniętego po Death Stranding. Tylko czy Konami dogada się z Kojimą? Plastycznością poruszania postaci zdecydowanie wygrywa Fox Engine. Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 Fox engine to najlepszy silnik jaki powstał imo. Szkoda, ze konami go nie sprzeda Cytuj
Shago 3 605 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 Tych silników jest sporo.. Np. wypasione ForzaTech, czy Unreal Engine.. Cytuj
LiŚciu 1 305 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 39 minut temu, MYSZa7 napisał: Plastycznością poruszania postaci zdecydowanie wygrywa Fox Engine. PP ma mega animacje poruszania Cytuj
bebbop 282 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 Ten remake MGSa to tak srednio dla mnie. Ograne kilka razy na PSXie, potem na Gacku. Poza tym 350 zeta za gre na 10h? (dla tych co nie grali) Musieliby ja troche rozbudowac, albo dorzucic w tej cenie cala serie. Cytuj
Paolo de Vesir 9 221 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 (edytowane) No ale na wyliczance silników nie wymienić RE engine to aż przykro. Przecież postaci w RE VII to jest jakiś (pipi)any majstersztyk, 60 klatek na wszystkim potężniejszym od ziemniaka w folii spożywczej, no robi to wrażenie. Edytowane 23 września 2020 przez Paolo de Vesir 3 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 47 minut temu, MYSZa7 napisał: Plastycznością poruszania postaci zdecydowanie wygrywa Fox Engine. Mysza, ale co to ma do rzeczy? To kwestia dopracowania animacji i przede wszystkim przejść między nimi. Niezależnie od silnika w MGS i DS u Kojimy aspekt przejść lezy i kwiczy. Cytuj
Faka 4 047 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 Jak Kojima robił na silniku Decima DS, to ruchy, flow i ogólnie fizyka postaci Sama Bridgesa była podobna, co do Solid Snake'a z PP. Imo, jak już lepiej wykorzystać silnik to Decimę wziąć, bo pewnie na dzień dzisiejszy Fox Engine chyba aż tak nie rozwijają w tym obsranym Konami. Cytuj
bluber 1 183 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 57 minut temu, Starh napisał: Fox engine to najlepszy silnik jaki powstał imo. Szkoda, ze konami go nie sprzeda No już nawet pomijając, że nie sprzeda oni go po prostu przestają używać bo nie opłaca im sie go modernizować więc PES 2022 bedzie już na Unrealu Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 Po co im ten silnik jak oni oprócz PESA chyba już nie robią żadnych gier. A następny PES to już unreal Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 (edytowane) Rozumiem, że nikt się nie jara id Techiem? DOOM (2016) wyglądał za(pipi)iście, Eternal mimo bardziej kreskówkowego wyglądu podniósł skalę, bo gra wygląda bajecznie, levele są ogromne i bardzo dopieszczone detalami, a całość hula w 60 fpsach. I jak najbardziej podbijam RE Engine - DMC5 to dla mnie jedna z najładniejszych gier ever. Realistyczne postacie i otoczenie plus zatrzęsienie pięknych efektów podczas walki, rozbryzgów, wiązek, kolorków, to roz(pipi)el. Edytowane 23 września 2020 przez Nyu Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 No i tego silnika na PS5 już nie ujrzysz. Cytuj
Paolo de Vesir 9 221 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 @Nyu DOOM Eternal na XOS niestety ale g,ówno rozmazane mocno, 2016 wyglądało IMO lepiej (na tym sprzęcie ofc). Cytuj
MYSZa7 8 960 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 39 minut temu, Voytec napisał: Mysza, ale co to ma do rzeczy? To kwestia dopracowania animacji i przede wszystkim przejść między nimi. Niezależnie od silnika w MGS i DS u Kojimy aspekt przejść lezy i kwiczy. W MGS V animacje postaci prezentowały się świetnie, także nie wiem o czym mówisz. Chyba, że odnosisz się do tego jak to wygląda w PESie? Cytuj
LiŚciu 1 305 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 Męczycie bułe o coś co jest mega plotka. Myślicie ps plus collection to dobry pomysł. Cytuj
Paolo de Vesir 9 221 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 (edytowane) 4 minuty temu, ListuniO napisał: Myślicie ps plus collection to dobry pomysł. Tak. Spoiler Pod warunkiem, że lista będzie się stopniowo rozrastać i każda z tych gier będzie miała patch do Ps5. Edytowane 23 września 2020 przez Paolo de Vesir 1 Cytuj
Gość lpcl Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 2 godziny temu, mario10 napisał: Jak to faktycznie remake pierwszego MGS to byłoby pięknie, aż łezka się kręci w oku. Jedyny mgs, którego przeszedłem, na dodatek że 3 razy a miałem w tamtym czasie wersję francuską Cytuj
orion50 632 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 49 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Tak. Pokaż ukrytą zawartość Pod warunkiem, że lista będzie się stopniowo rozrastać i każda z tych gier będzie miała patch do Ps5. Do tych gier co zapowiedzieli w PS PLUS Collection ma być patch do PS5 ? Czy to tzw. myślenie życzeniowe ? Cytuj
Paolo de Vesir 9 221 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 Myślę, że "pod warunkiem" sugeruje jednak że to oczekiwanie które mam względem tej usługi. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 3 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: Myślę, że "pod warunkiem" sugeruje jednak że to oczekiwanie które mam względem tej usługi. Myślałem, że chodzi o ewentualne przyszłe produkcje, Teraz już wszystko jasne Cytuj
Square 8 706 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 Nie będzie żadnego patcha, jedyne usprawnienie to to systemowe. Cytuj
Gość Nyu Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 2 godziny temu, Paolo de Vesir napisał: @Nyu DOOM Eternal na XOS niestety ale g,ówno rozmazane mocno, 2016 wyglądało IMO lepiej (na tym sprzęcie ofc). Na PS4 Pro i XOX gra wygląda za(pipi)iście. 2 godziny temu, MaZZeo napisał: No i tego silnika na PS5 już nie ujrzysz. Dlaczego? Cytuj
Paolo de Vesir 9 221 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 1 minutę temu, Nyu napisał: Na PS4 Pro i XOX gra wygląda za(pipi)iście. Chodzi mi bardziej o to, że tak jak ID tech jest świetnym silnikiem tak po doświadczeniach z DMC V i RE VII to raczej silnik Capcomu wskazałbym jako ten wydajniejszy. Oczywiście wszystko casus XOS. Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 10 minut temu, Nyu napisał: Dlaczego? bo MS kupił bethesde wraz z id software? Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 23 września 2020 Opublikowano 23 września 2020 I już pojawiają się plotki i przecieki, że Starfield na PS5 nie będzie. Ciekawe czy to samo czeka kolejne Elder Scrolls, Dooma i Fallouta. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Opublikowane przez Square,
avatary adventowe, lista aktualizowana dziennie aż do 24.12
Rekomendacja dodana przez Square
8 reakcji
Pokaż odpowiedź
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.